Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчики тиску шин на варті вашої безпеки в дорозі

  1. Навіщо потрібні датчики тиску шин? Всякий водій добре знає, що на спуститися шинах виїхати далеко...
  2. Що робити, якщо горить датчик тиску в шинах і як обнулити датчик тиску шин?

Навіщо потрібні датчики тиску шин?

Наша сеть партнеров Banwar

Всякий водій добре знає, що на спуститися шинах виїхати далеко не вийде. Результатом незбалансованого тиску в шинах стає підвищена витрата палива, швидкий знос шин, і, безумовно, бічне відведення машини. Якщо водій на це не зверне уваги відразу, то він може проїхати ще досить велику відстань, пов'язуючи зміни в поведінці авто будь-якими іншими причинами. Однак як тільки він різко загальмує, може статися проворачивание подспущенной покришки або зрив її з диска. У підсумку трапляється аварійна ситуація. Як показує статистика, причина приблизно 250000 ДТП, що мали місце протягом року, складається саме в цьому. Своєчасне виявлення падіння тиску в шинах проводиться за допомогою спеціального датчика.

В результаті ряду досліджень, проведених в 90-і роки американськими транспортними аналітиками, з'ясувалося, що результатом падіння тиску в шинах на 20% в порівнянні з нормою стає скорочення експлуатаційного терміну покришки на 25-30%. При цьому палива витрачається на 3-5% більше. Якщо тиск навіть у однієї з шин падає на 10%, то відбувається збільшення гальмівного шляху на 16%. Результати цих досліджень послужили поштовхом для початку розробок відповідних приладів для контролю тиску всередині шин. Через кілька років відбувся введення в експлуатацію перших датчиків тиску. У 2003-му році Американська національна комісія з безпеки руху ініціювала затвердження закону щодо обладнання усіх автотранспортних засобів, які продаються в США, приладами, що контролюють тиск всередині шин. Ці прилади були названі TPMS (розшифровується як Tire Pressure Monitoring System, по-російськи - «Система контролю тиску»). Після того як TPMS виявилися в списку обов'язкового автомобільного устаткування, багато виробників розробили власні системи. Наприклад, компаніями Siemens VDO і Goodyear була розроблена система, названа Tire IQ. Такою системою, крім усього іншого, проводиться оцінка безпечної відстані, яку можна проїхати на машині, не змінюючи колеса. У більш пізній час були створені датчики, здатні вести спостереження не тільки за тиском всередині шин, але і за температурою. Але ж якщо всередині авпокришек підвищується температура, то це може говорити про те, що несправна або гальмівна система, або ходова частина.

Крім цього з'явилися датчики з повною автономією. Для установки такого датчика не потрібно звертатися в СТО. Встановити його можна самому, максимум, за 5 хвилин. Датчик потрібно накручувати на колісний вентиль, а не вбудовувати всередину.

До недавнього часу у датчиків не було широкого застосування. Ставили їх, зазвичай, на вантажні автомобілі, пікапи, а також важкі позашляховики. Нині ж майже всіма виробниками пропонуються системи контролю тиску для своїх машин. Датчики тиску можна ставити і штатно, і опціонально.

Як працюють датчики тиску в шинах?

Датчик тиску повітря в шинах може бути віднесений до одного з двох типів. Робота датчика першого типу здійснюється в системах з прямим виміром тиску. Конструкція такого датчика складається з електронного елемента вимірювання тиску, акумулятора і передавальної антени. Встановлюється такий датчик на кожному колесі замість штатного вентиля. За допомогою радіосигналів або імпульсів щохвилини проводиться передача інформації від датчика. Ці сигнали приймаються антеною і передаються блоку управління, в якому проводиться зіставлення отриманих даних зі стандартними параметрами. При наявності різниці в даних, на приладовій панелі (або дисплеї) запалюється індикатор. Джерелом живлення для такого датчика є батарейки. Так, датчик тиску в шинах Мерседес відноситься саме до цього типу. Нині практично на всі машини марки Мерседес Бенц проводиться установка штатного датчика на колесі в місці вентиля. Сенсорна (або просто чутлива) частину датчика знаходиться в самому колесі, виступаючи в ролі того самого елемента, за допомогою якого проводиться передача сигналу про те, яке тиск в шинах, на монітор приладовій панелі машини.

Деякі системи такі, що кожен датчик має свою приймальні антеною.

Датчик, що відноситься до другого типу, працює в системах з непрямим (або непрямим) вимірюванням тиску. У такого датчика простіша конструкція. Він функціонує при використанні блоку системи ABS, що має розширене програмне забезпечення. В основі принципу роботи такого датчика лежить те, що спущене колесо володіє меншим радіусом, а тому при одному обороті проходить меншу відстань, ніж справний. За допомогою датчика кутової швидкості колеса системи АВS визначається відстань, яку проходить шиною при здійсненні одного обороту. Сигнали від датчика зіставляються зі стандартними даними. У разі розбіжності значень на приладовій панелі запалюється контрольна лампочка.

В даний час датчик тиску в шинах настільки ж невід'ємний атрибут колеса, як секретки для литих дисків . Переваги таких пристроїв незаперечні - завдяки ним можна вчасно виявити проблему. Єдиний мінус їх в тому, що вони часто помилково спрацьовують, наприклад, коли машина робить затяжний поворот. В даному випадку системою відзначається різниця в обертанні коліс через крену машини.

Варто згадати і про найпростішому варіанті датчика, що представляє собою ковпачок, що нагвинчується на штуцер підкачки, який змінює колір залежно від тиску. Плюс такого пристрою - його простота. Мінус - його неточність. Крім того, визначення тиску вимагає зупинки автомобіля.

Як відремонтувати датчик тиску в шинах Інфініті FX 35

З плином часу датчики тиску в шинах Інфініті FX 35 першого покоління втрачають свої функції. Може бути проведена заміна датчика тиску в шинах, але коштує вона досить дорого. При цьому варто не забувати, що датчики для тих авто, які вивезені з Америки, на відміну від датчиків, що встановлюються на «європейських» машинах, працюють на іншій частоті.

Можна зробити спробу відновлення датчика, встановленого на Інфініті FX 35. Для цього слід спочатку демонтувати датчик, встановлений на колесі Інфініті FX 35. З цією метою машина ставиться на домкрат, частково скидається тиск, після чого кромка покришки відгинається за допомогою будь-якого інструменту. Треба врахувати, що це можна робити тільки тоді, коли на машині стоять колеса 18 дюймів. При більшому розмірі шин датчик знаходиться глибоко. Так що краще для виконання цього завдання звернутися в шиномонтаж.

Потім потрібно знайти в верхньому кутку зліва отвір. Під ним потрібно знайти плату з п'єзоелементом, яка і є датчиком.

Наступним кроком буде видалення шару мастики. Це потрібно зробити лише там, де припаяні електроди і так, щоб мікросхема не була ушкоджена.

Потім потрібно підібратися до батареї. Найпростіше це зробити, розрізавши корпус. Коли доступ до батареї відкритий, її потрібно витягти, отпаяв верхній і нижній електроди. Після цього нові електроди припаиваются до нових елементів живлення. Для Інфініті FX 35 використовуються літієві трехвольтние батареї, що мають індекс 2450. Паяти слід за допомогою паяльної рідини, оскільки літієві батареї не люблять сильного нагріву.

Тепер в компаунді датчика треба зробити отвори для електродів. Для цього можна використовувати зубочистку. Компаунд перед цією операцією слід нагріти. Потім електроди вставляються в отвори, і елементи живлення ставляться на місце. Електроди припаиваются до мікросхеми і заливаються герметиком.

Електроди припаиваются до мікросхеми і заливаються герметиком

Що робити, якщо горить датчик тиску в шинах і як обнулити датчик тиску шин?

Індикатор на панелі приладів машини починає горіти тоді, коли тиск в колесах впало нижче допустимого рівня.

Коли включається запалювання, індикатор на 1 секунду спалахує, а потім гасне.

Якщо під час руху машини раптом загорівся індикатор, то слід зупинитися і відрегулювати тиск відповідно до «холодного» тиску в шинах, якого вимагає інформаційна мітка щодо шин і навантаження. Після того як тиск всередині покришок відрегульовано, індикатор автоматично не гасне. Тому слідом за накачуванням шин до потрібного тиску, для активації автоматичної системи контролю тиску всередині покришок і відключення аварійної індикатора зниженого тиску, слід проїхати деяку відстань зі швидкістю, що перевищує 25 км / год. Тиск потрібно перевірити, застосовуючи маноментр.

У тому випадку, коли функції автоматичної системи контролю тиску порушені, матиме місце миготіння попереджувального індикатора зниженого тиску, що триває близько хвилини після того, як включено запалювання. Коли індикатор горить більше однієї хвилини, машина повинна пройти техогляд. Можливо, потрібно буде замінити шини (якщо на авто встановлені не ті покришки, які рекомендує дилер компанії) або перевстановити систему. Також техогляд потрібен, коли загоряння індикатора під час запуску запалювання не відбувається.

Навіщо потрібні датчики тиску шин?
Що робити, якщо горить датчик тиску в шинах і як обнулити датчик тиску шин?
Навіщо потрібні датчики тиску шин?
Як працюють датчики тиску в шинах?
Що робити, якщо горить датчик тиску в шинах і як обнулити датчик тиску шин?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов