- Що потрібно знати про ДДМ?
- Призначення та місцезнаходження
- Характерні несправності та способи їх усунення
- особливості діагностики
- Інструкція по заміні ДДМ
- Фотогалерея «Заміна ДДМ на Лада Пріора»
- Відео «Демонтаж регулятора тиску масла»
Наша сеть партнеров Banwar
За станом і рівнем мастила автомобіля можна стежити, визначаючи за допомогою щупа рівень масла. У сучасних автомобілях за цим стежить електронний блок управління, для цього встановлений аварійний датчик тиску масла Пріора. Що собою являє даний пристрій, як його перевірити, які несправності існують і як замінити своїми руками - описано в даній статті.
зміст
[Розкрити]
[Приховати]
Що потрібно знати про ДДМ?
Розглянутий регулятор є важливим елементом мастильної системи автомобіля Лада Пріора, обладнаної електронним блоком управління (автор відео - SoftFelix).
Призначення та місцезнаходження
Сигналізатор призначений попереджати водія про недостатній тиск масла. Знаходиться він на ГБЦ двигуна недалеко від масляного фільтра під випускним колектором. Щоб провести діагностику, пристрій необхідно зняти.
Розташування в моторному відсіку
Принцип дії пристрою - простий. Під тиском мембранна прокладка прогинається і змінює свою форму. Вона діє на контакти, які замикаються або розмикаються.
Схема роботи пристрою
Характерні несправності та способи їх усунення
Якщо не загорілася аварійна лампочка тиску масла при положенні ключа в замку запалювання «включено», можливі такі несправності:
- обрив проводки;
- перегоріла лампочка;
- несправний регулятор;
- поганий контакт.
Обрив проводки шукається за допомогою контрольної лампочки і відновлюється шляхом заміни пошкодженого дроти. Лампочку замінюють новою. Щоб виключити причину поганого контакту, потрібно почистити місця з'єднань, перевірити надійність підключення проводів. Несправний регулятор слід замінити.
ДДМ на Лада Пріора
особливості діагностики
Перш ніж міняти старий прилад, його потрібно зняти і перевірити. Найпростіший спосіб перевірки - включення в мережу справного приладу.
Інший спосіб - на місце датчика вкрутити манометр. Якщо тестер буде показувати тиск 0,65 кгс / см2 і більше, це говорить, що в системі нормальний тиск і причиною є несправність приладу.
Якщо немає під рукою манометра, перевірити датчик можна в такий спосіб:
- викрутити регулятор;
- прокрутити стартер, що не запускаючи двигун;
- якщо з гнізда поллється масло, значить датчик несправний і полежить заміні.
Інструкція по заміні ДДМ
З метою безпеки роботи по заміні повинні проводитися на охолодженому двигуні в матер'яних рукавичках. З інструментів слід приготувати ключ на «21».
Процедура складається з послідовності кроків:
- Спочатку відключається клема «мінус» від АКБ.
- Для зручності слід зняти повітряний фільтр.
- ДДМ і навколо нього слід витерти ганчір'ям, щоб бруд не потрапила всередину.
- Натиснувши на колодку проводів, від'єднуємо її від регулятора.
- За допомогою ключа послаблюємо затяжку датчика і вивертаємо його з гнізда.
- Встановлюємо новий прилад. При цьому слід поставити також металеве кільце ущільнювача.
- Збірка виконується в порядку зворотному зняттю.
Фотогалерея «Заміна ДДМ на Лада Пріора»
1. Від'єднуємо колодку проводів. 2. Ключем викручуємо ДДМ. 3. Беремо викручений з гнізда прилад.
Процедура заміни датчика ДДМ може бути виконана навіть початківцям автолюбителем, але при цьому можна заощадити кошти на відвідування СТО, і набути досвіду ремонтних робіт.
Відео «Демонтаж регулятора тиску масла»
У цьому ролику показано процес зняття ДДМ на ВАЗ 2114 (автор відео - Роби Авто).
Що потрібно знати про ДДМ?