Наша сеть партнеров Banwar
Майже в 100% сучасних автомобілях, кузов використовується як єдине джерело використання електроенергії. Кузов автомобіля є як би загальним проводом з негативним зарядом для всіх споживачів електроенергії. Саме тому кузов називається до болю знайомим всім терміном «маса». А чому «до болю знайомим»? Та тому що, якщо десь контакт з масою або погано закріплений, або окислився, починається незрозуміле.
Візьмемо перший-ліпший приклад: хвора тема перших і других самар - переморгування фар жовтий з червоним і т.д. Дану ситуацію я вже розбирав в статті: чому не горять фари , Де і зробив «масу», як основною причиною нестабільної роботи. Але фари - це дрібниця в порівнянні з роботою двигуна та електронної системи управління двигуном (ЕСКД). У даній статті ми розглянемо слабкі «масові» місця на ваз 2114 2113 2115 з двигунами об'ємом 1,5 л, 1,6 л.
маса акумулятора
Гайка на кріпленні мінуса акумулятора з двигуном
«Мінус» на акумуляторі має два відгалуження: товстий провід і тонкий. Товстий провід йде від мінуса акумулятора до корпусу двигуна. Якщо даний контакт закріплений неналежним чином, то заряд акумулятора йде не в повну силу, стартер не розвиває повної потужності, тупить ЕСУД (тому що масу він бере з двигуна).
На кріпленні мінуса акумулятора з двигуном потрібно перевірити надійність затягування двох гайок, між якими кріпиться контакт до двигуна: насамперед послаблюємо зовнішню гайку і підтягуємо внутрішню, а потім затягуємо і зовнішню.
Другий провід від акумулятора набагато тонше і кріпиться до кузова поруч з самим акумулятором. Даний провід є джерелом для всіх енергоспоживачів в авто. Тут так само потрібно перевіряти момент затяжки гайки як до кузова так і до клеми акумулятора.
маса ЕСУД
У SAMAR з двигуном 1,5 л, маса для ЕСУД береться з корпусу двигуна, з кріплення заглушок. Заглушки знаходяться з правого боку головки блоку.
У SAMAR з двигуном об'ємом 1,6 л, але так само і 1,5 л, які мають в своєму складі ЕСУД нового покоління (Bosch 7.9.7, Январь 7.2) маса ЕСУД береться з приварений шпильки. Шпилька кріпиться до металевого каркаса панелі приладів до тунелю статі (під попільничкою). На практиці зустрічається, що дана шпилька фарбується на заводі і слабо затягнута. Тому, з часом може розхитатися і в момент включення вентилятора, будуть просадки в напрузі наступних датчиків (що призведе до скачок оборотів): ДТОЖ , ДПДЗ , ДМРВ .
З'єднання торпедного джгута, схеми блоку монтажного реле і запобіжників, заднього джгута
Маса торпеди (панелі приладів)
В даному місці в зв'язці знаходяться сполуки торпедного джгута, схеми блоку монтажного реле і запобіжників, заднього джгута. Дане з'єднання знаходиться під кріпленням рульового вала. Якщо дане з'єднання ненадійно, то можливі відхилення свідчення панелі приладів при включенні споживачів енергії (фари, поворотники і ін.)
Маса електродвигуна обігрівача
Дане з'єднання маси перебуває під панеллю приладів на лівій стороні корпусу обігрівача.
У висновку варто зазначити, що абсолютно всі шпильки заводського виробництва ніяк не обробляються крім фарби, тому з часом з'являється корозія, окислення, і починаються просадки в напрузі.
А чому «до болю знайомим»?