- Коли почалося виробництво, його особливості
- Збірка кузова і фарбування Лада Веста
- Фінальний етюд збірки
Наша сеть партнеров Banwar
До сьогоднішнього моменту конструктори АвтоВАЗу несподівано часто стали радувати вітчизняних власників новими моделями машин. Ще в недавньому минулому доводилося гірко шкодувати про те, що на батьківщині такої убогий випуск автомобілів. Новинкою, про яку йде вже багато розмов, стала Лада Веста. Ця машина вбирає в себе всі кращі ідеї закордонних аналогів. Творці ростуть в професіоналізмі разом зі своїм дітищем. «Де випускають Лада Веста на території РФ?» - таке питання цілком доречний серед обивателів.
Коли почалося виробництво, його особливості
У вересні 2015 року розпочався процес виготовлення автомобіля Лада Веста. Через два місяці продукт випускають у продаж. Спочатку модель розглядалася як черговий провал, але сьогодні Лада Веста розкуповується досить великими партіями нарівні з деякими іномарками. До переваг автомобіля відносять:
- Доступну і розумну ціну.
- Комфортабельні умови перебування всередині.
- Привабливий зовнішній вигляд і достатню місткість.
- Штатна збірка тепер включає ESP і ABS.
- Наявність двох подушок безпеки.
Нову Лада Веста седан збирають і випускають в Іжевську, де виробляють ліфтбек Лада Гранта. Інженери «Рено» допомагали в розробці кузова, який проектувався на основі новітнього програмного забезпечення. Каркас автомобіля не поступається в міцності Ford Focus. Це було доведено вже на перших краш-тестах.
Збірка кузова і фарбування Лада Веста
Збірка кузова Лада Веста
Основна робота по зварюванню деталей автомобіля надана роботизованою точної апаратури. Однак без людської присутності неможливо тут обійтися. Там, де збирають Лада Веста, кожен етап конвеєра обумовлений діями робітників. Вони старанно і точно прикладають деталь на потрібне місце. Робітники ж підносять обладнання на області, які будуть зварені.
Фарбування, яка в минулому викликала велике обурення покупців, тепер підвищує власне якість. Працюючи з іноземними компаніями, які випускають кращі продукти машинобудування, іжевська автопромисловість купує нові матеріали і технологічні інновації. спочатку кузов занурюють у ванну зі специфічним розчином , А після використовують катафарезний грунт. Більшу частину процесу виконує автоматика, але звичайні малярі необхідні, щоб зробити роботу там, де незграбна техніка не може розвернутися.
Фінальний етюд збірки
Зібрана Лада Веста на заводі
- Кожен працівник, відповідальний за виробництво будь-якої дрібної деталі автомобіля, повинен професійно підійти до справи, а майстри - уважно простежити за процесом.
- Творці Лада Веста подбали про те, щоб підвищити комфорт в салоні, використовуючи ізоляційні матеріали проти шуму і вібрації не тільки на днище і моторі, але навіть на даху.
- Фінальний етап збірки там, де виробляють Лада Веста, практично не відрізняється від аналогічного процесу у іномарок. Після фарбування прибирають двері, які йдуть в цех доопрацювання. Без них набагато простіше збирати салон. Поставивши передні фари і бампер з радіатором, з'єднання закінчують стикуванням з ходовою частиною і силовим агрегатом.
Роблять Лада Веста, по більшій частині, грунтуючись на досвіді іноземних фахівців з використанням роботизованої техніки, яка надзвичайно допомагає зібрати якісний продукт. Автоконцерн планує виробництво не тільки седанів, але і «універсал», а також «хетчбек». Розширений модельний ряд допоможе наблизитися до запланованого на 2017 рік кількості вироблених транспортних засобів.
Багато хто цікавився, на якому заводі, крім «ІжАвто», будуть виконуватися складальні роботи. У Росії цим місцем буде «ЧеченАвто» в місті Аргун. Усть-Каменогорськ «БіпекАВто» на казахстанській землі також візьметься за складання Лада Веста. Таким чином, місто Іжевськ не залишиться єдиним представником складального процесу цієї моделі, здатний випускати продукцію від АвтоВАЗу.
«Де випускають Лада Веста на території РФ?