Рівень рідини ГУР в Peugeot 307 можна визначити за відмітками на розширювальному пластмасовому бачку ГУР. В процесі експлуатації рідина ГУР Пежо 307 може протікати в різних місцях, в більшості випадків через шланги. В результаті цього рівень масла ГУР буде падати.
Інтенсивна експлуатація Пежо 307 робить колір масла ГУР з часом більш темним, часто з запахом гару. Це привід задуматися про її заміну. Перегрів масла нерідко відбувається при тривалій фіксації керма в останньому положенні, прямо до його закипання, тиск в цьому випадку найбільше. Не варто також залишати авто при парковці на довгий час з вивернутим до упору кермом.
Для часткової підміни масла ГУР буде потрібно шприц (з трубкою) і саме масло, стільки, щоб по закінченню робіт воно не стало бути темним.
Шприцом з трубкою цілком відкачуємо з бачка ГУР рідина.
Заливаємо в бачок нову рідину, до рівня MAX.
Заводимо двигун і крутимо кермом вліво-вправо до останнього положення.
Глушимо движок і повторюємо пт №1 знову, поки не отримаємо необхідний результат - світле масло.
Наступний спосіб підміни масла ГУР в Пежо 307 дозволить досягти практично 100% -ої підміни.
Ремонт автомобіля Peugeot 307 2006, перестав працювати електро гідропідсилювач керма
Адресу майстерні. Talleres Ivanoff C / Riu Serpis 16 46940 Manises Valencia Espana Tel: 961523981.
Розширювальний бачок на ГУР Сітроен С4
Звичайною, вседоступність для всіх, метод підміни води гідропідсилювача керма . Шприцом з бочка ГУР (гідроус ...
Загнати на естакаду, або піддомкратити авто так, щоб вивесеть передні автомобільні колеса Пежо 307, з метою отримання можливості легко їх вирощують на незаведенном двигуні.
Тепер потрібно визначити з якого шлангу масло надходить в розширювальний бачок ГУР Пежо 307 - це обратка, а за яким йде і йде до насоса ГУР.
Збираємо заглушку: знадобиться шматок шланга 30-50 см.
Збираємо зливний шланг: штуцер + перехідник + довгий шланг, такої довжини (3-4 метри), щоб було зручно зливати старе масло в тару.
Від'єднуємо шланг, по якому масло надходить в бачок (обратка).
Тепер цей шланг подовжуємо нашим зливу води і направляємо в заздалегідь підготовлену тару.
В той відведення розширювального бачка ГУР треба встановити підготовлену заглушку.
Заливаємо нову рідину до відмітки MAX.
Чи не заводячи двигун, плавно крутимо кермо Пежо до упору вправо-вліво. В цей час по зливному шлангу повинна почати виходити старе масло ГУР, разом з цим масло з бачка має піти в систему.
Доливаємо нове масло ГУР в бачок Пежо 307, потім знову крутимо колеса. Повторюємо це до тих пір, поки з зливного шланга в тару не піде світле масло.
Тепер, щоб прочистити насос ГУР заводимо двигун на 1-2 сек. У цей момент не можна допустити повного відходу масла ГУР з бачка в систему і засосу повітря! По зливному шлангу в цей момент знову має вийти масло.
Забираємо залишки масла з бачка ГУР, щоб була можливість зняти шланг-заглушку. Від'єднуємо від обратки зливний шланг, приєднуємо обратку на місце в бачку ГУР.
Доливаємо масло до рівня. Заводимо двигун, обертаємо кермом, доливаємо при необхідності ще масло. Після деякого часу перевірте рівень рідини ГУР.
Ще раз нагадуємо, щоб система ГУР Пежо 307 якомога довше функціонувала, уникайте тривалої фіксації керма в крайньому положенні при їзді, чи не паркуйте авто з вивернутим до упору кермом. Це викликає колосальне навантаження на неї, особливо в зимовий період.