- Що собою являє датчик температурного режиму і чим загрожує його несправність
- Де розташований датчик
- У скільки обійдеться заміна датчика охолодження на СТО
- Ознаки, за якими можна визначити поломку свого датчика
- Як самостійно провести перевірку датчика
- демонтаж
- Як поміняти датчик температури охолоджуючої рідини своїм руками
- підсумок
Наша сеть партнеров Banwar
Ні для кого не секрет, що машини сьогоднішнього часу мають величезну кількість різних електричних приладів. ВАЗ 2114 не є винятком з правил. Незважаючи на те, що ця марка машини вітчизняного виробництва, у неї теж є різні електричні прилади, які вимагають до себе увагу. Наприклад, часто можна почути від власників цього авто, що машина в літній період має властивість перегріватися. Щоб цього не сталося і існує датчик температури охолоджуючої рідини ВАЗ 2114. Як правило, саме він і підводить автовласників ВАЗ 2114.
Поломка цієї непримітної деталі може привести до перегріву авто. І це не найгірше.
Що собою являє датчик температурного режиму і чим загрожує його несправність
Багато водіїв знають, що перегрів машини здатний порушити функціональність всього силового агрегату. Головним призначенням цього датчика є стабільна підтримка певної температури для машини. Якщо хто не знає, температурний режим повинен відповідати встановленим нормам інакше машина просто зламається і доведеться дуже багато заплатити грошей, щоб відновити роботу двигуна.
Якщо датчик температури працює справно, то при перегріванні автомобіля він повинен автоматично вмикатися в робочий режим. Як правило, інформація про стан автомобіля приходить безпосередньо на електродвигун.
Головні функції датчика:
- проводить контроль всієї роботи автомобіля;
- виявляє своєчасно різного роду поломки;
- не дозволяє машині в літній період часу перегріватися;
- контролює зміни параметрів пального;
- контролює обертання колінчастого вала.
Де розташований датчик
Чи не кожен автовласник знає, де знаходиться датчик охолоджуючої рідини.
У машинах з інжектором є 2 повноцінних датчика. Перший покликаний переправляти інформацію безпосередньо на ЕБУ, який в свою чергу вирішує, скільки потрібно відправити в мотор палива. Другий датчик застосовується виключно для включення і відключення охолодження. Крім цього, за допомогою стрілочного чи іншого покажчика датчик відправляє дані автовласникові про стан температури.
У скільки обійдеться заміна датчика охолодження на СТО
Заміна датчика температури охолоджуючої рідини ВАЗ 2114 автовласникові встане ні багато ні мало від 1500 до 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. І ці гроші доведеться заплатити тільки за безпосередньо роботу, а ще потрібно розуміти, що доведеться купувати якісь деталі. Тому бувалі автовласники рекомендують замінити датчик охолодження своїми силами. Процедура це нескладна, практично кожен автолюбитель, який має хоч якесь невелике уявлення про ВАЗ 2114 зможе це зробити самостійно.
Детальна інструкція по заміні датчик - в цьому відео:
Нижче ми представимо ще один варіант вирішення даної проблеми.
Ознаки, за якими можна визначити поломку свого датчика
Найлегше поломку датчика можна визначити по карбюраторному движку: відразу змінюється температурний показник движка. Чим більше нагрівається силовий агрегат, тим складніше буде опір датчика, це один з поширених ознак несправності системи охолодження.
Перегрів двигуна може відбутися з кількох причин:
- надто висока температура на вулиці;
- забруднення датчика охолодження;
- збій у функціонуванні вентиляційної системи відповідає за охолодження движка;
- потік антифриз;
- поламався термостат;
- несправність в роботі помпи;
- надмірний витрата бензину.
Про відмінності Гелендваген 6х6 від звичайного можна дізнатися тут.
Як міняти маслос'емниє ковпачки і чи не простіше звернутися з цього проблемою на СТО? Рішення - в нашому матеріалі.
Як самостійно провести перевірку датчика
Більшість людей скажуть, що абсолютно божевільна ідея, так як досить низька вартість датчика надає можливість купити новий агрегат. Але деяких людей цей факт не зупиняє через економію або бажанні навчитися чомусь новому. Перевірка датчика потрібна в першу чергу для того, щоб встановити першопричину, яка привела до перегріву двигуна.
Для перевірки даного елемента потрібно зробити такі дії:
- Злийте повністю антифриз.
- Проведіть демонтаж датчика.
демонтаж
За своєю будовою прилад маленького діаметру у вигляді різьбової втулки, його вкручують в колектор. У центрі даного елемента варто термодатчик, який виробляє контроль зміни температурного режиму.
Якщо Ви знаходитесь в неробочому стані, виробляти розбір датчика нерозумно. Простіше його викинути і купити новий.
Якщо є сумніви в несправності приладу, можна провести його перевірку, застосовуючи термометр. Опір датчика в холодному стані має приблизно становити приблизно 1500 Ом. При поступовому нагріванні показання повинні змінюються. При температурному режимі нагріву в сімдесят градусів опір має бути приблизно 300 Ом, а при безпосередньому закипании - максимум дев'яносто. Тільки так можна підтвердити роботу приладу.
Якщо ви прийшли до думки що прилад простіше купити, то при його установці на ВАЗ 2114 потрібно скористатися ключем 21. Щоб датчик міцно закріпився на своєму місці, необхідно на різьбу нанести невелику кількість герметика. Також не забудьте залити охолоджуючу рідину в сам блок циліндра двигуна і в радіатор.
Купуючи ДТОЖ, переконайтеся, що він підійде вашому автомобілю.
Як поміняти датчик температури охолоджуючої рідини своїм руками
Якщо ви не хочете витрачати на ремонт грошей, ми вам розповімо, як поміняти датчик температури охолоджуючої рідини самостійно. Дотримуйтесь нижче наведеної інструкції і тоді ви швидко вирішите проблему.
- Перше, що необхідно зробити, це перевірити в якому стані знаходяться запобіжники. Часто вони приходять в непридатність або просто перегорають, що призводить до відмови роботи датчика охолодження.
- Далі необхідно дочекатися, поки машина повністю не охолоне. Проводити заміну приладу не можна на гарячому двигуні.
- Від'єднайте дроти, прикріплені до датчика. Робити це слід тоді, коли при включеному запалюванні стрілка починає швидко підніматися вгору.
- Якщо ніяких змін зі стрілкою не відбулося, швидше за все, винен не датчик, а безпосередньо провід, що приєднаний до нього.
- Якщо при запалюванні машини стрілка опускається вниз, це означає що датчик температури просто вийшов з ладу і вимагає заміну.
- Відкручувати половину деталей машини не потрібно, щоб дістатися до датчика. Доступ до нього абсолютно вільний і проблем не повинно виникнути.
- Видаліть охолоджуючу рідину.
Це чудовий варіант відразу поміняти ще і тосол, якщо в цьому є потреба.
- Від'єднайте проводку від самого датчика.
- За допомогою звичайної торцевої головки видаліть регулятор.
- Далі необхідно зачистити місце, куди буде встановлено пристрій. Там, як правило, накопичується багато бруду, пилу, які здатні стати причиною неякісної роботи датчика.
- Вставте регулятор і ущільните датчик спеціальним герметиком для кращого закріплення.
- Поверніть на колишнє місце провід. У разі якщо перевірка виявила, що в ньому є обрив або він якось пошкоджена проводка, рекомендується відразу ж замінити.
- Залийте назад в прилад антифриз. Навіть якщо ви поміняли ОЖ кілька місяців тому, краще відразу замінити її на нову. Гірше від цього повірте, не стане.
підсумок
При несправності датчик температури ОЖ краще відразу замінити. Як бачите, це цілком можна зробити самостійно, але якщо ви не хочете витрачати свій час, зверніться на СТО. У будь-якому випадку, ситуацію краще не затягувати.