Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дебютант Suzuki Vitara перетворився

Наша сеть партнеров Banwar

Suzuki стояли біля витоків появи компактних позашляховиків і випускають їх понад 30 років. Перша подібна модель, Jimny, з'явилася ще в 1970 році. З 1989 року в лінійці марки присутній Suzuki Vitara, а вісім років по тому з'явився Grand Vitara. Всього випустили близько трьох мільйонів позашляховиків. Тепер до 25-річчя моделі представлений повністю новий Vitara.

Автомобіль не позиціонують, як спадкоємця Grand Vitara, адже він набагато компактніше Автомобіль не позиціонують, як спадкоємця Grand Vitara, адже він набагато компактніше. Платформу для нього запозичили у Suzuki SX4 S-Cross, але трохи укоторотілі. Його довжина становить 4175 мм, а колісна база - 2500 мм. Ширина дорівнює 1775 мм, а висота - 1610 мм. У конструкції широко застосовані легкі сорти стали, тому початкова передньопривідна версія важить всього 1075 кг.

Зовні Suzuki Vitara практично не відрізняється від предсерийного концепт-кара IV-4 і дуже нагадує оригінальну модель 1988 року. У нього виражений двохоб'ємний профіль з малими кутами нахилу стійок даху, а в дизайні переважають прямі лінії і кути. Хромована прямокутна решітка радіатора поєднується з продовгуватими фарами, а масивний передній бампер доповнено широким повітрозабірником. У дзеркалах заднього виду встановлені повторювачі поворотів, а в боковинах - невеликі декоративні «зябра». Віконна лінія широка, а задні крила роздуті. Задню частину підкреслюють великі трикутні ліхтарі.

Автомобіль можна персоналізувати за допомогою двокольорового забарвлення, хромованих накладок на порогах і спойлера на даху Автомобіль можна персоналізувати за допомогою двокольорового забарвлення, хромованих накладок на порогах і спойлера на даху. Також запропонований вседорожний пакет, який передбачає захист днища.

У салоні також панують межі. Матеріали внутрішнього оздоблення кілька краще, ніж у Grand Vitara, нехай нова модель і класом нижче. При бажанні передню панель можна доповнити широкої вставкою в колір кузова, присутні і чорні лаковані деталі. Трьохспицеве ​​рульове колесо знайоме по Suzuki SX4 S-Cross. Циферблати приладів доповнені хромованими обідками. Усередині спідометра знаходиться покажчик залишку палива в баку, а в тахометрі - датчик температури двигуна. По центру встановлено екран бортового комп'ютера.

Прямокутна центральна панель зверху увінчана великими аналоговим годинником, розміщеними між двох вентиляційних дефлекторів Прямокутна центральна панель зверху увінчана великими аналоговим годинником, розміщеними між двох вентиляційних дефлекторів. У більш дорогих версіях нижче передбачений 7-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи. Клавіш блоків аудіосистеми і клімат-контролю небагато і вони великі, а тому звикання до них не займе багато часу. Ящик для рукавичок у Suzuki Vitara невеликий, та й відділень для дрібних речей не так вже й багато.

У рульової колонки регулюються висота і виліт. Сидіння першого ряду розміщені досить високо, що укупі з тоненькими стійками даху забезпечує хорошу оглядовість у всіх напрямках. Самі крісла кілька пружні і трохи більше бічної підтримки їм не завадило б.

Оскільки автомобіль високий, то над головою досить великий запас місця Оскільки автомобіль високий, то над головою досить великий запас місця. Крім того, салон широкий, а тому трьом дорослим пасажирам на другому ряду цілком комфортно. Місце для ніг тут також достатня. Обсяг багажника становить 375 л в звичайному стані і 1120 л зі складеними задніми сидіннями. Вантажний отвір широкий, а підлогу в відсіку - дворівневий.

Базова комплектація включає електросклопідйомники, електропривод і обігрів дзеркал заднього виду, кондиціонер, магнітолу, 16-дюймові легкосплавні диски, зв'язок Bluetooth, а також 7 подушок безпеки і систему стабілізації. У найдорожчої версії Suzuki Vitara SZ5 додані система доступу без ключа, 17-дюймові диски, клімат-контроль, підігрів сидінь і навігаційна система. Серед опцій є шкіряний салон, світлодіодні фари, панорамний дах і адаптивний круїз-контроль з технологією автоматичного уповільнення.

На вибір запропоновано два 1,6-літрових чотирициліндрових мотора однакової потужності - 118 л На вибір запропоновано два 1,6-літрових чотирициліндрових мотора однакової потужності - 118 л. с. Знайомий по SX4 бензиновий двигун високооборотистий: пікові 156 Н ∙ м крутного моменту в розпорядженні з 4400 об / хв, а тому на «низах» іноді не вистачає тяги. «Четвірка» швидко розкручується, але в міру зростання оборотів стає досить галасливою. Розгін до 100 км / год займає 11 с, а максимальна швидкість - 178 км / ч. Разом з тим, мотор досить економічний завдяки системі глушіння при зупинках - 5,6 л / 100 км в змішаному циклі.

Турбодизель досягає максимальної потужності при 4000 об / хв Турбодизель досягає максимальної потужності при 4000 об / хв. Його головний козир - крутний момент в 320 Н ∙ м, доступний з 1750 об / хв. Це робить «четвірку» дуже еластичною і тяговитой вже на малих обертах, хоча після 2500 об / хв вона проявляє себе не настільки добре. До того ж, її не назвеш дуже тихою, хоча вібрації все ж не виявляються. З нею автомобіль розганяється до 100 км / год за 11,5 с і розвиває 178 км / ч. А витрата палива невеликий - 4,9 л / 100 км в змішаному циклі.

Дизельна версія доступна виключно з 6-ступінчастою механічною коробкою перемикання передач, а ось бензиновий Suzuki Vitara можна вибрати і з 6-ступінчастим автоматом Дизельна версія доступна виключно з 6-ступінчастою механічною коробкою перемикання передач, а ось бензиновий Suzuki Vitara можна вибрати і з 6-ступінчастим "автоматом". Базова версія моделі - передньопривідна, а повний привід - опція. Водій може включити його примусово на швидкості до 60 км / ч в режимах Snow і Lock. У позашляховика непогана геометрична прохідність: кут в'їзду дорівнює 18,2 °, а з'їзду - 28,2 °. Передбачена і технологія допомоги на крутому спуску. Але дорожній просвіт все-таки не дуже великий - 185 мм.

При їзді по асфальту повний привід забезпечує краще зчеплення з дорогою, а в спортивному режимі бореться з недостатньою поворачиваемостью завдяки технології розподілу вектора тяги (вона імітує диференціал підвищеного тертя) При їзді по асфальту повний привід забезпечує краще зчеплення з дорогою, а в спортивному режимі бореться з недостатньою поворачиваемостью завдяки технології розподілу вектора тяги (вона імітує диференціал підвищеного тертя). Рульове управління позашляховика точне і легке, хоча не найінформативніше, особливо в околонулевой зоні. Suzuki Vitara хоч і високий, але досить мало крениться у віражах. Однак, за це доведеться розплачуватися комфортом їзди, так як підвіска досить пружна. Цікаво, що в дизельної версії пружини більш м'які. На великих швидкостях в салоні відчутно чутні шуми шин і вітру.

Suzuki Vitara надійде в продаж з весни 2015 року Suzuki Vitara надійде в продаж з весни 2015 року. Початкова версія позашляховика буде коштувати в Європі 17 500 євро.

Технічні характеристики Suzuki Vitara
Тип кузова універсал
Кількість дверей / місць, шт. 5/5
Споряджена маса, кг 1160 1230
Довжина / ширина / висота, мм 4175/1775/1610
Колісна база, мм 2500
Колія передня / задня, мм 1535/1505
Кліренс (дорожній просвіт), мм 185
Обсяг багажника, л 375/1120
Діаметр розвороту, м 10,7
двигун
Робочий об'єм, см3 1598 1598
Тип Бензиновий Дизельний, з турбонаддувом
Розташування спереду, поперечно
Розташування і кількість циліндрів В ряд, 4
Кількість клапанів / розподілвалів, шт. 16/2
Макс. потужність, л. с. при об / хв 120 при 6000 118 при 4000
Макс. крутний момент, Н • м при об / хв 156 при 4400 320 при 1750
Паливо / ємність бака, л Аі-95/47 Дт / 47
Трансмісія
Тип приводу Підключається повний
Коробка передач 6-ст. механічна
Ходова
Передня підвіска незалежна, пружинна, типу McPherson, із стабілізатором поперечної стійкості
Задня підвіска напівзалежна, пружинна із стабілізатором поперечної стійкості
Гальма передні дискові, вентильовані
Гальма задні дискові
Сервісні і гальмівні системи ABS, EBD, ESP, TPMS
Кількість подушок безпеки, шт. 7
Розмір шин 205/60 R16
експлуатаційні показники
Час розгону від 0 до 100 км / год, з 11,0 11,5
Максимальна швидкість, км / год 178 178
Витрата палива, л / 100 км
змішаний цикл 5,6 4,9
Вартість автомобіля в Європі, євро 17 500 - 24 000
Перше техобслуговування, км 20 000
Періодичність техобслуговування, км 20 000

Повні версії статей опубліковані в журналі "Тест-Драйв" № 12 '2014

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов