Наша сеть партнеров Banwar
Suzuki стояли біля витоків появи компактних позашляховиків і випускають їх понад 30 років. Перша подібна модель, Jimny, з'явилася ще в 1970 році. З 1989 року в лінійці марки присутній Suzuki Vitara, а вісім років по тому з'явився Grand Vitara. Всього випустили близько трьох мільйонів позашляховиків. Тепер до 25-річчя моделі представлений повністю новий Vitara.
Автомобіль не позиціонують, як спадкоємця Grand Vitara, адже він набагато компактніше. Платформу для нього запозичили у Suzuki SX4 S-Cross, але трохи укоторотілі. Його довжина становить 4175 мм, а колісна база - 2500 мм. Ширина дорівнює 1775 мм, а висота - 1610 мм. У конструкції широко застосовані легкі сорти стали, тому початкова передньопривідна версія важить всього 1075 кг.
Зовні Suzuki Vitara практично не відрізняється від предсерийного концепт-кара IV-4 і дуже нагадує оригінальну модель 1988 року. У нього виражений двохоб'ємний профіль з малими кутами нахилу стійок даху, а в дизайні переважають прямі лінії і кути. Хромована прямокутна решітка радіатора поєднується з продовгуватими фарами, а масивний передній бампер доповнено широким повітрозабірником. У дзеркалах заднього виду встановлені повторювачі поворотів, а в боковинах - невеликі декоративні «зябра». Віконна лінія широка, а задні крила роздуті. Задню частину підкреслюють великі трикутні ліхтарі.
Автомобіль можна персоналізувати за допомогою двокольорового забарвлення, хромованих накладок на порогах і спойлера на даху. Також запропонований вседорожний пакет, який передбачає захист днища.
У салоні також панують межі. Матеріали внутрішнього оздоблення кілька краще, ніж у Grand Vitara, нехай нова модель і класом нижче. При бажанні передню панель можна доповнити широкої вставкою в колір кузова, присутні і чорні лаковані деталі. Трьохспицеве рульове колесо знайоме по Suzuki SX4 S-Cross. Циферблати приладів доповнені хромованими обідками. Усередині спідометра знаходиться покажчик залишку палива в баку, а в тахометрі - датчик температури двигуна. По центру встановлено екран бортового комп'ютера.
Прямокутна центральна панель зверху увінчана великими аналоговим годинником, розміщеними між двох вентиляційних дефлекторів. У більш дорогих версіях нижче передбачений 7-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи. Клавіш блоків аудіосистеми і клімат-контролю небагато і вони великі, а тому звикання до них не займе багато часу. Ящик для рукавичок у Suzuki Vitara невеликий, та й відділень для дрібних речей не так вже й багато.
У рульової колонки регулюються висота і виліт. Сидіння першого ряду розміщені досить високо, що укупі з тоненькими стійками даху забезпечує хорошу оглядовість у всіх напрямках. Самі крісла кілька пружні і трохи більше бічної підтримки їм не завадило б.
Оскільки автомобіль високий, то над головою досить великий запас місця. Крім того, салон широкий, а тому трьом дорослим пасажирам на другому ряду цілком комфортно. Місце для ніг тут також достатня. Обсяг багажника становить 375 л в звичайному стані і 1120 л зі складеними задніми сидіннями. Вантажний отвір широкий, а підлогу в відсіку - дворівневий.
Базова комплектація включає електросклопідйомники, електропривод і обігрів дзеркал заднього виду, кондиціонер, магнітолу, 16-дюймові легкосплавні диски, зв'язок Bluetooth, а також 7 подушок безпеки і систему стабілізації. У найдорожчої версії Suzuki Vitara SZ5 додані система доступу без ключа, 17-дюймові диски, клімат-контроль, підігрів сидінь і навігаційна система. Серед опцій є шкіряний салон, світлодіодні фари, панорамний дах і адаптивний круїз-контроль з технологією автоматичного уповільнення.
На вибір запропоновано два 1,6-літрових чотирициліндрових мотора однакової потужності - 118 л. с. Знайомий по SX4 бензиновий двигун високооборотистий: пікові 156 Н ∙ м крутного моменту в розпорядженні з 4400 об / хв, а тому на «низах» іноді не вистачає тяги. «Четвірка» швидко розкручується, але в міру зростання оборотів стає досить галасливою. Розгін до 100 км / год займає 11 с, а максимальна швидкість - 178 км / ч. Разом з тим, мотор досить економічний завдяки системі глушіння при зупинках - 5,6 л / 100 км в змішаному циклі.
Турбодизель досягає максимальної потужності при 4000 об / хв. Його головний козир - крутний момент в 320 Н ∙ м, доступний з 1750 об / хв. Це робить «четвірку» дуже еластичною і тяговитой вже на малих обертах, хоча після 2500 об / хв вона проявляє себе не настільки добре. До того ж, її не назвеш дуже тихою, хоча вібрації все ж не виявляються. З нею автомобіль розганяється до 100 км / год за 11,5 с і розвиває 178 км / ч. А витрата палива невеликий - 4,9 л / 100 км в змішаному циклі.
Дизельна версія доступна виключно з 6-ступінчастою механічною коробкою перемикання передач, а ось бензиновий Suzuki Vitara можна вибрати і з 6-ступінчастим "автоматом". Базова версія моделі - передньопривідна, а повний привід - опція. Водій може включити його примусово на швидкості до 60 км / ч в режимах Snow і Lock. У позашляховика непогана геометрична прохідність: кут в'їзду дорівнює 18,2 °, а з'їзду - 28,2 °. Передбачена і технологія допомоги на крутому спуску. Але дорожній просвіт все-таки не дуже великий - 185 мм.
При їзді по асфальту повний привід забезпечує краще зчеплення з дорогою, а в спортивному режимі бореться з недостатньою поворачиваемостью завдяки технології розподілу вектора тяги (вона імітує диференціал підвищеного тертя). Рульове управління позашляховика точне і легке, хоча не найінформативніше, особливо в околонулевой зоні. Suzuki Vitara хоч і високий, але досить мало крениться у віражах. Однак, за це доведеться розплачуватися комфортом їзди, так як підвіска досить пружна. Цікаво, що в дизельної версії пружини більш м'які. На великих швидкостях в салоні відчутно чутні шуми шин і вітру.
Suzuki Vitara надійде в продаж з весни 2015 року. Початкова версія позашляховика буде коштувати в Європі 17 500 євро.
Технічні характеристики Suzuki Vitara
Тип кузова універсал
Кількість дверей / місць, шт. 5/5
Споряджена маса, кг 1160 1230
Довжина / ширина / висота, мм 4175/1775/1610
Колісна база, мм 2500
Колія передня / задня, мм 1535/1505
Кліренс (дорожній просвіт), мм 185
Обсяг багажника, л 375/1120
Діаметр розвороту, м 10,7
двигун
Робочий об'єм, см3 1598 1598
Тип Бензиновий Дизельний, з турбонаддувом
Розташування спереду, поперечно
Розташування і кількість циліндрів В ряд, 4
Кількість клапанів / розподілвалів, шт. 16/2
Макс. потужність, л. с. при об / хв 120 при 6000 118 при 4000
Макс. крутний момент, Н • м при об / хв 156 при 4400 320 при 1750
Паливо / ємність бака, л Аі-95/47 Дт / 47
Трансмісія
Тип приводу Підключається повний
Коробка передач 6-ст. механічна
Ходова
Передня підвіска незалежна, пружинна, типу McPherson, із стабілізатором поперечної стійкості
Задня підвіска напівзалежна, пружинна із стабілізатором поперечної стійкості
Гальма передні дискові, вентильовані
Гальма задні дискові
Сервісні і гальмівні системи ABS, EBD, ESP, TPMS
Кількість подушок безпеки, шт. 7
Розмір шин 205/60 R16
експлуатаційні показники
Час розгону від 0 до 100 км / год, з 11,0 11,5
Максимальна швидкість, км / год 178 178
Витрата палива, л / 100 км
змішаний цикл 5,6 4,9
Вартість автомобіля в Європі, євро 17 500 - 24 000
Перше техобслуговування, км 20 000
Періодичність техобслуговування, км 20 000
Повні версії статей опубліковані в журналі "Тест-Драйв" № 12 '2014