Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дефекти прокладки головки блоку циліндрів, причини, наслідки та як їх уникнути

  1. Чому так важлива прокладка ГБЦ в двигуні і до чого може привести її прогар? Дефекти прокладки головки...
  2. Ознаками прогоріла прокладки не завжди є змішування масла і охолоджуючої рідини
  3. Небезпека серйозних пошкоджень двигуна через прокладки головки блоку циліндрів
  4. Причини дефектів ГБЦ
  5. Як поміняти прокладку головки блоку циліндрів?
  6. Трішки історії. Перші двигуни йшли без прокладки головки циліндра

Чому так важлива прокладка ГБЦ в двигуні і до чого може привести її прогар?

Наша сеть партнеров Banwar

Чому так важлива прокладка ГБЦ в двигуні і до чого може привести її прогар

Дефекти прокладки головки блоку циліндрів часто легко розпізнати. Які симптоми і у що обійдеться зміна однієї прокладки головки, читайте тут.

Пробита прокладка ГБЦ на вигляд незначна несправність , Але вона може мати критичні наслідки, що впливають на роботу двигуна. Залежно від характеру пошкодження, можуть бути порушені система охолодження двигуна або система мастила двигуна. В інших випадках проблеми можуть виникнути з обома системами. При підозрі на пробиття прокладки автомобіль повинен бути негайно відправлений у майстерню. Можливо робота по заміні прокладки ГБЦ не найдешевший варіант ремонту, який обійдеться від декількох тисяч рублів і вище, але це набагато дешевше, ніж випадок з ігноруванням дефекту, який дуже швидко призведе до непоправних наслідків в двигуні, для усунення яких доведеться вдатися до капітального ремонту ДВС.

Як дізнатися, що прокладка ГБЦ пошкоджена?

Як дізнатися, що прокладка ГБЦ пошкоджена

Симптоми недуги досить численні і всі вони можуть вказувати на проблеми з прокладкою головки блоку циліндрів.

1. Типовий симптом присутність моторного масла в системі охолодження двигуна.

2. Також сама охолоджуюча рідина може потрапити в масляний контур.

В обох випадках перевірка займає пару секунд. Відкриваємо капот, відкручуємо кришку розширювального бачка з охолоджувальною рідиною (Увага! Робити це необхідно виключно на холодному двигуні автомобіля). Якщо всередині розширювального бачка ви виявили темну пінку або на його стінках ви бачите коричневі маслянисті смуги, справи кепські.

Таким же чином можна обчислити наявність «охлаждайкі» в маслі двигуна, світла піна (біла емульсія) може знаходитися на внутрішній стороні заливної пробки двигуна, для її ідентифікації пробку потрібно відвернути або витягнути масляний щуп, на якому також можна буде виявити присутність охолоджуючої рідини у вигляді білуватою піни.

До ак відбувається змішування двох робочих рідин? Масляні канали та протоки з боку підводу води в блоці двигуна пролягають досить близько один до одного і проходять безпосередньо через головку блоку циліндрів. Пошкоджена прокладка в цій області, вже не буде ефективно розділяти контури між собою. Рідини почнуть змішуватися і потраплять в сусідні контури. Тому нерідко автовласники в двигуні автомобілів яких стався прогар прокладки ГБЦ спостерігають підвищення рівня моторного масла.

Охолоджуюча рідина, що йде в масляний контур, також може швидко перерости в серйозну проблему.

По-перше, інтенсивність охолодження знижується в результаті нестачі рідини і двигуну загрожує перегрів. По-друге, масло, розбавлене менш в'язкою рідиною з абсолютно іншою консистенцією, знижує ефективність змащування деталей. В результаті під удар потрапляють колінвал і розподільні вали. Як правило, справний двигун не витрачає охолоджуючу рідину. Якщо рідина йде, але ніяких видимих ​​витоків виявити не вдається, і шланги в порядку, обов'язково перевірте масло на наявність антифризу, можливо він потрапляє в систему змащення автомобіля. Раптово підвищився витрата масла, також може бути ознакою того, що моторне масло початок потрапляти в систему охолодження.

З цієї причини, вкрай ВАЖЛИВО перевіряти рівень масла і не забувати заглядати в розширювальний бачок з охолоджувальною рідиною. Особливо актуальні ці нескладні маніпуляції зі старими автомобілями.

Ознаками прогоріла прокладки не завжди є змішування масла і охолоджуючої рідини

Ознаками прогоріла прокладки не завжди є змішування масла і охолоджуючої рідини

В іншому, пошкодження прокладки не завжди можна визначити за двома раніше названими ознаками. Робочі рідини також можуть сочиться з двигуна. Їх легко визначити по вологому або маслянистої блоку двигуна трохи нижче головки блоку циліндрів.

Нерідко буває, що тосол потрапляє в циліндри і при високих температурах починає там випаровуватися (залежить від того де ущільнення отримало пошкодження). В такому випадку з вихлопної труби з'явиться білий дим , Змішаний з вихлопними газами. Його легко виявити.

Його легко виявити

Якщо в камеру згоряння потрапляє масло, вихлоп забарвлюється в синюватий колір.

Порада: Зміна кольору вихлопних газів в разі дефектної прокладки головки циліндрів найбільш явно видно під навантаженням.

Небезпека серйозних пошкоджень двигуна через прокладки головки блоку циліндрів

Небезпека серйозних пошкоджень двигуна через прокладки головки блоку циліндрів

Н аібольшая небезпека з непередбачуваними наслідками очікує автовласника в тому випадку, коли пошкодження ущільнення виявилися значними. Через канал, що утворився в циліндр починає надходити велика кількість антифризу, рано чи пізно в камері згоряння накопичується все більша кількість рідини, відбувається гідроудар . Поршень проробляючи зворотно-поступальні рухи «натикається» на шар рідини над ним, яка як всім відомо нестислива, відбувається гідроудар або як його романтично прозвали острякі- «кулак дружби».

У цьому випадку наслідки можуть бути найбільш фатальними, дорогого капітального ремонту двигуна (в кращому випадку) не уникнути. У гіршому, якщо шатун пробив стінку блоку двигуна, мотор можна нести на смітник. Пошкодження типові для гідроудару: загин шатуна, руйнування поршня, обрив шатуна, пошкодження головки блоку, клонували або картера.

Пошкодження типові для гідроудару: загин шатуна, руйнування поршня, обрив шатуна, пошкодження головки блоку, клонували або картера

П омимо цього, не тільки витік антифризу може призвести до проблем охолодження, погіршивши її ефективність, але і потрапляння моторного масла в канали циркуляції охолоджуючої рідини, закупоривши невеликі канальця розраховані на менш густу технічну рідину. При ігноруванні цієї поломки двигун незабаром може перегрітися.

У деяких випадках вихлопні гази можуть пробиватися через нещільності прокладки ГБЦ в систему охолодження. Цей також є вкрай небезпечним «дзвіночком», який можна діагностувати появою пухирців відпрацьованих газів в розширювальному бачку. При цьому температура мотора під час роботи буде швидко йти в червону зону, може трапиться швидкий перегрів силового агрегату.

І нарешті, ще один пункт який підкаже вам про несправності. Вихлопні гази можуть вириватися назовні в підкапотний простір. Запах, шум при роботі двигуна і відпрацьовані гази під капотом, ось що ви побачите в такому випадку.

Запах, шум при роботі двигуна і відпрацьовані гази під капотом, ось що ви побачите в такому випадку

В цілому при даній несправності буде помітна загальна втрата потужності двигуна, зниження тяги і нестабільна робота мотора, низька компресія.

Причини дефектів ГБЦ

Причини дефектів ГБЦ

В принципі, прокладка ГБЦ входить в список так званих «довічних» деталей автомобіля, знос якої при правильній експлуатації мотора неможливий. У більшості випадків прокладка ГБЦ виходить з ладу через високу термічного навантаження. Це може бути викликано несправністю водяного насоса або дефектом термостата.

Занадто низький рівень охолоджувальної рідини, антифриз непотрібної марки або неякісний герметик радіатора також можуть викликати перегрів, при якому може повести головку боки циліндрів, і прокладка ГБЦ не буде провисати до основних частин мотора.

Дивіться також: Як промити радіатор в автомобілі

Крім цього, в Топ входить неправильно проведений монтаж ущільнення головки блоку циліндрів. Наприклад, на прилеглих площинах головки і блоку можуть бути присутніми раковини і мікротріщини. Або при складанні мотора не був дотриманий момент і черговість затяжки болтів кріплення головки. Неякісна прокладка або неправильна її установка також можуть вплинути на результат роботи двигуна.

Варто побоюватися любителям ганяти на автомобілі, це може привести до перегріву робочого двигуна і як наслідок до прогорання прокладки ГБЦ.

Як поміняти прокладку головки блоку циліндрів?

Як поміняти прокладку головки блоку циліндрів

Заміну прокладка головки блоку циліндрів слід виконувати тільки в майстерні, так як ремонт досить дорогий і кваліфікований. Навіть неправильна розбирання ГБЦ може привести до значних проблем в майбутньому. Прокладка ГБЦ є з'єднанням між блоком двигуна і головкою циліндра. Щоб дістатися до неї необхідно демонтувати головку блоку циліндрів з супутніми агрегатами. Викручувати гвинти головки блоку циліндрів повинні в правильному порядку, закручувати їх також потрібно в певному порядку і з точним зусиллям на динамометричному ключі.

У майстернях, як правило, заміну прокладки ГБЦ проводять від трьох до десяти годин в залежності від двигуна. Вартість ремонту варіюється в залежності від типу двигуна і поломки в основному між 2.000 і 10.000 рублів. Ремонт може стати ще дорожче, якщо буде потрібно шліфування ГБЦ яка проводиться на спеціальному високоточному верстаті.

Увага! Зазвичай веде алюмінієву «голову», тому не варто перегрівати такі мотори. Чавунні ГБЦ зазвичай страждають від тріщин, що також впливає на можливий пробій прокладки.

Найдорожчими ремонтами славляться V-подібні двигуни, оппозітниє мотори і W-подібні двигуни. На заміну витрачається більше нормо-годин, оскільки міняти потрібно обидві прокладки ГБЦ.

Вартість матеріалу. Крім прокладки головки і нових гвинтів, слід замінити масло і охолоджуючу рідину, оскільки якість моторного масла і антифризу в цілому швидше за все знизилися через дефекти прокладки головки циліндрів. Якщо справа дійшла до потрапляння масла в охолоджуючу рідину, також повинна бути проведена чистка контуру охолодження.

Дивіться також: Несправності свічок запалювання

Якщо потерпілий двигун має ремінь ГРМ, можна порадити його змінити. Зняття головки блоку циліндрів двигуна і заміна прокладка головки в будь-якому випадку вимагає демонтажу зубчастого ременя. Тому якщо він не зовсім новий, то варто потурбуватися про його зміною.

Повинна бути проведена ревізія водяного насоса, також в майстерні повинні відразу перевірити зазори впускних і випускних клапанів (якщо необхідно, їх регулюють). При необхідності повинні бути замінені і маслос'емниє ковпачки.

На старих авто рекомендується досліджувати головку блоку циліндрів на наявність тріщин. Тестування демонтованої і очищеної головки проводиться за допомогою дефектоскопа і подачі під тиском антифризу в головку блоку. Через всі наявні мініатюрні тріщини рідина буде просочуватися, видаючи їх.

У загальному і цілому, це вся найважливіша інформація, яку вам потрібно знати про прокладки ГБЦ. Дана поломка зустрічається рідко, але може вдарити дуже влучно. Будьте уважні, і використовуючи наші поради періодично перевіряйте свого залізного коня на наявність недуги. Прислухайтеся до нього, і він буде служити вам вірою і правдою довгі роки.

Трішки історії. Перші двигуни йшли без прокладки головки циліндра

Перші двигуни йшли без прокладки головки циліндра

Перші двигуни Ніколауса Отто і Готтлиба Даймлера були побудовані за примітивною схемою. Головка блоку циліндрів і блок циліндрів були відлиті однією деталлю. Недоліком цієї конструкції була неможливість обслуговування верхньої частини мотора. Першим серійним двигуном внутрішнього згоряння з окремою головкою циліндра і блоком двигуна на ринок прийшла модель 1908 року Ford Model T .

Дивіться також: Історія електромобілів початку XX століття

Інженери швидко усвідомили, що для з'єднання такий навантаженої частини двигуна як зазор між двома його частинами потрібно прокладка, яка б стримувала великий тиск і могла переносити високі температури, що супроводжують мотор під час його роботи. Плюс була потрібна якісна герметизація циліндрів і контурів з тими, які циркулюють в них технічними рідинами. З малопотужними моторами з невеликим ступенем стиснення це ще хоч якось працювало, але з приходом спортивних автомобілів в 1940-х року з високим ступенем стиснення прокладка ущільнювача виявилася недостатньо міцною і зносостійкого.

Технічний прогрес поступово почав переносити високий ступінь стиснення для збільшення ККД роботи двигуна з автоспорту на цивільні версії автомобілів і разом з цим треба було поліпшення якості прокладок між блоками мотора.

Сьогодні компресія на НЕ турбированних бензинових двигунах відповідає приблизно показниками від 10: 1 до 14: 1. У 1930-х роках ступінь стиснення в моторах була набагато нижче-5: 1.

Вимоги до прокладання ГБЦ продовжують рости і в наші дні, тому цей непоказний елемент за останні десятиліття неодноразово змінював свою текстуру.

Спочатку прокладки робилися з НЕ жароміцних матеріалів, на початку довгого шляху проб і помилок їх створювали зі звичайної пробки. Не дивно, що вони були уразливі і постійно прогоряли. На початку 80-х років з'явилися набагато більш сучасні азбестові прокладки ГБЦ, їх використовують на деяких моделях по сьогоднішній день. Також в ходу паронітові прокладки, композитні прокладки і металеві.

У підсумку можна сказати, що сучасні прокладки головки блоку циліндрів досить складні елементи, без яких розвиток сучасних високоефективних двигунів було б неможливо.

Чому так важлива прокладка ГБЦ в двигуні і до чого може привести її прогар?
Як дізнатися, що прокладка ГБЦ пошкоджена?
До ак відбувається змішування двох робочих рідин?
Як поміняти прокладку головки блоку циліндрів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов