Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дефектовка і ремонт деталей переднього військового моста Уаз, зазори

  1. Дефектовка і ремонт деталей переднього військового моста Уаз, контрольовані зазори деталей і вузлів,...
  2. Картер головної передачі переднього військового моста Уаз.
  3. Кульова опора поворотного кулака в зборі.
  4. Кульова опора поворотного кулака переднього військового моста Уаз.
  5. Шкворень поворотного кулака. Стопорний штифт шкворня поворотного кулака.
  6. Шкворень поворотного кулака зі стопорний штифт в зборі.
  7. Корпус поворотного кулака переднього військового моста Уаз.
  8. Зовнішній кулак шарніра переднього редукторного військового моста Уаз.
  9. Зовнішній (короткий) кулак шарніра.
  10. Внутрішній кулак шарніра переднього редукторного військового моста Уаз.
  11. Внутрішній (довгий) кулак шарніра.
  12. Цапфа поворотного кулака переднього військового моста Уаз.
  13. Цапфа поворотного кулака.
  14. Провідна шестерня головної передачі переднього військового моста Уаз.
  15. Провідна шестерня головної передачі.
  16. Відома шестерня головної передачі переднього військового моста Уаз.
  17. Шестерня піввісь.
  18. Сателіт диференціала.
  19. Коробка сателітів диференціала.
  20. Ось сателітів диференціала.
  21. Вал відомої шестерні редуктора переднього військового моста Уаз.
  22. Вал відомої шестерні редуктора переднього моста.
  23. Провідна шестерня колісного редуктора переднього військового моста Уаз.
  24. Колісний оедуктор і маточина переднього колеса військового моста Уаз.
  25. Кришка картера колісного редуктора переднього військового моста Уаз.
  26. Кришка картера колісного редуктора.
  27. Відома шестерня колісного редуктора.
  28. Маточина колеса з гальмівним барабаном.
  29. Маточина колеса з гальмівним барабаном.
  30. Схожі статті:

Наша сеть партнеров Banwar

Після зняття і розбирання переднього військового моста Уаз, всі його деталі необхідно очистити від бруду і ретельно промити в бензині або гасі. Потім провести дефектовку і перевірку технічного стану вузлів і деталей моста. Якщо виникла така необхідність, то зробити ремонт або заміну деталей і вузлів на нові.

Дефектовка і ремонт деталей переднього військового моста Уаз, контрольовані зазори деталей і вузлів, способи ремонту деталей редукторного моста Уаз.
Кришка і картер головної передачі переднього військового моста Уаз.

На кришці і картері не допускаються тріщини або обломи будь-якого характеру і розташування, обломи подушки передньої ресори. А також, діаметр D1 більш 72,05 мм, діаметр D2 більш 80,00 мм, діаметр D3 більш 60,6 мм, діаметр D4 більш 89,985 мм. Тріщини по зварювальним швам необхідно ремонтувати заваркою. Різьблення А, Б і В ремонтуються постановкою ввертиш.

Картер головної передачі переднього військового моста Уаз.

Картер головної передачі переднього військового моста Уаз

Кульова опора поворотного кулака в зборі.

Не допускаються тріщини або обломи опори, знос поверхні Б на глибину більше 0,2 мм, діаметр D1 менш 59,95 мм. А також, зменшення виступанія площині шайби над поверхнею А менше 0,5 мм, зменшення розміру В до величини менш 147,7 мм. При зносі отворів у втулках, втулки замінити новими. Втулки шкворнів повинні бути запресовані з натягом не менше 0,015 мм.

Кульова опора поворотного кулака переднього військового моста Уаз.

Кульова опора поворотного кулака переднього військового моста Уаз

Шкворень поворотного кулака. Стопорний штифт шкворня поворотного кулака.

Не допускаються тріщини і обломи, викришування цементованого шару, діаметр D1 менш 42,01 мм, діаметр D2 менш 24,96 мм, розмір А менше 19,8 мм. Різьблення Б ремонтувати нарізуванням різьби ремонтного розміру М10Х1,25. Штифт підлягає 100% заміні.

Шкворень поворотного кулака зі стопорний штифт в зборі.

Шкворень поворотного кулака зі стопорний штифт в зборі

Корпус поворотного кулака переднього військового моста Уаз.

Не допускаються тріщини і обломи. А також, діаметр D1 більш 42,04 мм, діаметр D2 більш 52,05 мм. Знос конусного отвору А ремонтується заваркою з подальшою обробкою або постановкою втулки. Зрив і зминання різьби Б, В і Г не більше двох ниток усувається прогоном, більше двох ниток: різьблення Г- нарізуванням різьби ремонтного розміру під ступінчасту шпильку, різь Б і В - постановкою ввертиш.

Зовнішній кулак шарніра переднього редукторного військового моста Уаз.

Не допускаються тріщини, обломи і скручування кулака, діаметр D1 менш 29,98 мм, діаметр D2 менш 19,96 мм, знос шліців В по ширині до розміру А, при якому бічний зазор, заміряний в сполученні з новою шестернею, більше 0,25 мм.

Зовнішній (короткий) кулак шарніра.

Зовнішній (короткий) кулак шарніра

Зрив і зминання різьби Б не більше двох ниток усувається прогоном, більше двох ниток - заваркою з наступним нарізуванням різьби номінального розміру.

Внутрішній кулак шарніра переднього редукторного військового моста Уаз.

Не допускаються тріщини, обломи і скручування кулака, знос шліців по ширині до розміру А, при якому бічний зазор, заміряний в сполученні з новою напівосьової шестернею, більше 0,25 мм. Місцевий знос або ризики на поверхні під сальник усуваються обробкою, при цьому діаметр D1 повинен бути не менше 31,8 мм.

Внутрішній (довгий) кулак шарніра.

Внутрішній (довгий) кулак шарніра

Цапфа поворотного кулака переднього військового моста Уаз.

Не допускаються тріщини і обломи, діаметри D1 і D2 менш 44,94 мм. При діаметрі D4 більш 32,44 мм втулку замінити. Нова втулка повинна бути запресована залодліцо з поверхнею А. Допуск биття поверхні Б щодо осі поверхні В - 0,1 мм.

Цапфа поворотного кулака.

Цапфа поворотного кулака

Місцевий знос або ризики на поверхні З усувати обробкою, діаметр D3 при цьому повинен бути не менше 59,5 мм. При діаметрі менше 59,5 мм втулку замінити. Нову втулку запресувати до упору. Допуск биття поверхні С щодо осі цапфи - 0,1 мм.

При зносі наполегливої ​​шайби до розміру До менш 4,7 мм, шайбу замінити. Нову шайбу запресувати до упору, масляні канавки повинні бути звернені назовні. Перевірити легкими ударами молотка посадку Р втулки в гнізді цапфи , При ослабленні посадки втулку замінити. Натяг в сполученні повинен бути не менше 0,025 мм.

Провідна шестерня головної передачі переднього військового моста Уаз.

Не допускаються тріщини і викришування робочої поверхні зубів, обломи зубів у країв більш 4 мм, діаметр D1 менш 35,00 мм, діаметр D2 менш 29,96 мм, знос шліців до розміру Б, при якому бічний зазор, заміряний в сполученні з новим фланцем , більше 0,25 мм, скручування шліців.

Провідна шестерня головної передачі.

Провідна шестерня головної передачі

Облом вершин зубів у краю, довжиною не більше 4 мм, зачистити. Гострі кромки в місцях обломів повинні бути закруглені. Ступінчасту вироблення на зубах зачистити до рівня зношеної частини зуба. Поверхні зубів повинні бути чистими і гладкими. Різьблення В відновлювати наплавленням з подальшим нарізуванням різьби номінального розміру.

Відома шестерня головної передачі переднього військового моста Уаз.

Не допускаються тріщини і обломи зубів з кожного боку більш 4 мм, викришування на робочій поверхні зубів. Облом вершин зубів у краю довжиною не більше 4 мм зачистити. Гострі кромки в місцях обломів скруглить. Ступінчасту вироблення на зубах зачистити до рівня зношеної частини, поверхні зубів повинні бути гладкими і чистими.

Шестерня піввісь.

Не допускаються тріщини і обломи зубів з кожного боку довжиною понад 3 мм, викришування на робочій поверхні зубів, знос шліців , При якому бічний зазор, заміряний в сполученні з новим кулаком (полуосью), більш 0,25 мм, діаметр D1 менш 39,87 мм.

Облом вершин зубів у краю довжиною не більше 3 мм зачистити. Гострі кромки в місцях обломів скруглить. Ступінчасту вироблення на зубах зачистити до рівня зношеної частини. Задираки або ризики на опорній поверхні Б усунути обробкою під ремонтний розмір А - 8,1 або 7,9 мм.

Сателіт диференціала.

Не допускаються тріщини і обломи, кільцеві задираки або знос отвору до діаметра більше 16,20 мм, викришування на робочій поверхні зубів, задираки і ризики на сферичної поверхні.

Коробка сателітів диференціала.

Не допускаються тріщини і обломи, знос шийок під підшипники до діаметра менше 50,0 мм, знос отворів під шийки шестерень піввісь до діаметра більше 40,11 мм, знос отворів під осі сателітів до діаметра більше 16,05 мм, глибокі задираки торцевої поверхні під опорну шайбу шестерні піввісь і сферичних поверхонь під сателіти.

Задираки і кільцеву вироблення глибиною до 0,4 мм на сферичних поверхнях під сателіти, на торцевій поверхні під опорну шайбу шестерні піввісь і на циліндричній поверхні під шийки шестерні піввісь усувати зачисткою. Права та ліва половини коробки на заводі-виробнику оброблені спільно, тому при вибракуванню однієї з половин коробки вибраковувати і другу.

Ось сателітів диференціала.

Не допускаються тріщини і обломи, ризики на поверхні під сателіти, знос поверхні під сателіти до діаметра менше 15,94 мм.

Вал відомої шестерні редуктора переднього військового моста Уаз.

Не допускаються тріщини і обломи, скручування вала, діаметр D1 менш 54,94 мм, діаметр D2 менш 31,92 мм, знос шліців по товщині до розміру Б, при якому бічний зазор в зачепленні з сполученої нової муфтою більше 0,25 мм. Знос різьби В і Г не більше двох ниток усувається прогоном, більше двох ниток - заваркою і наплавленням з подальшим нарізуванням різьби номінального розміру.

Вал відомої шестерні редуктора переднього моста.

Вал відомої шестерні редуктора переднього моста

Провідна шестерня колісного редуктора переднього військового моста Уаз.

Не допускаються тріщини і обломи зубів кожної сторони довжиною понад 4 мм, викришування на робочій поверхні зубів, знос зубів по товщині до розміру, при якому бічний зазор в зачепленні з сполученої нової шестернею більше 0,4 мм, знос шліців, при якому бічний зазор, заміряний в сполученні з новим кулаком, більше 0,25 мм. Облом вершин зубів у краю довжиною не більше 4 мм зачистити. Гострі кромки в місцях обломів скруглить. Ступінчасту вироблення на зубах зачистити до рівня зношеної частини.

Колісний оедуктор і маточина переднього колеса військового моста Уаз.

Колісний оедуктор і маточина переднього колеса військового моста Уаз

Кришка картера колісного редуктора переднього військового моста Уаз.

Не допускаються тріщини або обломи, діаметр D1 більш 100,07 мм. Знос різьблення А не більше двох ниток усувається прогоном. Більше двох ниток - нарізуванням різьби ремонтного розміру під ступінчасту шпильку.

Кришка картера колісного редуктора.

Кришка картера колісного редуктора

Відома шестерня колісного редуктора.

Не допускаються тріщини і обломи зубів з кожного боку довжиною понад 4 мм, викришування на робочій поверхні зубів, знос зубів по товщині до розміру, при якому бічний зазор в зачепленні з сполученої нової шестернею більше 0,4 мм. Облом вершин зубів у краю довжиною не більше 4 мм зачистити. Гострі кромки в місцях обломів скруглить. Ступінчасту вироблення на зубах зачистити до рівня зношеної частини зубів.

Знос різьблення не більше двох ниток усувати прогоном. Більше двох ниток - свердлінням нових отворі в проміжках між старими і нарізуванням різьби номінального розміру.

Маточина колеса з гальмівним барабаном.

Не допускаються тріщини і обломи, крім обломів буртика барабана на відстані не більше 5 мм від краю, діаметри D1 і D2 більш 85,00 мм. При наявності зазначених дефектів замінювати маточину або гальмівний барабан з подальшою расточкой поверхні А. Поверхня обробляти після запресовування зовнішніх кілець підшипників маточини. Допуск биття поверхні Б щодо осі маточини - 0,1 мм.

Маточина колеса з гальмівним барабаном.

Маточина колеса з гальмівним барабаном

Перевірити легкими ударами молотка посадку болтів маточини. При наявності ослаблення вилучити болт і відновити посадку установкою ремонтного болта або втулки. Болти повинні бути запресовані з натягом не менше 0,3 мм. Втулка повинна бути запресована і застопорена.

Втулка повинна бути запресована і застопорена

Зминання або зрив різьби не більше двох ниток усувається прогоном. Зминання або зрив різьби більше двох ниток усувається: різь В і Г - заміною болтів і шпильок, різьблення До і різьблення під болти знімача - нарізуванням різьби ремонтного розміру. Задираки або знос на робочій поверхні А барабана усувати расточкой під ремонтний розмір (таблиця вище).

Схожі статті:

  • Задні мости Уаз-3151, 31512, 31514, 31519 і вантажопасажирських Уаз вагонної компоновки, пристрій задніх мостів.
  • Одноступінчатий задній міст типу Тімкен на УАЗ-469Б і УАЗ-31512, пристрій і обслуговування.
  • Дефектовка і ремонт деталей заднього військового моста Уаз, контрольовані зазори деталей і вузлів, способи ремонту деталей заднього редукторного моста Уаз.
  • Ремонт ШРУС переднього моста УАЗ-452, регулювання затягування шкворнів поворотного кулака переднього моста.
  • Задній міст з колісними редукторами автомобілів УАЗ-469, УАЗ-3151, загальна будова і технічне обслуговування.
  • Передні мости Уаз-3151, 31512, 31514, 31519 і Уаз вагонної компоновки, типи і особливості пристрою.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов