Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Десять ознак зносу шин, які вам можуть розповісти про стан автомобіля

  1. Як станом гуми дізнатися технічну справність автомобіля. Шини автомобіля є єдиним елементом транспортного...
  2. 2. Грижа шин (випинання) і тріщини на боковій стінці
  3. 3. Вм'ятини в гумі
  4. 4. Діагональна вм'ятина з ознаками зносу протектора
  5. 5. Зайвий знос протектора по краях
  6. 6. Опуклий знос бокового протектора
  7. 7. Плоскі плями зносу
  8. 8. Знос передньої кромки протектора
  9. 9. Односторонній знос шин
  10. 10. Знос шин до індикатора

Як станом гуми дізнатися технічну справність автомобіля.

Наша сеть партнеров Banwar

Як станом гуми дізнатися технічну справність автомобіля

Шини автомобіля є єдиним елементом транспортного засобу, який пов'язує його з дорогою. Часто власники автомобілів забувають про те, що гума це найважливіший елемент автомашини, який безпосередньо впливає на нашу безпеку . Але коли гума зношується, кожен водій з прикрістю розуміє, що прийшов час витрачати гроші на покупку нових покришок. Але не завжди придбання нової гуми рятує становище . Адже іноді знос гуми може вказувати на можливі несправності автомобіля. У такому випадку заміна гуми на нову може не допомогти. Наприклад, при деяких видах поломок ваша нова гума може за короткий термін передчасно зноситися. Давайте розберемо десять самих поширених видів зносу шин за якими, цілком можливо визначити причину цього зносу, з'ясувавши в результаті технічний стан транспортного засобу.

1. Знос протектора гуми по центру (посередині)

Знос протектора гуми по центру (посередині)

Як це виглядає: При цьому виді зносу покришок , Як правило, найсильніше зношений протектор посередині покришки (приклад на фото).

Причина: Якщо шина найбільше зношується по центру колеса, то це говорить про те, що центральна частина протектора мала найбільше контакту з дорожнім покриттям, в порівнянні з протектором ближче до країв гуми. Отже автомобіль, на якому була встановлена ​​ця гума мав не достатнє зчеплення з дорожнім покриттям. Відповідно тяга машини була недостатньою.

Найчастіше подібний знос говорить про те, що шина була накачени неправильно. Тобто тиск в шині не відповідало тому тиску, який рекомендує виробник автомобіля. Такий тип зносу говорить про те, що власник машини не перевіряв тиск в шинах при холодній погоді і при різких перепадах температури на вулиці, при якій тиск в шинах може істотно змінюватися.

Справа в тому, що поки покришки холодні (наприклад, після морозної ночі) тиск в шинах може бути нижче, ніж рекомендує виробник. Але після початку руху тиск в шинах починає рости від нагрівання повітря в ньому. У підсумку після виразно пройденої відстані тиск в шинах може перевищити максимально допустиму норму рекомендовану автовиробником. У підсумку, перекаченние шина нерівномірно прилягає до дорожнього покриття, в результаті чого буде спостерігатися нерівномірний знос покришок по центру протектора.

Деякі автолюбителі часто радять для поліпшення керованості і зниження витрати палива, навпаки перекачувати колеса. Але це не виправдано. Так, у такий спосіб ви трохи зможете знизити споживання палива і навіть трохи поліпшити керованість, але в підсумку ви заплатите за це швидким зносом протектора.

Тобто, заощадивши трохи грошей на паливо, ви заплатите набагато більше.

2. Грижа шин (випинання) і тріщини на боковій стінці

Грижа шин (випинання) і тріщини на боковій стінці

Як це виглядає: Тріщини і опуклості на боковій стінці шин.

Причина: Це зазвичай відбувається від удару об вибоїну (яму) на дорозі, бордюр і т.п. Зазвичай шина добре захищена від подібних ударів. Але якщо покришка має недостатній тиск або перекочений, то в результаті удару є велика небезпека, що покришка буде пошкоджена. Великі тріщини на боковій стінці покришки, які проходять уздовж обода колеса говорять про те, що гума тривалий час експлуатувалася з недостатнім тиском. Невеликі тріщини на бічній поверхні гуми говорять про зовнішньому пошкодженні або про вік гуми (через старість склад гуми починає хімічний розпад, в результаті чого шина починає тріскатися).

Грижа шини виглядає, як опуклість на поверхні гуми. Найчастіше випинання (грижа) з'являється на боковій стінці покришки. Грижа гуми пов'язана з внутрішнім пошкодженням (шаром гуми). Зазвичай це відбувається в зв'язку з ударом бічною частиною колеса об бордюр, стовп і т.п. Найчастіше після удару, грижа (випинання) колеса відразу не проявляється. Тобто, після удару ви можете побачити грижу тільки через тиждень або навіть після закінчення місяця.

Якщо ви помітили на покришки тріщини або грижу, то необхідно, якомога швидше купити нові покришки.

Пам'ятайте, що використовувати гуму з грижею дуже небезпечно.

3. Вм'ятини в гумі

Вм'ятини в гумі

Як це виглядає: Згідно тривалих спостережень гума з вм'ятинами виглядає так, як на фотографії. Тобто, покришка має форму горбків і вм'ятин.

Причина: Такий вид шин зазвичай пов'язаний з несправністю підвіски машини (Знос або пошкодження елементів ходової частини автомобіля). Через несправність підвіски пом'якшення ударів на купині недостатнє. У підсумку, покришка відчуває перевантаження від ударів приймаючи на себе максимальне навантаження. Але навантаження розподіляється нерівномірно по всій поверхні протектора. В результаті деякі області протектора приймають на себе більше навантаження, ніж інші, що і сприяє утворенню вм'ятин і горбків на покришки.

Найчастіше подібний зовнішній вигляд старих покришок пов'язаний з поганими амортизаторами. Хоча варто відзначити, що будь-які частини підвіски, які вийшли з ладу, можуть стати причиною подібного зносу.

Радимо вам в разі виявлення подібної деформації шин, зробити повну діагностику підвіски і стійок автомобіля в технічному центрі. Не радимо звертатися з подібною проблемою на шиномонтаж, тобто з метою визначити причину зміни форми коліс. Не рідкість, коли працівники шиномонтажу не знають, що може стати причиною появи нерівностей (вм'ятин, горбків) на поверхні протектора.

Найчастіше працівники шиномонтажу стверджують і вважають, що це причина неправильного сход розвалу. Але це не факт. Як ми вже сказали дана причина може бути пов'язана з виходом з ладу амортизатора (ів).

4. Діагональна вм'ятина з ознаками зносу протектора

Діагональна вм'ятина з ознаками зносу протектора

Як це виглядає: Діагональна вм'ятина на поверхні протектора з нерівномірною ступенем зносу поверхні шини.

Причина: Найчастіше ця проблема зустрічається на задніх колесах передньопривідних автомобілів , Де неправильно виставлений сход-розвал. Так само подібна деформація колеса може бути пов'язана з недостатнім інтервалом обертання, а також, іноді подібна зміна зовнішнього вигляду покришки може бути пов'язана з частою перевезенням важких вантажів в багажнику або в салоні машини.

Важкий тягар може змінити геометрію підвіски, що призведе до діагональної деформації поверхні протектора гуми.

5. Зайвий знос протектора по краях

Зайвий знос протектора по краях

Як це виглядає: Внутрішній і зовнішній протектор має підвищений знос, коли як середина протектора зношена істотно менше.

Причина: Це вірна ознака недостатнього тиску в шинах . Тобто, тиск не відповідає нормі рекомендованої виробником автомобіля. Пам'ятайте, що н едостаточность тиск в шинах це найнебезпечніше стан покришок. Справа в тому, що при зменшеному тиску в шині вона схильна до більшого згинання. Відповідно до законів фізики це означає, що при обертанні колеса покришка буде більше накопичувати тепло. В результаті гума не буде рівномірно прилягати до дорожнього покриття і відповідно, ми отримаємо нерівномірний знос гуми.

Так само недостатній тиск в шинах призведе до того, що гума не буде достатньо пом'якшувати удари на дорозі, що природно безпосередньо впливатиме на підвіску. Згодом це жорстке вплив на підвіску може привести до її передчасного виходу з ладу, а також вплинути на сход-розвал.

Як уникнути проблеми не докаченних (недостатність тиску) шин: Ми знову повертаємося до того, що кожен водій регулярно повинен перевіряти тиск повітря в колесах, тобто кожен місяць або кожен раз після різкого перепаду температури на вулиці. Також пам'ятайте, що остиглі колеса (при стоянці вночі) можуть показувати тиск нижче, ніж рекомендовано виробником автомобіля. Але при тривалій поїздці через нагрівання повітря тиск може перевищити норму.

Також, радимо вам не покладатися на електронну систему попередження зміни тиску в шинах, яка є в багатьох сучасних автомобілях.

Справа в тому, що ця система, як правило попереджає вас про зміну тиску в колесі або при різкому коливанні тиску (наприклад різке падіння тиску в шині більш ніж на 25 відсотків), або при істотному зниженні тиску протягом тривалого часу.

Іншими словами, система попередження про тиск в колесах може спрацювати тільки тоді, коли тиск в шинах буде істотно менше, ніж необхідно. Це означає, що ви ризикуєте довгий час проїздити на колесах з недостатнім тиском повітря.

6. Опуклий знос бокового протектора

Опуклий знос бокового протектора

Як це виглядає: Бічні блоки протектора зазвичай схожі на оперення птахів, мають особливий знос . Нижчі краю блоків протектора закруглені, коли як більш високі краї блоків гострі. Зверніть увагу, що ви не можете помітити цей вид зносу візуально. Це можна зрозуміти тільки при огляді протектора з краю і на дотик, тобто за допомогою рук.

Причина: При цьому виді зносу протектора, в першу чергу перевірте кульові шарніри і підшипник колеса.

Так само необхідно перевірити втулку стабілізатора, яка в разі виходу з ладу може привести до неправильної роботи стабілізатора підвіски, що в підсумку призведе до цього виду зносу протектора гуми.

7. Плоскі плями зносу

Плоскі плями зносу

Як це виглядає: Одне пляма на колесі має більше зносу, ніж інше.

Причина: Поодинокі плями підвищеного зносу на поверхні шини часто зустрічаються при вимушеному різкому гальмуванні або занесенні, або під час вирулювання із ситуації для того, щоб піти від удару (наприклад, якщо на дорогу не несподівано вибіг лось або інша тварина). Особливо подібний знос буде видно після різкого гальмування з одночасним занесенням, якщо в автомобілі відсутній антиблокувальна гальмівна система .

Справа в тому, що при різкому гальмуванні і вирулюванні для того, щоб піти від удару автомобіль без ABS більше схильний до заносу з заблокованими колесами, що і призведе приблизно до такого виду зношеного плями на протекторі покришки.

Так само подібні плями можуть з'явитися в автомобілях, які були припарковані протягом тривалого часу.

Пам'ятайте, що при тривалій стоянці машини ви ризикуєте шинами, де на покришках вашого автомобіля з'являться плями зносу через нерівномірний розподіл ваги автомобіля на такі. Справа в тому, що під час паркування протектор гуми стикається з поверхнею в повному обсязі і в підсумку, від тривалої стоянки деформується певну ділянку гуми.

8. Знос передньої кромки протектора

Знос передньої кромки протектора

Як це виглядає: Передня кромка блоку протектора зношена, а задня частина протектора має більш гострі кути. Звертаємо вашу увагу, що цей тип зносу може бути не видно при візуальному огляді. Тому, перевірте рукою протектор з краю. Якщо ви помітите, що деякі кути протектора більш гострі (як зуби на ножівки) в порівнянні з іншими гранями протектора які більш гладкі, то це реальний знос, а не норма, як зазвичай припускають багато водіїв.

Причина: Це найпоширеніший знос шин. Так, як цей вид зносу шин зустрічається дуже часто і багато власників автомобілів думають, що це норма, то це не так. Насправді даний знос вказує на те, що колесо має недостатнє обертання. Тому, необхідно перевірити технічний стан вашої машини в технічному центрі .

Найчастіше, причина пов'язана з зносом елементів підвіски (салейнтблокі), з зносом кульових опор, а також з-за зносу підшипника.

9. Односторонній знос шин

Односторонній знос шин

Як це виглядає: Одна сторона шини зношена більше, ніж інша.

Причина: Зазвичай при цьому виді зносу причиною може бути неправильний схід розвал автомобіля. Такий вид нерівномірного зносу протектора гуми пов'язаний з тим, що колесо коштує не рівно на дорожній поверхні через неправильне схід-розвалу.

Для того, щоб виставити колесо рівно по відношенню до дорожньої поверхні необхідно, відрегулювати схід-розвал.

Так само подібний знос може зустрічатися при пошкоджених пружинах, кульових шарнірах, втулок підвіски. В тому числі, односторонній нерівномірний знос протектора може з'являтися при транспортуванні на автомобілі важких вантажів.

Крім того деякі моделі потужних спорткарів мають особливий сход-розвал, який призводить до подібного нерівномірного зносу покришок. Але це рідкість.

10. Знос шин до індикатора

Знос шин до індикатора

Як це виглядає: Багато шини між протектором мають індикатори зносу. Як правило, це спеціальні вставки, які вам допомагають визначити, коли необхідно змінювати покришки на нові. Зазвичай висота цих вставок нижче, ніж висота протектора. Як тільки протектор шин по висоті зрівняється з індикаторами зносу, то необхідно придбати нову гуму .

Причина: Зазвичай заміна гуми повинна відбуватися після того, як висота протектора стала нижче, ніж рекомендує виробник покришок. На око визначити це не завжди легко. Тому, багато компаній виробники автошин встановлюють на покришки (між протектором) індикатори зносу. Як тільки висота протектора зношується до тієї висоти, яку мають індикатори, то прийшов час змінити колеса на нові.

Протектор гуми з певною глибиною необхідний для того, щоб відводити воду від шини і запобігти акваплануванню автомобіля на мокрій дорозі.

Якщо ваші шини не мають індикатора зносу, то ви можете самостійно заміряти глибину протектора, для того, щоб зрозуміти, чи настав час купувати нову гуму. Для цього необхідно скористатися монетою, яку необхідно ребром вставити в протектор і заміряти за допомогою неї глибину. Детальніше, про традиційний знос шин ви можете прочитати тут або ознайомитися з даною нами інфографікою.

Увага! Для літніх шин мінімальна глибина протектора повинна бути не менше 1,6, 2 або 3 мм (в залежності від виробника гуми).

Для зимової гуми мінімально безпечна висота протектора повинна бути не менше 4-6 мм

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов