Наша сеть партнеров Banwar
Корейська машина непогано збереглася і після 100 000 км пробігу.
Російський автолюбитель користується корейським седаном KIA Rio 4 роки. За цей час машина наїздила 100 000 км. Автовласник вирішив розповісти про всі недоліки, що виникли протягом усього терміну використання ним даного автомобіля.
Кузов KIA Rio має оцинковане покриття, що запобігає його від іржі, але неоцинкована дах разом зі стійками піддається корозії. Після 100 000 пробігу двигун і далі добре себе веде, за винятком каталізатора, який автомобілісту довелося замінити. Блогер зазначив, що після 80 000 км рульова рейка вийшла з ладу. Її перебрали і замість неї була встановлено вже елемент від рестайлінгового автомобіля.
За весь термін експлуатації на KIA Rio перегоріли 15 лампочок. Щоб вони не перегорали, їх необхідно замінити на якісь інші освітлювачі. Сидіння в салоні обшиті тканиною, яка вже після закінчення 30 000 км забруднюється, через що довелося надіти чохли на крісла. У салоні вийшов з ладу тахометр через заводський брак. Також блогер звернув увагу на систему шумоізоляції в салоні, якої йому не вистачило.
Дискомфорт після 100 000 км доставляє задня балка, що видає гучний хрускіт. Ще одним недоліком автомобіля можна назвати його популярність, через його вона часто піддається угонам. Але ця проблема усувається впровадженням якісної системи сигналізації. Крім того, з'явилися нарікання на покришки KIA Rio, у яких почали з'являтися «грижі» і тріщини. У висновку блогер зазначив, що KIA Rio після 100 000 км характеризується невибагливістю і надійністю, а всі недоліки можна легко усунути. «Дешево і сердито», - підсумував власник.
Дмитро Павличко