Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Деталі систем охолодження і живлення двигуна ЗМЗ-402

Наша сеть партнеров Banwar

_____________________________________________________________________________


Система охолодження двигуна ЗМЗ-402

Система охолодження двигуна ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель (рис.11) - рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією, складається з водяної сорочки в блоці і голівці циліндрів двигуна, водяного насоса, радіатора, розширювального бачка, вентилятора , термостата, пробки розширювального бачка, зливних краником і пробок.
Система охолодження двигуна ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель (рис
Рис.11. Система охолодження двигуна ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель
У систему охолодження ДВС ЗМЗ-402 також включений радіатор опалення кузова.
Підтримка правильного температурного режиму двигуна робить вирішальний вплив на знос двигуна і економічність його роботи.
Оптимальна температура охолоджуючої рідини 85-9СГС підтримується за допомогою термостата, що діє автоматично, і чохла на облицюванні радіатора.
Для контролю температури охолоджуючої рідини в системі охолодження є термометр, датчик якого ввернуть в патрубок термостата, що знаходиться на голівці циліндрів.
Крім того, на щитку приладів є сигналізатор, загоряється червоним кольором при підвищенні температури рідини до 104-109 "З. Датчик сигналізатора ввернуть в верхній бачок радіатора.
При загорянні сигналізатора слід негайно встановити і усунути причину перегріву.
Термостат ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель з твердим наповнювачем, двохклапанний типу ТС-107-01 розташований в вихідному патрубку головки циліндрів і з'єднаний шлангами з водяним насосом і радіатором.
Основний клапан термостата починає відкриватися при температурі охолоджуючої рідини 78-82 ° С. При температурі 94 ° С він вже повністю відкритий.
При закритому основному клапані рідина в системі охолодження двигуна циркулює, минаючи радіатор, через відкритий додатковий клапан термостата усередині сорочки охолодження двигуна.
При повністю відкритому основному клапані додатковий клапан закритий і вся рідина проходить через радіатор охолодження.
Обігрівач кузова з'єднаний паралельно з радіатором ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель, і термостат не відключати його від двигуна.
Тому при прогріванні двигуна не слід відкривати заслінку воздухопритока і включати електродвигун обігрівача.
Термостат автоматично підтримує необхідну температуру охолоджуючої рідини в двигуні, відключаючи і включаючи циркуляцію рідини через радіатор.
У холодну погоду, особливо при малих навантаженнях двигуна, майже всі тепло відводиться в результаті обдування двигуна холодним повітрям, і охолоджуюча рідина через радіатор не циркулює.
Водяний насос ЗМЗ-402
Водяний насос (помпа) ДВС ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель (рис.12) відцентрового типу. Підшипник водяного насоса відділений від охолоджуючої рідини самоподтягівающімся сальником, що складається з манжети 2 і ущільнюючої шайби 3.

Рис.12. Водяний насос ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель
1 - фіксатор; 2 - манжета; 3 - ущільнювальна шайба; 4 контрольне отвір для виходу охолоджуючої рідини
Рідина, що просочилася через сальник, не потрапляє в підшипник, а витікає назовні через контрольний отвір 4, яке необхідно періодично очищати. Підшипник помпи від переміщення утримується фіксатором 1, який загорнутий до упору і закерніть.
Підшипник заповнюється мастилом при збірці, і в процесі експлуатації додавання мастила не потрібно. Шків помпи приводиться в обертання разом зі шківом генератора двома клиновими ременями шківа колінчастого вала.
Водяний насос ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель вимагає ремонту при підвищеному зносі (люфт) підшипника, течі охолоджуючої рідини через контрольне отвір в корпусі і поломки лопатей крильчатки.
Помпа має пристрій аналогічне пристрою водяного насоса двигуна мод. 4062.10, тому його розбирання та збирання проводиться за схемою, наведеною для водяного насоса 4062.10.
Відмінність полягає в тому, що розбирання водяного насоса починається зі зняття кришки водяного насоса.

При складанні помпи ЗМЗ-402 (ГАЗ-402) при напресування на валик підшипника маточини шківа необхідно витримувати розмір 117,5 ± 0,2; напресовування крильчатки на валик підшипника проводиться врівень з корпусом насоса, виступання крильчатки над площиною корпусу насоса повинно бути не більше 0,2 мм.
Після складання корпусу необхідно встановити на корпус прокладку і прикрутити болтами кришку.
Рівень рідини в розширювальному бачку на холостому двигуні ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель повинен бути по мітці MIN або вище її на 3-5 см.
При необхідності долийте охолоджуючу рідину в розширювальний бачок. У випадках частого доливання перевірте герметичність системи охолодження.
При значній витоку для відновлення рівня допускається у виняткових випадках використовувати воду. Однак при цьому неминуче знизиться щільність суміші і підвищиться температура її замерзання.
Тому при першій можливості слід замінити суміш свіжої охолоджувальною рідиною. При додаванні в систему охолодження води рівень в розширювальному бачку повинен бути вище позначки MIN на 7-10 см.
Порядок заміни рідини в системі охолодження двигуна ЗМЗ-402 наступний:
- зняти пробки з радіатора і розширювального бачка (див. Рис.11);
- відкрити краник отопітеля 2;
- злити охолоджуючу рідину через два краника 10 і 12, розташовані на нижньому бачку радіатора і з правого боку блоку циліндрів;
- промити систему охолодження, двічі заповнюючи її водою і прогріваючи двигун до робочої температури (80-90 ° С);
- залити в радіатор до верхнього зрізу горловини свіжу охолоджуючу рідину при знятої пробці розширювального бачка;
- поставити на місце пробку радіатора;
- залити охолоджуючу рідину в розширювальний бачок на 3-5 см вище мітки MIN і поставити на місце пробку бачка.
Після короткочасної роботи двигуна переконайтеся, що система завжди наповнена рідиною, що охолоджує. При необхідності долийте охолоджуючої рідини в розширювальний бачок.
Необхідно підтримувати правильний натяг ременів водяного насоса ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель, вентилятора і генератора.
Прогин ременів повинен знаходитися в межах 8-10 мм при навантаженні на кожен з них 4 кгс.
При слабкому натягу ременів відбувається їх пробуксовка, сильне нагрівання і розшарування ременів. Надмірне натяг ременів викликає швидкий знос підшипників водяного насоса і генератора, а також витягування і руйнування самих ременів.
Перевірку натягу ременів здійснювати динамометром наступним чином:
- встановити динамометр на шківи водяного насоса і генератора;
- натиснути рукою на ручку до торкання бурту штока з втулкою і визначити зусилля натягу ременя за шкалою;
- відрегулювати при необхідності натяг ременів зміною положення генератора.
Для підтримки оптимального температурного режиму двигуна ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель при негативних температурах навколишнього повітря необхідно закривати облицювання радіатора чохлом.
Ні в якому разі не можна знімати термостат. У холодну пору року двигун без термостата прогрівається довго і працює при низькій температурі охолоджуючої рідини.
В результаті прискорюється його знос, збільшується витрата палива, відбувається рясне відкладення смолистих речовин в двигуні, а також не забезпечується нормальна температура повітря в кузові автомобіля,
У теплу пору року при відсутності термостата велика частина охолоджуючої рідини буде циркулювати по малому колу (через сорочку охолодження двигуна), минаючи радіатор. В результаті це призведе до перегріву двигуна.
Система харчування двигуна ЗМЗ-402 і її компоненти
Система харчування паливом ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель (рис.13) складається з паливного бака, паливопроводів (подачі і зливу), паливного насоса, фільтра тонкого очищення палива, карбюратора з приводом дросельної і повітряної заслінок і повітряного фільтра.
При складанні помпи ЗМЗ-402 (ГАЗ-402) при напресування на валик підшипника маточини шківа необхідно витримувати розмір 117,5 ± 0,2;  напресовування крильчатки на валик підшипника проводиться врівень з корпусом насоса, виступання крильчатки над площиною корпусу насоса повинно бути не більше 0,2 мм
Рис.13. Схема паливної системи двигуна ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель
1 - паливний насос; 2 - фільтр тонкого очищення палива; 3-карбюратор, 4-паливний бак
Бензонасос ЗМЗ-402 (ГАЗ-402) автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель (рис.14) - диафрагменного типу, приводиться в дію від ексцентрика, розташованого на розподільному валу двигуна і впливає на важіль приводу.

Рис.14. Бензонасос ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель
1 - важіль ручного приводу; 2 - ущільнювач; 3 - сітчастий фільтр контрольного отвору; 4 - нагнітальний клапан; 5 - гвинт кріплення кришки фільтра; 6 - сітчастий фільтр; 7- всмоктуючий клапан; 8 - діафрагма; 9 - важіль приводу
Бензонасос складається зі збірних вузлів корпусу з діафрагмою 8 і важелем приводу 9, головки з клапанами 4 і 7 і кришки.
Діафрагма з чотирьох пелюсток, виготовлених з лакоткани, затискається між корпусом і голівкою насоса. Тяга діафрагми ущільнюється гумовим ущільнювачем 1.
Клапан складається з обойми, що виготовляється з цинкового сплаву, гумового клапана і латунної пластини, підтискає пружиною (з бронзового дроту).
Над всмоктуючим клапаном бензонасоса встановлюється фільтр 6, виготовлений з дрібної латунної сітки. Для заповнення карбюратора паливом при непрацюючому двигуні насос має пристрій для ручного приводу.
Для контролю герметичності діафрагми в корпусі насоса є отвір з сітчастим фільтром 3, поява з якого бензину свідчить про порушення герметичності діафрагми.
Бензонасос вимагає ремонту у випадках прориву діафрагми, порушення герметичності всмоктуючих або випускного клапанів, втрати еластичності ущільнювача тяги діафрагми, а також зносу важеля приводу і текстолітової шайби тяги діафрагми.
Розбирання бензонасоса ДВС ЗМЗ-402 (ГАЗ-402):
- відвернути два гвинти 5 (див. Рис.14) кріплення кришки і обережно зняти кришку, гумову ущільнювальну прокладку і сітчастий фільтр бензонасоса;
- відвернути вісім гвинтів кріплення головки насоса до корпусу, обережно зняти головку і звільнити діафрагму;
- при необхідності заміни клапанів випрессовать з головки насоса обойми клапанів, зняти з обойми гумовий клапан, пластину клапана і пружину. Не рекомендується без необхідності вивертати з головки і кришки насоса топлівоподводящій і відвідний штуцери;
- вивернути з корпуса нарізні заглушки осі важеля. Вийняти вісь важеля, попередньо знявши пружину важеля;
- вийняти важіль приводу бензонасоса і втулку важеля;
- вийняти діафрагму разом з тягою, пружиною, ущільнювачем і власником ущільнювача з корпусу насоса;
- вийняти валик важеля ручного приводу разом з ущільнювальним гумовим кільцем, попередньо звільнивши пружину важеля;
- розібрати діафрагму, для чого віджати пружину і, знявши сталевий тримач ущільнювача, зняти її, відвернути гайку тяги, зняти пружинну шайбу, верхню чашку, пелюстки діафрагми, нижню чашку і ущільнюючу шайбу.
Збірка бензонасоса ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель
Збірка здійснюється в порядку, зворотному розбиранні. При цьому особливу увагу слід звертати на правильність підзборки діафрагми і її установки в бензонасос.
Перед складанням необхідно перевірити характеристику пружини насоса: вільна довжина пружини - 50 мм; при навантаженні 5, (5, Газ кгс) довжина пружини повинна бути 28,5 мм. Кількість витків пружини -6 + 0'5, зовнішній діаметр пружини - 24 мм, діаметр дроту -1,8 ± 0,03 мм, матеріал - сталь 65 ГА.
Підзборки діафрагми рекомендується проводити в спеціальному пристрої. Перед складанням всі деталі промити в чистому бензині, пелюстки діафрагми витримати 30-40 хв в гасі і протерти чистою серветкою з обох сторін.
Потім вставити тягу в пристосування і послідовно надіти на виступаючий кінець тяги гумовий ущільнювач тяги, ущільнювальну мідну шайбу; нижню чашку (увігнутою стороною вниз), чотири пелюстки діафрагми (так, щоб штифти пристосування увійшли в її отвори), верхню чашку і закрутити гайку рукою на кілька ниток різьблення, поставивши під неї пружинну шайбу.
Потім затиснути всі деталі в пристосуванні і, довернуть гайку до відмови.
Вийняти назбирати діафрагму з пристосування, надіти пружину на тягу і вивільнити з пружини гумовий ущільнювач. Віджати пружину і встановити на гумовий ущільнювач сталевий тримач.

Рис.15. Головка бензонасоса ДВС ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель
1 - кришка; 2 - обойма клапана; 3 - пружина; 4 - прокладка; 5 пластина клапана; 6 - клапан
При запресовуванні обойм клапанів в головку бензонасоса ЗМЗ-402 необхідно забезпечити розміри між пластиною клапана і обоймою у впускних клапанів 1,5-1,8 мм, у нагнітального - 2,0-2,3 мм.
При складанні повністю назбирати діафрагми (з ущільнювачем і пружиною, з головкою і корпусом) слід спочатку злегка загорнути вісім гвинтів кріплення головки до корпусу, а потім, відводячи важіль ручного приводу в крайнє верхнє положення, повністю затягнути їх.
Це дозволить запобігти прорив діафрагми або її надмірну витяжку на початку роботи насоса.
Після складання слід перевірити бензонасос ДВС на розвивається тиск. Перевірку здійснюють безпосередньо на автомобілі з працюючим на мінімально стійких оборотах двигуном.
Бензонасос ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель відключають від карбюратора (харчування двигуна здійснюється самопливом) і під'єднують до манометру зі шкалою до 100 кПа (1 кгс / см2).
Для справного насоса тиск повинен бути в межах 23-32 кПа (0,23-0,32 кгс / см2). Можна перевірити тиск насоca, але менш точно, що не отсоединяя його від карбюратора, а приєднавши манометр через трійник, ввернути на виході палива з насоса.
Перевіривши тиск, зупиняють двигун. Показання тиску на шкалі манометра повинні зберігатися не менше 10 с. Більш швидке падіння тиску свідчить про несправність насоса.

Рис.16. Фільтр тонкого очищення палива ЗМЗ-402 автомобілів ГАЗ-3110 Волга, ГАЗ-2705 Газель
1 - корпус; 2 - прокладка; 3 - ущільнювальна втулка; 4 - фільтруючий елемент; 5 - стакан-відстійник; 6 - коромисло; 7 - тримач; 8 - баранчик
Фільтр тонкого очищення палива (рис.16) встановлюється на двигуні перед карбюратором і складається з корпусу 1, гумової прокладки 2, ущільнювальної гумової втулки 3, керамічного фільтруючого елемента 4, пружини, пластмасового стакана-відстійника 5 і деталей кріплення склянки-відстійника.

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Загальний пристрій АКПП

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

CVT варіатор Ауді

Коробка автомат Toyota

_____________________________________________________________________________

АКПП Mazda / Mitsubishi

Коробка автомат ZF

двигуни Mitsubishi

двигуни Toyota

  • Блок циліндрів і головка 3S-FE / 3S-GE
  • Технічне обслуговування ГРМ 3S-FE, 3S-GE
  • Колінвал двигунів 3S-FE, 3S-GE
  • Технічні характеристики двигуна 3S-FE, 3S-GE
  • Распредвали 3S-FE і 3S-GE
  • Система охолодження ДВС 3S-FE і 3S-GE
  • Паливна систем 3S-FE, 3S-GE
  • Параметри двигуна 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE і 4A-GE
  • Головка і блок циліндрів двигуна 4A-GE, 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE
  • Дросельна заслінка 4A-FE, 5A-FE, 4A-GE, 7A-FE
  • Вентилятор системи охолодження 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE, 4A-GE
  • Форсунки двигунів 4A-FE, 5A-FE, 4A-GE, 7A-FE
  • Заміна водяного насоса 4A-GE, 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE
  • Поршнева група і колінвал двигунів 4A-FE, 5A-FE, 4A-GE, 7A-FE
  • Діагностика двигунів 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE і 4A-GE
  • Заміна компонентів блоку циліндра 4A-GE, 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE
  • Система охолодження 4A-FE, 5A-FE, 4A-GE, 7A-FE
  • Система змащення двигунів 4A-FE, 5A-FE, 4A-GE, 7A-FE
  • Паливна система двигунів 4A-FE, 4A-GE, 5A-FE і 7A-FE
  • Система запалювання 4A-FE, 5A-FE, 4A-GE, 7A-FE
  • Термостат і радіатор ДВС 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE, 4A-GE
  • Бензонасос 4A-GE, 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE
  • Ремінь ГРМ двигунів 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE
  • Зняття головки блоку циліндрів двигунів 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE
  • Регулювання клапанів 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE
  • Монтаж головки блоку циліндрів двигуна 4A-FE, 5A-FE, 7A-FE
  • Заміна ременя ГРМ 4A-GE
  • Демонтаж головки блоку циліндрів двигунів 4A-GE
  • Налаштування клапанів 4A-GE
  • Монтаж головки блоку циліндрів двигуна 4A-GE
  • Деталі двигунів 1AZ-FE / 2AZ-FE
  • Блок управління і датчики 1AZ-FE і 2AZ-FE
  • Компоненти робочих систем двигуна 1AZ-FE, 2AZ-FE
  • Система управління двигуном 1AZ-FE і 2AZ-FE

двигуни ЗМЗ

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов