Наша сеть партнеров Banwar
Після літніх канікул не тільки знову відкрилися двері шкіл, вузів та інших навчальних закладів, а й активізувалися навчальні класи для автосервісу.
Уже в цьому місяці починається навчання фахівців-шиномонтажників в Житомирі, а в Києві проводяться тренінги для майстрів дилерських станцій Renault, а також відкриваються курси з навчання майстрів - діагностів двигуна. Останні призначені як для фахівців, що бажають підвищити кваліфікацію в області діагностики, ознайомитися з сучасним діагностичним і ремоборудованіем, так і для початківців, які ще не мають досвіду роботи, але прагнуть отримати фундаментальні базові знання.
Навчальний центр
Заняття проводяться на базі станції техобслуговування «МоторГаз» не з «підставними» автомобілями, а приїхали на сервіс з конкретними несправностями. Але перед допуском в ремонтну зону «курсанти» проходять двотижневу теоретичну підготовку в навчальному класі (з 10.00 до 16.00). Практика на СТО - 2-7 днів.
Велика кількість годин навчання присвячено різним способам роботи на діагностичному обладнанні, інтерпретації свідчень сканерів, аналізу осцилограм, трактуванням даних газоаналізатора. За словами організатора цих курсів директора компанії «МоторГаз» Романа Матвєєва, цей етап цікавий тим, що тут дається інформація не тільки про загальновідомі методиках, а й тих, які є інтелектуальною власністю компанії.
програма курсу
У програмі - лекції, семінари, знайомство з діагностичним обладнанням. На лекціях учні глибоко вникають в принципи і логіку роботи систем уприскування. При цьому тут не дають готових рішень на всі випадки життя - вони повинні навчитися самостійно знаходити їх в будь-якій складній ситуації.
На семінарах у вигляді співбесід повторюється пройдений напередодні матеріал і ставляться конкретні завдання по діагностиці реальних автомобілів. За твердженням Романа Матвєєва, основна вимога до навчання - НЕ заучування, а розуміння процесів, що відбуваються в системі уприскування, так як всі дефекти передбачити не можна.
Тут зібрано сучасне діагностичне обладнання та накопичений великий досвід його експлуатації, їм діляться фахівці-викладачі. До складу курсу входить і семінар, присвячений темі комплектації діагностичного поста автосервісу професійним обладнанням, починаючи з газоаналізатора, мотор-тестера, сканера, манометричного обладнання і закінчуючи установками для профілактичного обслуговування систем уприскування. На заняттях розповідають, яке обладнання купувати для свого сервісу, як не купити зайве, а й не забути те, що потрібно.
Іспити-практика
В кінці курсу передбачений іспит у вигляді співбесіди. Оцінок дві - «залік» і «незалік». Пропонуються практичні завдання: знайти дефект за показниками приладів.
Після здачі іспиту дозволений допуск в ремзону, де діагност покаже, як правильно перевірити авто, підключити прилади, зняти їх показання і поставити діагноз.
На практиці навчаються дивляться, як працюють діагности, які обслуговують несправні машини. Є два варіанти «практики»: спостерігати або брати активну участь - крутити гайки, ставити запитання, пропонувати рішення. Але підказувати, як потрібно діяти, ніхто не буде. При бажанні, за погодженням з керівництвом сервіс-центру, практику можна продовжити.
Після закінчення курсів видається сертифікат двох видів: для здали іспит з відміткою про атестацію і для несдавших - про прослуховування курсу лекцій.
Вся інформація про курси - на сайті www.motor-gas.com.ua/injector-obuchenie
Підготував Юрій Дацик
Фото «МоторГаз»
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.