- Коли варто турбуватися: ознаки необхідності діагностики турбіни
- Як провести діагностику турбіни самостійно?
- огляд патрубків
- Огляд лопатей колеса компресора
- огляд вала
- тріщини
- Перевірка герметичності впускного і випускного тракту
Наша сеть партнеров Banwar
Діагностика турбіни в Мінську дозволяє визначити працездатність турбокомпресора. Тільки в результаті такої повної діагностики турбіни можна зробити висновок про працездатність турбокомпресора, розібратися, зводитися чи проблема до неполадок в турбіні або слід шукати причину несправності в сусідніх агрегатах і вузлах двигуна, а потім виконувати їх заміну.
Коли варто турбуватися: ознаки необхідності діагностики турбіни
Про ремонт турбіни можна говорити, коли у автомобіля з'являються подібні проблеми:
- мотор не працює на всю потужність;
- з вихлопної труби йдуть гази чорного або сизого відтінку, що говорить про неповному згорянні або згорянні масла;
- збільшилося споживання автомастила;
- зростання рівня токсичності вихлопних газів;
- зайвий шум при роботі турбокомпресора;
- відтік масла з внутрішньої частини турбокомпресора.
Як провести діагностику турбіни самостійно?
Для багатьох власників авто з турбованим двигунами невідомо, що виконати діагностику турбіни на автомобілі в деяких випадках можна самостійно, не відвідуючи СТО.
огляд патрубків
Зніміть патрубок, який з'єднує впускний колектор двигуна або інтеркулер і турбіну. Там допустимо наявність невеликої кількості масла. В ідеалі патрубок повинен виглядати абсолютно сухим. При рясних масляних потоках в місці з'єднання патрубка з турбокомпресором, а також при збільшеному споживанні автомастила в моторі, необхідно відшукати причину такої витрати. Це може бути або знос мотора, або неполадки в турбіні. Саме з цього і слід починати ремонтні роботи.
Огляд лопатей колеса компресора
Всі лопаті повинні не мати вибоїн або зазубрин, погнутостей. Робоче колесо компресора турбіни має правильну форму і з незначними зазорами повторює вид проточної частини холодної равлики. При наявності будь-яких ушкоджень лопатей, слід відремонтувати чи замінити агрегату.
огляд вала
Вручну виконайте рух вала в осьовій площині: люфту не повинно відчуватися зовсім або він повинен бути не більше 0,05 мм. При великих значеннях турбіну слід відремонтувати або замінити. При рухах вала в радіальній площині, люфт повинен доходити до 1,0 мм. При відхиленні стрижня в радіальному напрямку і невеликому повороті, лопатки не повинні черкає холодної равлики. При перевищенні допустимого люфту або чіпляння лопатки за холодну равлика турбокомпресор слід ремонтувати або замінити.
тріщини
Досліджуйте корпус турбіни, компресор, патрубки, підшипники і втулки на присутність тріщин. Вони неминуче виникають на корпусах турбокомпресорів у різних виробників і з різним режимом експлуатації. При виявленні тріщин, слід відремонтувати чи замінити турбокомпресора.
Перевірка герметичності впускного і випускного тракту
Якщо проведена діагностика не виявила ніяких неполадок, але двигун не набирає достатньої потужності, необхідно досліджувати впускний і випускний тракт на герметичність. Втрата потужності також може з'явитися через неправильно налаштованої паливної апаратури у дизелів, запальною системи і паливної автоматики у бензинових моторів. Причиною падіння тяги і підвищення витрати палива також може стати вихід з ладу одного з вузлів в системі регулювання ступеня наддуву.
Якщо вам потрібна професійна діагностика турбіни в Мінську, звертайтеся до професіоналів, чиї контакти знайдете в каталозі TAM.BY . Фахівці автосервісів виконають комплексну діагностику турбіни, а також перевірять систему управління наддувом турбокомпресора.
Як провести діагностику турбіни самостійно?