Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Діагностика паливної системи інжекторного двигуна ВАЗ

Наша сеть партнеров Banwar

Паливна система вприськового двигуна рідко турбує автовласника Паливна система вприськового двигуна рідко турбує автовласника. Але якщо що трапиться, пошук несправності може зажадати і сил, і часу. Особливо якщо водій не володіє необхідними навичками ... і хапається то за одне, то за інше. Тим часом в паливній системі все досить просто і логічно. «Пройдемося» по ній? Почнемо з електробензонасоса, який, як відомо, повинен подавати паливо з бака до двигуна під достатнім тиском. Відмова насоса - зупинка двигуна.

Отже, включаємо запалювання, але не пускаємо двигун відразу. Насос задзижчав і через кілька секунд, піднявши тиск палива в рампі, замовк: він чекає команди з контролера (буде господар пускати мотор чи ні?). При включенні стартера все піде своєю чергою, почнеться процес запуску ...

Але буває, що у відповідь на включення запалювання - повна тиша: насос не працює! Тут першим перевіряємо його запобіжник. На автомобілях «восьмого» сімейства він праворуч в нижній частині панелі приладів, поруч з колодкою діагностики. Щоб дістатися до запобіжника, треба зняти захисний кожух. На «десятках» ж запобіжник - під консоллю панелі приладів, біля контролера.

Трапляється, що запобіжник цілий, а насос все одно не працює. Тоді перевіримо, чи доходить до нього електроживлення, чи немає обриву ланцюга. Якщо доходить, значить, не в порядку насос.

Підібратися до електрораз'ем насоса - хвилинна справа: висадити пасажирів, відкинути заднє сидіння і викрутити пару гвинтів кріплення лючка. Відключаємо роз'єм - і перевіряємо, включивши запалювання, чи є напруга на фішці джгута. Є? Несправний насос. Ні? Потрібно шукати обрив в ланцюзі. Щоб позбутися від будь-яких сумнівів, тепер можна, не включаючи запалювання, подати «плюс» з акумулятора на контакт «G» колодки діагностики. З'явилося напруга на роз'ємі - все в порядку, немає - несправна ланцюг між колодкою і роз'ємом. Переконатися у справності насоса можна, подавши на нього «плюс» безпосередньо від акумулятора. Задзижчав - значить, не винен.

А непрацюючий потрібно знімати - для заміни або ремонту (якщо знайдете, де). На «десятці» люк великий - питань не виникне, потрібен лише ключ-головка «на 7». Гірше з вприськовимі «Самари», на яких люк маленький - ще від карбюраторних часів. Насос не пройде - доведеться спочатку зняти бензобак (в ЗР № 12 за 2000 рік розказано, як збільшити цей люк).

Але буває і так, що працює насос не забезпечує достатнього тиску в рампі. Щоб перевірити тиск, потрібен відповідний манометр, а в паливних рампах вазовских двигунів для цього передбачений спеціальний штуцер. На восьміклапанника він розташований зручно, підключити до нього манометр просто (фото 1), а двухвальная головка 16-клапанника ускладнює операцію - потрібно Г-подібний перехідник (фото 2). Найгірше працювати з «Нивою»: треба підключити манометр до паливної магістралі, так як штуцер сховався за патрубками обігрівача (фото 3).

Тому, надумав обзавестися манометром, не поспішайте витрачатися на перший-ліпший - спочатку дізнайтеся у продавця про призначення приладу. Можливості у всіх різні. Звичайно, краще манометр із кількома адаптерами (адаптерами) для різних двигунів, включаючи багато іномарки. Але це, швидше за все, для професіонала. Автолюбитель же, одного разу помірявши тиск в рампі, може обійтися і шинним манометром, не забувши, ясна річ, вивернути золотник з штуцера рампи. Якщо прилад давно не перевіряли, точність вимірювань може виявитися невисокою. З справним насосом тиск повинен бути в межах 284-325 кПа. Після того як насос вимикають, воно повільно падає (рух стрілки манометра непомітно для ока).

Крім тиску, слід перевірити витрата палива (продуктивність насоса). Для цього від'єднуємо шланг зливу палива ( «обратку»), поміщаємо його в мірну ємність і включаємо бензонасос. Витрата повинен бути не менше 0,5 л за 30 с. Якщо і цей тест пройдено вдало - насос в порядку.

Часто недостатній тиск - результат засмічення паливного фільтра, і перш, ніж знімати насос, потрібно перевірити, а якщо знадобиться, замінити фільтр.

Якщо тиск падає прямо на очах, для пошуку причини знадобиться затиск або струбцина, щоб перетиснути паливні шланги. Включимо насос (див. Малюнок), що не запускаючи двигун, і Пережміть шланг 7 прямому трубопроводі біля рампи. Тиск в ній стабілізувався - значить, несправний бензонасос або шланг, що з'єднує його в баку з бензопріемніком. Часто через пори, тріщини в шлангу частина бензину зливається в бак, іноді пошкоджуються і інші ділянки магістралі, тому постійна увага до них не зашкодить.

А якщо і з перетиснутій шлангом 7 тиск падає? Швидше за все, несправність «по інший бік» затиску - в регуляторі тиску 3 або форсунках 8. Спробуємо перетиснути тепер шланг зливу 6. Якщо тиск падатиме перестало - витік в регуляторі. Майте на увазі, це - нерозбірна штука, знадобиться заміна. А коли і з перетиснутій шлангом 6 падає тиск - значить, негерметичність в форсунках.

Знайти винних нескладно: відкрутимо гвинти кріплення рампи і піднімемо її, оголюючи сопла форсунок. Включимо бензонасос - негерметичні відразу себе видадуть краплями. Як бути в цьому випадку? Краще замінити несправні новими, але часом промивка повертає форсунок герметичність. Чи багато при цьому ви заощадите (з урахуванням вартості цієї роботи) - сумнівно. Раз вже зняли рампу, заодно перевіримо і «баланс» форсунок, просто кажучи, з'ясуємо, чи однаково витрачається паливо через них за якийсь відрізок часу. Для цього помістимо форсунку в мірну ємність і, подавши «плюс» 12 В на контакт «G» діагностичного роз'єму, включаємо бензонасос. Знявши з форсунки роз'єм, на кілька секунд підключаємо її до акумулятора. У «мензурки» збереться кілька бензину. Повторивши виміри для інших форсунок, порівняємо продуктивність. Розкид не повинен перевищувати 10%.

Щоб закінчити з цією частиною системи, нагадаємо, що регулятор, відповідальний за сталість тиску, може підтримувати його як занадто низьким, так і занадто високим. В останньому випадку від'єднати зливний шланг і погрозами в ємність. Тиск нормалізувався - значить, інша частина зливний магістралі засмічена, нічого не змінилося - винен регулятор. Доведеться замінити.

Невід'ємна частина сучасного двигуна - система уловлювання парів бензину. Головний її елемент - адсорбер, розташований в моторному відсіку (фото 4). Пари палива надходять в адсорбер, а з нього у впускний колектор двигуна. Процесом керує контролер - регулює ступінь продувки, подаючи імпульси на електромагнітний клапан. Поширена несправність - негерметичність системи. В цьому випадку в салоні відчувається запах бензину. Перш ніж перевіряти електричну частину, уважно оглянемо адсорбер і все патрубки системи. Справність клапана перевіримо, подавши на нього харчування +12 В. Клацнув - повний порядок.

Підведемо підсумок. Хоча в паливну систему входить ряд компонентів, перевірити її нескладно - важливо зрозуміти принцип роботи і запастися потрібним інструментом.

Діагностика паливної системи інжекторного двигуна ВАЗ

4.5 (90%) 4 голос [а]

«Пройдемося» по ній?
Буде господар пускати мотор чи ні?
Є?
Ні?
А якщо і з перетиснутій шлангом 7 тиск падає?
Як бути в цьому випадку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов