Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Діагностика тиску палива. Способи промивання інжектора.

  1. Види манометрів тиску палива
  2. Діагностика і промивка інжектора
  3. Перевірка працездатності інжектора
  4. Промивання інжектора на двигуні
  5. Промивання інжектора зі зняттям з двигуна

Наша сеть партнеров Banwar

Якщо бензиновий двигун, при роботі на холостому ходу "тупить" або "подтраівает", скаче стрілка тахометра, то відразу важко визначити в чому проблема. Найімовірніші причини: несправність в паливній апаратурі або сильний знос ЦПГ двигуна (падіння компресії). Ці два параметри зазвичай і діагностують один за одним. Для оцінки компресії в двигуні у нас є своя стаття, ця ж розповідає про те, як діагностика тиску палива дозволяє виявити несправність паливного насоса (бензонасоса), регулятора тиску, перевірити роботу інжектора. А також видам і способам проведення промивки інжектора при його забрудненні.

Будь-яка паливна система автомобіля вдає із себе замкнуте коло. Бензин під тиском, що нагнітається насосом, надходить з бака через паливний фільтр в паливну рампу: до інжекторам і регулятору тиску палива, а невикористане паливо повертається назад в бак. На кожному з елементів, пов'язаних з проходженням через нього бензину можлива зміна тиску в ту чи іншу сторону.

Кількість палива, що впорскується бензину залежить від часу роботи інжектора, від тиску всередині паливної рампи і тиску (розрядження) всередині впускного колектора. Для того щоб врахувати три ці фактори і точніше розрахувати кількість палива, що впорскується, в паливній рампі встановлюється регулятор тиску палива. Він підтримує різницю тисків: тиск бензину на форсунки і тиск повітря у впускному колекторі, надлишки бензину прямують назад в бак по зворотній магістралі.

Через зношеність або неправильної роботи регулятор може зменшувати або збільшувати тиск в паливній рампі. У підсумку маємо: недолік або перелив палива і втрата потужності в двигуні. Також може відбуватися підклинювання клапана, в цьому випадку тиск в паливній рампі буде мінятися не закономірно, внаслідок чого може спостерігатися не стійка робота двигуна, смикання при розгоні.

Діагностика тиску в паливній рампі важливий параметр в діагностиці несправностей паливної апаратури двигуна. Адже від нього залежить склад паливної суміші, відповідно і поведінку автомобіля в різних режимах експлуатації. Тому діагностика системи упорскування бензинового двигуна важлива складова в загальній діагностиці двигуна.

Види манометрів тиску палива

Для найпростішої діагностики потрібно манометр тиску палива. Шкала у манометра повинна бути не менше 7 бар. Найкращий варіант за ціною і якістю підходить для особистого застосування або невеликого автосервісу прилад HS-1013 (TU-113) . Для найпростішої діагностики потрібно манометр тиску палива Він дозволяє оцінити стан наступних систем: тиск насоса, продуктивність насоса, витоку, засміченість паливного фільтра, перевірити працездатність регулятора тиску. Набір адаптерів входить в комплект дозволяє проводити вимірювання тиску в паливній системі на всіх автомобілях вітчизняного і багатьох імпортних авто. Діагностика їм досить проста, її можна зробити самостійно.

В автосервісі для вимірювання тиску палива використовують вже понад професійні набори В автосервісі для вимірювання тиску палива використовують вже понад професійні набори   типу:   Манометр для вимірювання тиску палива TU-114 (HS-0020), ATZ-602   або   TU-443 (HS-1011) і ATZ-600   , Набір пекла Птеро в яких, дозволяє підключитися в різних точках до системи живлення авто на більшості марок автомобілів типу: Манометр для вимірювання тиску палива TU-114 (HS-0020), ATZ-602 або TU-443 (HS-1011) і ATZ-600 , Набір пекла Птеро в яких, дозволяє підключитися в різних точках до системи живлення авто на більшості марок автомобілів.

Перед діагностикою необхідно ретельно оглянути всю паливну магістраль, переконається в її цілісності, відсутності патьоків і корозії. Необхідно також перевірити працездатність електричних елементів паливної апаратури.

На заведеному двигуні тиск у паливній рампі має відповідати паспортним даним для відповідної марки автомобіля. Для прикладу: нормальний тиск палива для ВАЗ, ГАЗ, УАЗ становить 2,8-3,2 бар. Причина низького тиску, як правило, пов'язана з проблемами в прямому трубопроводі, а причина високого тиску - з проблемами в зворотному.

Діагностика і промивка інжектора

Інжектор - простий електромагнітний клапан, створений для точного дозування подачі бензину і його розпилення в камері згоряння. В процесі експлуатації автомобіля з палива виділяються компоненти, що нагадують бітуми і лаки. Чим менш якісно паливо, тим більше цих домішок. Вони накопичуються всередині інжектора (на сітці фільтру), так і в паливній рампі.

До паливним відкладенням тут додаються відкладення від моторного масла, що потрапляє у впускний систему двигуна через систему вентиляції картера, особливо сильно у зношеного двигуна. За рахунок цих відкладень відбувається зменшення прохідних перетинів і зменшується регулювання паливо-повітряної суміші в сторону її збідніння.

Щоб вивести інжектор з нормального робочого стану потрібно не багато. Використання неякісного палива, рух в міському циклі або на короткі дистанції з недостатньо прогрітим двигуном призводить до того, що відкладення в інжекторах формуються швидше, ніж розчиняються миючими присадками, що містяться в бензині. Зниження пропускної здатності одного інжектора на 8-10% цілком достатньо для початку пропусків в запалюванні. Якщо це відбувається, чи не згорів кисень потрапляє в вихлопну систему і виводить з ладу датчик кисню.

Ще одним компонентом, на який в обов'язковому порядку необхідно звертати увагу є дросель. Пари палива піднімаються з впускного колектора зазвичай осідають на дросельної заслінки і прилеглих до неї деталях. Результат - зміна пропорцій повітряно-паливної суміші. Виявити це забруднення досить складно. Для чищення дросельної заслінки дуже добре підходить аерозольний розчинник.

Перевірка працездатності інжектора

Для діагностики інжектора застосовують тестери і мотор-тестери Для діагностики інжектора застосовують тестери і мотор-тестери. Простий і зручний прилад для тестування інжектора - Тестер паливних форсунок ADD260 . Він призначений для перевірки працездатності форсунок бензинових автомобілів.

Тестер дозволяє перевірити продуктивність і стан інжекторів, а потім і допомогти почистити їх в ультразвукової ванні завдяки спеціальному програмному забезпеченню, яке дозволяє створювати різну пульсацію, імітуючи роботу форсунки. Тестер інжектора ADD260 підключається до форсунки і перевіряє її працездатність на різних режимах пульсації. Його використовують спільно з манометром паливної рампи, наприклад HS-0020, TU-443 або ATZ603 і ATZ-600.

Спочатку створюють номінальний тиск в паливній рампі, вимикають двигун і включає тестер інжекторів на різних режимах пульсації засікає падіння тиску в паливній рампі. Таку операцію проводять на кожному інжекторі і кожному режимі пульсації. Діагностика інжектора тестером дозволяє визначити працездатність форсунки на різних режимах, що дозволяє зробити висновок про стан інжектора (чистий інжектор, засмічений, неробочий інжектор).

Якщо тестер показав, що форсунка засмічена, то необхідно її промити. Зараз застосовуються 2 основних способи очищення форсунок: 1. Промивання інжектора рідиною без зняття форсунок з двигуна і 2. Промивання знятих форсунок на стенді з очищенням інжектора в ультразвукової ванні.

Промивання інжектора на двигуні

Це найбільш простий варіант, так як демонтаж їх особливо в останніх моделях двигунів може являти собою істотну проблему. Її зазвичай проводять періодично з інтервалом в 15-25 тис. Км пробігу автомобіля. Проходження розчинника крізь інжектор також цілком ефективно очищає клапани і внутрішні поверхні камери згоряння. Сама процедура займає в цьому випадку від 30 хвилин до 1 години.

Для проведення промивки можна скористатися професійним обладнанням, а можна виготовити самому (в інтернеті досить багато статей і роликів на тему "як самостійно зробити промивання інжектора").

При такій промивці інжекторів слід знати: сильно засмічені інжектори перешкоджають проникненню достатньої кількості розчинника, то ж стосується і спеклися відкладень. У цих випадках час промивки збільшується. Якщо навіть після кількох десятків хвилин промивки двигун не починає працювати краще, інжектори слід витягти з двигуна і промити більш радикальним способом.

Рекомендуємо замінити або принаймні викрутити і почистити свічки запалювання після процедури промивання інжекторів. Оскільки в процесі чистки утворюється велика кількість непов'язаних частинок сажі, яка осідає на свічках і суттєво погіршує їх якість. Можна також зробити заміну масла і фільтрів, так як розчинник може потрапити через кільця в масло і знизити його якості.

З великої різноманітності установок ми вибрали 2 ПНЕВМАТИЧНІ СТАНЦІЇ ДЛЯ промивання інжектора: E-100 і С-100 . За своїми технічними характеристиками і входять в їх комплектацію адаптерів для підключення до паливних магістралях різних марок автомобілів і пристосувань для зручності роботи вони кращі з наявних на ринку за якістю і дешевше за вартістю.

Установки працюють від стаціонарного компресора, пневмолініі в автосервісі, або звичайного автомобільного компресора для підкачки шин. Тиск регулюється за допомогою вхідного в комплект регулятора з манометром.

Промивання інжектора зі зняттям з двигуна

Більш якісний спосіб промити інжектор, застосовується при сильному забрудненні форсунок. Форсунки знімають, встановлюють на стенд (його можна виготовити самостійно пристосувавши б / у паливну рампу і тестер для управління уприскуванням інжекторів типу ADD260 або мотор-тестер), для перевірки розпилу і продуктивності.

Ставлячи різні режими роботи форсунки (частоту і тривалість імпульсів) із застосуванням розчину, що чистить можна добре почистити кожен інжектор. Рекомендуємо після закінчення промивання перевернути форсунку на 180 градусів, соплом розпилювача встановивши її в паливну рампу і заново провести промивку на різних режимах. Таким способом очищуючий розчин буде прокачуватися в зворотному напрямку, що набагато ефективніше промиває сітчастий фільтр в інжекторі. Через 5-10 хв форсунка повністю очищається.

Для посилення миючого ефекту форсунку потрібно помістити на деякий час в ультразвукову ванну, наповнену слабким лужним розчином. Можна знову підключити тестер інжекторів ADD260 для імітації роботи електромагнітного клапана форсунки. В динаміці він краще очищається від вуглецевих відкладень.

Яку рідину використовувати для промивання інжектора

На даний момент виробників рідини для промивання інжектора дуже багато. Найпоширеніші бренди: Wynn's (Вінс) (зазвичай застосовується для сильно забруднених інжекторів, коли форсунки є не мили не менше 30 т. Км пробігу), LIQUI MOLY (Ликви Моли), Лавр (середні по ефективності і очищенні реагенти), Carbon Clean (призначений більше для профілактичної промивки кожні 15-20 км пробігу). Для економії коштів можна скористатися нашою АКТИВНОЇ промивання паливних СИСТЕМИ ЕДІАЛ для бензинових двигунів.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов