Наша сеть партнеров Banwar
Paul Van Dyk. Фото: facebook.com/PVD
10 квітня в клубі Space Moscow виступить Paul Van Dyk, культовий трансовий діджей кінця 1990-х і нульових. Напередодні столичного концерту кореспондент M24.ru поспілкувався з Полом і дізнався, яким буде його новий альбом, за що жителю НДР варто подякувати Берлінську стіну і закінчиться колись популярність електронної музики.
Paul van Dyk - німецький музикант і продюсер. Пауль Маттіас (справжнє ім'я артиста) дебютував в 1991 році в легендарному берлінському клубі Tresor. Є лауреатом премії Grammy і "Людиною року" на думку журналу Mixmag. 5 травня біля Пола вийде альбом The Politics of Dancing 3 c 14 новими треками, записаними з Aly & Fila, Джузеппе Оттавіані.
Paul Van Dyk. Фото: facebook.com/PVD
- Привіт Пол! Розкажи, в чому особливість твого московського сету?
- Шоу буде, здебільшого, визначено музикою з нового альбому The Politics Of Dancing 3. Протягом останніх п'яти років я, як правило, роблю зі своїх шоу скоріше живі концертні виступи, ніж звичайні dj-сети.
Установка, яку я використовую - наполовину студійна, наполовину клубна, а сценічне обладнання дозволяє грати багато елементів треків наживо. Завдяки техніці два моїх шоу ніколи не бувають однаковими - що дозволяє їм не набридати ні аудиторії, ні мені самому.
- Ну і, звичайно, візуальні ефекти?
- Безумовно. Побудовані навколо альбому The Politics Of Dancing 3. Москва і Єкатеринбург стануть одними з перших міст, які побачать це шоу!
Paul van Dyk. Фото: facebook.com/PVD
- Розкажи докладніше про The Politics Of Dancing 3. Що це за альбом, в чому його відмінність від твоїх попередніх робіт?
- Минуло десять років з виходу попередньої платівки Politics Of Dancing. Тепер музична індустрія працює зовсім не так, як тоді. В наші дні ти вже не можеш отримати треки місяців за шість до їх виходу - авансом, щоб зробити ремікси. А десять і більше років тому все було саме так.
Так що замість того, щоб шукати, чиї композиції заміксувати, я записав спільні треки з тими музикантами, на роботи яких міг би зробити ремікси. Альбом вийшов більш творчим, різнобічним, багато в чому завдяки співпраці з колегами. Це буде зовсім інший досвід для слухача.
- А як ти вибираєш артистів для співпраці?
- На Politics 3 можна почути багатьох музикантів, які, по суті, є членами расширившейся сім'ї VANDIT (незалежний лейбл, заснований 2000 року Полом - примітка M24.ru). У записі взяли участь відмінні продюсери, з якими я давно хотів попрацювати. Для них POD3 став чудовою можливістю для професійного розвитку.
Загалом, на релізі - такі люди, як Ummet Ozcan, Aly & Fila, Roger Shah & Giuseppe Ottaviani, співаки і автори пісень Sue McLaren, Betsie Larkin, Tricia McTeague & Fisher і інші, а також молоді продюсерські таланти Genix, Jordan Suckley, Las Salinas.
Paul van Dyk. Фото: facebook.com/PVD
- На твій погляд, сьогодні електронна танцювальна музика - це частина музичного мейнстріму?
- Залежить від того, що розуміти під словом "мейнстрім". Термін, все-таки, досить двозначний. Якщо говорити про мейнстрим як про музику б'є рекорди поп-чартів і грає на радіо в прайм-там, то, мені здається, електронна музика вже років 25 відповідає цій темі.
Якщо питання в тому, наскільки конкретно електронна танцювальна музика з усім її різноманіттям стилів і тонів, які захопили світ, вписується в термін "мейнстрім", то тут для мене все просто. Сьогодні я бачу електронну танцювальну музику досить прозоро. Я чую трек і розумію, що він собою являє: електронну танцювальну музику або електронну поп-музику. До першої я відчуваю велику повагу, до останньої - куди менше.
- Яке майбутнє у електронної танцювальної музики і що трапиться, коли її популярність піде на спад?
- Мені здається, питання в тому, коли вона піде на спад. З 2016 виповниться 30 років з того моменту, коли в Чикаго були записані перші house-треки. З тих самих пір ця музика знаходиться в центрі уваги. Але завдяки тому, що технології, які рухають її вперед, постійно змінюються і поліпшуються, еволюція звуку може, теоретично, тривати вічно.
Paul van Dyk. Фото: facebook.com/PVD
- Ти виріс на сході Берліна, в НДР ...
- Тоді біля керма стояло комуністичний уряд, і часи були гнітюче. Займатися музикою, збирати вінілові пластинки було практично неможливо. Якщо чесно, перший запис, яка у мене з'явилася, контрабандою привезла до Східної Німеччини моя бабуся, їздила в західну частину країни.
Якщо в житті за стіною і було щось позитивне, так це те, що, коли вона впала, мені вдалося зрозуміти, що таке особиста свобода.
- Ти не шкодуєш про те, що народився не в тій частині Берліна?
- Ні, і в першу чергу тому, що співчуття не може ні на що вплинути. Як я вже сказав, я багато чого не любив в житті в Східному Берліні. Але проведена після падіння стіни свобода від групової несвободи, мабуть, відмінно простимулювала мене. Мені було, з чим порівнювати своє нове життя. З країни дуже обмежені можливості я потрапив в місце, де, як мені здалося, було можливо все! Ну або майже все.
Кожен з нас - результат власного унікального досвіду. І життя за стіною зробила глибокий ефект на мій власний досвід.
- Як ти б описав різницю між молодим Полом, який тільки почав займатися музикою, і Полом, який виходить на сцену сьогодні?
- Так само, як і багато людей мого віку, які тривалий час професійно займаються якою-небудь роботою. Напевно, відчуття зміни можна описати фразою "Якби я тоді знав те, що знаю зараз!".
Paul van Dyk. Фото: facebook.com/PVD
- Що зараз відбувається на німецькій електронної музичній сцені?
Посилання по темі
- З нею все добре, принаймні, в Берліні, де я живу. За останні чотири роки (або близько того) клуби типу Berghain і Watergate стали центрами електронної музики.
Я роблю і власні евенти в Берліні, наприклад, літній фестиваль We Are One і водне шоу Aquanario, яке скоро пройде в аеропорту Темпельхоф. Напевно, ні в якому іншому місці я б ця подія не зміг провести.
- Я знаю, що деякі треки ти пишеш в дорозі. Подорожі для тебе - джерело натхнення?
- В якомусь сенсі так. Хоча, напевно, не головний. Основне джерело натхнення для мене - шанувальники. Музиканти та діджеї роблять музику, щоб приводити людей в рух. Грають, щоб представити цю музику аудиторії. Люди відповідають на це, спонукаючи музикантів і діджеїв писати і грати знову і знову. Це кільцева і абсолютно взаємна реакція, яка і породжує, я впевнений, вічний рух. Всіх сортів.
Московський концерт Пола відбудеться 10 квітня в Space Moscow.
Початок - о 22.00, вхід - від 1200 рублів.
сюжети: Музичне життя столиці: рецензії, фотографії, інтерв'ю , Інтерв'ю з людьми мистецтва , Персони
Розкажи, в чому особливість твого московського сету?Ну і, звичайно, візуальні ефекти?
3. Що це за альбом, в чому його відмінність від твоїх попередніх робіт?
А як ти вибираєш артистів для співпраці?
Яке майбутнє у електронної танцювальної музики і що трапиться, коли її популярність піде на спад?
Ти не шкодуєш про те, що народився не в тій частині Берліна?
Як ти б описав різницю між молодим Полом, який тільки почав займатися музикою, і Полом, який виходить на сцену сьогодні?
Подорожі для тебе - джерело натхнення?