Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

диференціальне рівняння

  1. НАША ДОВІДКА

Наша сеть партнеров Banwar

Читати статтю в версії PDF Читати статтю в версії PDF   Звичайний на вигляд «УАЗ-Патріот» демонструє чудеса прохідності

Читати статтю в версії PDF

Звичайний на вигляд «УАЗ-Патріот» демонструє чудеса прохідності. Справа в тому, що в його мостах стоять кулькові диференціали, що самоблокуються ДАК, пояснює Ігор Козлов. Фото автора.

Як відомо, класичний диференціал, який ще називають вільним, має досить істотний недолік: більшу частину потужності він передає на те колесо, яке в меншій мірі здатне її реалізувати. Напевно багато потрапляли в таку ситуацію, коли одне з коліс, опинившись на льоду або в ямі, безпорадно шліфує поверхню, а друге, хоча і має нормальний контакт з дорогою, стоїть на місці. Для боротьби з вродженим недоліком конструктори придумують різні схеми блокувань - від ручних до автоматичних, що приводяться в дію гідравлікою, електронікою або за рахунок тертя. Однак ручні системи відволікають від керування машиною, та й автоматика не без гріха, оскільки спрацьовує від різниці швидкостей коліс, чому не може заблокувати диференціал миттєво. Але головне, що кожен з таких вузлів складний, громіздкий і недешевий.

ДАК - диференціал автоматичний Красикова - складається всього з п'яти деталей (не рахуючи кріплення і кульок), має ті ж габарити, що і класичний вузол, та й важить приблизно стільки ж. Принцип роботи красивий і простий - він докладно описаний на сайті розробника: www.dak4 × 4.com . У поворотах або на купині, коли колеса обертаються з різною швидкістю, з'єднані з півосями шнеки просто переганяють кульки але замкнутим ланцюжках - в наявності всі ознаки вільного диференціала. Але так відбувається тільки до тих пір, поки обидва колеса реалізують рівний або близький до рівного крутний момент. Варто одному з коліс втратити контакт з покриттям, як кульки розпирає в каналах і затискають шнеки, не дозволяючи останнім провертатися один відносно одного - вузол заблокований. Коли ж колеса знову опиняться в рівних умовах з моменту, диференціал автоматично раз блокується.

Ступінь блокування залежить від багатьох чинників - від кута нарізки шнеків, кількості каналів, діаметра кульок, а також напрямку обертання корпусу диференціала, адже в одну сторону розпирає все кульки від місця сполучення шнеків, а в іншу - тільки ту частину, що контактує не посередньо з шнеками. Тому в першому випадку досягається 100-процентна блокування, а в другому - 90-96-відсоткова. Ну або навпаки - це залежить від напрямку шнеків і установки вузла. Так, у протестованого «Патріота» спереду і ззаду стоять однакові даки, але наводяться з рівних сторін, тому при русі вперед диференціал заднею моста блокується повністю, а переднього - лише частково. При русі ж заднім ходом - навпаки.

Деталі обробляють на високоточних верстатах з ЧПУ. Однак через неоднорідність заготовок деталі часом виходять «криво ватимі», чому деякі зразки клацають при роботі.

На що здатна така машина в порівнянні зі звичайною, краще один раз побачити! Всі спроби зробити ефектний кадр, коли вивішений по діагоналі «уазик» рушить з місця з пробуксовкою, так і не увінчалися успіхом. Машина впевнено стартує навіть з непідключеним переднім мостом, причому висить в повітрі заднє колесо обертається не швидше навантаженого! Не дивно, адже швидкість спрацьовування такого диференціала залежить від сумарного зазору в ланцюжку кульок. який становить всього 0,2 0,6 мм. Щоб вибрати цей мізер, вивішеного колеса досить провернутися лише на пару градусів, після чого кульки, гнані шнеками в різні боки, зіткнуться «лобами» і заблокують диференціал. До речі, в цьому стані він може перебувати як завгодно довго, адже всі його деталі стають нерухомими, а отже, не труться, не нагріваються і не зношуються. Був навіть випадок, коли на машині вибиралися з глушини зі зламаною полуосью ( www.uazbuka.ru ).

А ось сам диференціал зламати непросто: він в кілька разів міцніше класичного, оскільки майже позбавлений повітряних порожнин. Втім, один випадок розробники пригадують. але тоді всьому виною була кустарна гарт шнеків, один з яких лопнув. Машина при цьому продовжувала нормально їздити, адже уламків дітися нікуди - їх з усіх боків тиснуть інші деталі. Такі особливості конструкції особливо припадуть до душі військовим.

Єдиний недолік вузла - для його виготовлення потрібно високоточне обладнання, а заготовки повинні мати однорідну структуру. Якщо з першим у виробника проблем немає, то зі сталлю біда. Через неоднорідність прокату веде свердла і фрези, чому часом не вдається досягти необхідної геометрії, в першу чергу корну са. Однак навіть «криві» диференціали успішно трудяться на багатьох «газель», «вологих», «жигулях» та інших авто, хіба що періодично неприємно клацають в поворотах. Швидше за все, без додаткового старіння заготовок вирішити цю проблему не вдасться.

Швидше за все, без додаткового старіння заготовок вирішити цю проблему не вдасться

Так виглядає диференціал в розрізі: 1 - корпус; 2 - кришки; 3 - шнеки; 4 - ланцюжки кульок. Справа вузол, готовий для установки в «УАЗ-Патріот».

Оснащений Даком «УАЗ-Патріот» бере 84-процентний підйом (близько 40 °) з місця, долаючи попутно діагональну канаву на середині сходження. Звичайна машина - немає.

Змінюючи нахил шнеків і канавок, по яких бігають кульки, їх розмір і кількість ланцюжків, можна отримати диференціали з різними характеристиками. Тому розробка Красикова обіцяє стати корисною не тільки для джипів.


НАША ДОВІДКА

Перший зразок кулькового диференціала був виготовлений в 2002 році. В даний час вузол запатентований в 36 країнах, в тому числі в США і Китаї. Однак підробки на ринку зустрічаються, адже на батьківщині вироби, в Челябінську, роблять лише 50-100 вузлів в місяць - замало при наявному попиті. Розробник сподівається, що, незважаючи на кризу, вдасться добудувати будівлю цеху, закупити додаткове обладнання та організувати масове виробництво, що дозволить знизити ціну виробів на першому етапі до 6-7 тис. Руб., А в майбутньому - до рівня вартості класичного диференціала. Втім, і при нинішніх 14-16 тис. Руб. (Ціна залежить від моделі авто) від покупців немає відбою. Чому дивуватися, якщо, наприклад, столичні дилери УАЗа просять за поступається Даку за характеристиками диференціал «Квайф» (боїться перегріву, блокується на 60%) близько 21 тис., А за механізм з ручним блокуванням - від 30 тис. Руб. (Разом з установкою).

(Разом з установкою)

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов