Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дивні і екзотичні трактора початку 20 століття

  1. 1. Паровий трактор Хорнсби
  2. 2. Трактори Харта і Парра
  3. 3. Мініатюрний трактор Cletrac Model F
  4. 4. напівгусеничний трактора Ломбарда
  5. 5. Aultman Taylor 30-60
  6. 6. "Запорожець" - перший український трактор
  7. 7. Fordson Trackson Model D

Наша сеть партнеров Banwar

Створенню розумної сільгосптехніки передував цілий вік дивних винаходів від першопрохідців галузі. Зараз ці експерименти лише віддалено нагадують сучасні трактори, але саме з них починається історія спецтехніки.

Перші машини, що віддалено нагадують сучасну конструкцію трактора, з'явилися в 19 столітті Перші машини, що віддалено нагадують сучасну конструкцію трактора, з'явилися в 19 столітті. При цьому родичем трактора є локомобіль , Винайдений в 1850 році англійцем Вільямом Говардом. До кінця 19 століття локомобілі і трактора з паровим двигуном широко використовувалися в сільському господарстві. Але настав 20 століття, з'явилися двигуни внутрішнього згоряння і гусеничні шасі - це дало стимул для створення абсолютно нової техніки. Ми зібрали найдивніші зразки від піонерів тракторобудування.

1. Паровий трактор Хорнсби

Трактор-тягач Хорнсбі Трактор-тягач Хорнсбі. джерело: livejournal.com

Епохою парових тракторів був 19 століття і до початку 20 століття, через винаходи двигуна внутрішнього згоряння, їх виробництво різко скоротилося. Цей паровий трактор був створений в 1910 році в Англії в єдиному екземплярі. Його розробили спеціально для перевезення вугілля та інших вантажів на Алясці. Так що, він працював на вугіллі, який сам же і віз. Маса гіганта становила 40 тонн, а потужність парової машини досягала 80 к.с. По рівній дорозі і без навантаження трактор міг розігнатися до 40 км / ч. При цьому повна маса поїзда з трактора і восьми причепів становила 140 тонн. Для 1910 року ця дуже хороші показники. Агрегат успішно тягав вугілля до 1927 року, зараз від нього залишилася лише ходова частина.

2. Трактори Харта і Парра

Трактори Hart-Parr 30 Трактори Hart-Parr 30. Джерело: infexia.club

У 1896 році Чарльз Харт і Чарльз Парр розробили двоциліндровий бензиновий двигун. У 1901 році в місті Чарлз вони заснували свою компанію - Hart-Parr Company, яка стала піонером в тракторобудуванні. При цьому їх інвестором виступав місцевий магнат Чарльз Елліс. Щось забагато "Чарльз" в цьому штаті Айова.

У 1903 році інженери створили перший в історії трактор з двигуном внутрішнього згоряння. Він отримав назву Hart Parr Model 3, адже перші дві моделі були лише прототипами. Компанія Hart-Parr випустила 15 таких тракторів, і один з них зараз зберігається в Смітсонівському музеї. Бензиновий двоциліндровий двигун мав абсолютно ненадійну систему запалювання і потужність всього лише в 30 л.с. на холостому ходу і 18 к.с. під навантаженням. Тобто тяга у нього була незначною.

У 1912 році Hart-Parr почала випуск гусеничних тракторів. На початку це були скоріше напівгусеничні агрегати, на задні колеса яких були одягнені металеві стрічки, а передні були звичайними. У наступному році на Всеросійській виставці в Києві, де був виставлений новий трактор, місцеві експерти вказали на ці недоліки. Компанія Hart-Parr врахувала зауваження інженерів і переробила трактор цілком на гусеничний хід в 1914-1915 роках.

Надалі компанія Hart-Parr створила цілий ряд сільськогосподарських тракторів, які отримали велику популярність у тодішніх фермерів і сучасних колекціонерів, хоча ці машини і не були дуже надійними: Hart-Parr 12-24 , 30 , 10-20 та інші. Найпопулярнішим трактором компанії є модель 18-36 .

Hart Parr 18-36 1926 року Hart Parr 18-36 1926 року. джерело: tractors.wikia.com

3. Мініатюрний трактор Cletrac Model F

Cletrac Model F Cletrac Model F. Джерело: photobucket.com

Цей трактор випускався з 1920 по 1922 американською компанією Cletrac. Використовувався трактор в основному для сільськогосподарських робіт. Його особливістю була абсолютно інноваційна система гусениць, яка, по суті, є предком сучасних гусеничних траків. У ній використовувалася роликовий ланцюг, але були відсутні опорні катки і передній лінивець (спрямовуючого колеса). Кожна ланка гусениці мало канал, що проходить по всій його довжині, і по якому роликовий ланцюг могла вільно рухатися. Подібна конструкція дозволяла працювати гусениці практично без змащення.

Ще однією новацією стало те, що провідна гусенична зірочка була високо піднята над поверхнею землі. Такий конструкторський хід мінімізував пошкодження від нерівностей грунту і каменів.

Ширину гусениць і кліренс Model F можна було змінювати. Це дозволяло використовувати трактор Cletrac на абсолютно різних роботах, а також підвищувало прохідність техніки на пересіченій місцевості.

Корпус трактора був єдиною конструкцією, в якій двигун, коробка передач і диференціали становили єдине ціле, а все мастильні матеріали заливалися в одну єдину точку. Це надавало трактора підвищену стійкість, міцність і компактність.

Трактор Cletrac Модель F був оснащений 4-х-циліндровим двигуном потужністю 16 к.с., але наявність лише однієї передньої і однієї задньої передачі істотно ускладнювало його роботу. Всього таких машин було випущено рівно 300 штук.

4. напівгусеничний трактора Ломбарда

Напівгусеничний трактор Ломбарда 1914 року Напівгусеничний трактор Ломбарда 1914 року. джерело: practicalmachinist.com

Напівгусеничний шасі винайшов і запатентував вперше Елвін Орландо Ломбард в травні 1901 року. У 1907 році Ломбард почав створювати машини, у яких попереду були два колеса, а ззаду одна гусенична стрічка. Інженер думав, що в майбутньому такий транспорт міг би стати повсякденним цивільним засобом пересування.

Тому Ломбард зосередився на створенні інших агрегатів, а точніше парових і бензинових напівгусеничних тракторів, де спереду встановлювалися лижі. Ці тягачі використовувалися в лісозаготівельної промисловості і тягали за собою величезні колоди. C 1901 по 1917 рік під його керівництвом і за його кресленнями було побудовано 83 напівгусеничних парових тягача. Ці машини відмінно справлялися з їздою по засніженій місцевості, перевозячи вантажі вагою до 30 тонн і розвиваючи при цьому швидкість близько 7 км / год.

Починаючи з 1909 року Ломбард переключився на створення бензинових тракторів. Першим його проектом став 15-тонний лижний трактор з 4-циліндровим двигуном потужністю 50 к.с. Ломбард також не переставав створювати напівгусеничні трактора з колесами і був одним з перших, хто помістив гусеницю наперед. Пізніше подібну конструкцію у нього запозичить сільськогосподарська компанія Acme Harvesting Machine Co. для створення в 1918 році моделі 12-25 .

Перший бензиновий лижно-гусеничний трактор Ломбарда, 1909 рік Перший бензиновий лижно-гусеничний трактор Ломбарда, 1909 рік. джерело: practicalmachinist.com

5. Aultman Taylor 30-60

Aultman Taylor 30-60 Aultman Taylor 30-60. джерело: picautos.com

Компанія Aultman Taylor почала випускати трактора в 1911 році. Їх головним творінням була модель 30-60, яка стала найпопулярнішим паровим трактором в світі. Спочатку на тракторі було встановлено кубічний котел як на Hart-Parr 30, потім він був замінений на звичний трубчастий . Але найбільшу популярність здобув агрегат з "порізаної" трубою схожою на сито.

6. "Запорожець" - перший український трактор

Запорожець Запорожець. джерело: narod.ru

Перший зразок "Запорожця" створений ще в 1921 році на невеликих державних заводах сільськогосподарського машинобудування №14 і №11 в селі Кічкас біля Запоріжжя. Трактор створювався на базі 12-сильного одноциліндрового нафтового двигуна "Тріумф" виробництва Великотокмацького держзаводів №8. Пізніше це підприємство увійшло до складу об'єднаного заводу "Червоний прогрес" або сучасний "Південдизельмаш". Трактор міг обробити 1,6-3,3 га в день в залежності від глибини оранки.

У 1923 році почалося серійне виробництва і Токмацький завод випустив одразу 10 тракторів. Автором "Запорожця" прийнято вважати інженера Кічкаський заводу Унгера , Також в його розробці допомагали Ремпель і Паульс. Запорізький трактор отримав визнання і популярність як в СРСР, так і за його межами. Так, наприклад, "Запорожець" став першою сільгосптехнікою, яка з'явилася на полях Персії. Радянський уряд отримало солідні міжнародні замовлення на виробництво трактора - це поліпшило фінансовий стан нової держави.

Яків Мамин, творець першого російського трактора "Гном" в 1919 році, запозичив конструкцію і основні характеристики "Запорожця" для створення поліпшеної версії свого винаходу. Новий трактор отримав назву "Карлик".

7. Fordson Trackson Model D

Trackson Model D 1925 року Trackson Model D 1925 року. джерело: pinterest.com

Крім того, що Генрі Форд був творцем першого автомобіля (Model T), він також займався і розробкою тракторів під брендом Fordson. Trackson Model D - це дуже рідкісна модель, яка створювалася спеціально для північних штатів США. Всього цих тракторів було випущено і продано кілька десятків. Причиною тому була непомірно висока для 1925-ого року ціна - $ 4000.. Цей на перший погляд компактний і невеликий трактор важив сім тонн, міг розвивати швидкість 4,5 км \ год і трудився виключно в лісозаготівельної галузі. Він був дуже стійким, збалансованим і потужним для тих часів.

У свою чергу, трактора марки Fordson з 1924 по 1932 рік випускалися на заводі "Червоний Путиловец" в Санкт-Петербурзі під брендом "Фордсон-Путиловец".

Сучасна сільгосптехніка в кілька десятків разів ефективніше за своїх столітніх предків. Але в ті часи ці машини були справжнім дивом, які дозволили замінити тварин і підвищити продуктивність в сільському господарстві на раніше небачений рівень.

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити нам.

Помітили помилку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов