- Mazda CX-5 дизель
- Японський дизельний кросовер Міцубісі Паджеро
- Що ж знаходиться під капотом цього красеня?
Наша сеть партнеров Banwar
Кросовери з дизельним двигуном завжди були, є і будуть популярні не тільки в нашій країні, а й в усьому світі. Розуміючи це, всі основні виробники роблять 1-2 модифікації своїх моделей з такими агрегатами. Звичайно, дизельних кросоверів 2014 роки менше, ніж бензинових, але вибір досить великий.
Почати хотілося б з одного з найбільш очікуваних автомобілів року - BMW X5 M50D. Третє покоління цього кросовера вже з'явилося в Європі і РФ.
Перші три версії новинки з дизельними двигунами - xDrive 50i, xDrive 30d і M50d. Перший з них отримає потужний V8, об'ємом 4,4 л. і 450 л. с. У парі з ним працюватиме автоматична КПП. Потужність двигуна дозволяє розігнати його до 100 км / год всього за 5 сек.
Другий дизель - трилітровий, видає 258 «конячок», а його крутний момент - 560 Нм.
Третій двигун буде встановлюватися на топову BMW. Його обсяг 3 л., А потужність 381 л. с.
дизельні кросовери 2014 від BMW отримають більш агресивну зовнішність, завдяки потужному переднім бампером, суворому заднього, з вбудованими трубами вихлопної системи, пофарбованими в чорний колір, і бічним спідницям.
Mazda CX-5 дизель
Наступний автомобіль в нашому огляді - Мазда CX-5 з дизельним агрегатом.
Як відомо, в Росії приїдуть дві модифікації цього кросовера - Активні та Сюпрім.
Дизельна комплектація буде помітно дорожче. Але пов'язано це не тільки з двигуном, але і з тим, що він буде випускатися з повним приводом, автоматикою, і досить непогано оснащений.
За 1,2-1,3 мільйона рублів ви отримуєте двигун, потужністю 175 л. с., 6-ступінчасту автоматичну КПП і прискорення до 100 км / год за 9,4 сек. Плюс - клімат контроль, датчики дощу, круїз-контроль, склопідйомники з електроприводом і багато іншого.
Це одна з найбільш доступних повнопривідних моделей з дизельним двигуном. Крім того, покупця чекає відмінна комплектація.
Японський дизельний кросовер Міцубісі Паджеро
Ще одна новинка теж родом з Японії. це оновлений Mitsubishi Pajero , Який теж вирішили випустити з дизельним двигуном.
Машина отримала добротний турбодизель, об'ємом 3,2 л., Потужністю 200 л. с. / 3800 об.мин.
Крутний момент агрегату - 441 НМ при 2000 об. Двигун для своїх показників досить економічний і витрачає всього 8,4 літра на 100 км з механічною коробкою. При роботі з автоматикою ця цифра збільшується до 9 літрів.
Увага приділили і безпеки. Подушки, камера заднього виду, сидіння для дітей і протитуманні фари - в наявності.
Конкурентів у нової машини багато. Взяти хоча б Субару Форестер і Аутбек . Обидві машини оновили до 2014 року і вони досить непогано виглядають на тлі навіть іменитих суперників. По-перше, у них хороші позашляхові якості, по-друге, серйозна начинка.
Дизельна версія є і у Фольксваген Туарег . Двигун V8, над яким попрацювали в R-line, має обсяг 4,2 літра і потужність 340 «конячок». Це вже досить серйозна заявка на успіх.
Не відстають і американські компанії. Один з родоначальників позашляхового автомобілебудування, бренд Jeep, представив оновлений Grand Cherokee в комплектації з дизельним агрегатом.
Трилітровий звір під капотом має потужність 237 л. с. і крутний момент 550 Нм. V-образна шістка буде працювати в комплекті з восьмишвидкісною автоматичною коробкою. Більш того, механічна трансмісія не передбачена навіть опціонально.
Після фейсліфта Гранд Черокі отримав оновлену оптику і радіаторну решітку. Зазнали редизайну обидва бампера.
Втім, це не єдиний дизельний позашляховик . Не забуваємо і про S-limited, з трилітровим V6, на 237 «коней».
У Рено вирішили не зациклюватися на Дастера і зайнялися випуском Колеос з дизельною силовою установкою. З огляду на, що коштувати машина буде всього-то на 500 доларів дорожче, ніж бензинова версія, багато хто може звернути увагу на новинку.
А наскільки відомо, нові дизельні кросовери 2014 року отримають дволітровий агрегат, потужністю 150 л. с. В якості трансмісії була обрана бесступенчатая CVT, а витрата палива в змішаному циклі складе 7,6 літрів на сотню км.
Покупець отримає парктроник, датчики дощу, біксенонові фари, литі диски і круїз-контроль. Не забули і про внутрішній комфорт. Машина має відмінний клімат-контроль, зручний салон з якісними матеріалами та навігаційну систему.
Сусіди з Європи - Порше теж не відстають. Кайен -S c дизелем представили ще в минулому році.
Що ж знаходиться під капотом цього красеня?
V-образна вісімка має об'єм 4,2 літра, а її потужність 382 л. с. Що це дає на практиці? А дає це крутний момент 850 Нм і розгін до сотні всього за 5,7 секунди. Максимальна швидкість нового Кайена обмежена на позначці 252 км / ч. При цьому, витрата палива - 8,3 л. на сотню км. шляху.
На цьому огляд європейців не закінчується. Вольво не раз зізнавався найбезпечнішим автомобілем світу. Але крім підвищених вимог до безпеки і екологічним показникам, цю марку є чим пишатися.
Вольво ХС60 нам показали ще в 2013. Оснащений п'ятициліндровим потужним турбодизелем на 165 "конячок", він склав конкуренцію Фольксвагену Туарег . Кросовери дизельні 2014 роки від Вольво отримали ряд змін і доповнень. Зокрема, це нова платформа - SPA, оновлений інтер'єр, приладову панель. Машина пропонується з переднім, або повним приводом.
І наостанок відео огляд про новий Порше Кайен дизель:
Що ж знаходиться під капотом цього красеня?Що це дає на практиці?