Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дизельний Tiguan. Запис восьма: поза зоною євро

Наша сеть партнеров Banwar

Попередній запис .

З двох основних маршрутів від Москви до Хорватії - перший через Чехію і Австрію, другий через Словаччину та Угорщину - я вибрав останній. По-перше, пробіг на 100 кілометрів скромніше. По-друге, віньєток для платних доріг купувати треба менше. По-третє і найголовніше, у мене вже був досвід (на Мазді МХ-5) порівняння цих маршрутів в 2012 році, і я не можу сказати, що словацько-угорські автобани гірше чесько-австрійських. Про місцеві доріжках розмова особлива.

План був простий: стартувавши максимально рано, подолати в перший день 1370 із загальних 2370 кілометрів. Щоб на другу добу залишалося не більше тисячі і можна було спокійно заселитися в хорватські апартаменти до вечері і ще встигнути ввечері скупатися.

Я жодного разу не пошкодував, що поїхав до Хорватії на Тігуаном замість МХ-5: витрата нижче, комфорт вище, оглядовість краще, посадка зручніше. Але головна радість в далекій дорозі - адаптивний круїз-контроль

Мій виїзд з Москви в понеділок збігся із закінченням чемпіонату світу з футболу. Тим дивніше було виявити повну відсутність на трасі М1 футбольних фанатів і автомобілів, прикрашених відповідним чином. Забігаючи вперед, в Хорватії навіть через тиждень після мундіалю мало не кожна четверта машина мала чохли на дзеркалах або капоті в кольорах національного прапора.

Забігаючи вперед, в Хорватії навіть через тиждень після мундіалю мало не кожна четверта машина мала чохли на дзеркалах або капоті в кольорах національного прапора

Ці контролери швидкості розплодилися в Московській області, як таргани в брудній кухні. Одна радість: їх можна легко засікти і без радар-детектора - білий Transit з надбудовою видно за кілометр

Разючі зміни, причому далеко не в кращу сторону, явив собою асфальт в Московській і Смоленській областях. Якість покриття, особливо в правій смузі, всього за два з невеликим місяці зрівнялося з білоруським. Вибоїни і колії не дадуть вам розслабитися, якщо будете, як і я, по-німецьки чітко перебудовуватися вправо відразу після обгону чергового вантажівки.

Білоруська Газпромнефть хороша тим, що, на відміну від державних АЗС Белнефтехим, платиш вже після заправки, - не потрібно ламати голову, скільки літрів увійде в бак

Зростання цін на паливо? У Білорусії він теж має місце. Просто солярка, так само як і бензин, подорожчала не так стрімко, як в Росії. За пару місяців дизпаливо додало до ціни дві білоруські копійки - 1,37 «зайчика» за літр. У перерахунку за офіційним курсом на 16 липня 31,6 до одного це еквівалентно російським 43 рублям і 30 копійкам. Іншими словами, до чергової міні-девальвації в Росії на початку серпня був прямий резон заправлятися в Білорусії, оскільки на солідних мережевих заправках в Смоленській області літр солярки обходився в середньому в 45 рублів.

Іншими словами, до чергової міні-девальвації в Росії на початку серпня був прямий резон заправлятися в Білорусії, оскільки на солідних мережевих заправках в Смоленській області літр солярки обходився в середньому в 45 рублів

Білоруські камери фотофіксації не помітити складно. По-перше, їх видає громіздкий антивандальний корпус. А по-друге, незмінна попереджає табличка буде стояти мінімум за 200 метрів

Хвилинка реклами.

Рублева карта Tinkoff Drive виявилася вигідна не тільки в Росії. Крос-курс в Білорусії і інших транзитних для мене країнах поза зоною євро (Польща і Угорщина) близький до офіційного на день оплати. Іншими словами, має місце економія як від солідного кешбек (10% на АЗС), так і від вигідного курсу обміну валют. Для прикладу: за рублевої карті іншого банку крос-курс в Білорусії становив в той же день 32,5 до одного замість 31,6. З картою Tinkoff Drive мені не довелося спочатку витрачати час на пошук обмінників, а після повернення позбавлятися від місцевої валюти.

Кінець рекламної паузи.

В'їзд до Польщі, як прорив з Мордора в Шир, - це завжди невеликий стрес, навіть якщо не вставати в багатогодинну чергу в Бресті на Варшавському мосту. Хоча зараз, якщо ви здатні точно розрахувати час свого прибуття, з'явилася можливість резервування електронної черги. Я ж для маршруту через Словаччину і Угорщину не бачив альтернативи погранпереходу Домачево, що на південь від Бреста. По-перше, чергу там завжди набагато менше Брестської. По-друге, я ніколи не проходив кордон в Домачево довше двох годин.

Але в цей раз, як то кажуть, щось пішло не так. Польські прикордонники «проціджували» не більше шести машин на годину. При тому що особливого ажіотажу не було, в цілому перехід кордону зайняв у мене майже п'ять годин!

Згаяний час надолужував за рахунок їзди в темряві. Справа погіршувалася тим, що в цій частині Польщі автобанів кіт наплакав - і 95% шляху довелося на вузькі місцеві доріжки, причому звивисті. Словом, за 265 км до околиці міста Жешув, де я забронював готель, у адаптивних світлодіодних фар була можливість проявити себе у всій красі. Чим вони блискуче скористалися!

Чим вони блискуче скористалися

Поворотні механізми жваво відхиляли світлові пучки слідом за рухами кермом. У повільних поворотах до того ж спалахувала потужна бічна секція. Але головною паличкою-виручалочкою був автомат перемикання на дальнє світло. У розрідженому трафіку - жодної помилки! І тільки занадто яскраві світлоповертаючі знаки на острівцях безпеки на в'їзді в польські села іноді ставали причиною «автоколебаний»: автомат реагував на відбите світло, гасив дальній, а через секунду-другу включав його знову.

І тільки занадто яскраві світлоповертаючі знаки на острівцях безпеки на в'їзді в польські села іноді ставали причиною «автоколебаний»: автомат реагував на відбите світло, гасив дальній, а через секунду-другу включав його знову

Гугл-карти з пробками завжди були зі мною і здорово виручали при об'їзді дорожніх ремонтів в Польщі. Android Auto - краще, що є в мультімедійке Composition Media

Що залишився на наступний ранок маленький шматочок Польщі був прочитаний на одному диханні. А до обіду я промахнувся ще й Словаччину, хоча в результаті не найбільш розумного експерименту по об'їзду платних доріг втратив не менше півгодини. Витрачені на електронну віньєтку 14 євро за місяць (або десять євро за десять днів) при проїзді через Словаччину туди і назад окупаються з лихвою! Бо гірські словацькі доріжки гарні, але, коли ти в «тещиних мовами» верзеш за вантажівками не швидше 20 км / год, задоволення небагато.

За серпантину в дощ на круїз-контролі? Чому б і ні, якщо влаштуватися за місцевими, знаючими всі небезпечні місця

Перші 30-40 км по Угорщині радості теж не приносять. Вузька двухполоску, прошиваються наскрізь кілька сіл, і один відверто розбитий шматок, який відмінно підійде для ресурсних випробувань амортизаторів. Зате потім - ідеальний автобан аж до кордону з Хорватією. За право місяць кататися по ньому зовсім не шкода віддати 4780 угорських форинтів, або трохи менше 15 євро. Оплатити віньєтку (по-угорськи «матрицю») можна на першій же заправці. Система та ж, що в Словаччині: ніяких наклейок, номер вашої машини просто заноситься до електронної бази даних.

Система та ж, що в Словаччині: ніяких наклейок, номер вашої машини просто заноситься до електронної бази даних

На кордоні Словаччини і Угорщини живописно, але милуватися цією красою краще з платного автобану. У пункті пропуску на безкоштовній дорозі ціла низка вантажівок закриває вид

Прикордонний контроль на в'їзді в Хорватію є: росіянам потрібна або хорватська віза, або мультишенген. Але чергу в будній день була відсутня як факт - і на всі перевірки пішло не більше п'яти хвилин. Dobrodošli!

Ще два з невеликим години комфортного швидкісного пересування - і ми біля моря. Хорватська орієнтованість на туристів проявляється вже в тому, що в пунктах оплати автобану спокійно приймають не тільки місцеву валюту (куни), але і євро. Причому курс конвертації НЕ грабіжницький.

У скільки обійшовся дводенний марш-кидок до Хорватії? Середня витрата дизпалива за 2370 км склав 6,8 л / 100 км, причому з постійно включеним кондиціонером і працюючим автомобільним холодильником в багажнику. До слова, витрата виявився на 0,4 л / 100 км нижче, ніж під час подорожі до Німеччини, хоча середня швидкість відрізнялася незначно - режим Еко не порожній звук. Велика частина шляху була подолана на недорогий білоруської солярці. Тому в грошовому вираженні витрати на паливо склали всього 135 євро.

Рівень масла в двигуні після приїзду до Хорватії був рівно таким же, як і при виїзді з Москви

На готель в Польщі витрачено 38 євро, ще 22 євро пішло на платні дороги, і в п'ять євро обійшлася фінальна мийка. Разом рівно 200 євро, не рахуючи страховки (грін-карта на місяць - 4670 рублів, або 62 євро).

Tiguan неприємних сюрпризів не підніс. Активний круїз-контроль справно ніс вахту, дозволяючи розминати ноги прямо на ходу. DSG працює чітко, без ривків і стороннього шуму. Витрата масла на чад відсутня як факт навіть з Лукойлом. І жодних схильність до перегріву двигуна на затяжних підйомах, хоча часом температура за бортом піднімалася до 34 градусів тепла.

Втім, дещо з Фольксвагеном у моря все ж сталося. Але про це, як і про саму Хорватії, вже в наступному записі.

Але про це, як і про саму Хорватії, вже в наступному записі

За серпантину в дощ на круїз-контролі?
У скільки обійшовся дводенний марш-кидок до Хорватії?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов