Наша сеть партнеров Banwar
На автомобілях сімейства Опель нерідко можна побачити коробку передач, позначену як Изитроником. Зовнішній вигляд куліси перемикання передач наштовхує на думку про АКПП або варіатор, однак, це не зовсім вірне умовивід. Точно також невірно тлумачать і інше поняття, пов'язане з Изитроником - адаптація точки схоплення, маючи на увазі алгоритм перемикання передач.
Насправді, в основі системи Изитроником лежить добре себе зарекомендувала механіка, правда, спеціально оснащена додатковими електромеханічними пристроями, що полегшують процес перемикання передач. Відповідно, і сам алгоритм її роботи нічим не відрізняється від звичайного, здійснюваного водієм.
Але є певний момент - вузол зчеплення на звичайній механіці управляється виключно педаллю, за допомогою якої диск з'єднується або роз'єднується з маховиком. В системі Изитроником цим процесом керує електронний блок, який автоматично визначає момент, коли потрібно з'єднати трансмісію з силовим агрегатом. Щоб це процес відбувався швидко і плавно, система утримує диск зчеплення максимально близько до маховика, що нерідко призводить до «подпаліванія». Тобто фрикційні накладки просто стираються.
Так ось, адаптація точки схоплення полягає в тому, щоб зробити це відстань виключає зіткнення диска і маховика, і в той же час, невеликим, щоб виключити ривки при включенні. Ця процедура не разова, оскільки в процесі експлуатації накладки диска зчеплення зношуються, тому е слід проводити відповідно до технічного регламенту.
Важливо також пам'ятати і про те, що від водія залежить і загальний ресурс вузла зчеплення і коробки передач. При русі на автомобілі, оснащеному системою Изитроником, слід дотримуватися тих самих правил, що і при керуванні автомобілем зі звичайною механікою.
{Simplepopup}
Відкрився особистий кабінет для наших клієнтів!
Детальніше {/ Simplepopup}