Наша сеть партнеров Banwar
Порошок для мийних машин (10кг) - "D7"
Миючий порошок D7 - № 100301D (натисни номер, дізнатися ціну і наявність) призначений для використання в мийних машинах або для ручного миття в інтервалі температур + 25 ° С ... + 85 ° С.
Приготування: 25-50 грам на літр води +20 ... + 40 ° С. Чим вище температура, тим швидше розчиняється порошок і тим швидше і глибше очищає.
В процесі миття в розчині D7 алюмінієві деталі не чорніють. Працювати в рукавичках, сушить шкіру.
Паста на водній основі для ручного миття деталей (банку 1кг) - "XP90" - 100301T.Працює при температурі вище 30 ° С. Добре видаляє застарілі масляні забруднення з алюмінієвих корпусів, Розводиться водою з температурою ~ + 50 ° С в пропорції 50 г / літр.
Спосіб приготування і умови роботи - такі ж як і для порошку D7.
Переваги пасти (і порошку) XP90 в порівнянні з вуглеводневими розчинниками:
- Чи не токсична, не пахне і не вогненебезпечна (на відміну від вуглеводневих розчинників).
- Деталі добре відмиваються вже при температурі вище 30 ° С.
- Чи не псує гумові ущільнення.
- Містять залізо деталі після миття не іржавіють (на відміну від миючих розчинів на основі лугу).
- Розчин водний, не пошкоджує шкіру рук.
- Чи не потрібна спеціальна вентиляція.
- Довговічність розчину при зберіганні. Зберігає миючу здатність зі значним вмістом розчинених масел.
- Висохлі залишки розчину на деталях не взаємодіють з маслом і не впливають на подальшу працездатність механізмів.
Засоби для діагностики, перебирання, очистки - 100301
Монтажна мастило "Мед"
(200 мл або флакон з дозатором 130 ml) - 100301J
Використовується для монтажу щільно сидять обрезиненних поршнів. Полегшує монтаж і зберігає поверхні ущільнень, не змінюючи характеристик масла ATF. Порівняно з " заморожуванням "Знижений ризик пошкодити гумові поверхні деталей при установці.
Спосіб використання: Наноситься на поверхню пензликом. Не має запаху, невибаглива до умов зберігання, не має терміну придатності. При попаданні на руки, насилу змивається сильним лугом або розчинником, нешкідлива, нетоксична. Зберігати в закритому стані далеко від прямих сонячних променів.
складальний гель
для полегшення установки підшипників, поршнів, шайб, кілець, прокладок ітд.
Є два варіанти гелю по консистенції - Густий «Літній» (100301S) і Середній - «Зимовий» (100301W). У майстрів популярні гелі від двох виробників (США) - Transjel \ SPX і Goo / ILI,
- "Transmission Assembly Goo" (Синій / «Зима» до + 45 ° С). Вага: 454 г
- "Transmission Assembly Goo" (Зелений / «Літо» до + 55 ° С). Вага: 454 г
Або дорожчий гель - Transjel, Gold \ Red Transmission Assembly Lube - (Золотий \ Зима і Червоний \ Літо). Вага: 454 г
Гелі не забивають фільтр масла, не токсичні, нешкідливі для шкіри рук, не псуються від часу, сумісні з більшістю масел ATF, розчиняються в маслі і після цього не густіють при зниженні температури.
Герметик-формувач прокладки (в тубі 82г або 300г) 100301L
Використовується для формування прокладки вікового (викривленого) піддону \ корпусу замість штатних прокладок для заповнення збільшених зазорів.
Зберігає еластичність і герметичність при високих температурах (до + 300 ° С) до наступного капремонту, нешкідливий для масла, для шкіри, не боїться вологи, перепадів температур.
Конуса для установки поршнів, набір з 6 шт. (SEAL-E-ZEE) - 100301R
До конуса за технологією Перед встановленням зверніть увагу спрей-Замороження - 100301RC.
Проблема: гумовий фартух поршнів має кут ок. 45 °. Що оптимально для роботи поршня, але незручно і небезпечно при монтажі. Конуса і «заморозки» допомагають сформувати тимчасовий кут гумового фартуха ок. 15 ° для зручного і безпечного монтажу поршня, який вже при кімнатній температурі відновлює свою форму. Нижче - список найбільш проблемних поршнів, кілець і АКПП:
A604 Поршень Low / Reverse piston A500 / A518 Поршень Overdrive brake piston TF8 Поршень 3rd / Reverse lip seals A4LD Кільця Center support CD4E Всі Поршні AX4S Поршень Reverse drum piston outer seal 4R70W Reverse input drum piston seals 5R55N Поршень Forward & intermediate piston 5R55W Поршень Forward clutch piston seals 4L30E Поршень 3rd clutch piston 4L30E Кільця Teflon 4L80E Поршень Direct clutch piston 5L40E Всі Поршні RE4R01A Поршень Low / reverse piston JR403E Center support-umbrella seals JF506E Поршень Low clutch piston lip seal / balance piston VW Більшість поршнів KM Series Overdrive clutch lip seal CVT поршніВакуумний тестер, Vacuum Test Stand Kit - 100301A.
Устаткування для тестування гідропліт \ клапанів витікає пальне, Соннакс (США).
У комплект включені всі деталі для діагностики, крім вакуумного насоса (100301AB -продано окремо). докладні відеоінструкції від Соннакс .
Пластиковий піддон-касета для ремонту і чищення деталей гидроблока - 100301G.
Термонаклейка / стікер / "датчик" максимальної температури масла - 100302AK.
Показує максимальну температуру поверхні (східчасто) до якої нагрівалася поверхню за час спостереження. Служить для контролю за перегрівом АКПП або за результатом установки додаткового радіатора охолодження масла.
Нормою для більшості АКПП можна вважати, якщо протягом літа почервонів тільки перше коло, тобто температура корпусу не перевищувала 100 градусів. Якихось додаткових заходів для охолодження більшості сучасних АКПП в такому випадку не потрібно.
- При досягненні температури 110-115º бажана установка додаткового радіатора.
- Почервоніння останніх полів (132º-138 º) вимагає діагностики автомата на предмет перегріву і перебирання із заміною витратних матеріалів.
У мінімальному комплекті - 2 штуки наклейки 100302A. Наклеюються на очищену від масла поверхню металу в місцях, захищених від бруду і вітру і доступних для огляду при обслуговуванні. Для більш точного визначення максимальної температури наклеюють до 3-х штук в різних місцях корпусу або піддону.
Слід враховувати похибку вимірювання через різницю температур зовні і всередині агрегату. А також фактор охолодження стікера потоком повітря. Тому стікер намагаються наклеїти з підвітряного боку коробки на чисту металеву поверхню.
Очищувач системи охолодження АКПП (Аерозоль) LUBEGARD - 100301M.
Аерозоль для промивання радіаторів ATF, теплообмінників з боку трансмісії, контактів зовнішніх шлейфів електропроводки і датчиків. Не застосовувати для промивання опалювальних систем з боку двигуна. Не містить води, безпечний для ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ. Захищає електричні контакти від вологи і солі.
Промиває спочатку струменем рідини з балона, а потім сушить струменем газу-наповнювача з перевернутого балона, промиваючи сопло пульверизатора.