Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Для власників скутерів та мопедів введені водійські права. «Мотика» залишають російські дороги

Наша сеть партнеров Banwar

«Коли мені було п'ятнадцять років, і я збирав на новенький мопед» «Коли мені було п'ятнадцять років, і я збирав на новенький мопед» ... Безумовно, всі пам'ятають слова цієї відомої пісні. І ще зовсім недавно ці слова втілювали в життя багато російські школярі. Ціна на даний транспортний засіб було досить прийнятною, та й купити звичайний мопед було справою нескладним. А найголовніше, що і права на водіння мопеда не були потрібні. Катайся собі в школу, в магазин, на дискотеку. Ще не пересядеш на більш доросле транспортний засіб. Але часи змінилися.

Розмови про необхідність введення водійських прав на мопеди з'явилися ще в далекому 2010 році, коли органи ГИБДД оприлюднили невтішну статистику. Так, тільки за першу половину року з вини водіїв мопедів сталося 2676 ДТП. Причому, 118 осіб загинуло, а 3046 - отримали тілесні ушкодження різного ступеня тяжкості. Причиною ДТП однозначно визнавалися слабка теоретична і практична підготовка водіїв мопедів. Тоді ніхто не перевіряв знання ними найпростіших правил дорожнього руху. Але ж сісти за кермо мопеда міг взагалі будь-яка людина в будь-якому фізичному і психічному стані. Безумовно, це підвищувало ризик виникнення ДТП на вулицях і дорогах країни. Тому абсолютно логічним виглядає рішення законодавців про внесення змін до Федерального Закону «Про безпеку дорожнього руху», відповідно до якого встановлена ​​нова категорія транспортних засобів під знаком «М». До даної категорії тепер офіційно закріплені мопеди і легкі квадроцикли. Крім того, згідно з ч.2 ст.26 даного Федерального Закону, право на керування транспортними засобами категорії «M» і підкатегорії «A1» надається особам, які досягли шістнадцятирічного віку. Такі нововведення передбачають, в першу чергу, заборона користуватися мопедами і скутерами школярам, ​​які не досягли 16-ти річного віку (що раніше не було рідкістю). По-друге, тепер для управління зазначеними транспортними засобами потрібні водійські права. Дані зміни були прийняті ще 5 листопада 2013 року. Однак до нинішньої весни по дорогах Росії безперешкодно ганяли мопеди і скутери, і мало хто з працівників ДАІ їх зупиняв. Чому ж «Мотика» вирішили зайнятися саме зараз?

Відповідь на подив простий. Не потрібно забувати, що ми живемо в Росії, де між прийняттям Закону та встановленням механізмів його реалізації проходять роки. Незважаючи на те, що водійські права для мопедів і скутерів встановлено 5 листопада 2013 року, правила видачі цих «посвідчень» прийняті лише через рік. І тільки з кінця 2014 року держава почала видавати водійські права на ці категорії транспортних засобів. Відповідно, ГИБДД, розуміючи цей стан справ, дозволяло власникам мопедів і скутерів користуватися ними без водійських прав, які неможливо було отримати.

Минулої зими питання про водійських правах на мопеди та скутери не піднімалося в зв'язку зі своєю неактуальністю Минулої зими питання про водійських правах на мопеди та скутери не піднімалося в зв'язку зі своєю неактуальністю. Адже за нашими зимовими дорогами простіше кататися на снігоходах або санях. «Мотика» в цей час чекали на свій зоряний час в гаражах і на лоджіях квартир. Але закінчилася зима, розтанув сніг, і настав новий скутерного сезон. І ось тут для скутеристів грянув грім. Виявилося, що для водіння цими невибагливими транспортними засобами потрібні права. І чи є сенс їх отримувати? Адже, по-перше, з моменту їх отримання водій «мотика» стає повноправним учасником дорожнього руху. А, значить, на нього поширюються, в тому числі, норми Кодексу про адміністративні правопорушення щодо порушення правил дорожнього руху. Але ж до цього скутеристи в разі проблем на дорозі могли обійтися штрафом до 1000 рублів. По-друге, для отримання водійських прав необхідно пройти повний курс навчання в автошколі (100 годин «теорії» і 16-18 годин «практики») і здати іспит. Чи не простіше почекати до 18 років і при тих же зусиллях отримати права «повноцінних» категорій ? Мабуть, такої ж думки дотримуються більшість нинішніх школярів, адже з початку 2015 року з усієї країні видано лише близько 20000 водійських прав на керування мопедами та скутерами.

Незважаючи на позитивні моменти прийнятих в законодавство змін, які покликані поліпшити безпеку учасників дорожнього руху, не хотілося б, щоб мопеди і скутери зникли з автомобільної карти Росії. Адже для багатьох людей у ​​віддалених сільських районах країни ці транспортні засоби є необхідною умовою пересування. Без мопедів вчасно потрапити на роботу і в школу, які знаходяться в 10 кілометрах від будинку, буде вкрай важко. На наш погляд, такий стан може негативно позначитися на логістиці і навіть економіці держави. Тому вбачається за необхідне спростити порядок отримання водійських прав категорії «М», замінивши, наприклад, іспит на залік.

Втім, це питання часу. А поки можемо порадити сільським автолюбителям пересісти зі скутерів на мопеди для мотокросу. У ГИБДД ці спортивні снаряди не підпадають під визначення механічних транспортних засобів. Тому для управління даними мопедами за законом не потрібно отримання водійських прав . Безумовно, по міських дорогах на цих «Мотика" не покатаєшся, але для сільських жителів дане рішення бачиться тимчасовим виходом з положення, що склалося.

Костянтин Бернатович, 28.05.2015г.
Передрукування заборонено. Авторські права охороняються законом.

Рекомендуємо відвідати:


Чому ж «Мотика» вирішили зайнятися саме зараз?
І чи є сенс їх отримувати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов