Наша сеть партнеров Banwar
Стор: 1 2 3
motoalex Кому: Demon 3/3/2004 12:41 PM | 1 | # |
Можливо так, я фанат.Но возиться з автодвіглом мені нецікаво (нова рама, плита для КПП, ВЕС !!!, габарити і ін. Геморой) .Я передбачаю установку на будь-який "Дніпро-Урал" (а це почасти-універсально). Не кожен будує нову раму.Регістрація з автодіглом-геморой, адже некаждий даішник просто подивиться і відпустить ...
І взагалі, вартість автодвігла набагато більше, а капремонт?
Мій мотор виключно з вітчизняних деталей, за винятком сальніков.Да, недешево обходиться хороша токарка, але це того варте.
motoalex Кому: Demon
3/3/2004 2:17 PM | 1 | # |
Добре, припустимо ти будуєш новий байк зі старим з розбирання мотором (кіт в мішку) .Мотоцікл серйозний, неспорю.Но від поломки двигла ніхто незастрахованих, а якщо це сталося в дорозі ??? Оригінальну деталь знайти буде ой як тяжело.Остается тільки штовхати .Але це похмурі думки, залишимо їх.
Що щодо літражу, то в двох літрах я великого сенсу невижу (незатребувана потужність), а до півтора-має сенс, навіть якщо судити про зростання літражу в іномарках, то 1000-1500куб. я вважаю оптимальним.
А з приводу ремонту мого двигуна (770куб): ремонти були (це неприємно), при пробігу 84тис.мотор залишився в повному здоров'ї.
Таких моторів по Україні їздить вже 6шт, буде більше.
І я радий що це Дніпро, хоч і з оновленим двигом, а не Дніпро з чужорідним тілом.
Так до речі, не подумав що я противник пропонованих тобою варіантів, це отлично !!!
Просто скажемо це особисто моя думка.
nelson Кому: motoalex
4/3/2004 10:40 AM | 1 | # | От саме через недостатню твердість мої знайомі і відмовилися від сильної форсування Дніпровського двигуна. Передній отвір геть знищує всі переваги (по жорсткості) тунельних картера. Передній отвір таких страшних розмірів зробили для того щоб було можливо вставляти колінвал з шатунами в зборі. Що було продиктованих масовим (колись) виробництвом.
У такому вигляді як є воно просто розкривається, поворачваются осі циліндрів і поршні працюють не в одній площині з циліндрами, тобто з перекосом.
Порушується посадка передньої опори коленвала ....
Коротше є два варіанти:
1) полносьтю переглянути передній отвір, тобто заварити і розточити його до отримання КРУГЛОГО перетину. Проектування і виготовлення нової передньої опори коленвала.
2) виготовлення передньої опори коленвала на вкладишах (підшипниках ковзання) щоб зменшити габарити останньої. Щоб можна було шпильки кріплення циліндрів пропустити з протилежного боку картера. Що получеам - передні Шпильки лівого циліндра кріпляться в правій стороні картера, проходячи через передню опору коленвала.Для правого циліндра навпаки. Такі шпильки називаються анкерних (здається) .Вони замикають всю силову схему від головки циліндра до опори коленвала,
І елементи картера працюють не на розрив, а на стиск.
3) Використовувати ураловскіх картер (або К750), точений колінвал під вкладиші (пресований не витримує навантажень і провертається по пресовим посадкам) і голови з циліндрами від Дніпра.
Ось в таких конфігураціях картер опозіта буде нормалоно працювати (як мені здається)
А ще один варіант: як У БМВ використовувати картер з продолним роз'ємом. Я юзал подобнию кострукцию опозта (двухтактного, авіаційного), дуже практичний варіант. Допускає нескінченне число перегородок без порушення міцності посадок по опорах що в ремонті дуже зручно. Але в нащих умовах це майже неможливо.
А в такому вигляді як є (вибачте мене днепроводи) -> Як було, КАКАЕСТЬ
motoalex Кому: nelson 5/3/2004 10:47 AM | 1 | # |
Щодо нової опори я згоден, тільки варити картер непотрібно, передня кришка виготовляється нова, посилена (НЕ лиття) під два або подвійний підшипник, на двопрогінному валу вкладиші повинні бути достатньо широкими + великий діаметр, та й технологічно це складно ...
А що щодо пресової посадки в коленвале, то шийки в щоках можуть провернути якщо замість масла подавати на них пісок !!! Іншого варіанту немає, з кінематики к.вала провернути шийку або змістити щоку неможливо, звичайно якщо умова строгій співвісності дотримується.
Це все теоретично, а на практиці покатаюся, випробую, покажу.
Стор: 1 2 3
Но від поломки двигла ніхто незастрахованих, а якщо це сталося в дорозі ?