Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дніпро об'ємом 770, 1094,1413см куб - Лагодження, обслуговування, тюнінг и т.п. - UAMOTO [moto] (Україна, Мотоцикли, Байкери, Ukraine, Motorcycles, Bikers)

Наша сеть партнеров Banwar

Стор: 1 2 3
motoalex Стор: 1   2   3   motoalex   Кому:   Demon   3/3/2004 12:41 PM |   1   |   #   | Кому: Demon 3/3/2004 12:41 PM | 1 | # |

Можливо так, я фанат.Но возиться з автодвіглом мені нецікаво (нова рама, плита для КПП, ВЕС !!!, габарити і ін. Геморой) .Я передбачаю установку на будь-який "Дніпро-Урал" (а це почасти-універсально). Не кожен будує нову раму.Регістрація з автодіглом-геморой, адже некаждий даішник просто подивиться і відпустить ...
І взагалі, вартість автодвігла набагато більше, а капремонт?
Мій мотор виключно з вітчизняних деталей, за винятком сальніков.Да, недешево обходиться хороша токарка, але це того варте.


motoalex Кому: Demon

3/3/2004 2:17 PM | 1 | # | 3/3/2004 2:17 PM |   1   |   #   |

Добре, припустимо ти будуєш новий байк зі старим з розбирання мотором (кіт в мішку) .Мотоцікл серйозний, неспорю.Но від поломки двигла ніхто незастрахованих, а якщо це сталося в дорозі ??? Оригінальну деталь знайти буде ой як тяжело.Остается тільки штовхати .Але це похмурі думки, залишимо їх.
Що щодо літражу, то в двох літрах я великого сенсу невижу (незатребувана потужність), а до півтора-має сенс, навіть якщо судити про зростання літражу в іномарках, то 1000-1500куб. я вважаю оптимальним.
А з приводу ремонту мого двигуна (770куб): ремонти були (це неприємно), при пробігу 84тис.мотор залишився в повному здоров'ї.
Таких моторів по Україні їздить вже 6шт, буде більше.
І я радий що це Дніпро, хоч і з оновленим двигом, а не Дніпро з чужорідним тілом.
Так до речі, не подумав що я противник пропонованих тобою варіантів, це отлично !!!
Просто скажемо це особисто моя думка.


nelson Кому: motoalex

4/3/2004 10:40 AM | 1 | # | 4/3/2004 10:40 AM |   1   |   #   |   От саме через недостатню твердість мої знайомі і відмовилися від сильної форсування Дніпровського двигуна От саме через недостатню твердість мої знайомі і відмовилися від сильної форсування Дніпровського двигуна. Передній отвір геть знищує всі переваги (по жорсткості) тунельних картера. Передній отвір таких страшних розмірів зробили для того щоб було можливо вставляти колінвал з шатунами в зборі. Що було продиктованих масовим (колись) виробництвом.
У такому вигляді як є воно просто розкривається, поворачваются осі циліндрів і поршні працюють не в одній площині з циліндрами, тобто з перекосом.
Порушується посадка передньої опори коленвала ....
Коротше є два варіанти:
1) полносьтю переглянути передній отвір, тобто заварити і розточити його до отримання КРУГЛОГО перетину. Проектування і виготовлення нової передньої опори коленвала.
2) виготовлення передньої опори коленвала на вкладишах (підшипниках ковзання) щоб зменшити габарити останньої. Щоб можна було шпильки кріплення циліндрів пропустити з протилежного боку картера. Що получеам - передні Шпильки лівого циліндра кріпляться в правій стороні картера, проходячи через передню опору коленвала.Для правого циліндра навпаки. Такі шпильки називаються анкерних (здається) .Вони замикають всю силову схему від головки циліндра до опори коленвала,
І елементи картера працюють не на розрив, а на стиск.
3) Використовувати ураловскіх картер (або К750), точений колінвал під вкладиші (пресований не витримує навантажень і провертається по пресовим посадкам) і голови з циліндрами від Дніпра.
Ось в таких конфігураціях картер опозіта буде нормалоно працювати (як мені здається)
А ще один варіант: як У БМВ використовувати картер з продолним роз'ємом. Я юзал подобнию кострукцию опозта (двухтактного, авіаційного), дуже практичний варіант. Допускає нескінченне число перегородок без порушення міцності посадок по опорах що в ремонті дуже зручно. Але в нащих умовах це майже неможливо.
А в такому вигляді як є (вибачте мене днепроводи) -> Як було, КАКАЕСТЬ
motoalex Кому: nelson 5/3/2004 10:47 AM | 1 | # |

Щодо нової опори я згоден, тільки варити картер непотрібно, передня кришка виготовляється нова, посилена (НЕ лиття) під два або подвійний підшипник, на двопрогінному валу вкладиші повинні бути достатньо широкими + великий діаметр, та й технологічно це складно ...
А що щодо пресової посадки в коленвале, то шийки в щоках можуть провернути якщо замість масла подавати на них пісок !!! Іншого варіанту немає, з кінематики к.вала провернути шийку або змістити щоку неможливо, звичайно якщо умова строгій співвісності дотримується.
Це все теоретично, а на практиці покатаюся, випробую, покажу.


Стор: 1 2 3

І взагалі, вартість автодвігла набагато більше, а капремонт?
Но від поломки двигла ніхто незастрахованих, а якщо це сталося в дорозі ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов