Наша сеть партнеров Banwar
Лічені дні залишаються до прем'єри в Женеві другого покоління Audi R8. Хоча суперкар і побудований на новій платформі MMS, тим не менш, він творчо розвиває якості попередника.
Алюмінієвий просторовий каркас Audi Space Frame ввібрав кілька вуглепластикових елементів: середню стійку даху, центральний тунель, моторний щит.
Кузов додав в жорсткості на кручення 40%, а саме купе скинуло близько 50 кг. Покращена развесовка: на передні колеса доводиться 48% маси, на задні - 52%.
Виробництво наступного Audi R8 переїхало на нову площадку заводу Bollinger Hofe в Хайльбронні трохи південніше Некарсульме. Основну площу (30 тис. Кв.м) займають кузовний і складальні цехи з високою гнучкістю, істотне нововведення - ділянку по випуску вуглепластикових деталей.
В Європі модифікація Audi R8 V10 plus (на фото) оцінена в € 187 400, базова версія коштує € 165 000
Друга генерація R8 на відміну від першої пропонує лише один двигун V10 (5,2 л / 540 л.с. / 540 Нм) і одну трансмісію в особі 7-ступеневої робота S tronic. Але вже зі старту є можливість замовити просунуту версію R8 V10 plus потужністю 610 к.с. і моментом 560 Нм.
Розганяється до сотні вона на три десятих секунди швидше за базову машину: 3,2 с проти 3,5. Максималка теж крутіше: 330 км / год проти 323, як, втім, і витрата 12,4 л (база - 11,8 л).
Іншими відмінностями «плюса» є фіксоване заднє антикрило (а не підйомне), карбоно-керамічні гальма, управління заслінкою в системі випуску, а також клавіша Performance трекових налаштувань для мокрого та сухого покриттів, а також снігу. Хоча Audi Drive Select присутній за замовчуванням завжди, пропонуючи режими Comfort - Auto - Dynamic, а також персональні настройки акселератора, КПП, підвіски і рульового управління.
Помітною відмінністю повнопривідної трансмісії стала нова електроннокеровані міжосьовим муфта, що варіює тягу між осями в найширшому діапазоні, аж до 100% на будь-яку вісь (раніше передніх коліс діставалося не більше третини моменту).
Інтер'єр характерний відсутністю центрального дисплея, вся інформація зосереджена перед водієм на екрані 12,3 ". Відчутний прогрес зазнала електрична версія R8 e-tron.
Запас ходу обіцяно на рівні 450 км - мало не вдвічі більше, ніж у десятка пробних e-tron на шасі першого покоління. Пару електромоторів по 231 кВт і 460 Нм живить батарея ємністю 92 кВт • ч. Безшумне купе досягає 100 км / год за 3,9 секунди, а швидкісний стеля обмежений або 210 або 250 км / год. Збиратися воно буде виключно на замовлення.