Наша сеть партнеров Banwar
Dodge Durango I / Додж Дюранго I
Dodge Durango I (Додж Дюранго I) - перше покоління середньогабаритних позашляховиків, яке випускається з 1998 по 2004 рік. Позашляховик спроектували на базі пікапа Dakota.
Агресивна передня частина підкреслювалася чималими габаритами: довжина моделі - 4910 мм, ширина - 1820 мм. Dodge Durango I володіє незалежною передньою підвіскою і задній, ресорної. З початку старту продажів, Dodge Durango I отримав широку популярність, проте після 2000-го року модель почала морально "старіти" і вже не могла на високому рівні конкурувати з такими відомими брендами як Chevrolet і Ford. Тому керівництвом компанії було прийнято рішення про розробку нової платформи для Додж Дюранго. Проте, Dodge Durango першого покоління ще продовжував випускатися.
Об'єм багажного відділення позашляховика становить 430 л. Салон радує ергономікою і комфортом. Масивне торпедо ретельно продумано, все елементи управління розташовані в зручних місцях. Dodge Durango I оснащувався практично тими ж силовими агрегатами, що і його "старший брат" - пікап Дакота.
Dodge Durango / Додж Дюранго
Концерн Даймлер Крайслер в 2007 році представив оновлений Dodge Durango.
Рестайлінг торкнувся, перш за все, передній частині автомобіля: поверхні стали більш плоскими, а кути більш гострими. Звертають на себе увагу оновлена форма решітки, який виступає передній бампер, а також прямокутні фари з подвійними галогеновими лампами. Решітка з хромованим перехрестям, прикрашена фірмовим знаком баранячої голови має тепер більш гострі кути. А оновлена форма фар сприяє тому, що вони як би огинають кути автомобіля, надаючи йому характерний впевнений вигляд. Виступаючий передній бампер з вбудованими протитуманними фарами, а також строгі лінії капота також є важливими елементами витонченого дизайну Dodge Durango 2007.
Нові 17- дюймові диски постають в обрамленні рельєфних колісних арок округлої форми. Лінія даху кілька скошена назад, що також є характерною ознакою нового силуету. Дизайн задньої частини кузова простий і функціональний. Його складовими елементами є стоп-сигнали, включаючи і розташований на рівні лінії даху, а також більш широка хромована накладка на задні двері.
У Додж Дюранго зміни торкнулися не тільки дизайну кузова автомобіля, але і його інтер'єру. Сидіння другого ряду, що складаються в пропорції 40/20/40, мають регулювання нахилу спинки сидіння. Новинкою в Dodge Durango 2007 є можливість замовлення опції - другий ряд 2-х місцевий, з підігрівом сидінь і з центральною консоллю. Це значно підвищує рівень комфорту пасажирів 2-го ряду. Крім того, вони можуть скористатися індивідуальним кондиціонером. Для передніх пасажирів передбачений двозонний клімат-контроль. Особливо хочеться відзначити, що пропонуючи 1 937 літрів для багажу при складеному 3 ряді пасажирських сидінь (1-ий і 2-ий ряд не складені), цей автомобіль значно перевершує за розміром інші повнорозмірні SUVs.
Dodge Durango буде як і раніше оснащуватися одним з кращих в своєму класі двигуном HEMI V-8 5.7л. з паливо-сберегающей системою відключення половини циліндрів при русі з постійною швидкістю (MDS -Multi-displacement System). Цей двигун встановлюється з 5-ти ступінчастою автоматичною коробкою передач. А його потужність 335 л.с. є достатньою для транспортування вантажу вагою до 4700 кг. Нововведенням Durango 2007 буде двигун об'ємом 4.7 л V8 303 к.с. зі стандартною Е-85 сумісністю, завдяки якій автомобіль отримав найменування Flexible Fuel Vehicle, оскільки тепер автовласникові буде наданий вибір заправляти автомобіль етанолом, бензином або тим і іншим паливом комплексно. Таким чином, за словами Віце-президента Body-on-frame Product Team Майка Донофа (Mike Donoughe), «покупці отримують можливість скористатися новітніми паливно-зберігаючих технологій без будь-якого обмеження характеристик потужності і експлуатаційних якостей».
Додж Дюранго 2007 модельного року отримав максимальний рейтинг "п'ять зірок" від Національного Управління Безпеки Дорожнього Руху (NHTSA) за результатами випробувань на пасивну безпеку при фронтальному ударі. Однією з технологій, що використовуються в Dodge Durango, є запатентована концерном «ДаймлерКрайслер» лонжеронная рама, яка складається як «акордеон» при фронтальному зіткненні, тим самим покращуючи поглинання енергії удару (запрограмована зона деформації).