Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Доопрацювання грубки - установка помпи від ГАЗелі

Наша сеть партнеров Banwar

Матеріал надав користувач нашого форуму Олежик за що йому величезне спасибі Матеріал надав користувач нашого форуму "Олежик" за що йому величезне спасибі. Давно заважав шум пічки і дратував поганий обдув лівого водійського скла, за порадою форумчан (з autolada.ru) розібрав повністю грубку і вирізав з неї третю опору двигуна грубки (та що спрямована в бік двигуна), мотор залишив на втулках, (про що через буквально пару місяців пошкодував і довелося знову розібрати і поміняв його вже на підшипниковий) після цієї переробки дути в лівий воздуховод стало значно сильніше, при закритій кришці, але думається мені що ще треба зрізати одну перемичку яку я в перший раз не став зрізати ...

На цій переробці я не збирався зупинятися. До цього у мене вже була думка встановити опір від грубки 9-ки і від неї ж встановити перемикач, але в підсумку рішення про зовнішнє оформлення мені не подобалося, і ось на очі мені попався перемикач від калини він 4 позиційний, трохи мене піддав в ступор , але після прийшла в голову ідеї використовувати обидва, опору від 9 і від класики з'єднавши їх послідовно на манер девятошного. Схема підключення трохи змінилася

Після вимірювання опорів вийшло наступне, половинка 9-ого мала 0,7 Ома, друга половинка 9-го 1,4 Ома і класичне найбільше 2 Ома. Зібрав, спробував швидкості, перша в результаті і друга майже однакові, тому як на першій швидкості викидається дуже мале значення, воно в порівнянні з іншими не суттєво. Але друга і третя відрізняються значно, я тепер зазвичай користуюся другий швидкістю (тому що її досить при будь-яких умовах, особливо коли салон прогріється, і при цьому шуму значно менше), дуже рідко третьої на класиці перша, і в перебігу зими жодного разу не користувався 4, зазвичай це друга. Розмістив опір всередині пічки поруч зі штатним.

З'єднав згідно схеми вище зазначеної. Тепер підійшла черга перемикача, ставити круглий перемикач вирішив замість регулятора яскравості приладової панелі, сам перемикач трохи тонше ніж отвір під регулятор, тому довелося зробити кільце яке було вклеєно в колодязь з під регулятора а після в це кільце вклеєна перемикач. Кільце випилював зі старої полки за допомогою набору коронок для дерева відповідного діаметру.

Кріпив перемикач із зворотного боку термоклеем, тому як що то ще придумувати не хотілося. З'єднання справив прям на перемикачі, через те, що колодку клемну для цього перемикача не знайшов. Поставив перемичку замість резистора підсвічування приладової панелі. Довгий час так і їздив, тим більше що було тепло і я радів тиші роботи грубки, але прийшли сильні холоди, і мені стало не вистачати тепла, або просто машина вірніше салон не встигали прогріватися, полазити по інтернету вирішив йти двома шляхами для збільшення прогріву салону , перший це установка помпи від газелі, другий це установка Шеви нівовського термостата, помпу як мені здалося було поставити простіше, тим більше, що деякі процедури можна було зробити вдома в теплі. Отже: була куплена помпа від газелі (в той же день розібрана і промазана герметиком), тому що я не з'явлюся першопрохідцем вичитав з статей в інтернеті що є два зразка помп, 16 мм патрубки і 18мм, я збирався залишити рідну трубку біля двигуна, а вона якраз 16мм, та й повернення до початкової схемою в разі чого був би не важкий. Куплені хомути, пів метра шланга 16мм, (який забігаючи в перед мені не знадобився, але мені не хотілося бігати по магазинах якщо раптом що то знадобилося б), реле, запобіжник, клеми тата, мами, термоусадка, і патрубки для грубки класичні. Даний спосіб установки підходить для класики з інжектором, на карб швидше за все так не вийде, і прийдеться поєднувати довгими шлангами, в принципі ні чого поганого в цьому не бачу. Після першої примірки вирішено було ставити помпу якомога ближче до виходу грубки на слив.

Поруч було кріплення ресивера до двигуна (обведено кружком), в цьому місці закручений болт (вже викручені), але якщо прикручувати помпу без будь-яких пластин вона виходило що висіла низько і трубки від грубки і від помпи сильно вигиналися в купе з тим що вони ще і стали трохи коротше я побоявся що при ході двигуна на подушках вони могли б сильно згинатися і це призводило б до швидкого їх зносу і врешті-решт течі. Я зробив пластину в якій просвердлив кілька отворів одним з них пластина прикручується до кріплення ресивера, а інший до «вуха» кріплення помпи. (Отворів кілька було зроблено тільки для того що б не доводилося по кілька разів знімати і підганяти.)

Розмірів немає, тому як все робилося на вазі і за місцем. Кріпильні отвори ті що не були вибиті ржой. Встановлена ​​помпа.

Тепер що стосується патрубків, з ними все було просто, як я написав вище були куплені класичні для грубки, один з них у вигляді букви «Г» я розпиляв болгаркою як показано на фотографії.

З вигином був одягнений на центральний відвід від помпи і розгорнуть в сторону печі, а прямий на бічній відведення і одягнений на штатну трубку яка йде на злив в помпу. Все тепер переконуємося що все стоїть як треба, ні де ні чого не пережато і в міру вільно, тому як вібрації від двигуна передаються на ці самі трубки, якщо все нам подобається те затягуємо хомути, болти, заливаємо тосол, підключаємо помпу безпосередньо до акумулятора і виганяємо пробки помпою, заводимо гріємо авто, після того як охолоне перевіряємо рівень тосола при необхідності доливаємо. Тепер електричне підключення. Мені захотілося і на те були у мене підстави, що б помпа працювала тільки починаючи з другої швидкості, тому як першої швидкістю користуюся в осіннє / весняний період і великої кількості тепла не потрібно досить роботи в штатному режимі. Але в усі решту часу робота помпи була б корисною, тому накидав таку схему.

З картинки видно що ця схема є продовженням вище показаної. Тільки що б розв'язати всі швидкості грубки між собою були додані діоди, ті що включені в прямому напрямку в сторону двигуна купив КД213, їх було більш ніж достатньо, але інших не було в автомагазині а їхати в радіомагазині не хотілося, ті що йдуть на управління піччю так само були куплені там їх хар-ки теж мені здалися більш ніж достатніми тому як все одно управління було реалізовано через реле. Схему зібрав навісним способом.

Діоди зручно розмістилися в термоусадці, бажано термоусадку заповнити термоклеем, це додасть жорсткості конструкції і ноги у діодів НЕ будуть відламуватися, можна звичайно зробити і по іншому (на приклад на «рибі»), але мені не хотілося. Жовті дроти, три штуки це сигнал на управління реле, цей провід вже один тягнемо в підкапотний простір там розміщуємо реле, запобіжник харчування беремо з акумулятора. Все збираємо у зворотній послідовності. За результатами, хочу сказати що почуття у мене двоякі, з одного боку результат є !!, при не значному холоді -5 -7 повітря їх грубки йде дуже гарячий, руку тримати дуже важко, але в сильні морози в машині холодно (за моїми відчуттями , або я занадто багато хочу). При їзді з роботи (менше 10 км), салон не встигає прогріватися і швидше за все саме з цього таке відчуття що холодно, хоча я повторююсь повітря дме дуже гарячий. Машина прогрівається дуже швидко я маю на увазі двигун, мабуть позначається установка помпи (при прогріванні завжди включена пічка + помпа + світло, можливо навантаження на генератор теж дає такий ефект), і третє мені здалося що двигун став тепліше в холоди коли включена помпа, у мене тільки одне пояснення що при швидкому обороті тосола через грубку він не встигає сильно вихолоджується, тим самим роблячи загальну температуру двигуна вище, по БК температура при будь-забортної температурі не опускається нижче 85 градусів, хоча за моїми спостереженнями раніше не піднімалася вище 82-84 градусів. Імен не прогрів салону за короткі пробіги мене рухає далі, думав що справа в радіаторі грубки но !!! При невеликому морозі як я писав вище дме просто дуже гаряче повітря, тому ще продумував варіант установки ШВ термостата, але купивши його і спробувавши поставити зрозумів що буде не дуже легко це зробити через особливості компонування підкапотного простору інжевой класики. При установці його, він постійно упирався в що або, тому поки все залишено як є. Можливо ще будуть доопрацювання, і соответвуют статті. Автор статті "Олежик" Обговорюємо як завжди на форумі http://www.semerka.info/forum/viewtopic.php?p=17831#17831

Php?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов