Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Допустимий знос літньої гуми. Глибина протектора літніх шин по ПДР: який допустимий залишок? Види автошин і їх особливості

  1. Чому глибина протектора так важлива?
  2. Коли шини відчувають тиск
  3. Зміни технічного регламенту
  4. Значення протекторного малюнка шини
  5. Види малюнка протектора літньої гуми
  6. Якої висоти протектор на новій літній гумі в порівнянні із зимовою
  7. Кінцева глибина протектора по ПДР
  8. Як виміряти залишок протектора?
  9. Коли досягається граничний знос протектора
  10. На завершення
  11. Поздовжні вантажні балки
  12. Про що говорить нерівномірний знос протектора шини?
  13. Відео: глибина зносу протектора шини
  14. Зміни переліку несправностей
  15. Зміни технічного регламенту

Наша сеть партнеров Banwar

Одним з найважливіших параметрів покришок є глибина протекторного малюнка.

Важливість такого показника визначається особливостями експлуатації, так як висота протекторного малюнка безпосередньо впливає на якість зчеплення автомобіля з поверхнею дороги. Відповідно, від глибини фактури на покришках залежить рівень безпеки водія і пасажирів.

Протектора шини шини впливає на довжину гальмівного шляху і швидкість удару в разі аварії. Зношені шини також підвищують ризик аквапланування і різко знижують ефективність гальмування у вологому стані: тому необхідно замінити зношені шини, коли глибина протектора досягає мінімального розміру.

Протектор має великий вплив на продуктивність. Водіння з залишковим протектором нижче юридичної мінімуму товщиною 1, 6 мм, на додаток до небезпечного, може призвести до санкцій або падіння балів за ліцензією. Це невеликі виступаючі стрижні в основних поздовжніх канавках, які, якщо вони досягають рівня решти протектора, вказують на те, що досягнутий мінімальний межа 1, 6 мм.

Деякі автомобілісти воліють «доношувати» гуму до тих пір, поки вона не оголить корд, що є в корені неправильним. Поєднання лисою гуми і слизьку дорогу є вкрай небезпечним і може призвести до непередбачуваних наслідків. До того ж, експлуатація стертою гуми може спричинити за собою штраф.

Чому глибина протектора так важлива?

У шин є важливе завдання, яке полягає в забезпеченні надійного зчеплення з дорожнім покриттям.

Ніколи не залишайте товщину протектора нижче допустимої межі 1, 6 мм. Замінюйте літні шини, коли протектори опускаються нижче 3 мм і нижче 4 мм для зимових шин. Щоб забезпечити безшумну направляючу і знизити знос шин і навіть підвіски, періодично балансуйте колісний вузол.

Коли шини відчувають тиск

Тиск в шинах грає ключову роль в житті і безпеки шин. Фактично, перенапруження або перезарядка зменшують зчеплення шини, що призводить до надмірного або нерівномірного зносу шини і маневреності. Крім того, якщо тиск надування недостатньо для навантаження, температура шини збільшується і може привести до структурного пошкодження і навіть поломки.

У літню пору температура навколишнього середовища стає досить високою, тому літні різновиди зроблені з більш жорсткої гуми. Відмінною особливістю таких різновидів є захист автотранспорту від аквапланування - це здійснюється завдяки поздовжнім смугах малюнка.

Протектор грає головну роль в забезпеченні безпечної їзди, тому що чим дрібніше буде фактура протектора, тим менше стає пляма зчеплення автомобіля з дорогою. Це, в свою чергу підвищує ризик несподіваних ситуацій під час руху.

Основними перевагами правильного інфляційного тиску відповідно до інструкцій виробника є. Більш низький витрата палива і більш низькі показники руху. Важливо знати, що 50% транспортних засобів циркулюють з шинами через недостатній тиск. Для зміни поведінки шини і зниження її безпеки, витрати палива і довговічності потрібна менша кількість барів.

Зміни технічного регламенту

Перевіряйте тиск в шинах кожні два тижні, щоб знайти будь-які отвори, порізи або аномалії і при необхідності відрегулювати. Перед довгою поїздкою перевірте тиск в шинах, а також перевірте тиск в шинах. Ніколи не перевіряйте гаряче тиск. Завжди закривайте клапани ковпачком. Ознайомтеся з інструкціями та додатковою інформацією, наданою виробником для запасної шини.

Глибина малюнка регламентується кожним виробником окремо для кожного виду моделі. Оптимальні розміри обчислюються за допомогою спеціальних програм, де прораховуються параметри для успішного відведення води від контактного плями. Однак загальний критерій висоти малюнка все ж є - літні моделі мають менш глибоку фактуру в порівнянні із зимовими різновидами.

Маркування шини складається з усієї інформації, написаної на її боці. На додаток до назви і моделі виробника надається велика кількість додаткової інформації: ширина, висота талії, діаметр, структура, індекс навантаження, індекс швидкості, місце і дата виробництва і т.д.

Ці маркування дозволяють ідентифікувати, замовити та підтримувати шини в правильній формі. Спочатку вони використовувалися тільки для ідентифікації виробника шин, але пізніше було юридично встановлено зобов'язання застосовувати маркування безпеки, щоб надати покупцеві шини більш детальну інформацію про відповідність шини.

Висота протектора залежить від тієї функції, яку повинні виконувати колеса.

В цьому випадку гуму поділяють на такі типи:

  • спортивну;
  • внедорожную;
  • шосейну;
  • Регіональну.

У цих варіантів висота протектора, а також вид малюнка може мати значні відмінності. Наприклад, глибина малюнка позашляхових типів може досягати 17 мм, в той час як у спортивних така величина досягає 5 мм.

На цій сторінці ви знайдете корисну інформацію, щоб дізнатися про все, що вам потрібно для читання шини. 205: Ширина профілю шини в міліметрах. 55: Співвідношення висоти шини і ширини шини у відсотках. 16: діаметр обода в дюймах. 91: Індекс навантаження на шину. «91» означає, що шина може завантажуватися до 615 кг.

Безкамерні означає шину, в якій надувний повітря утримується всередині тільки гумовою і сталевою конструкцією і тому не є класичною повітряну камеру. Неефективний тип трубки вказує, що ви встановлюєте повітряну камеру.

Значення протекторного малюнка шини


Значення протекторного малюнка шини

Протекторний малюнок виконує кілька дуже важливих завдань:

  • Сприяє виштовхування води з контактного простору колеса і покриття;
  • Захищає покришку від різних механічних впливів, яким сприяє наявність на поверхні доріг нерівностей, а також запобігає прокол шини під час наїзду на гострі елементи.

перевагу конкретного виду малюнка віддається в залежності від умов, в яких передбачається експлуатувати автомобіль.

Дата випуску коду. «08» означає восьмий тиждень року, «10» означає. «Департамент транспорту», ​​Міністерство транспорту Сполучених Штатів. Символ, що позначає «Індикатор зносу протектора», вказує на ступінь зносу протектора. Вони являють собою невеликі дюбелі, рівномірно розподілені в поздовжніх пазах, які показують залишкову глибину протектора 1, 6 мм.

Маркування країни виробництва. Позначає опір коченню у відповідності зі специфікаціями виробника траспортного засобу . Індекс навантаження являє собою числовий код, який відповідає максимальному навантаженні, яку може витримати шина. Навантаження шини, помножена на 2, повинна покривати загальний вантаж осі вашого автомобіля. Щоб дізнатися свій індекс завантаження, просто прочитайте його на бічній стороні шини та порівняйте його з наступною таблицею.

Грамотний підбір шин значно поліпшить рівність курсу і керованість транспортного засобу, підвищить ефективність при екстреному гальмуванні і посприяє швидкому відгуку на рульове колесо. Невідповідність обраного протектора умов експлуатації в значній мірі знизить робочі характеристики автотранспорту.

Індекс швидкості - це алфавітний код, який відповідає максимальної швидкості , З якої може переміщатися шина. Щоб знати, що індекс швидкості просто прочитав його з боку шини і порівняйте його з наступною таблицею. Ми рекомендуємо установку 4 однакових шин, тому шини використовуються на повній швидкості і забезпечують достатню продуктивність, для якої вони були розроблені. Шини можуть бути встановлені на інших моделях автомобілів, але це не рекомендується виробником.

Завдяки цій технології більш широке охоплення поліпшує зчеплення і ефективність їзди, підвищує стабільність гальмування і забезпечує рівномірний знос шини. Прикріплення описує здатність коліс транспортного засобу підтримувати контакт з дорогою. Тяга в зимових кліматичних умовах підтримується завдяки технології ламелей і спеціальної гумової суміші.

Види малюнка протектора літньої гуми

Літні зразки мають фактурою, що складається з широких виступів і вузьких канавок. При цьому ламелі (прорізи) в таких варіантах майже відсутні. Така конструкція сприяє низькому рівню шуму та високу стійкість до зношування.

Існує чітке розмежування видів малюнка в залежності від дорожніх умов - в даному випадку гума ділиться на три типи:

Якої висоти протектор на новій літній гумі в порівнянні із зимовою

На автомобілях, де двигун і шестерня встановлені спереду і оснащені заднім приводом, вони зробили неминучим диференціал диференціала. Тому на вихідний пристрій прикріплена пластина, яка забезпечує з'єднання з віссю позаду машина. Ця пластина, яка розділена хрестоподібним з'єднанням, називається карданним валом. Це можна визнати завдяки тунелю, розташованому в центрі автомобіля. Карданний вал представлений металевим циліндром товщиною і довжиною, відповідним розмірам і вимогам транспортного засобу, приблизно дорівнює відстані між коробкою передач і віссю двигуна.

  • З симетричним малюнком - такий тип має симетричну фактуру на поверхні і є універсальним варіантом, який використовує більшість автовласників;
  • C спрямованої фактурою - такий варіант поки не дуже популярний серед власників транспортних засобів. Вона дуже ефективна щодо придушення аквапланування, але не підходить для великих швидкостей;
  • Асиметричний малюнок протектора. У цьому варіанті поєднуються функції хорошого зчеплення на високій швидкості і ефективного відведення води. Такий тип відмінно підійде для трас, а також буде корисний на мокрому асфальті.


Такий тип відмінно підійде для трас, а також буде корисний на мокрому асфальті

Він може бути виготовлений з одного шматка металу або шарнірного з'єднання. Амортизатор зменшує і утримує вібрації пружин. Кінетична енергія перетворюється в теплову енергію через процес флюидного тертя. Це відбувається, коли всередині амортизатора потік масла припиняється клапанами клапанів. Клапанні клапани спроектовані так, що вібрації пружин відразу знижуються. Коли транспортний засіб проходить через перешкоди, пружина є першою, яка піддається стресу. Ця пружина не повинна залежати від високої продуктивності амортизатора.

Існують також гоночні варіації, які мають низькопрофільну і тверду покришку. Цей варіант хороший для спорткарів і інших авто, здатних розвинути швидкість до 300 км / ч.

Кінцева глибина протектора по ПДР

Допустимі значення глибини:

  • Нові покришки для легкових авто мобілів часто мають стандартну висоту протектора величиною в 6-8 мм;
  • При цьому у деяких гоночних різновидів і важких позашляхових авто допустима висота протектора може досягати 16-17 мм.

Стандарти глибини протекторного фактури мають неоднакові показники в різних країнах:

Наприклад, натиснувши на боси, колесо буде натиснуто під важелем під тиском. При цьому пружина буде стиснута, а після подолання перешкоди амортизатори будуть відрегульовані силою, яка відділяє м'яке. Це відбувається, коли воду під гумою не можна направляти на поверхню профілю шини. Каучук починає ковзати по водній плівці, що може привести до поганої маневреності транспортного засобу, а потім призводить до кінетичної енергії. Аквапланування виділяється легкої маневреністю і рухомими колесами, коли двигун обертається, і звук певної води чути з-під машини.

  • На території Європи показник в 3 мм вважається критичним і на такі шини накладається заборона.
  • Що стосується російського законодавства , То, згідно з правилами, мінімальною висотою для їзди на літній гумі є 1,6 мм. Якщо протектор стерся нижче даної позначки, то необхідно якомога швидше замінити шини, оскільки їзда на них може спричинити за собою неприємні наслідки.

В першу чергу, їзда на лисій гумі вкрай небезпечна - впевнено тримати дорогу на ній практично нереально. Крім цього, значний знос малюнка (від 50%) здатний сильно погіршити властивості зчеплення з поверхнею, що проявиться особливо яскраво в дощ на мокрій поверхні.

У разі аквапланування водій не повинен раптово зупинятися, але повинен натиснути на муфту і утримувати направляючу вперед, тому що колесам забороняється замикати або контактувати з дорожньою поверхнею. Водії, які керують автоматами, повинні зосередитися на кривих і не намагатися змінити швидкість. Коли йде дощ: Рухайтеся безпечно!

Плоскі пластинчасті пластинки складаються з одного або декількох рядів, іноді з цинковими або еластичними проміжними шарами, щоб уникнути шуму. Точка тиску знаходиться в середині цієї структури, тому стиснення відбувається під навантаженням. Ці леза важко використовувати в автомобілі.

Ще один мінус їзди на такій гумі - штраф, який регламентується законом. Відповідно, інспектор ГИБДД, згідно з частиною 1 ст. 12.5 КоАП, має право оштрафувати водія, на транспортному засобі якого встановлені зношені покришки.

Як виміряти залишок протектора?


Як виміряти залишок протектора

Коли досягається граничний знос протектора

Система кондиціонування складається в основному з системи охолодження, системи опалення, регулятора вологості та вентиляційного блоку. На відміну від автоматичного кондиціонера, система кондиціонування повітря підтримує температуру і вентиляцію, вибрані водієм транспортного засобу. На додаток до температури система кондиціонування повітря регулює циркуляцію, вологість і очищення. Охолодження відбувається відповідно до принципу теплового насоса. Нагріте повітря всередині пропускається через вентилятор в випарнику, охолоджується, висушується і віддаляється в кабіні.

Щоб дізнатися, наскільки сильно стерлися шини, потрібно виміряти глибину протектора.

Це робиться досить просто:

  • за допомогою монетки, яку необхідно помістити в протектор, ставити галочки запам'ятати протекторний рівень, після чого виміряти рулеткою відстань на монеті.

Співробітник ГИБДД зможе заміряти цю величину спеціальним приладом. Втім, лису гуму можна визначити і неозброєним оком.

Навіть якщо змінюється швидкість циркуляції повітря або ступінь вентиляції, температура залишається постійною. У той же час функція відтавання в холодну пору року також може бути активована, що має велику перевагу взимку. Стабільність і контроль стабільності перешкоджають ковзанню колеса, що забезпечує не тільки стабільність, але і запобігає занадто швидке старіння шини, що знижує потужність двигуна, що забезпечує кращу гарантію якості.

Датчик записує кожну операцію педалі гальма і показує, наскільки сильно це необхідно для натискання. потім активує електромагнітний клапан , Який вентилює швидкодіючий сервопідсилювач, а потім збільшує гальмівний тиск. Бар - це одиниця виміру атмосферного тиску.

На завершення

глибина протектора літніх покришок у легкових авто, згідно правилами ПДР , Не повинна становити менше 1,6 мм - це є одним з головних умов експлуатації даних моделей.

Зменшення його висоти призведе до поганого відведення води від контактного плями, що неминуче позначиться на якості керування транспортним засобом. До того ж, лиса гума здатна провокувати неприємні ситуації на дорозі і навіть привести до ДТП.

Поздовжні вантажні балки

Це обладнання зазвичай можна знайти в транспортних засобах Комбі або великих лімузинах. Поздовжні стрижні стають справжніми багажними полицями на стелі, встановлюючи поперечні балки. Поздовжні стрижні тісно пов'язані з дахом транспортного засобу та були розроблені при будівництві транспортного засобу.

Про що говорить нерівномірний знос протектора шини?

Паливом, використовуваним в двигунах внутрішнього згоряння , Є бензин і дизельне паливо. Як правило, паливо утворюється при перегонці нафти і для їх використання, вони повинні бути чистими і вільними від домішок. Бензинові палива мають питому щільність і кілька октановим чисел. Використання каталізаторів вимагає обов'язкового неетильованого палива. Оскільки органічні зв'язку свинцю є ефективними методами антідетонаціі, неетилований бензин призначається компонентами з великою кількістю безсвинцевого октану.

Відео: глибина зносу протектора шини

Добрий день, шановний читачу.

У цій статті мова піде про оновлення вимог, що пред'являються до малюнка протектора шин автомобіля.

Зміни нормативних документів вступлять в силу лише 1 січня 2015 року, однак я рекомендую вивчити їх заздалегідь.

Отже, сьогодні будуть розглядатися наступні документи: "Перелік несправностей і умов, при яких забороняється експлуатація транспортних засобів" (текст документа) і "Технічний регламент про безпеку колісних транспортних засобів" (текст).

Пріступімо.

Зміни переліку несправностей

Почнемо з змін, внесених до переліку несправностей, при яких експлуатація транспортних засобів заборонена:

5.1. Шини легкових автомобілів мають залишкову висоту малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів - 1 мм, автобусів - 2 мм, мотоциклів і мопедів - 0,8 мм.

Примітка. Для причепів установлюються норми залишкової висоти малюнка протектора шин, аналогічні нормам для шин транспортних засобів - тягачів.

5.1. Кінцева глибина малюнка протектора шин (при відсутності індикаторів зносу) становить не більше:


для транспортних засобів категорій N2, N3, O3, O4 - 1 мм;

Кінцева глибина малюнка протектора зимових шин, призначених для експлуатації на обледенілому або засніженому дорожньому покритті, маркованих знаком у вигляді гірської вершини з трьома піками і сніжинки всередині неї, а також маркованих знаками "М + S", "М & S", "М S" ( при відсутності індикаторів зносу), під час експлуатації на зазначеному покритті становить не більше 4 мм.

Примітка. Позначення категорії транспортного засобу в цьому пункті встановлено згідно з додатком N 1 до технічного регламенту митного союзу "Про безпеку колісних транспортних засобів", прийнятому рішенням Комісії Митного союзу від 9 грудня 2011 N 877.

В першу чергу, в очі кидаються, які раніше в правилах дорожнього руху не згадувалися.

Давайте проведемо порівняння залишкової глибини протектора до і після 1 січня 2015 року:

Зміни торкнулися вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою до 3,5 тонн, тобто вантажні автомобілі категорії B. Раніше на таких автомобілях гума могла використовуватися до тих пір, поки не залишиться 1 мм протектора. З 1 січня 2015 року вимоги будуть трохи більш жорсткими - 1,6 мм. Наприклад, ці вимоги торкнуться невеликі вантажівки (Газель, Міцубісі Л200, Фольксваген Амарок і т.п.).

Крім того, вводяться додаткові вимоги для зимової гуми , Що має маркування "М + S", "М & S", "М S". Подібні шини повинні мати залишкову глибину протектора не менше 4 мм. Причому величина ця не залежить від того, на транспортний засіб якої категорії встановлені шини.

Зміни технічного регламенту

Схожі зміни торкнулися і додаток 7 до технічного регламенту про безпеку колісних транспортних засобів:

5.2. Застосовуються вимоги пунктів 2.3.2 - 2.3.4 Додатку № 5 до цього технічного регламенту.

5.2. Шина вважається непридатною до експлуатації

5.2.1. При появі одного індикатора зносу (виступу по дну канавки бігової доріжки, призначеного для візуального визначення ступеня його зносу, глибина якого відповідає мінімально допустимої глибині малюнка протектора шин).

5.2.2. При залишкової глибині малюнка протектора шин (при відсутності індикаторів зносу) не більше:

  • для транспортних засобів категорій L - 0,8 мм;
  • для транспортних засобів категорій N2, N3, О3, O4 - 1 мм;
  • для транспортних засобів категорій М1, N1, O1, O2 - 1,6 мм;
  • для транспортних засобів категорій М2, М3 - 2 мм.

5.2.3. При залишкової глибині малюнка протектора зимових шин, призначених для експлуатації на обледенілому або засніженому дорожньому покритті, маркованих знаком у вигляді гірської вершини з трьома піками і сніжинки всередині неї (див. Рисунок 5.1), а також маркованих знаками "М + S", "М & S "," М S ", під час експлуатації на зазначеному покритті - не більше 4 мм.

Малюнок 5.1. Маркування, що наноситься на зимову шину

5.2.4. При наявності місцевих ушкоджень шин (пробої, наскрізні, непрямі та інші порізи), які оголюють корд, а також розшарування в каркасі, брекері, борті (здуття), місцевого відшарування протектора, боковини і герметизуючого шару.

Для об'єктивного порівняння старої і нової версії регламенту приведу пункти 2.3.2 - 2.3.4 додатка 5, на який дається посилання:

2.3.2. Висота малюнка протектора шин повинна бути не менше:

2.3.2.1. Для транспортних засобів категорій L - 0,8 мм;

2.3.2.2. Для транспортних засобів категорії М1 - 1,6 мм;

2.3.2.3. Для транспортних засобів категорій N і О - 1,0 мм;

2.3.2.4. Для транспортних засобів категорій М2 та М3 - 2,0 мм;

2.3.2.5. Для причепів (напівпричепів) - та ж, що і для тягачів, з якими вони працюють.

2.3.2.6. Для зимових шин, а також шин, маркованих знаком "M + S" - 4,0 мм.

2.3.3. Шина вважається непридатною до експлуатації при:

2.3.3.1. Наявності ділянки бігової доріжки, на якому висота малюнка протектора по всій довжині менше зазначеної в пункті 2.3.2. Розмір ділянки обмежений прямокутником, ширина якого не більше половини ширини бігової доріжки протектора, а довжина дорівнює 1/6 довжини окружності шини (відповідає довжині дуги, хорда якої дорівнює радіусу шини), якщо ділянка розташована посередині бігової доріжки протектора. При нерівномірному зносі шини враховується кілька ділянок з різним зносом, сумарна площа яких має таку ж величину;

2.3.3.2. Появі одного індикатора зносу (виступу по дну канавки бігової доріжки, висота якого відповідає мінімально допустимої висоті малюнка протектора шин) при рівномірному зносі або двох індикаторів в кожному з двох перетинів при нерівномірному зносі бігової доріжки;

2.3.3.3. Заміні золотників заглушками, пробками та іншими пристроями;

2.3.3.4. Місцевих пошкодженнях шин (пробої, здуття, наскрізні і некрізні порізи), які оголюють корд, а також місцевих відшаруваннях протектора.

2.3.4. Не допускаються:

2.3.4.1. Відсутність хоча б одного болта або гайки кріплення дисків і ободів коліс;

2.3.4.2. Наявність тріщин на дисках і ободах коліс, слідів їх усунення зварюванням;

2.3.4.3. Видимі порушення форми і розмірів кріпильних отворів в дисках коліс;

2.3.4.4. Установка на одну вісь транспортного засобу шин різних розмірів, конструкцій (радіальної, діагональної, камерної, безкамерної), моделей, з різними малюнками протектора, морозостійких і неморозостійких, нових і відновлених, нових і з поглибленим малюнком протектора.

Точно також як і в переліку несправностей, розглянутому на початку статті, в технічному регламенті посилюються вимоги до вантажних автомобілів категорії B. Починаючи з 1 січня 2015 року, залишкова глибина протектора у них повинна бути більш 1,6 мм.

Крім того, в технічному регламенті наводиться маркування зимових шин (гірська вершина з трьома піками і сніжинка). Якщо на Ваших шинах є подібна емблема, то експлуатувати їх при залишковій глибині протектора менше 4 мм заборонено.

Ну і ще один момент. Раніше до коліс автомобілів, що знаходяться в експлуатації, пред'являлися вимоги пункту 2.3.4. Наприклад, не допускалось відсутність колісних болтів, наявність тріщин дисків і ободів, порушення форми і розмірів кріпильних отворів і т.п. Як би це дивно не звучало, але з 1 січня 2015 року подібні вимоги до автомобілів технічний регламент пред'являти не буде.

Чому глибина протектора так важлива?
Чому глибина протектора так важлива?
Як виміряти залишок протектора?
Про що говорить нерівномірний знос протектора шини?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов