Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дорога, я посадив "Пріору"

  1. трохи передісторії
  2. БПАN - що це?
  3. Занижуючи «пріори»
  4. Як відрізнити БПАN від НЕ БПАNа? Who is who?
  5. БПАN - це вітчизняний Stance?
  6. думка редакції

Наша сеть партнеров Banwar

Автор: Чингіз Жанатули // Фото: Ілля Давидович

Рухаючись в міському потоці, ми часто бачимо різні експонати Тюнену автомобілів. Один з напрямків тюнінгу - це занижені автомобілі. Думки з цього приводу різні: когось це розчулює, а хтось крутить пальцем біля скроні. Навіщо це все і хто ці люди за кермом «пузотёрок»? Знайомимося!

Низька посадка автомобілів (частіше вазовских моделей) з кожним роком набирає все більшої і більшої популярності серед молоді. Це помітно не тільки по збільшеній кількості плазунів на пузі машин, але і по масовим клубним зустрічам і по колосальної активності в соціальних мережах. Все це разом дає потужний поштовх розвитку своєї субкультури БПАN (розшифровується невигадливо: БезПосадкіАвто.NET) в країнах СНД. Про них вже навіть пісні складають, і їх машини фігурують в популярних музичних кліпах, чорт забирай!

Про них вже навіть пісні складають, і їх машини фігурують в популярних музичних кліпах, чорт забирай

Роль однієї з головних «героїнь» в популярному кліпі Тіматі на пісню «Понти» відведена посадженої «Пріорі»

трохи передісторії

Як не дивно, але первісна проста зрізка витків пружин у вазовских автомобілів зародилася на Кавказі. Звідси і крилата фраза: «Чим вище гори, тим нижче" пріори "». Але зараз справи йдуть серйозніше, спилювати пружини вже моветон. Посадочнікі прагнуть поставити дорогу пневмоподвеску і короткоходниє стійки.

До слова, якщо говорити про історію тюнінга підвіски в наших країнах, то на розум з ходу приходять дев'яності. Правда, тоді модним було зворотне - задерти задок якомога вище. У більшості випадків цим також страждали власники «зубил» (ВАЗ-2108 або 2109) або «девяностодевяток» (ВАЗ-21099). Хтось бачив в цьому бандитську агресію, хтось спортивність, а хтось піднімав машину тільки заради того, щоб завантажити якомога більше цегли.

Вишнева «восьмёра», спойлер, диски та антена і, звичайно ж, проставки під амортизатори - це мода дев'яностих. Кожна епоха «несеться» по-своєму. Як заниження машини, так і її підняття щодо осі - самовираження власника. Глобально практичного сенсу в цьому не простежується

БПАN - що це?

Що це і з чим його їдять, нашої редакції розповів представник субкультури БПАN м.Алмати Кожагельдіев Наріман. Йому і даємо перше слово.

- БПАN - це рух, яке захопило майже всю Росію і країни СНД. Стиль БПАN - це практично заводський зовнішній вигляд, але відмінність наших машин від інших подібних - це низький кліренс, - повідав Наріман.

Машина по ГОСТу БПАN - це повний Cток (заводський стан), максимальне заниження, хороша аудіосистема, тоновані стекла і, звичайно ж, адекватність водія.

Занижуючи «пріори»

Варіантів покласти автомобіль на черево чимало. Перший і найпростіший, але дуже небезпечний - це спилювання витків пружини. Після чого машина втрачає «збитість» і може втратити керування. Другий варіант - короткоходниє амортизатори. Якщо раніше їх робили кустарним способом, що не давало ніякої гарантії на надійність підвіски, то зараз купа брендів спеціалізується на короткоходках. Третій і найдорожчий варіант - це установка регульованої пневмоподвески. Фірмові пневми виготовляються під кожну модель. Після установки «подушки» кузов можна піднімати і їздити без побоювань, а занижувати при необхідності.

В даний час вже чимало компаній виготовляють амортизатори для заниження вазовской продукції. Найпопулярніші - це «Демфі», SS20 і «Астон», але у них є суттєві відмінності, і не тільки в ціні.

Найпопулярніші - це «Демфі», SS20 і «Астон», але у них є суттєві відмінності, і не тільки в ціні

Чотири кнопки від склопідйомників керують пневматичними амортизаторами - на кожне колесо по кнопці

- На амортизаторах «Демфі» кардинально знизити не вдасться, тому що вони занижують кліренс на 120 мм, втім, як і SS20. Для ГОСТу БПАN цього недостатньо. Але компанія «Астон» виготовляє амортизатори на замовлення, я замовляв з заниженням 130 мм, - поділився співрозмовник.

У скільки приблизно обійдеться побудувати бпановскую «Пріору»? Цифри кардинально різні і вартість переробок може досягти половини ціни самої машини.

- Можна вкластися і в 10 000 тенге, а можна розмахнутися і на все 500 000. Це перш за все залежить від вас. Можна замовити спецамортізатори, стоять вони приблизно 70 000 тенге, до них необхідно докупити тонкий привід, проставки під балку, а також проставки під кульову. Загалом це вийде близько 130 000-150 000 тенге. Найдорожчий варіант - це пневмопідвіска. Знову ж можна купити бюджетний варіант, варто приблизно 240 000 тенге, а можна замовити і за 500 000, все залежить від побажань господаря, - пояснив посадочнік.

Знову ж можна купити бюджетний варіант, варто приблизно 240 000 тенге, а можна замовити і за 500 000, все залежить від побажань господаря, - пояснив посадочнік

Компресор подушок пневмопідвіски розташувався в ніші для запаски

Чи впливає максимальне заниження на безпеку на дорогах? Тут же послідувала відповідь: поняття БПАN і швидкість схрещувати не можна.

- Якщо їхати в правому ряду на нізкопосаженние машині максимум 60 км / год, не є небезпечним. Звичайно, можна розігнатися до 120 км / год і вище, але це вже не посадочнік. У нас не вітається швидкість на дорогах загального користування, - запевнив Наріман.

Як відрізнити БПАN від НЕ БПАNа? Who is who?

Одне з правил бпанера - автомобілі посадочніков повинні виглядати максимально акуратно, бомбяще, як вони виражаються. Якщо положення пневми на рівні кліренсу стокової «Пріори», то відрізнити їх від серійної буде взагалі важко. Видати бпанера може тільки невелика наліпочка «БПАN» на кузові.

І інша справа, коли посадочнік в своїй стихії, повзе повз в сантиметрі від асфальту. До слова, посадочнікі діляться на два типи: ті, хто любить «акваріум» (ніякої тонування), і ті, хто любить замкнутися в «бункері» (скла затоновані кругом).

БПАN - це вітчизняний Stance?

Розберемося для початку, що таке стенс. Отже, слово Stance (в перекладі з англ. «Стійка») еквівалентно слову Drop (дослівно з англ. «Падіння»), яким позначають занижений автомобіль, просто кажучи, дропнутий. І все це в поєднанні з негативним розвалом і широкої полицею на дисках (зовнішня частина обода диска).

Є дві основні течії Stance.

Low stance - класичний дроп, тобто машина практично лежить на днище.

Donk style stance - менш популярний стиль у стенсеров. Суть його в збільшенні дорожнього просвіту за допомогою величезних дисків. Чим більше диски, тим крутіше. Попросту робити з машини щось подібне:

Однак якщо вдаватися в подробиці, то у зарубіжного Stance існує купа термінів. І почнемо, мабуть, з основи основ - фітмента.

Що таке Fitment? Це положення коліс щодо кузова і арок автомобіля. Тобто це якраз таки саме та деталь екстер'єру, яка створює ауру посадженого автомобіля. Щоб підібрати свій рівень фітмента, потрібно попрацювати над декількома деталями: винос і ширина колеса, відстань від диска до арки і ступінь натягнутості гуми на диск.

Щоб підібрати свій рівень фітмента, потрібно попрацювати над декількома деталями: винос і ширина колеса, відстань від диска до арки і ступінь натягнутості гуми на диск

Найбільш поширені рівні фітмента.

Tucked in - розмір арки не дозволяє вмістити колесо, і воно лізе під крило.

Slammed - зовні майже те ж саме, що і Tucked in, проте в цьому випадку стенсери спеціально занижують підвіску, щоб втопити колесо в арку. До слова, якщо називати БПАN на сленгу зарубіжних стенсеров, то у посадочніков саме Slammed-рівень.

Flush - дуже часто зустрічається рівень фітмента у дрифтерів. Зовні виглядає дуже гармонійно, колесо з покришкою немов продовжує форму крила або знаходиться на одній вертикальній лінії з його кромкою.

Hella flush - прихильники цього рівня усіма силами прагнуть впихнути в автомобіль диски ширше і, звичайно ж, з величезною полицею, навіть тертя диска і боковин шин об кромку крила не є перешкодою. До слова, саме цей рівень є свого роду панацеєю всього стенс-руху, адже до Hella flush прагнуть практично всі, через що він і став свого роду іконою Stance.

Mexi flush, або «черепашка», - це рівень, при якому колесо автомобіля випирає на кілька сантиметрів за арку. Найчастіше це не особливо вітається стенсерамі через безглуздого зовнішнього вигляду.

Stance і БПАN можна ще розмежувати по маркам автомобілів: так, наприклад, якщо зустріти на дорогах посаджену з кривими колесами (негативний розвал) купешку або будь-який інший автомобіль іноземного виробництва, то сумнівів не залишається - це Stance, а за кермом стенсер.

А якщо це посаджені «пріори», «четиркі» та «жігі» з бумкает музикою в салоні, штампуваннями і свіжовимитим кузовом - це стенсом не назвеш, це і є БПАN. Суть одна - заниження автомобіля, але відмінності дуже суттєві.

думка редакції

Зміни в підвісці найчастіше виробляються для досягнення двох цілей: для підвищення прохідності автомобіля (ліфт-підвіски) або для поліпшення стійкості і керованості на високих швидкостях (обмеження ходу підвіски і заниження).

Останнє, як правило, застосовується активно в кільцевих гонках або актуально на дорогах відмінної якості, де не діють обмеження швидкості. Само собою, шанувальники культури БПАN нема на це роблять ставки, т. К. По їх «релігії» їздити швидко не положено, та й ніде - в Казахстані практично немає трас, де дозволяється розганятися понад 110 км / ч. При такому темпі і звичайна LADA Priora цілком впевнено поводиться на трасі.

Можна з упевненістю сказати, що практичного сенсу в заниженні «пріори» в стилі БПАN ніякого. Зате є негативні сторони. Чим нижче підвіска, тим менше її ходи стиснення. І там, де нормальна Priora могла відпрацьовувати купини, занижена буде скакати як судомна. Не забуваємо, які у нас в країні дороги. Звичайно, установка дорогих пневмоподушок може частково компенсувати цей недолік, але дуже небагато! Адже мова йде про геометрії: якщо підвіска не матиме достатньої ходу вгору, вона не зможе погасити удар і передасть його на кузов. У Мережі маса фотографій, на якій зафіксовані наслідки заниження, і вони не радують око.

Навряд чи, звичайно, ця теоретична врізка зупинить чергового шанувальника руху БПАN посадити машину на черево. Адже, підрізавши пружини, власники в першу чергу прагнуть до самовираження, а це проходить тільки з часом.

Завершуючи викладаємо популярний кліп Діма Брюханова, присвячений шанувальникам БПАN. Попереджаємо, що в ньому є трохи ненормативної лексики.

Who is who?
БПАN - це вітчизняний Stance?
Навіщо це все і хто ці люди за кермом «пузотёрок»?
У скільки приблизно обійдеться побудувати бпановскую «Пріору»?
Як відрізнити БПАN від НЕ БПАNа?
Who is who?
БПАN - це вітчизняний Stance?
Що таке Fitment?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов