Наша сеть партнеров Banwar
Автор Повідомлення ДВосток
МімоХодич Пробіг: 3
З нами з: 27.11.07
Звідки: Далекий Схід
Re: дорога Владивосток-Казань
29.11.07 17:15 xatabych
автолюбитель Пробіг: 22
З нами з: 28.12.07
Звідки: Казань
29.12.07 18:19 Руслан
Модератор Пробіг: 800
З нами з: 12.04.07
29.12.07 18:37
Мені сподобалася 3я фотка- посередині "поля" два дорожніх знака :)
марат водила Пробіг: 232
З нами з: 26.11.07
Звідки: Казань
Re: дорога Владивосток-Казань
29.12.07 22:00
Молодець. Хороші фотографії.
Ratamahatta автолюбитель Пробіг: 97
З нами з: 28.12.07
Re: дорога Владивосток-Казань
09.01.08 14:19
xatabych, мені повідав, мовляв з криміналом проблем на перегоні нет.Хотелось б дізнатися інші мненія.Весной-на початку літа планую гнати авто, хто що порадить полезного.Спасібо.
Казанський Праворульщік Модератор Пробіг: тисячі сто сімдесят п'ять
З нами з: 04.07.07
Звідки: Казань tip
Re: дорога Владивосток-Казань
09.01.08 16:27
Сенс гнати самому? Дорожче виходить, скільки квиток коштує Казань-Владивосток + бензин назад + геморой по дорозі.
Руслан Модератор Пробіг: 800
З нами з: 12.04.07
Re: дорога Владивосток-Казань
09.01.08 16:29
+ Витрачений час Ratamahatta
автолюбитель Пробіг: 97
З нами з: 28.12.07
09.01.08 22:08
Так що якось не дуже довіряю поставщікам.Гораздо спокійно, ніж авто з Європи, але ризик потрапити на топляка або конструктор, жланія нет.Да і в рельності, то подряпина з'явиться або пляма в салоні ... та хіба лі.Понятное справа-б .У., але кота в мішку не хочу.Сам розумію, не найкращий варіант з перегоном. А як бути? Сергій ТАВТОР
Адміністратор Пробіг: 3874
З нами з: 17.04.07
Звідки: Казань
09.01.08 22:29
Я так розумію поїдеш, щоб на ринку авто брати? Якщо так, то вибирай не вибирай, мацай НЕ мацай - все одно доброго не знайдеш. На ринки не йому хороші авто, точніше для продажу на ринку ніколи не купують хороші (дорогі, з хорошими оцінками, з маленькими пробігами) автомобілі - на ринку фіг доведеш що у авто пробіг 20000 км і оцінка 4.5а та й ще за хороші гроші адже продати треба. Тому жени не жени ти її сам - це не кращий варіант.
Особисто моя історія: я мацав свою машину тільки очима з фотографії на аукціоні в Японії, трохи пізніше з фоток в японському порту. Посередник, який відповідав за покупку живе в Омську, фірма дилер знаходиться в Новосибірську. Особисто не знайомий, тільки в асьці і по телефону 1 раз. Гроші в Японію 5 штук баксів відправляв в сліпу, покладаючись тільки на багаторічний імідж дилера, багаторазово перевірений на усіляких форумах. У підсумку поїхали вдвох до Новосиба, розплатилися остаточно - сіли - поїхали додому в Казань. І дорога більш менш хороша, шляхи 2 дня. Хоч і кіт в мішку, але зате Японці не брешуть на аукціонах - пробіг 21000 км, оцінка 4.5а, практично без зовнішніх дефектів, салон чистий, гума нова. Машина радує вже більше року.
Варіант договору з місцевою конторою і самостійним вибором на аукціоні - ось помоему найоптимальніший варіант, якщо ставиться мета придбати якісний автомобіль без ймовірності потопельника і змотаного пробігу. Казанський Праворульщік
Модератор Пробіг: тисячі сто сімдесят п'ять
З нами з: 04.07.07
Звідки: Казань tip
10.01.08 7:04
2Ratamahatta а чому не довіряєте постачальникам? Адже Японця з аукціонним листом можна купити тільки через поставшиков, на Зеленці ж все машини без аукціонних листів, відрізнити потопельника від нормального авто дуже важко, крім того на ринку змотані пробіги якщо бачите 50 тис км сміливо додавайте 100 тис км, на аукціонах ж пробіг не скручують. Самі посудіть який сенс перекупникові купувати хорошу машину на Аукціоні дорого і продавати її дешевше на ринку в збиток собі, наскільки мені відомо перекупник заробляє на машині в середньому 1000 доларів, уявляю яке авто він купує в Японії що б наварити. На ринку як раз таки і кіт в мішку, там всі машини з паковских стоянок воснавном.
В перегоні самому є один плюс це романтика дороги, хоча після першої тисячі кілометрів у мене романтика проходить :-)
Модератор Пробіг: 800
З нами з: 12.04.07
Re: дорога Владивосток-Казань
10.01.08 10:01
Днями по телеканалу Вести в програмі "Чесний детектив" розповідали про праворульках. Загалом, мораль байки такова- на ринку беруть авто для перепродажу, а для себе-тільки через аукціони.
На ринку вам реально можуть підсунути конструктора, який наполовину складається з китайських автозапчестей, але ви це не дізнаєтеся, тому що всі документи і аукціонний лист будуть в порядку.
автолюбитель Пробіг: 97
З нами з: 28.12.07
Re: дорога Владивосток-Казань
10.01.08 10:43
Спасібо.Убедітельно говорите. :) А японці багато їздять? Ка який середньорічний пробіг орієнтуватися? З романтикою дороги згоден, якщо вона не виллється в геморой бесід з "придорожніми доярами" .А як дешевше получаетя, якщо умова спокою на дорозі виконується, гнати з Новосиба (чув-це вже цивілізація, де є законність) або отримувати посилку в Казані? А чули про інциндент, коли замовнику привозили авто в стані гірше зазначеного, і чим закінчується весь захід?
Arslan Перевірений Пробіг: 872
З нами з: 02.11.07
Звідки: Казань
Re: дорога Владивосток-Казань
10.01.08 11:31
Ой, скока гидот про ринок написали ... Наче всі наші постачальники і форумчани там постійно бувають і втомилися від обману. Я обидві свої машини на зеленці брав і обома задоволений. Витц так взагалі виявився з оцінкою 4,5, хоча у продавця аукционника не було. Продавці на ринку-ті ж постачальники, тільки маржа у них часом менше за рахунок швидкого обороту (доставляти нікуди не треба). І беруть вони їх не тільки на паковских стоянках, а й на аукціонах, хоч і рідше. Зізнайтеся, постачальники, у вас теж є машини в дорозі і на стоянці-ніж ви в такому випадку від ринку відрізняєтеся? Так що не треба так радикально стверджувати, що на ринку одне г ... Просто вибирати треба вміти. Ось якщо не вмієш-тоді дійсно краще з аука брати. А з приводу перегону-он все ж дешевше виходить. Навіть на акорді з двигом 2 літри у мене 32 тира пішло, хоча туди на літаку летів, а це не дешево. Сперечатися можна довго. Хочу лише сказати, що всі способи придбання хороші. Усе залежить від людини. Я хочу теж спробувати на аукціоні пограти, але гнати сам буду, якщо час дозволить. Це як наркотик тепер. Всю Нашу Рашу проїжджаєш майже, всі краси. З приводу безпеки. У червні нам на хвіст під Хабаров сіли, після демонстрації дробовика в вікно відстали. У жовтні спокійно доїхали. Так що як пощастить. Але наскільки я знаю-це вже не ті організовані банди 90-х, про які легенди до сих пір живі, а всяка шпана і наркомани. Так що дерзай!
Казанський Праворульщік Модератор Пробіг: тисячі сто сімдесят п'ять
З нами з: 04.07.07
Звідки: Казань tip
Re: дорога Владивосток-Казань
10.01.08 12:46
Так і знав що Арслан висловиться на захист зеленки, ми ж не сперечаємося а обговорюємо :-) От скажіть мені який сенс перекупникові брати авто з аукціону якщо йому вигідніше у Паків взяти задешево щоб наварити, не ним же самим їздити їм головне навар. У нас є машини зі стоянок але це не ті стоянки на яких беруть перекупки. Є дві великі різниці між паковских стоянками і нашими наприклад. На паковских Пакистанці самі варять і збирають непотріб це всім відомо, на наших стоянках стоять машини куплені на аукціонах до кожній машині є аукціонний лист, будь-хто може пробити цю машину за статистикою в інтернеті там буде видно за скільки саме ця ашина пішла, номер кузова написаний на аукціонному аркуші що виключає всілякі підробки. Так що стоянка стоянці ворожнечу. Ми на всі машини даємо аукціонний лист з паками не працюємо у них немає аукционнике. Я не стверджую що на Зеленці продають один мотлох праворульную Японець мотлохом бути не може, навіть ті ж потопельники не так вже й страшні на них можна довго їздити і без поломок. Я не був у Владикові не сперечаюся але все ж довіряю експертам, якщо потопельник так і написано потопельник хочете беріть не хочете не беріть так би мовити. Тоді питання чому на ринку ніхто не показує аукціонний лист якщо машини з аукціонів? то він у них загубився то ще що-небудь. У покупки на ринку є плюс можна помацати, пошупать машину, прокотиться. Кожен вибирає сам, якщо є схильність до пригод то звичайно ринок і гнати самому :-)
2Ratamahatta швидка доставка: сіткою до Красноярська і далі автовоз до Казані зараз стоїть 49000 рублів, довга відразу на автовоз Владик-Казань 43000 рублів, рекомендую за 49000 швидко безпроблемно без пошкоджень в процесі транспортування, за 42000 зазвичай 3-4 місяці + ймовірність появи наприклад подряпин або вм'ятин не вказані в аукционнике тоесть при транспортуванні. Самому гнати вийде напевно тис 40 000 рублів приблизно, якщо без ускладнень (лопнула гума, бандити на дорогах, ночівлі в мотелях, їжа, штрафи ітд) ну про це Арслан більше знає він гнав.
Ось і подумайте як краще? якщо забирати з Красноярська або Новосиба або Новоросії економиться приблизно 10 000 - 15000 руб. Справа в тому що доставка найдорожча саме від Владика до Європейської частини Росіїї, далі доставка коштує копійки. Але там і дороги і цивілізація.
З приводу відповідності аукціонному аркуші: наша фірма наприклад гарантує 100% відповідність, ми впевнені в Японських експертів, у нас цей обов'язок прописана в договорі, якщо що-небудь не буде відповідати компенсуємо грошима, хоча такий випадок був один раз і клієнт залишився задоволений, сталося це через за доставки автовозом від якої ми практично відмовилися, якщо тільки клієнт сам захоче. Почитайте по нашій фірмі всі задоволені.
Пробіги у всіх машин різні у Японців по 3 машини в родині, деякі просто стоять, бувають машини 2001 року із пробігами 6,9,12 тис км. дизеля зазвичай під 200 км пробігу, різні пробіги. Гібриди теж більше 100 км. Можна орієнтуватися за статистикою там все пробіги видно. Нещодавно привезли Ніссан Блюбёрд 2001 рік пробіг 12000 км. машина як із заводу муха не сідала.
Перевірений Пробіг: 872
З нами з: 02.11.07
Звідки: Казань
Re: дорога Владивосток-Казань
10.01.08 14:51
Так я не те щоб захищаю зеленку, просто ви все якось однобоко розмалювали, що все це дуже нерозумно і безрозсудно, там мовляв мотлох один і т.п. Людина може хоче країну подивитися. Не треба його так залякувати. Є там нормальні машини, і багато. Чому аукционника у продавців немає, не знаю. Припускаю, що машини в япии для них хтось купує і накопичує на стоянці, а аукционнике не заморочуються, ось і губляться вони. Мій знайомий, він на зеленці машинами займається теж частенько привозить машини куплені з аукціону (за номерами кузова пробиваються), але без аукционнике. Каже, що їх японські колеги без аукционнике дають, а продавці і не паряться особливо. Зараз на ринку дуже їх багато липових, тому покупці незалежно від його наявності все одно машину самі оглядають, перевіряють ще раз. І правильно роблять.
З приводу дороги: зараз вона набагато краще ніж ще рік тому, тому при акуратному пересуванні машина не страждає. З Хондою на бенз пішло 16 тир, з вітця - 9. У готелях ночувати - навіщо? Весь кайф від дороги якщо в машині спати!
Модератор Пробіг: тисячі сто сімдесят п'ять
З нами з: 04.07.07
Звідки: Казань tip
Re: дорога Владивосток-Казань
10.01.08 16:02
У мене після доби їзди очі закриваються, я так наприклад не можу без сну їхати, а в машині спати треба щоб вона заведена була так вона за ніч бензину зжере більше ніж в Мотелі віддаси. Якщо влітку їхати і на універсалі або мінівені тоді можна і без мотелів, я тут недавно пошкодував що ні на універсалі коли їхав в - 20 очі закривалися, а мотелів в районі Нижнього Новгорода немає, ледве дотягнув до Чувашії. Якщо вже романтика дороги в крові тоді влітку треба їхати думаю.
Арслан скільки по часу зайняв перегін? Взимку гнав коли небудь?
лихач Пробіг: 5102
З нами з: 31.05.07
Звідки: Камчатка / Казань / QC
Re: дорога Владивосток-Казань
10.01.08 16:27
кримінал є, був і буде, все залежить від того яке авто гониш Arslan
Перевірений Пробіг: 872
З нами з: 02.11.07
Звідки: Казань
10.01.08 17:05
Залежно від обсягу двигуна з'їдає від 3 до 6 літрів. Мотелі не завжди є, і якщо є далеко не завжди дешевше. Та й спокійніше в машині спати ... І звикаєш до неї ...
Ми їхали не поспішаючи, щоб машини зберегти, за 10 днів. Спали завжди, я сам поспати люблю. Але в дорозі менше сну потрібно. Влітку з 23-23.30 до 5.00-5.30 спали, в жовтні їхав - вже побільше, в темряві їхати небезпечно, особливо до Красноярська. Влітку пару раз з включеним двигом спав, в жовтні глушили тільки коли в кафе заходили :) Якщо мінівен, так це просто казка для перегонника, напевно :) Гнав я всього два рази (собі і дружині), але вже не терпиться ще поїхати. Хтось любить випити, кому-то побитися раз на місяць треба, кому-то дружині змінити, а мене ось дорога манить. Може дальнобоя стати? Нехай мене навчать! (Жарт) Казанський Праворульщік
Модератор Пробіг: тисячі сто сімдесят п'ять
З нами з: 04.07.07
Звідки: Казань tip
10.01.08 18:09
ну ось і з'ясувалося чому люди самі їдуть гнати :-) В Росії не можуть без пригод :-)
А скільки квиток туди коштує?
МімоХодич Пробіг: 3
З нами з: 27.11.07
Звідки: Далекий Схід
Re: дорога Владивосток-Казань
10.01.08 18:18
На літаку близько 15000.
А як бути?
Я так розумію поїдеш, щоб на ринку авто брати?
Ratamahatta а чому не довіряєте постачальникам?
А японці багато їздять?
Ка який середньорічний пробіг орієнтуватися?
А як дешевше получаетя, якщо умова спокою на дорозі виконується, гнати з Новосиба (чув-це вже цивілізація, де є законність) або отримувати посилку в Казані?
А чули про інциндент, коли замовнику привозили авто в стані гірше зазначеного, і чим закінчується весь захід?
Зізнайтеся, постачальники, у вас теж є машини в дорозі і на стоянці-ніж ви в такому випадку від ринку відрізняєтеся?
Тоді питання чому на ринку ніхто не показує аукціонний лист якщо машини з аукціонів?