Наша сеть партнеров Banwar
дороги в Японії дуже високої якості, в містах вони побудовані в кілька ярусів. Розвиток транспортної інфраструктури тут почалося приблизно в 1956 році. Поштовхом до цього стало значне збільшення кількості автомобілів в країні після закінчення Другої світової війни. Сьогодні Японія - одна з небагатьох країн, яка може похвалитися високим рівнем якості своїх доріг як державного значення, так і в дрібних селищах; їх чистотою; своєчасним очищенням від опадів.
На японських дорогах не можна побачити пробки
Японія - маленька по своїй території країна, а кількість автовласників в ній досить велика. Це змусило державу розробити суворі правила дорожнього руху і умови для їх виконання, які перешкоджають накопиченню машин на дорогах і дозволяють знизити аварійність:
- Всі дороги, аж до тих, що знаходяться в маленьких селищах, оснащені чіткої розміткою, яка зрозуміла і молодому і більш старшому поколінню.
- На будь-який з трас існують певні швидкісні обмеження, які вказані знаками уздовж неї.
- В межах міста допустима швидкість складає 40 км на годину, а якщо авто рухається поблизу тротуару, то і взагалі - 30.
- Швидкісні магістралі передбачають обмеження 80 км на годину (для інших країн це виглядає трошки дивно).
- Всі дороги по узбіччю оснащені бордюрами, що не дозволяє автомобілістам виїжджати на пішохідні доріжки.
- Біля бордюрів обладнана зливова каналізація, що дозволяє дорогах Японії за любої погоди залишатися без калюж, що перешкоджають якісному руху.
- Світлофорами в країні оснащено 99% перехресть. Максимальна відстань між світлофорами на трасах міста становить 100 м, іноді їх можна зустріти і через 50 м. На відміну від пострадянських країн, в Японії це не викликає пробок, а навіть навпаки, перешкоджає їм завдяки правильному регулюванні.
- Міські та багато заміські дороги обладнані підігрівом, тому льоду на них не буває.
- Для дітей передбачені знаки у вигляді картинок, які допомагають привернути увагу маленьких і вказати їм, як правильно рухатися, нагадують про те, що важливо дивитися на всі боки.
- За порушення правил дорожнього руху передбачені величезні штрафи, аж до декількох тисяч доларів. Якщо сталася аварія, то винуватець компенсує потерпілому всі витрати, а також оплачує заміну або ремонт державного майна, яке постраждало від його дій.
Все це дозволило прищепити японцям високу культуру водіння і підтримувати в країні порядок.
парковки
Справа з парковками в Японії йде туго через брак місць, де їх можна обладнати. Тому перш ніж придбати авто, необхідно купити собі місце для стоянки, інакше машину вам ніхто не продасть. До речі, японці купують машини виключно з метою користуватися їй для певних потреб, а не для того, щоб підкреслити свій статус і доходи. Тому по автомобілю можна багато чого розповісти про людину. Якщо у нього позашляховик - швидше за все, він багато подорожує, малогабаритний і малолітражний економний автомобіль - за кермом студент і так далі.
Парковки для машин практично скрізь платні, навіть у невеликих містах, в тому числі і у дворах. Їх створюють на всіх можливих вільних ділянках землі, є навіть двоповерхові парковки. За те, що людина залишить машину в недозволеному місці, йому доведеться заплатити великий штраф, а авто заберуть на штрафмайданчик. У незнайомій місцевості потрібно паркуватися на платній стоянці, так як за те, що машина стоїть на чужому місці, теж штрафують.
Автор: ВОтпуск.ру
Дата публікації: 25.04.2016