Наша сеть партнеров Banwar
До техніки іменитих брендів ставлення апріорі більш серйозне, ніж до продукції багатьох вітчизняних і китайських заводів. Але не всі знають, що для розміщення своїх заводів в Піднебесній або організації спільних підприємств європейські та американські виробники змушені були передати свої технології уряду Китаю. І, найчастіше, різниця у аналогічної техніки мінімальна.
SHEHWA
Яскравим прикладом можна назвати державний завод HBXG (Xuanhua Construction Machinery Co., Ltd.), який випускає для зовнішнього ринку техніку під брендом SHEHWA. Підприємство вигострювало виробництво з 1950 року. Кілька десятиліть компанія обмінювалася досвідом зі світовими виробниками, а в 1986 році отримала патент на виробництво бульдозерів за оригінальними кресленнями Caterpillar. Технології світового бренду досі застосовують в конструкції моделей, що випускаються SD7, SD8 і SD9. Природно, інженери адаптували конструктив для використання агрегатів, поширених в Китаї.
Іншу модель - SHEHWA TY165 - створюють за кресленнями і технологій японської Komatsu. На заводі ретельно стежать за якістю продукції, так що вона не поступається своїм всесвітньо визнаним «батькам» ні в чому. Підтвердженням тому служить сертифікація за міжнародним стандартом ISO 9001, що встановлює вимоги до систем менеджменту якості.
Тривалий досвід експлуатації техніки SHEHWA в суворих умовах в різних кліматичних зонах нашої країни дозволяє ексклюзивного дистриб'ютора в Росії - компанії «Русбізнесавто» - сміливо рекомендувати ці бульдозери бізнесу, зайнятому в різних галузях. Компанія пропонує більше двох десятків різних модифікацій на базі бульдозерів. Це болотоходи, кабелеукладчики, машини для лісового господарства, для полігонів ТПВ, для рекультивації землі і базові машини для гусеничних трубоукладачів.
SHEHWA SD7N
Бульдозер SHEHWA відноситься до машин 15 тягового класу. Конструктори використовували сучасну модульну компоновку для полегшення доступу до агрегатів і їх обслуговування. Прогресивна ходова частина бульдозера SD7N виконана в трикутній формі типу «краулер» (з винесеним із зони ударних навантажень бортовим редуктором і ведучим колесом), ходовий візок оснащена 7-ю опорними катками з кожного боку. Бульдозер SHEHWA SD7N комплектується ліцензійним двигуном Cummins NT855-C280S10. До складу трансмісії входять гідротрансформатор, дільник крутного моменту (30% передається безпосередньо КПП 70% через ГТР), багатодискова КПП планетарного типу (гідромеханічна трансмісія ГМТ), винесені вгору бортові редуктори з трьома ступенями зниження (планетарного типу, з трьома сателітами), що забезпечують бульдозера SHEHWA SD7 високу продуктивність.
SHEHWA SD8
Важкий бульдозер 20 класу SHEHWA SD8 по конструкції схожий з моделлю SD7 в плані модульності. У ходової частини застосували піднятий бортовий редуктор, що забезпечує його захист від вібрацій і довговічність. Бульдозер SHEHWA SD8 комплектується ліцензійним двигуном Cummins NTA855-C360S10.
Мінімальні заправні обсяги бортових редукторів і трансмісії, збільшені міжсервісний інтервали дозволяють до 30% скоротити витрати на мастильні матеріали в порівнянні з бульдозерами класичної схеми.
SHEHWA SD9
На відміну від інших моделей серії SD, цей бульдозер відноситься вже до 30 тягового класу. У конструкції також присутній ходова частина типу «краулер» - з піднятим бортовим редуктором, планетарного типу з трьома сателітами, вісім опорних ковзанок з кожного боку.
Машина укомплектована Cummins KTA19-C525, відповідним екологічному класу Євро-2, невибагливий до якості палива.
Має високу продуктивність і надійність при мінімальних експлуатаційних витратах.
SDLG
«Русбізнесавто» також є ексклюзивним дистриб'ютором заводу Shandong Lingong Construction Machinery Co, Ltd, що випускає техніку під брендом SDLG. У товарній матриці присутні грейдери, дорожні катки, екскаватори-навантажувачі, екскаватори і фронтальні навантажувачі. У 2007 році китайський виробник став партнером Volvo Construction Equipment, відповідно, всю техніку SDLG виготовляють за технологіями світового бренду. А, наприклад, екскаватори-навантажувачі та грейдери Volvo більше не виготовляє ні на одному зі своїх заводів, крім як в Китаї під брендом SDLG.
У Росії техніка SDLG широко відома з 2004 року. У різних регіонах країни експлуатують понад десятка тисяч машин цього бренду. Більш того, дистриб'ютор проводить спеціальні конкурси майстерності «Top Driver SDLG» (про один з етапів цих змагань ми докладно писали в №4 за 2017 рік).
У минулому році на виставці СТТ «Русбізнеавто» презентував три нові фронтальних навантажувача F-серії - 953F, 956FH, 968F. Моделі побудовані на новій подовженою базі, вони отримали відмінну від минулих версій конфігурацію рухового відсіку, що зменшило вібрацію і шум.
«Наші китайські партнери роблять все можливе для збільшення продажів, щоб вийти в лідери серед своїх конкурентів-співвітчизників. У SDLG відмінна якість збірки. Плюс в Росії прекрасно організовано сервісне обслуговування і великий склад запчастин. Виробник використовує як власні розробки, так і комплектуючі за ліцензією європейських партнерів », - розповідав нам на виставці керуючий продажами дорожньо-будівельної техніки« Русбізнесавто »Ігор Гнатишин.
У SDLG неодноразово визнавали «Русбізнесавто» найкращим експортним дилером, а фахівці компанії періодично виїжджають на виробництво машин в місто Ліньі (Китай), де вивчають основні вузли і системи екскаватора SDLG, а також проходять навчання з проведення діагностики та ремонту з метою підвищення якості сервісного обслуговування .
Представники заводу SDLG під час візиту у відповідь на станції технічного обслуговування «Русбізнесавто» відзначили, що діюча система менеджменту якості російської компанії, технічні ресурси та висока кваліфікація співробітників відповідають високим стандартам SDLG, і підприємство має високий потенціал для подальшого розвитку.
SDLG L956FH
Фронтальний навантажувач SDLG L956FH з конструкцією шарнірно-зчленовані рами з гідравлічним приводом на базі Volvo. У базовій комплектації поставляється з джойстіковим управлінням, кондиціонером, двигуном Weichai WD10G220Е13 і гідромеханічної трансмісією. Вантажопідйомність машини 5 т, місткість ковша 3,2 м3. Висота розвантаження при 45 градусах - 3110 мм.
SDLG 953F
Основні відмінності фронтального навантажувача SDLG 953 від 956-ї моделі висота вивантаження і база. Обидві моделі мають схожу управління джойстиком. Вантажопідйомність 5 т, ємність ковша 3 м3.
Висота вивантаження при розкритті ковша під кутом 45 ° - 3050 мм. Габаритні розміри - 7753х3024х3423 мм.
SDLG LG936L
У моделі SDLG LG936L встановлений двигун Weichai WP6G125E22, планетарна трансмісія з двухтурбінний гидротрансформатором з перемиканням передач під навантаженням, гидронасос підвищеної потужності, а також сполуки з подвійним ущільненням.
www.rbauto.ru
Підготував Артем Щетніков