Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Досвід обліку населення

  1. Розробка банків даних про населення, або, як їх називають, регістрів, є непростим завданням. Конкретне...
  2. Москвичі як об'єкт реєстрації
  3. Джерела інформації
  4. Технологія «знизу - вгору»
  5. Проблеми вертикальної інтеграції
  6. Проблеми горизонтальної інтеграції
  7. Де ця вулиця, де цей будинок
  8. Проблема віртуальних двійників
  9. Точка відліку
  10. Проміжні результати

Наша сеть партнеров Banwar

Автор розповідає про деякі технологічні особливості проекту створення автоматизованого інтегрованого банку даних "Населення" Москви і найбільш важливі характеристики його оточення.

Розробка банків даних про населення, або, як їх називають, регістрів, є непростим завданням. Конкретне її рішення істотно залежить від місцевих умов і досяжного рівня технологій. У зв'язку з цим розгляд цього питання має сенс проводити на прикладах окремих реалізацій. Однією з розробок Інженерно-впроваджувального центру «ІНСОФТ» є автоматизований інтегрований банк даних (АІБД) «Населення» Москви, створюваний на замовлення уряду Москви (Московського комітету з науки і технологій).

Що дає автоматизований облік населення

Автор розповідає про деякі технологічні особливості проекту створення автоматизованого інтегрованого банку даних Населення Москви і найбільш важливі характеристики його оточення

Питання про користь обліку населення відноситься скоріше до галузі соціології та політики. Відзначимо тільки, що цілі проектів, пов'язаних з цим завданням, природно, можуть бути абсолютно різні. Обговорюючи московський проект, можна відзначити, що уряд міста приділяє велику увагу питанням роботи з населенням, моніторингу демографічних показників і міграційних процесів. Банк даних «Населення» інтегрує інформаційні ресурси про населення в уніфікованої відкритої міжгалузевої системі в інтересах органів влади, а також самих громадян. Інформація, що зберігається в уже створеному банку даних, використовується для вирішення наступних функціональних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Москви:

  • захист прав громадян;
  • боротьба з корупцією та економічними злочинами;
  • реалізація демографічної політики уряду Москви;
  • планування та реалізація заходів щодо соціального захисту і охорони здоров'я населення;
  • вдосконалення системи збору податків і справедливого розподілу доходів бюджету Москви;
  • моніторинг і планування соціально-економічного розвитку Москви, адміністративних округів і районів;
  • проведення переписів і соціально-демографічних обстежень населення.

Москвичі як об'єкт реєстрації

масштаби проекту

Москва є найбільшим мегаполісом Росії і світу. Населення Москви становить 8,538 млн. Чоловік, а включаючи гостей столиці - понад 10 млн. Чоловік (згідно з попередніми підсумками останнього перепису населення, чисельність постійного населення Москви оцінюється в 10,4 млн. Чоловік, ще близько 3 млн. Чоловік становлять приїжджають в столицю. - Прим. ред.). У ній зосереджено близько 10% всього населення країни і понад 8% зайнятого населення.

Москва складається з десяти адміністративних округів, які в свою чергу розділені на 125 муніципальних районів. Чисельність населення муніципального району становить від 7 тис. До 140 тис. Чоловік. У розрізі кожного муніципального району необхідно вести свій банк даних про населення. Ці дані об'єднуються в банку даних адміністративного округу (префектури).

Джерела інформації

Джерелом актуалізації банку даних є автоматизовані системи паспортних столів відділів міліції, житлово-експлуатаційних організацій та органів реєстрації актів громадянського стану. Паспортні столи відділів міліції ведуть реєстрацію населення за місцем проживання, а також гостей столиці за місцем перебування. Обслуговування населення здійснює 163 паспортних столу відділів міліції, з яких до теперішнього часу автоматизовано 80.

Первинна реєстрація населення за місцем проживання ведеться в житлово-експлуатаційних організаціях. З 800 пунктів первинної реєстрації автоматизовано близько 70%. Органи реєстрації актів цивільного стану ведуть реєстрацію народжень, смертей, шлюбів, розлучень, усиновлень, зміни імені, встановлення батьківства, внесення змін і виправлень у записи актів громадянського стану. Обслуговування населення здійснюють 27 відділів РАЦС і три Палацу одружень. З 1994 року всі відділи ЗАГС працюють в єдиній автоматизованій системі.

Зазначені установи можуть надати достатньо обмежений обсяг інформації, який тим не менше цілком достатній для вирішення поставлених цілей розробки. Можна виділити шість груп даних, які лежать в основі створеного регістра:

1. Особисті дані. Прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, місце народження, стать, в тому числі дані про зміну прізвища, імені та по батькові, місця народження, дати народження, статі.

2. Дані про місце проживання і переміщеннях. Адреса реєстрації за місцем проживання і місцем перебування, в тому числі дата прибуття, вибуття, дані про історію реєстрацій - переїздів по Москві, дані про першого прибуття в Москву.

3. Дані про документ, що посвідчує особу

, В тому числі дані про історію зміни документа, що посвідчує особу, причини зміни.

4. Дані про ставлення до військового обов'язку.

5. Дані про родинні стосунки батьків і дітей.

6. Дані про народження і смерть громадян.

Технологія «знизу - вгору»

Найбільш важливим принципом, сформульованим Московським комітетом з науки і технологій (МКНТ), що впливає на створення АІБД «Населення» Москви, є розробка і впровадження системи від низу до верху, тобто випереджають розробка і впровадження модулів нижнього рівня і забезпечення основ для наскрізної актуалізації даних в модулях верхнього рівня вже на етапі дослідної експлуатації. Така методологія була використана при розробці та впровадженні найбільших автоматизованих систем Москви, що містять дані про населення: багаторівневої автоматизованої системи «ЗАГС» Москви і Державної автоматизованої системи «Вибори» в частині обліку виборців Москви. Ці системи були впроваджені в промислову експлуатацію через три роки після початку розробки, а в дослідну експлуатацію в промисловому режимі - через шість місяців.

З одного боку, апробована МКНТ методологія впровадження автоматизованого інтегрованого банку даних «Населення» Москви від низу до верху є дуже трудомістким, складним і, я б сказала, ювелірним процесом. Великий досвід розробки та впровадження складних автоматизованих систем дозволяє зробити висновок про те, що дуже важливо знайти підтримку і розуміння серед користувачів нижнього рівня. Необхідно запропонувати їм для експлуатації такі програмні засоби, які б значно полегшили їх повсякденну роботу, забезпечили повну автоматизацію всього спектра функцій користувача. Таким модулем стала мережа автоматизованих інтегрованих робочих місць співробітників паспортного столу відділу міліції, розроблена в складі АІБД «Населення».

В результаті створення, впровадження та супроводу складних систем нижнього рівня, вироблення прийомів параметризації даних, довідників, класифікаторів та настройки призначеного для користувача інтерфейсу з'явилася можливість забезпечити автоматичне підтримання актуальності даних на нижньому рівні і створення «безкоштовного» джерела актуалізації глобальної бази даних.

Проблеми вертикальної інтеграції

Досвід використання існуючих автоматизованих систем об'єктів нижнього рівня (паспортних столів ділянок ДЕЗ) показав, з одного боку, їх працездатність і повноту функціональності. З іншого боку, виявилося, що ці модулі не можуть бути інтегровані в глобальну систему з причин їх закритості.

Розробники виявилися в складній ситуації. Переоснащення ділянок ДЕЗ і впровадження на них єдиного інтегрувального програмного забезпечення привело б до значних витрат тимчасових і фінансових ресурсів і відсунуло б завершення проекту ще як мінімум на п'ять років. Для вирішення подібних проблем у світовій практиці використовуються багаторівневі інтерфейси інформаційної взаємодії. Вартість таких інтерфейсів складає 5-10% від вартості розробки інтегрованої системи.

Інтерфейс інформаційної взаємодії являє собою плоский текстовий файл з роздільниками, в який автоматизована система реєстрації громадян в ДЕЗ повинна помістити необхідні дані для паспортного столу міліції. Для автоматичного введення даних в БД «Населення» паспортного столу міліції були розроблені правила цілісності і несуперечності вхідних даних, правила відповідності загальноміським і галузевим класифікаторами. При розробці таких технологій дуже важливо було прийняти єдиний порядок і правила роботи паспортисток ділянки ДЕЗ і відділу міліції по забезпеченню інформаційної взаємодії об'єктів.

Таким чином впровадження автоматизованої технології інформаційної взаємодії паспортних столів міліції і паспортних столів ДЕЗ створило основу для автоматизованої актуалізації бази даних «Населення» паспортного столу району Москви.

При передачі даних про громадян на верхній рівень системи - АІБД «Населення» відділу паспортно-візової роботи інформаційного центру УВС адміністративного округу - вирішена задача контролю однократності обліку громадян до окружного базі даних.

Проблеми горизонтальної інтеграції

Для підтримки БД «Населення» паспортного столу відділу міліції в актуальному стані необхідно налагодити взаємодію з загальноміський базою даних «ЗАГС» (ОБД «ЗАГС»). Остання реєструє зміни цивільного стану населення Москви, зокрема смерть громадян. Інтеграція з ОБД «ЗАГС» дозволяє автоматизувати процеси своєчасного зняття з реєстрації і знищення паспортів померлих.

Невідповідність структур управління паспортними столами міліції і відділами РАГС Москви, а також законодавчі основи реєстрації акта цивільного стану про народження і смерті визначили технологію інтеграції систем. Так як народження і смерть реєструються в 70% випадків за місцем проживання, а в 30% випадків - за місцем народження або смерті, повні дані про ці події містяться тільки в загальноміській базі даних «ЗАГС».

Результатом взаємодії з ОБД «ЗАГС» є внесення змін по народженню і смерті в АІБД «Населення» за інформацією ЗАГС. При цьому враховуються як фактичні дати народження і смерті, так і дати реєстрації цих подій в паспортних столах міліції. Аналіз інформаційної взаємодії показав, що між реєстрацією цих подій органами ЗАГС і паспортними столами міліції може пройти до п'яти років.

Інформаційна взаємодія з загальноміський системою «Вибори» в нашому проекті здійснюється на рівні району Москви. Дані для внесення змін в БД «Облік потенційних виборців району» формуються в автоматичному режимі із заданою системним адміністратором ГАС «Вибори» періодичністю.

Автоматична обробка місячних змін займає не більше 10 хвилин. Далі відповідно до технологій ГАС «Вибори» проводяться профілактичні процедури аналізу даних і будується дефектна відомість інформаційної взаємодії.

Дефекти інформаційної взаємодії викликані незначними помилками в базах даних «Облік виборців», пов'язаними з неправильним написанням прізвища, імені та по батькові виборця, неточним зазначенням його дати народження.

Інтеграція з районної базою даних «Облік потенційних виборців» дозволяє забезпечити автоматичне підтримання останньої в актуальному стані. Впровадження такої технології дозволяє автоматично отримувати актуальні списки виборців на будь-яку дату.

Відкрита реляційна модель даних і технологія альтернативної класифікації об'єктів, використані в розробці, забезпечують можливість інтеграції з будь-автоматизованою системою, що містить дані про населення. Розглянемо два основних випадки інтеграції: з суб'єктом-джерелом і суб'єктом-користувачем даних.

Паспортні столи міліції і відділи ЗАГС забезпечують до 95% інформації, необхідної користувачеві. Незначні за обсягами потоки даних надходять з автоматизованих систем міського військкомату, що містять дані про призов і повернення з військової служби, та з автоматизованих систем судів, що містять дані про визнання громадян недієздатними.

Інформаційна взаємодія з суб'єктом-користувачем даних технологічно має здійснюватися через журнали інформаційної взаємодії за узгодженими сторонами протоколам і регламенту.

Де ця вулиця, де цей будинок

При розробці регістра населення може виявитися скрутним відповісти на питання, де проживає громадянин. Альтернативні поняття в класифікаторах виникають при ретроспективному розгляді адміністративно-територіального поділу Москви, структур органів управління та реєстрації громадян. Класичним і найпростішим прикладом альтернативного опису об'єкта є перейменування вулиці. До більш складних прикладів повинні бути віднесені часткові перейменування вулиць, переміщення будівель, зміна будинків з парних на непарні, кутові будинки, що належать двом вулицям.

Складність в однозначному описі та ідентифікації цих об'єктів полягає в тому, що часом в паспортах громадян, які проживають в одній і тій же квартирі, дається різне опис вулиці або адреси. Особливо це характерно для жителів центральних і окраїнних районів Москви.

За чинним законодавством при реєстрації акта цивільного стану адреса місця проживання громадянина повинен бути записаний точно відповідно до паспорта, при реєстрації громадянина за місцем проживання попередній адресу повинен бути записаний також по паспорту.

Ці та інші причини викликають необхідність розробки і підтримки технологій ведення альтернативних описів практично для всіх класифікаторів адміністративно-територіального поділу. Такі технології надають додатковий сервіс при інформаційній взаємодії з автоматизованою системою, що використовує інші типи класифікаторів (в даному випадку це системи ДЕЗ і ГАС «Вибори»).

В даний час виявлено і внесено в класифікатор понад 500 альтернативних описів для Москви. При формуванні альтернативного опису для нього ведеться базове опис, джерело формування альтернативного опису, дата і номер документа, на підставі яких сформовано альтернативне опис.

Технологія альтернативного опису об'єктів класифікації може бути використана і при описі російських об'єктів адміністративно-територіального поділу, країн світу і т. Д.

Проблема віртуальних двійників

При актуалізації окружний бази даних про населення або завантаженні даних автоматизованих районів іноді виникає необхідність забезпечення одноразового опису громадянина. Розглянемо приклад. Нехай якийсь громадянин був зареєстрований в районі Глянув, де вже функціонує база даних про населення, а потім виїхав в район, де впровадження БД тільки передбачається. У цьому випадку громадянин може виявитися вдруге зареєстрованим з іншим ідентифікаційним кодом, тобто він буде врахований двічі. Для того, щоб виключити появу віртуальних двійників, повинні бути передбачені спеціальні технології зворотного зв'язку з базою даних на рівні паспортного столу міліції. При актуалізації або дозавантаження баз даних рівнів округу (згодом міста) необхідно задіяти спеціальну процедуру пошуку можливих двійників і синхронізації ідентифікаційних номерів громадян. Ідентифікація громадян на першому етапі повинна здійснюватися стосовно повної відповідності стандартам прізвища, імені, по батькові, дати народження, адреси місця проживання, реєстраційного періоду на другому етапі - за зареєстрованими раніше значенням прізвища, імені та по батькові.

Запропонований механізм не є універсальним і може давати збої в наступних випадках. При зміні адреси місця проживання (наприклад, на інший суб'єкт Російської Федерації) і прізвища, імені або по батькові, а потім повторної реєстрації в АІБД «Населення» громадянин, в принципі, може бути врахований двічі. Повний збіг прізвища, імені та по батькові, дати народження та місця народження - явище рідкісне, але цілком можливе. Так, наприклад, при завантаженні АІБД «Населення» Східного адміністративного округу і її інтеграції з ОБД «ЗАГС» були виявлені діти-двійники, які мають одну і ту ж прізвище, ім'я, по батькові, дату народження і місце народження (в даному випадку Москва). Слід зазначити, що діти були зареєстровані в різних відділах ЗАГС, в різні дати і різними актовими записами.

Однак через відсутність законодавства та практики застосування єдиного цивільного коду в Росії пропонована технологія ідентифікації є єдиною і дає вірний результат в 98-99% випадків.

Для виявлення можливих двійників і повинна бути розроблена технологія пошуку схожих записів.

Точка відліку

Реальна експлуатація регістру населення починається з первинного завантаження даних. Основною проблемою, що виникає при цьому, є правильне розпізнавання і цілісне опис даних ДЕЗ по всіх подіях, зареєстрованим в ньому.

При інформаційну взаємодію з базами даних ДЕЗ, Створення різнімі розробниками, іноді з'ясовується, что немає будь-которого системотехнического підходу до формирование Даних. У більшості баз даних відсутні дані про народження дітей, змішуються події прибуття, первинного отримання паспорта, зміни документа. Відсутність будь-яких власних класифікаторів причин прибуття - вибуття, родинних відносин - призводить до того, що при міграції даних доводиться розбиратися з цілими «творами» в символьних полях.

Типовою помилкою розробників автоматизованих систем ДЕЗ є неувага до логічного контролю даних. Так, наприклад, в базах існує до 20 варіантів написання даних про смерть за фактом «вибуття по смерті», в поля місця народження заносяться причини прибуття - вибуття і т. Д.

Для забезпечення цілісності первинно завантажених даних зазвичай використовуються наступні методи вирівнювання даних.

  • Побудова альтернативних описів адрес місця проживання.
  • Побудови спеціальних бібліотек - декодіровочних таблиць адрес місця народження, прибуття та вибуття.
  • Отримання статистик по повторюваності причин прибуття - вибуття, зміни паспорта, родинних відносин, їх співвідношення з базовим описом довідників.
  • Ітераційні процедури передачі або перетворення даних, переданих відповідно до неправильними реквізитами.
  • Інтеграція з ОБД "ЗАГС", що містить 12 млн. Вивірених записів, для доповнення даних АІБД "Населення".
  • Формування поля "Місце народження - Москва" за інформацією ЗАГС.

Процедура первинного завантаження не є стандартизованою. Як правило, для одного району Москви вона займає від однієї до трьох тижнів.

Проміжні результати

Робота по реалізації проекту ще далека від завершення. Проте деякі підсумки підвести все ж можна.

АІБД «Населення» впроваджується в Москві з 1999 року і об'єднує дані про населення столиці. Система впроваджена в наступних органах територіального управління Москви:

  • паспортних столах дирекцій єдиного замовника;
  • паспортних столах відділів міліції;
  • районних управах (в частині інтеграції з комплексом завдань "Облік виборців";
  • відділах паспортно-візової роботи, інформаційних центрах УВС адміністративного округу;
  • префектурах.

Ось деякі дані по округах. У всіх районах Східного, Південно-Східного АТ, у всіх паспортних столах є банк даних «Населення» на все населення. АІБД «Населення» актуалізується щодня. Інші округу мають часткову автоматизацію, і число підключених до проекту районів розширюється. Всього в АІБД «Населення» в даний час утримуються актуальні дані про більш ніж 6 млн. Москвичів і гостей столиці. Структурно-функціональна схема АІБД «Населення» на прикладі Східного адміністративного округу зображена на малюнку.

Олена Бойченко - технічний директор ІОЦ «ІНСОФТ», з нею можна зв'язатися за адресою [email protected]

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов