Наша сеть партнеров Banwar
Бувший Kia Rio II представлений двома модифікаціями - 4-дверним седаном і 5-дверним хетчбеком. У нас на ринку легко знайти будь-яку з них. Багато авто - мають українське громадянство - вони проводилися в Україні методом великовузлового складання. Дорестайлінгових версії збиралися в Луцьку, а після 2009 року - в Іллічівську. До якості нашої збірки у механіків є зауваження: через неправильне монтажу трубки кондиціонера перетиралися радіатором охолодження, що призводило до витоку фреону, а також виникали проблеми з сальниками піввісь і водійським airbag.
Cалон Kia Rio II
В цілому претензій до корозійної стійкості кузовів уживаного Kia Rio II немає. Хіба що через бомбардування камінням сколюється фарба капота і з часом ці місця «прихоплює» іржею. Станом інших кузовних деталей, зауваження є тільки до дверних ручок: з них слущивается фарба.
Усередині старий Kia Rio II вузькуватий - водій і пасажир будуть відчувати так званий «дружній лікоть», а на «гальорці», трьом пасажирам навіть середньої статури, буде затісно. Приладова панель виконана з жорсткого пластика, а в дешевих версіях з такого матеріалу зроблений і обід керма. На відміну від родича Hyundai Accent, який має світлу і марку обшивку салону, у Kia Rio II вона більш практична, оскільки виконана в темних тонах.
Водійський airbag Kia Rio II
Обсяги багажників обох модифікацій середні порівняно з конкурентами. До того ж в них при необхідності розмір вантажного відсіку можна ще сильніше збільшити, склавши задні сидіння.
Найбільшого поширення в Україні отримали автомобілі з мотором 1,4 л і механічною КП. В цілому все двигуна уживаного Kia Rio II показали себе з кращого боку: серйозних неполадок в них виявлено не було. Хіба що в «солярового» моторі при великих пробігах (під 100 тис. Км) відзначені засмічення клапанів рециркуляції відпрацьованих газів (EGR). Несправність виявляється в погіршенні тяги, підвищеної димності, а також виникають проблеми з запуском двигуна. ГРМ бензинових моторів приводиться в дію ременем, який рекомендується міняти разом з роликами кожні 50 тис. Км. Причому ця межа не варто перевищувати, адже були випадки обриву ременя вже при 52-55 тис. Км з подальшою «фатальний» зустріччю клапанів з поршнями.
Дверна ручка Kia Rio II
В цілому механічні КП уживаного Kia Rio II зарекомендували себе як безпроблемні. Єдина характерна проблема, притаманна обом типам коробок передач, - текти заводських сальників піввісь. А ось при покупці версії з «автоматом» важливо знати, що даний агрегат боїться буксування (в снігу, піску та ін.) І в такому випадку його можна легко вивести з ладу. В цілому підвіска зарекомендувала себе досить довговічною, а частіше за все доведеться міняти лише втулки переднього стабілізатора - кожні 30-50 тис. Км - і стійки - 70-80 тис. Км. Решта витратні матеріали здатні пробігти від 80 до 150 тис. Км. Зауваження можна пред'явити до задніх амортизаторам і «барабанник».
Більш докладний матеріал про споживчі якості старих Kia Rio II можна буде прочитати у свіжому «Автоцентрі» №25 за 18 червня 2012 року.
Двигун Kia Rio II
Задні барабанні гальма Kia Rio II
Седан Kia Rio II
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.