Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Довідкова і технічна інформація про деталі двигунів | MotorZona

  1. Довідкова і технічна інформація про деталі двигунів Наш Інтернет-магазин пропонує величезний вибір...
  2. Довідкова і технічна інформація про деталі двигунів

Довідкова і технічна інформація про деталі двигунів

Наша сеть партнеров Banwar

Наш Інтернет-магазин пропонує величезний вибір прокладок ГБЦ для легкових і прокладок ГБЦ для вантажних автомобілів.

Прокладка головки блоку циліндрів

Одним з найважливіших елементів ущільнювачів будь-якого двигуна внутрішнього згоряння є прокладка між головкою блоку і блоком циліндра. Сучасні тенденції збільшення літрової потужності двигуна, за рахунок високого ступеня стиснення, змушують виробників прокладок постійно модернізувати і вдосконалити свою продукцію.
Прокладки головки блоку циліндрів повинні щільно закривати камеру згоряння для газів і одночасно надійно ущільнювати масляні канали і канали для охолоджуючої рідини.
Вимоги, що пред'являються до сучасних прокладок головки блоку:

  1. Надійне і тривалий макро - і мікроуплотненіе
  2. Стійкість проти таких середовищ як газ, вода і охолоджуюча рідина (тосол і антифриз)
  3. Стійкість до різниці температур і високих тисків згоряння палива
  4. Стабільність і висока еластичність при вирівнюванні викривлення площин прилягання, блоку циліндрів до голівки блоку
  5. Стійкість до зсуву і та розриву в місці перемички
  6. Витримування зусиль при затягуванні болтів головки блоку
  7. Тепловий потік в ущільнюваному стику

Сучасні технології виготовлення прокладок головок блоку:

  • Прокладка головки блоку з м'якого матеріалу (класична) - Composite cylinder head gasket

Прокладка головки блоку з м'якого матеріалу (класична) - Composite cylinder head gasket

Прокладка головки блоку з м'якого - еластичного матеріалу є плоским компресійним ущільненням. Вона складається з перфорованого несе листа, на який з обох сторін навальцован м'який матеріал. Металеві окантовки ущільнюють камери згоряння і захищають чутливий м'який матеріал від перегріву. Імпрегнірованіє зовнішньої поверхні перешкоджає просочуванню через контактну поверхню текучих середовищ, таких як масло, вода або антифриз. Так звані «витон» - елементи з еластомерних матеріалів забезпечують підвищення питомої тиску в місцях розташування каналів з високим масляним тиском. Завдяки питомому тиску робочий матеріал деформується таким чином, що він ідеально лягає на ущільнювані поверхні. Для ущільнення потрібні дуже великі зусилля болтів при низьких пружних властивостях зворотного подпружініванієм. Мінімальна ширина перемички становить 6 мм, для того що б витримувати високі тиску і температури при згорянні.
При монтажі прокладок головки блоку циліндрів з м'яких матеріалів з вітон- елементом слід звертати пильну увагу на те, щоб прокладка головки блоку циліндрів і головка блоку циліндрів були б точно позиціоновані. Через неправильного позиціонування витон-елемент може бути запресований із занадто великим зусиллям і розрізаний гострими крайками деталей. Додаткові уплотняющие маси (герметики) потрібні тільки тоді, коли це особливо пропонується виробником.

  • Прокладки головки блоку циліндрів з багатошарової сталі (Multi-layer steel - MLS)

Прокладки головки блоку циліндрів з багатошарової сталі (Multi-layer steel - MLS)

Вони з'явилися на світло як альтернатива Азбестовмісні прокладкам заборонених до застосування в кінці 80-х років. Прокладки головки блоку циліндрів з багатошарової стали складаються з від двох до п'яти листів вуглецевої, пружинної стали, розташованих пошарово в прокладці головки блоку.
Для надійного ущільнення газів і середовища жолобчаста формування у камер згоряння, а так само у місць проходу масла і води збільшує локальні притискні зусилля (макроуплотненіе). Розташовані по всій поверхні або часткові еластомерні покриття додатково підвищують уплотняющее дію. Ущільнення з багатошарової стали, завдяки їх спеціальної конструкції, добре пристосовуються до будь-якої шорсткості зовнішньої поверхні, за умови, що якість зовнішньої поверхні знаходиться в межах описаних полів допусків. Високоякісні MLS прокладки головки блоку оптимально згладжують, завдяки контрольованому тиску прідавліванія, нерівності та викривлення деталей.

Вимоги до ущільнюються поверхонь деталей:

  1. Нерівність на довжині 100 мм не більше 0,03 мм в подовжньому напрямі.
  2. Нерівність на довжині 400 мм не більше 0,05 мм в подовжньому напрямі.
  3. Нерівність на довжині 100 мм не більше 0,03 мм в поперечному напрямку.
  4. Хвилястість не більше 20 μм.
  5. Шорсткість від 7 до 20 μм.

Якщо наведені значення перевищені, слід обробити площині прилягання.

Прокладки головки блоку з м'яких матеріалів і прокладки з листової сталі пред'являють однакові вимоги до якості зовнішніх поверхонь. При монтажі не слід враховувати ніяких особливих відмінностей, за винятком методу затяжки.

Підбір необхідної товщини прокладки головки блоку циліндрів.

Майже всі виробників прокладок пропонують, для деяких типів двигунів варіанти прокладок, що відрізняються один від одного по товщині. Можна ідентифікувати товщину прокладки ще перед початком складальних робіт. Слід знайти в одному з кутів блоку виступаючий кут прокладки. Там повинні бути вибиті кілька насічок, пробито кілька отворів або є виступаючі зубці. Насічки, зубці й отвори позначають умовну товщину прокладки. Як правило, чим більше отворів (насічок, зубців), тим товщі встановлена ​​прокладка.
Змінні по товщині прокладки встановлюються на багато дизельні двигуни, де за допомогою висоти прокладки головки блоку можна коригувати обсяг камери згоряння. Як правило, випускається 3-4 варіанти (від 1-4 отворів / насічок / зубців) розрізняються по товщині на 0,05-0,1 мм.

Підбір необхідної товщини прокладки проводиться в два етапи:

  1. Вимірювання висоти виступанія поршня відносно площини блоку циліндрів.
  2. Визначення по таблиці потрібної товщини прокладки в залежності від отриманих вимірювань. Таблиці відповідності розмірів для кожного двигуна свої, і як правило друкуються в каталогах виробників поршнів.

Для прикладу, таблиця підбору для AUDI двигун AAZ

Кількість
отворівТовщина
прокладкиВиступаніє
поршня
(A min)Виступаніє
поршня
(A max)

1 1,53 mm + 0,66 mm + 0,86 mm 2 1,57 mm + 0,87 mm + 0,90 mm 3 1,61 mm + 0,91 mm + 1,02 mm

Слід зауважити, що подібний, ретельний підбір обов'язковий і необхідний тільки при заміні поршнів або демонтажі поршневих кілець. А в разі, якщо заміна прокладки головки блоку циліндрів проводиться окремо без зняття установки поршнів, то, як правило, встановлюють нову прокладку товщини такий же, як і у старій.

Ремонтні прокладки.

У процесі тривалої експлуатації двигуна, в слідстві порушення температурного режиму, детонації і застосування не якісного палива і антифризу площині прилягання блоку циліндрів і головки блоку деформуються. Особливо для рядних багато циліндрових моторів. Як наслідок потрібно фрезерування або шліфування цих «привалочних» площин, що призводить до зменшення обсягу камери згоряння. У тих випадках, коли при обробці значно зменшується висота камери згоряння, щоб уникнути зміни ступеня стиснення, передбачається установка ремонтної прокладки головки блоку зі збільшеною товщиною.
Приклад: прокладка головки блоку для двигуна BMW M 20 B 20 . Майже всі виробники прокладок випускають ремонтні прокладки головки блоку , Що мають ремонтне збільшення по товщині на 0,20 мм - 0,40 мм.

Довідкова і технічна інформація про деталі двигунів

Наш Інтернет-магазин пропонує величезний вибір прокладок ГБЦ для легкових і прокладок ГБЦ для вантажних автомобілів.

Прокладка головки блоку циліндрів

Одним з найважливіших елементів ущільнювачів будь-якого двигуна внутрішнього згоряння є прокладка між головкою блоку і блоком циліндра. Сучасні тенденції збільшення літрової потужності двигуна, за рахунок високого ступеня стиснення, змушують виробників прокладок постійно модернізувати і вдосконалити свою продукцію.
Прокладки головки блоку циліндрів повинні щільно закривати камеру згоряння для газів і одночасно надійно ущільнювати масляні канали і канали для охолоджуючої рідини.
Вимоги, що пред'являються до сучасних прокладок головки блоку:

  1. Надійне і тривалий макро - і мікроуплотненіе
  2. Стійкість проти таких середовищ як газ, вода і охолоджуюча рідина (тосол і антифриз)
  3. Стійкість до різниці температур і високих тисків згоряння палива
  4. Стабільність і висока еластичність при вирівнюванні викривлення площин прилягання, блоку циліндрів до голівки блоку
  5. Стійкість до зсуву і та розриву в місці перемички
  6. Витримування зусиль при затягуванні болтів головки блоку
  7. Тепловий потік в ущільнюваному стику

Сучасні технології виготовлення прокладок головок блоку:

  • Прокладка головки блоку з м'якого матеріалу (класична) - Composite cylinder head gasket

Прокладка головки блоку з м'якого матеріалу (класична) - Composite cylinder head gasket

Прокладка головки блоку з м'якого - еластичного матеріалу є плоским компресійним ущільненням. Вона складається з перфорованого несе листа, на який з обох сторін навальцован м'який матеріал. Металеві окантовки ущільнюють камери згоряння і захищають чутливий м'який матеріал від перегріву. Імпрегнірованіє зовнішньої поверхні перешкоджає просочуванню через контактну поверхню текучих середовищ, таких як масло, вода або антифриз. Так звані «витон» - елементи з еластомерних матеріалів забезпечують підвищення питомої тиску в місцях розташування каналів з високим масляним тиском. Завдяки питомому тиску робочий матеріал деформується таким чином, що він ідеально лягає на ущільнювані поверхні. Для ущільнення потрібні дуже великі зусилля болтів при низьких пружних властивостях зворотного подпружініванієм. Мінімальна ширина перемички становить 6 мм, для того що б витримувати високі тиску і температури при згорянні.
При монтажі прокладок головки блоку циліндрів з м'яких матеріалів з вітон- елементом слід звертати пильну увагу на те, щоб прокладка головки блоку циліндрів і головка блоку циліндрів були б точно позиціоновані. Через неправильного позиціонування витон-елемент може бути запресований із занадто великим зусиллям і розрізаний гострими крайками деталей. Додаткові уплотняющие маси (герметики) потрібні тільки тоді, коли це особливо пропонується виробником.

  • Прокладки головки блоку циліндрів з багатошарової сталі (Multi-layer steel - MLS)

Прокладки головки блоку циліндрів з багатошарової сталі (Multi-layer steel - MLS)

Вони з'явилися на світло як альтернатива Азбестовмісні прокладкам заборонених до застосування в кінці 80-х років. Прокладки головки блоку циліндрів з багатошарової стали складаються з від двох до п'яти листів вуглецевої, пружинної стали, розташованих пошарово в прокладці головки блоку.
Для надійного ущільнення газів і середовища жолобчаста формування у камер згоряння, а так само у місць проходу масла і води збільшує локальні притискні зусилля (макроуплотненіе). Розташовані по всій поверхні або часткові еластомерні покриття додатково підвищують уплотняющее дію. Ущільнення з багатошарової стали, завдяки їх спеціальної конструкції, добре пристосовуються до будь-якої шорсткості зовнішньої поверхні, за умови, що якість зовнішньої поверхні знаходиться в межах описаних полів допусків. Високоякісні MLS прокладки головки блоку оптимально згладжують, завдяки контрольованому тиску прідавліванія, нерівності та викривлення деталей.

Вимоги до ущільнюються поверхонь деталей:

  1. Нерівність на довжині 100 мм не більше 0,03 мм в подовжньому напрямі.
  2. Нерівність на довжині 400 мм не більше 0,05 мм в подовжньому напрямі.
  3. Нерівність на довжині 100 мм не більше 0,03 мм в поперечному напрямку.
  4. Хвилястість не більше 20 μм.
  5. Шорсткість від 7 до 20 μм.

Якщо наведені значення перевищені, слід обробити площині прилягання.

Прокладки головки блоку з м'яких матеріалів і прокладки з листової сталі пред'являють однакові вимоги до якості зовнішніх поверхонь. При монтажі не слід враховувати ніяких особливих відмінностей, за винятком методу затяжки.

Підбір необхідної товщини прокладки головки блоку циліндрів.

Майже всі виробників прокладок пропонують, для деяких типів двигунів варіанти прокладок, що відрізняються один від одного по товщині. Можна ідентифікувати товщину прокладки ще перед початком складальних робіт. Слід знайти в одному з кутів блоку виступаючий кут прокладки. Там повинні бути вибиті кілька насічок, пробито кілька отворів або є виступаючі зубці. Насічки, зубці й отвори позначають умовну товщину прокладки. Як правило, чим більше отворів (насічок, зубців), тим товщі встановлена ​​прокладка.
Змінні по товщині прокладки встановлюються на багато дизельні двигуни, де за допомогою висоти прокладки головки блоку можна коригувати обсяг камери згоряння. Як правило, випускається 3-4 варіанти (від 1-4 отворів / насічок / зубців) розрізняються по товщині на 0,05-0,1 мм.

Підбір необхідної товщини прокладки проводиться в два етапи:

  1. Вимірювання висоти виступанія поршня відносно площини блоку циліндрів.
  2. Визначення по таблиці потрібної товщини прокладки в залежності від отриманих вимірювань. Таблиці відповідності розмірів для кожного двигуна свої, і як правило друкуються в каталогах виробників поршнів.

Для прикладу, таблиця підбору для AUDI двигун AAZ

Кількість
отворівТовщина
прокладкиВиступаніє
поршня
(A min)Виступаніє
поршня
(A max)

1 1,53 mm + 0,66 mm + 0,86 mm 2 1,57 mm + 0,87 mm + 0,90 mm 3 1,61 mm + 0,91 mm + 1,02 mm

Слід зауважити, що подібний, ретельний підбір обов'язковий і необхідний тільки при заміні поршнів або демонтажі поршневих кілець. А в разі, якщо заміна прокладки головки блоку циліндрів проводиться окремо без зняття установки поршнів, то, як правило, встановлюють нову прокладку товщини такий же, як і у старій.

Ремонтні прокладки.

У процесі тривалої експлуатації двигуна, в слідстві порушення температурного режиму, детонації і застосування не якісного палива і антифризу площині прилягання блоку циліндрів і головки блоку деформуються. Особливо для рядних багато циліндрових моторів. Як наслідок потрібно фрезерування або шліфування цих «привалочних» площин, що призводить до зменшення обсягу камери згоряння. У тих випадках, коли при обробці значно зменшується висота камери згоряння, щоб уникнути зміни ступеня стиснення, передбачається установка ремонтної прокладки головки блоку зі збільшеною товщиною.
Приклад: прокладка головки блоку для двигуна BMW M 20 B 20 . Майже всі виробники прокладок випускають ремонтні прокладки головки блоку , Що мають ремонтне збільшення по товщині на 0,20 мм - 0,40 мм.

Довідкова і технічна інформація про деталі двигунів

Наш Інтернет-магазин пропонує величезний вибір прокладок ГБЦ для легкових і прокладок ГБЦ для вантажних автомобілів.

Прокладка головки блоку циліндрів

Одним з найважливіших елементів ущільнювачів будь-якого двигуна внутрішнього згоряння є прокладка між головкою блоку і блоком циліндра. Сучасні тенденції збільшення літрової потужності двигуна, за рахунок високого ступеня стиснення, змушують виробників прокладок постійно модернізувати і вдосконалити свою продукцію.
Прокладки головки блоку циліндрів повинні щільно закривати камеру згоряння для газів і одночасно надійно ущільнювати масляні канали і канали для охолоджуючої рідини.
Вимоги, що пред'являються до сучасних прокладок головки блоку:

  1. Надійне і тривалий макро - і мікроуплотненіе
  2. Стійкість проти таких середовищ як газ, вода і охолоджуюча рідина (тосол і антифриз)
  3. Стійкість до різниці температур і високих тисків згоряння палива
  4. Стабільність і висока еластичність при вирівнюванні викривлення площин прилягання, блоку циліндрів до голівки блоку
  5. Стійкість до зсуву і та розриву в місці перемички
  6. Витримування зусиль при затягуванні болтів головки блоку
  7. Тепловий потік в ущільнюваному стику

Сучасні технології виготовлення прокладок головок блоку:

  • Прокладка головки блоку з м'якого матеріалу (класична) - Composite cylinder head gasket

Прокладка головки блоку з м'якого матеріалу (класична) - Composite cylinder head gasket

Прокладка головки блоку з м'якого - еластичного матеріалу є плоским компресійним ущільненням. Вона складається з перфорованого несе листа, на який з обох сторін навальцован м'який матеріал. Металеві окантовки ущільнюють камери згоряння і захищають чутливий м'який матеріал від перегріву. Імпрегнірованіє зовнішньої поверхні перешкоджає просочуванню через контактну поверхню текучих середовищ, таких як масло, вода або антифриз. Так звані «витон» - елементи з еластомерних матеріалів забезпечують підвищення питомої тиску в місцях розташування каналів з високим масляним тиском. Завдяки питомому тиску робочий матеріал деформується таким чином, що він ідеально лягає на ущільнювані поверхні. Для ущільнення потрібні дуже великі зусилля болтів при низьких пружних властивостях зворотного подпружініванієм. Мінімальна ширина перемички становить 6 мм, для того що б витримувати високі тиску і температури при згорянні.
При монтажі прокладок головки блоку циліндрів з м'яких матеріалів з вітон- елементом слід звертати пильну увагу на те, щоб прокладка головки блоку циліндрів і головка блоку циліндрів були б точно позиціоновані. Через неправильного позиціонування витон-елемент може бути запресований із занадто великим зусиллям і розрізаний гострими крайками деталей. Додаткові уплотняющие маси (герметики) потрібні тільки тоді, коли це особливо пропонується виробником.

  • Прокладки головки блоку циліндрів з багатошарової сталі (Multi-layer steel - MLS)

Прокладки головки блоку циліндрів з багатошарової сталі (Multi-layer steel - MLS)

Вони з'явилися на світло як альтернатива Азбестовмісні прокладкам заборонених до застосування в кінці 80-х років. Прокладки головки блоку циліндрів з багатошарової стали складаються з від двох до п'яти листів вуглецевої, пружинної стали, розташованих пошарово в прокладці головки блоку.
Для надійного ущільнення газів і середовища жолобчаста формування у камер згоряння, а так само у місць проходу масла і води збільшує локальні притискні зусилля (макроуплотненіе). Розташовані по всій поверхні або часткові еластомерні покриття додатково підвищують уплотняющее дію. Ущільнення з багатошарової стали, завдяки їх спеціальної конструкції, добре пристосовуються до будь-якої шорсткості зовнішньої поверхні, за умови, що якість зовнішньої поверхні знаходиться в межах описаних полів допусків. Високоякісні MLS прокладки головки блоку оптимально згладжують, завдяки контрольованому тиску прідавліванія, нерівності та викривлення деталей.

Вимоги до ущільнюються поверхонь деталей:

  1. Нерівність на довжині 100 мм не більше 0,03 мм в подовжньому напрямі.
  2. Нерівність на довжині 400 мм не більше 0,05 мм в подовжньому напрямі.
  3. Нерівність на довжині 100 мм не більше 0,03 мм в поперечному напрямку.
  4. Хвилястість не більше 20 μм.
  5. Шорсткість від 7 до 20 μм.

Якщо наведені значення перевищені, слід обробити площині прилягання.

Прокладки головки блоку з м'яких матеріалів і прокладки з листової сталі пред'являють однакові вимоги до якості зовнішніх поверхонь. При монтажі не слід враховувати ніяких особливих відмінностей, за винятком методу затяжки.

Підбір необхідної товщини прокладки головки блоку циліндрів.

Майже всі виробників прокладок пропонують, для деяких типів двигунів варіанти прокладок, що відрізняються один від одного по товщині. Можна ідентифікувати товщину прокладки ще перед початком складальних робіт. Слід знайти в одному з кутів блоку виступаючий кут прокладки. Там повинні бути вибиті кілька насічок, пробито кілька отворів або є виступаючі зубці. Насічки, зубці й отвори позначають умовну товщину прокладки. Як правило, чим більше отворів (насічок, зубців), тим товщі встановлена ​​прокладка.
Змінні по товщині прокладки встановлюються на багато дизельні двигуни, де за допомогою висоти прокладки головки блоку можна коригувати обсяг камери згоряння. Як правило, випускається 3-4 варіанти (від 1-4 отворів / насічок / зубців) розрізняються по товщині на 0,05-0,1 мм.

Підбір необхідної товщини прокладки проводиться в два етапи:

  1. Вимірювання висоти виступанія поршня відносно площини блоку циліндрів.
  2. Визначення по таблиці потрібної товщини прокладки в залежності від отриманих вимірювань. Таблиці відповідності розмірів для кожного двигуна свої, і як правило друкуються в каталогах виробників поршнів.

Для прикладу, таблиця підбору для AUDI двигун AAZ

Кількість
отворівТовщина
прокладкиВиступаніє
поршня
(A min)Виступаніє
поршня
(A max)

1 1,53 mm + 0,66 mm + 0,86 mm 2 1,57 mm + 0,87 mm + 0,90 mm 3 1,61 mm + 0,91 mm + 1,02 mm

Слід зауважити, що подібний, ретельний підбір обов'язковий і необхідний тільки при заміні поршнів або демонтажі поршневих кілець. А в разі, якщо заміна прокладки головки блоку циліндрів проводиться окремо без зняття установки поршнів, то, як правило, встановлюють нову прокладку товщини такий же, як і у старій.

Ремонтні прокладки.

У процесі тривалої експлуатації двигуна, в слідстві порушення температурного режиму, детонації і застосування не якісного палива і антифризу площині прилягання блоку циліндрів і головки блоку деформуються. Особливо для рядних багато циліндрових моторів. Як наслідок потрібно фрезерування або шліфування цих «привалочних» площин, що призводить до зменшення обсягу камери згоряння. У тих випадках, коли при обробці значно зменшується висота камери згоряння, щоб уникнути зміни ступеня стиснення, передбачається установка ремонтної прокладки головки блоку зі збільшеною товщиною.
Приклад: прокладка головки блоку для двигуна BMW M 20 B 20 . Майже всі виробники прокладок випускають ремонтні прокладки головки блоку , Що мають ремонтне збільшення по товщині на 0,20 мм - 0,40 мм.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов