Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дрифт велосипед | Подорожуй, пізнавай!

  1. особливості конструкції
  2. Дрифт: що являє собою цей стиль їзди?
  3. Вибір велосипеда для дріфту
  4. установка двигуна

Наша сеть партнеров Banwar

Існує величезна безліч стилів їзди на велосипеді, і для кожного з них потрібно засіб окремого типу. Так екстремальний спуск з гори представлений даунхіл - велосипедом, різновидом гірського велосипеда. Але є ще один спосіб екстремально спуститися з гори на велосипеді і це 3ех колісний дрифт - велосипед.

Багато велосипедистів якщо і чули про дріфте, то спеціальних велосипедів для нього не зустрічали. І правда, в першу чергу дрифт асоціюється з гонками на автомобілях, а не триколісних велосипедах. Однак у вузьких колах це захоплення дуже поширене. Якщо воно вас приваблює, слід враховувати його небезпека, і підходити до вибору велосипеда потрібно з усією увагою.

особливості конструкції

Головна особливість велосипедів для дріфту - їх унікальність, рідкість, неординарність. Через те, що знайти їх в магазинах навіть великих міст - нездійсненне завдання, часто велосипеди для дріфту споруджуються велосипедистами самостійно.

За основу можна взяти практично будь-яку модель триколісного велосипеда - важливо лише дотримати конструкцію і деякі нюанси.

А конструкція у цих велосипедів така:

  • Існує величезна безліч стилів їзди на велосипеді, і для кожного з них потрібно засіб окремого типу Три колеса. Вони мають різний діаметр і товщину. Переднє колесо - середнього розміру, близько 20 дюймів в діаметрі, приблизно як на BMX. Задні колеса в кілька разів менше, але їх відрізняє велика товщина - вона може перевищувати діаметр в два рази. В цілому задні колеса за своїм зовнішнім виглядом більше схожі на автомобільні, ніж на велосипедні.
  • Задні колеса не мають традиційних гумових покришок. Вони монолітні і виготовляються гладкого, міцного і зносостійкого матеріалу - наприклад, пластмаси спеціальних сортів (поліпропілен). Це потрібно для того, щоб поверхня коліс витримувала тривалий тертя об асфальт при дріфте.
  • Особливості дріфту припускають також низьку посадку велосипедиста - це потрібно, щоб велосипед не перекинувся при ковзанні по трасі. Розташовується сидіння поруч із задніми колесами і може регулюватися.
  • На вилці переднього колеса є опори для ніг - вони використовуються як додатковий засіб управління велосипедом.
  • Педалі - другорядна деталь, яка часто взагалі опускається. Необхідність в них відпадає знову ж через особливості стилю їзди - велосипед буде їхати сам, без допомоги водія.

При самостійній збірці велосипеда для дріфту задні колеса зазвичай робляться з передніх коліс картів, які обшиваються розрізаними трубами ПВХ: це знижує тертя, дозволяє з меншими зусиллями йти в замет. Твердість ПВХ підбирається досвідченим шляхом і залежить від того, наскільки потрібно послабити силу тертя: дріфтер-новачкам слід для початку брати м'який матеріал, щоб навчитися контролювати велосипед. Однак в будь-якому випадку колеса повинні бути гладкими.

Гальма встановлюються тільки на переднє колесо, якщо не брати до уваги самих ніг водія. Гальмо потрібен не тільки для того, щоб знизити швидкість при спуску по трасі, але і для здійснення трюків. Так, саме по собі ковзання - не єдине, що можна зробити під час дріфту. Але намагатися робити трюки новачкам не слід - на великій швидкості легко втратити контроль і вилетіти з траси.

Ідеальний розмір колісної бази - 97-115 см. При створенні свого велосипеда слід дотримуватися такого параметра, щоб отримати максимально ефективний пристрій для ковзання по дорозі.

Кращий матеріал рами - алюміній. Сталеві моделі дуже важкі, карбон крихкий і доріг - враховуйте це при виборі моделі для дріфту.

Дрифт: що являє собою цей стиль їзди?

Легко зрозуміти, чому в місті триколісні велосипеди можна зустріти хіба що у малолітніх дітей, а моделі для дріфту мало хто бачив. Справа в тому, що дрифт - це екстремальний спорт, що полягає в спуску з пагорбів по гладкій асфальтованій поверхні. На поворотах велосипедист йде під вражаючий контрольований замет, який і називається дрифтом. У процесі можна також виконувати трюки - наприклад, ковзати «змійкою» на прямих ділянках дороги.

Вело - дрифт - це екстремальний спорт, з усіма витікаючими з цього наслідками, що полягає в спуску з пагорбів по гладкій асфальтованій поверхні. При цьому часом дрифт відбувається на швидкостях близьких до 50км / год

З'явився дрифт зовсім недавно - в 2009 році. Велосипедисти з Нової Зеландії вирішили пристосувати дитячі велосипеди для екстремальної їзди: посилили раму, зробили задні колеса міцними і гладкими і пішли підкорювати місцеві пагорби. Завдяки своїй видовищності і екстремальності, а також відеороликів на YouTube дрифт швидко почав набирати популярність. У наших краях про нього, правда, поки мало хто знає.

Для того, щоб велосипед міг піти в занесення, необхідне дотримання ряду умов:

  • гладкість траси і коліс - забезпечується найменша сила тертя;
  • правильні розміри велосипеда;
  • правильна посадка райдер а - як можна ближче до землі і задньої парі коліс (центр ваги в такому випадку розташований таким чином, щоб велосипед не перевертався в заметі).

Дрифтом займаються, як правило, на дорогах загального користування - спеціальних трас для нього немає навіть на Заході, не кажучи вже про Росію. Тому дуже важливо дотримуватися правил безпеки при їзді:

  • Навіть при спусках по пологим горбах, коли НЕ передбачається занадто висока швидкість, обов'язковий повний комплект захисту, аж до повнорозмірного шолома . Ковзаючи по дорозі, неможливо передбачити всі - з-за повороту може здатися машина або на шляху раптово з'явиться яка-небудь тварина - і травма вам забезпечена.
  • Необхідно вивчити трасу - в першу чергу, щільність трафіку на ній.
  • Стан дорожнього полотна також важливо - особливо в наших умовах. Ями, тріщини, нерівності - все це критично небезпечно при дріфте. Навіть невелика вибоїна може привести до сумних наслідків.
  • Щоразу перед початком спуску перевіряйте надійність гальмової системи. Щоб ковзання вийшло ефектним, розганятися доводиться до 50-60 км / ч - без якісних гальм зупинитися в кінці спуску буде неможливо.

Якщо дотримуватися всіх правил і вибрати хороший велосипед, дріфт доставить вам тільки задоволення.

Вибір велосипеда для дріфту

Через молодості стилю, не всі виробники ще «потрапили в хвилю» і почали виробляти велосипеди для дріфту і комплектуючі до них. Тому багато райдери збирають відповідну конструкцію самостійно. Якщо ж ви не впевнені, що робота своїми руками вийде або що такий велосипед буде досить надійним, можна спробувати знайти модель в інтернеті: в реальних магазинах нашої країни велосипеди для дріфту навряд чи представлені.

Варіанти такі:

  • Повноцінний велосипед можна купити в інтернет-магазинах. Збірка з якісних комплектуючих обійдеться в 400-600 $. Вам прийде повний комплект деталей, який залишиться тільки зібрати.
  • Купити раму і задню вісь, а решта зробити самостійно. Цей варіант позбавляє від необхідності різати і варити метал від старих велосипедів, а також дозволяє індивідуально підібрати комфортне сидіння і відповідні колеса. Цей варіант обійдеться приблизно в 200 $.
  • Зібрати велосипед для дріфту з нуля своїми руками. Вартість широко варіюється в залежності від вихідних матеріалів.

установка двигуна

Як правило, в гору байк в'їжджає, будучи причепленим до автомобіля, особливо, якщо у нього немає педалей. Якщо ж автомобіля немає, спростити завдання підйому на пагорб може установка мотора на сам велосипед. Такі моделі проводяться деякими компаніями, і одна з них - SFD Industries в США.

Але використовують такі моделі для дріфту на рівній поверхні, без ухилів. Або ж за місце карта на картінгдромах. Велосипед з мотором для дріфту або як їх ще інакше називають - дріфтбайк, відокремився в окремий напрям, він менш екстрималів, так як має меншу швидкість, але за видовищністю і за вмінням керувати ним, нітрохи не поступається дріфтвелам.

Дріфтбайк - різновид велосипеда з мотором, окрема спортивна дисципліна. Дріфтбайкі разлічаютс від дріфтвелов і конструктивно і стилем їзди і особливістю заїзду.

Особливості моторизованого велосипеда для дріфту:

  • Збільшене переднє колесо. У цій моделі воно має діаметр не 20, а 26 дюймів.
  • Потужність бензинового двигуна - 6,5 л. с.
  • Посилена рама, що витримує додаткові навантаження при ковзанні, пов'язані з масою мотора.
  • Висока вартість - до 2000 $. При доплаті може бути збільшена потужність мотора.

Таким чином, велосипеди для дріфту - це дивина для наших країв, яка відрізняється простою і надійною конструкцією і дозволяє отримати море задоволення від нового стилю екстремальної їзди. Купити такий велосипед складно, але можна зібрати самостійно - головне, підібрати якісні деталі.

Дрифт: що являє собою цей стиль їзди?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов