Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Другий акумулятор - перевірене, але не єдине рішення

Наша сеть партнеров Banwar

Н а перший погляд, в світі сучасного автомобільного електроживлення все давно усталене: є накопичувач і хранитель електрики - акумулятор, і є генератор, завжди готовий заповнити його втрати на запуск двигуна і підтримку споживачів - від штатних фар, щіток та музичного центру до лебідок, допосвещенія і побутових приладів експедиційного позашляховика. Часто велика кількість обладнання вимагає ще одного акумулятора, крім усього іншого забезпечує гарантований пуск двигуна навіть при сіла основний батареї. І це, мабуть, саме просте і зрозуміле рішення - другий акумулятор, ізольований по споживанню від основного. Це не вчорашнє і навіть не позавчорашнє винахід. Подвоїти струм, що видається на лебідку, або розділити ланцюга живлення стартера двигуна і побутових приладів - ідея, що лежить на поверхні. Але от питання: як заряджати і першу, і другу батарею одним генератором? З'єднувати безпосередньо їх плюси і мінуси безпосередньо не можна. По-перше, при нерівному рівні заряду слабша батарея буде постійно підживлюватися від сильнішою, знижуючи загальну готовність до запуску. По-друге, навіть дуже хороший і витривалий генератор може перегрітися і вийти з ладу, віддаючи в мережу подвоєний струм. Нарешті, просте паралельне підключення двох батарей знижує рівень автономності, оскільки позбавляє власника можливості мати аварійний резерв.

Тому при підключенні другого акумулятора застосовують розділові пристрої. Простіше кажучи - комутатори, що представляють собою потужні перемикачі різних конструкцій, від найпростіших саморобних до перевірених заводських. Їх завдання - дати по черзі заряд спочатку однієї, а потім іншої батареї. Всім відомі зручні пристрої розв'язки акумуляторів, наприклад «УРА» з різними цифровими індексами. Найбільш популярний «УРА-200» має силове реле і контролер, працює без падіння напруги на контактах і не вимагає підвищених вольт на силовому виведенні генератора. Крім автоматичного підключення і відключення другої батареї комутатор дозволяє задіяти примусове з'єднання батарей для пуску при великих морозах або для видачі підвищеного струму на лебідку.

Крім автоматичного підключення і відключення другої батареї комутатор дозволяє задіяти примусове з'єднання батарей для пуску при великих морозах або для видачі підвищеного струму на лебідку


У звичайному кислотному акумуляторі найбільш уразливі пластини і електроліт,
який вимагає герметичності корпусу і вертикального положення батареї

Самі по собі додаткові акумулятори теж можуть бути різними. Зрозуміло, простіше і дешевше всього поставити аналог основної батареї, але є альтернатива у вигляді гелевих батарей. Серед переваг гелевих акумуляторів - можливість розташовувати їх як вертикально, так і горизонтально і нечутливість до вібрацій і пошкоджень корпусу (густа маса електроліту просто не випливає через отвори). Гелеві батареї не обслуговуються. Також на їхньому рахунку довговічність і відсутність ризику осипання пластин при віддачі критичного струму. Але нічого не дається просто так, і за поліпшення деяких параметрів гелевих батарей теж доводиться платити. Перш за все - ретельним контролем зарядного струму і самій мірі зарядки. Особливо небезпечний для них перезаряд, адже всередині густий електролітній маси, точно так само як і в звичайному акумуляторі, при заряді виділяються бульбашки газу. Але якщо в простій батареї вони легко спливають, поступаючись місцем електроліту, то тут вони можуть збиратися у великі бульбашки, що створюють помітний тиск. Другий мінус - гелеві акумулятори бояться сильних морозів. Значить, крім специфічного пристрою для зарядки, вони зажадають організації утеплювача. Та й самі по собі вони вдвічі дорожчі за звичайні.

Та й самі по собі вони вдвічі дорожчі за звичайні

Незважаючи на те що в багатьох випадках використання гелевих батарей виправдано, в нашому кліматі вони принесуть більше клопоту, ніж користі.

Але що робити, якщо в процесі використання лебідки або просто після тривалої стоянки все батареї виявилися розряджені і вже не в змозі провернути мотор? Є рішення, незвичайне як по конструкції, так і за принципом дії. Про суперконденсатори, завдяки «Е-мобіль», чули, напевно, все. Але те, що вони як мінімум пару десятиліть успішно застосовуються в якості переносних джерел живлення, наприклад, фотографами або на автосервісах, відомо небагатьом. До того ж більшість з користувалися подібними пусковими блоками і не підозрювали, що всередині невеликих плоских коробочок немає зовсім ніяких акумуляторів! Накопичувачем і джерелом електрики в цих блоках є електролітичні конденсатори великої ємності. Що це означає?

Що це означає


Герметичний бокс зручний для зберігання. У ньому містяться і силові дроти,
і додатковий перехідник USB для зарядки від стороннього джерела

Важко повірити, що в настільки компактною коробочці зберігається заряд,
здатний прокрутити стартер солідного мотора. Але це так

Конденсаторів абсолютно байдужа робоча температура. Вони абсолютно не бояться морозу.

Крім того, конденсатори можна заряджати імпульсним струмом навіть від акумулятора, що сів на 95%. Грубо кажучи, закумулювати залишки електрики на один пуск. Як це працює? Перейдемо від теорії до практики, використовуючи для тесту поширене на нашому ринку пристрій Berkut JSC-450 з максимальним струмом віддачі в 450 і наш редакційний автомобіль. Його акумулятор посаджений до семи вольт, його стартер вже не провертає велику бензинову «вісімку» об'ємом 5.6 літра. Підключаємо клеми до сіла батареї і натискаємо кнопку зарядки. Повільно, протягом п'яти хвилин, пусковий блок зарядився. Тепер повертаємо ключ, стартер бадьоро крутить - ми завелися! Пробуємо ще раз - і знову запуск, правда, акумулятор вже майже повністю сіл (відео цього процесу ви можете подивитися на каналі 4х4Club на YouTube). Наступний тест ще більш незвичайний. Пробуємо підзарядити самі конденсатори.

Замість штатного акумулятора заряджаємо JSC-450 від пауербанка для мобільного телефону.

Використовуємо для цього роз'єм міні-USB і провід в комплекті. Так, не швидко, але після двадцяти хвилин перекачування електронів чарівна коробочка показала зарядку в 12 вольт. Пробуємо знову завести автомобіль - стартер крутить! Треба зауважити, що ми відчували прилад середньої потужності - у продажу є номінали в 300 і 800 ампер.

Поведемо підсумки. Які переваги у конденсаторного пускового пристрою? Перш за все, за ним не потрібен догляд. Його можна нескінченно довго зберігати як вирядженим, так і зарядженим. Між іншим, в зарядженому стані конденсаторний блок може зберігатися нескінченно довго, залишаючись працездатним при температурах від -40 до +65 ° C. Їм можна користуватися для пуску і без акумулятора, а заряджати конденсатори від прикурювача іншого автомобіля або будь-якого зовнішнього джерела напругою не вище 12V. Блок важить близько півтора кілограм і має невеликі габарити. Навіть разом з герметичним кейсом його розміри не перевищують і половини стандартного акумулятора, а клеми не бояться переполюсовкі. Для дизельних автомобілів передбачений режим прогріву свічок розжарювання з тривалої віддачею меншого струму.


Сучасні конденсатори практично не старіють, що виливається в десять тисяч циклів заряду-розряду і термін придатності в десять років.

А недоліки? Так, вони теж є. По-перше, пристрій призначений саме для запуску двигуна. Крутити лебідку у нього якщо і вийде (в режимі дизельного пуску), то недовго. По-друге, конденсаторний блок недешевий. Сьогодні він приблизно вдвічі дорожче акумулятора автомобіля, для якого може бути використаний. Тоді є сенс брати його з собою в поїздки? Якщо ви подорожуєте великою командою - швидше за все, немає. Адже завжди можна прикурити і класичним способом. Але в разі, коли ваш маршрут пролягає далеко від великого трафіку і розраховувати доводиться лише на себе, пристрій конденсаторного пуску, кинуте в числі іншої поклажі на дно багажника, може стати паличкою-виручалочкою.

Одним словом, не забувайте про правильне харчування, незалежно від того, хто споживач - ви, мотор вашого автомобіля або його електроприлади.

Але от питання: як заряджати і першу, і другу батарею одним генератором?
Але що робити, якщо в процесі використання лебідки або просто після тривалої стоянки все батареї виявилися розряджені і вже не в змозі провернути мотор?
Що це означає?
Як це працює?
Які переваги у конденсаторного пускового пристрою?
А недоліки?
Тоді є сенс брати його з собою в поїздки?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов