Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дуель: Hyundai Accent і Citroen C-Elysee (+ окупність дизельного Peugeot 301)

  1. позиціонування
  2. Як їде?
  3. Чи є інновації?
  4. конкуренти
  5. вартість утримання
  6. Дизель на компактному седані: воно того варте?
  7. У підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Компактні седани В-С-класу дуже затребувані в Україні та 2017 років подарував нам оновлення популярних моделей Hyundai Accent, Citroen C-Elysee, Peugeot 301

Компактні седани В-С-класу дуже затребувані в Україні та 2017 років подарував нам оновлення популярних моделей Hyundai Accent, Citroen C-Elysee, Peugeot 301. Що дали зміни? Хто як їде, хто просторіше? І в результаті - який автомобіль краще?

позиціонування

Всі представлені тут автомобілі - це седани, які стоять на стику В-С-класу: номінально їх довжина вже сягає майже 4,5 м; але в основі лежить шасі моделі В-класу. Однак це саме той формат, який так люблять українці: на ці класи припадає близько 30% загального ринку нових автомобілів в Україні. І подібні седани намагаються «сидіти» на двох стільцях відразу - в сенсі, залучити покупців двох класів.

Седан Hyundai Accent таким був завжди - починаючи з моменту своєї появи в 1994-му. А всього історія моделі налічує п'ять поколінь. Нинішній автомобіль - Hyundai Accent з кодом HCr - з'явився в 2016 році, продажу в Україні стартували в 2017-м. На інших ринках ця модель також зустрічається під ім'ям Verna і Solaris.

Історія Citroen C - Elysee і Peugeot 301 не настільки багата: фактично мова йде про перше покоління моделей, продажі яких стартували в 2013 році, а в кінці 2016- го пережили оновлення. Українські продажі оновлених моделей стартували на початку 2017 року. Проте, за свою коротку історію Citroen C - Elysee встиг стати триразовим чемпіоном Світового чемпіонату кузовних гонок WTCC: «прийшов, побачив, переміг».

Всі автомобілі в статті - в максимальних версіях, плюс деякі опції; Hyundai Accent і Citroen C-Elysee - з бензиновими моторами об'ємом 1,6 л і 6-ст. АКПП; Peugeot 301 - з дизельним мотором 1,6 л і 5-ст. МКПП, ситуація з ним буде розглянута окремо.

Як їде?

Hyundai Accent їде по-європейськи класно і добротно: в характері автомобіля відчувається легкість. Він легко і точно повертає, нейтральний на дузі віражу; на кермі є зусилля достатню для розуміння крутизни повороту, але не напружує своєю вагою. При цьому підвіска комфортно відпрацьовує нерівності абсолютно різного характеру - будь-то ями або горби, великі чи маленькі. А ще в салоні тихо - і при розгоні (мотор чути лише в зоні вище середніх оборотів), і при роботі підвіски.

Одним словом - шасі Hyundai Accent ніби прийшло до нас зі світу моделей С-класу, причому його кращих представників. Мотор теж хороший, але подібного відчуття «на півкласу вище» вже не викликає: він просто чесно відпрацьовує свої обіцяні 123 л.с., мало шумить до 3,5-4 тис. Об / хв, непогано тягне на «низах» і прокидається з хорошою тягою на «верхах». Можливо на сприйняття мотора вплинула АКПП, оскільки саме «автомат» - це найслабша ланка в вишколених характер Hyundai Accent. Справа в тому, що АКПП постійно намагається піти до високих передачам, однак не поспішає опускатися вниз при необхідності прискорення. У цьому немає проблеми при неспішної їзди; але якщо ви спробуєте їхати навіть не швидко, а лише «злегка динамічно» - це стане проблемою. Замість того, щоб скинути одну передачу і забезпечити достатній рівень прискорення, «автомат» тягне до останнього, змушуючи водієві втопити педаль газу в підлогу. Потім, схаменувшись, скидає багато передач (мій рекорд - з 6-ї на 3-ю) і заганяє мотор в зони високих обертів і високої потужності, що попутно позначається на шумі і витраті палива.

Зовнішність і салон Hyundai Accent приємно оманливі: екстер'єр та інтер'єр кажуть, що перед нами «просто сучасний автомобіль», але в їзді виявляється, що Accent вже переріс свій клас. Спереду місця достатньо і в цілому сидіння зручне; мотор справно робить свою роботу - ці пункти нехай не викликають захоплення, але точно заслужили оцінку «добре». А ось «автомат» підкачав: вгору він перемикається м'яко і непомітно, але при розгоні не поспішає скидати передачу, а «спорт» -режимі немає.

У седані Citroen C-Elysee є «спорт» -режим, та й в цілому АКПП працює більш жваво: зміна передач відбувається швидко в будь-яку сторону. Часом здається, що при розгоні педаллю акселератора я керую не тільки мотором, але і АКПП: трохи натиснув - прискорюємося за рахунок мотора; сильніше натиснув - мінус одна передача; ще сильніше - мінус пара передач, вище обороти, максимальне прискорення.

Але здається, що цей запал більше ніхто не хоче підтримати: все налаштовано на комфорт і неквапливу їзду. Мотор VTi 115 добре тягне на низьких і середніх оборотах, але на верхах поступається Hyundai якраз на паспортну різницю в потужності. Кермо відверто легкий, часом на нього проходять удари від нерівностей. Підвіска також зроблена дуже м'якою, явно налаштованої на комфорт - і це добре на невеликих нерівностях, автомобіль буквально пливе по дорозі. Але здається, що підвісці не вистачає енергоємності - з початком середніх і великих ям та вибоїн її нерідко «пробиває» до обмежувачів з неприємними відчутними поштовхами і стукотами. При цьому задня частина автомобіля на поганих дорогах часом відзначається посмикуваннями в різних напрямках; проблема вирішується лише пасажирами ззаду і завантаженням багажника, але тоді хід підвіски стає ще менше.

Після поновлення Citroen C - Elysee став виглядати солідніше: широкий «передок», великі фари, багато хрому, розкішні диски і колір. І відчуття від їзди аналогічні: нешвидко, з акцентом на комфорт і солідність для людини «в роках». Мотор 1,6 л і 115 к.с. - не стільки для швидкої їзди, скільки для «запасу під ногою»; АКПП в цьому допоможе. Салон також намагається виглядати солідно: горизонтальна передня панель візуально розширює простір; спереду місце вдосталь.

І ось, коли здавалося, що Citroen C-Elysee програв майже все їздові дисципліни, на арену виходить його брат-близнюк Peugeot 301. Зі зміною «подвійного шеврона» на «лева» попутно в сторону сімейства котячих змінилися і звички. Головна зміна - підвіска: вона стала більш пружною і щільною. Це позитивно позначається на керованості і стабільності їзди: згадані посмикування і розгойдування задньої частини тут змістилися далеко за 100 км / ч, на автомобілі можна впевненіше їхати і на швидкісному шосе, і в повороті. При цьому - уявіть собі - машина відчувається більш комфортною: адже хай підвіска відпрацьовує дрібні нерівності більш пружно, але тепер її майже не пробиває на середніх і великих ямах. До речі, настройки підвіски більше залежать не від марки і моделі (Peugeot або Citroen), а від обраного двигуна і КПП, тобто маси певної версії автомобіля.

Дизельний мотор тут виступає поза заліком (про це розповім в окремому блоці), однак не можна не відзначити його отличнейшую тягу в середній зоні: приблизно з 1,5 до 4 тис. Об / хв - цей мотор здається могутніше будь-якого з конкурентів в даній статті. Однак наскільки динамічніше - настільки і голосніше: дизель відчутно торохтить, що чутно як зовні, так і в салоні. Все-таки рамки бюджетного класу мають на увазі економію, в тому числі - і на звукоізоляції. «Механіка» запам'яталася великими ходами важеля, але потрапити в передачу не проблема; педаль зчеплення важкувата, проте момент спрацьовування відчувається добре.

В ході поновлення Peugeot 301 помітно змінився в зовнішності: пару штрихів - нові передні фари, задні ліхтарі з «кігтями» - і перед нами майже Peugeot 508! Салон в цілому схожий на Citroen, відмінність лише в приладах і парочці деталей (сенсорний дисплей не береться до уваги тому що це опція). Сидіння однакові за формою, але відчувалися більш зручними: здається, використана інша тканина, яка краще фіксувала тіло. Під капотом - похвально тяговітий і економічний дизель, який завжди працює з «механікою»; АКПП для дизельної версії автомобіля не передбачено.

Однак ні Peugeot 301, ні Citroen C-Elysee не можуть вирішити численні проблеми з ергономікою. Кнопки склопідйомників - на центральній консолі; підлокітник - маленький і вимагає відкидання при кожному зажатии / зняття «ручника»; підігрів передніх сидінь - з кнопкою в невидимій зоні; «Двірники» вимагають акуратності при заміні - інакше можна подряпати кромку капота; замість повноцінного «клімату» - дисплей з позначенням «тепліше / холодніше»; кришка багажника - без оббивки, є лише з пластикові ручки. При цьому в цілому, в загальних і глобальних питаннях, автомобілі-то хороші. У задній частині салону настільки просторо, що згадується анекдот про непомітний акваріум з бегемотами в кутку кімнати. Багажник об'ємом 506 літрів склав би честь і седану D-класу, плюс є складне заднє сидіння. Але таке відчуття, що «не пошкодувавши лінійкою щедро відміряли розміром», а як його використовувати - до кінця не продумали.

Навпаки, в Hyundai Accent все добре деталях, але не так просторо в цілому. Головна проблема - в задній частині салону: якщо місця для ніг ще на межі «достатнього», то місця для голови заднього пасажира вже відверто впритул. У той же час - автомобіль відмінно пропрацьований в дрібницях: наприклад, недолік місця він компенсує підігрівом для задніх сидінь; попутно є двоступеневий підігрів спереду, підігрів лобового скла, навіть підігрів керма! Багажник не дуже програє в розмірах (480 л), зате пропонує не тільки оббивку, а й сенсорне відкривання: досить постояти поруч з багажником 3 секунди - замок відкривається і кришка трохи відкривається (але не до кінця, тому що немає електроприводу). А ще - є бесьключевой доступ і запуск двигуна кнопкою.

«Французи» радують простором ззаду і великим багажником. Але засмучують дрібними недоробками: склопідйомники, «двірники», кришка багажника; замість клімату - т.зв. «Автоматизований кондиціонер». Навпаки, Hyundai Accent гарний в деталях: є підігріви всього і вся, запуск двигуна кнопкою, сенсорне відкривання багажника. Лише простір ззаду - на рівні класу, але не більше того. В цілому Hyundai Accent здається низьким, хоча це не так: заявлений кліренс становить 160 мм, та й передній бампер вище більшості бровок ...

До речі, про бордюрах, морозах, бруду, і інших непростих дорогах - цього творці всіх автомобілів приділили особливу увагу, тому що подібні седани спочатку були розроблені під непрості умови експлуатації. У всіх автомобілях - поліпшені ущільнювачі по контуру дверей; збільшена ємність АКБ і більше бачки омивача; посилена підвіска. Седани Citroen і Peugeot 301 відрізняються підвищеним розташуванням повітрозабірника, використанням гвинтів і болтів замість кліпсовой кріплення в деяких кузовних панелях, наявністю заводської захисту двигуна (ось чому їх заявлений кліренс 138 мм). На подив, але Hyundai Accent позбавлений заводський захисту, зате може похвалитися штатними бризговиками на всіх колісних арках, підігрівом лобового скла і форсунок омивача.

Чи є інновації?

Загальна архітектура нового Hyundai Accent нагадує попередника, але в деталях все інше: в загальній структурі кузова зросла частка високоміцних сталей; передня незалежна підвіска - з іншими настройками і кріпленням підрамника; незалежна задня підвіска - схожа на підвіску від старшої моделі Elantra; разом гідропідсилювача - електричний підсилювач керма. Двигун Gamma 1.6 отримав індекс G4FG замість минулого G4FC, а разом з індексом - і радий доробок: нові розподільчі вали, поршні, впускний тракт; є подвійна (впуск / випуск) система регулювання фаз газорозподілу. АКПП також була модернізована: змінився гідротрансформатор, збільшилася кількість фрикційних дисків.

Парочка Citroen C-Elysee і Peugeot 301 створена на загальній глобальної «Платформі 1» групи PSA, яка використовується для компактних автомобілів B-класу: Citroen C3 , Peugeot 2008 , Citroen C4 Cactus . Звідси схожа архітектура кузова і конструкції - передня незалежна підвіска типу Макферсон і задня напівзалежна на основі поперечної П-образної балки; плюс відомі «загально-платформні» мотори у вигляді 3-циліндрового 1,2-літрового бензинового PureTech або 1,6-літрового дизеля HDi. Разом з тим, седани відрізняються збільшеною до 2,65 м колісною базою (фактично найбільша база для цієї платформи) - що і дало свій результат у вигляді дуже просторого салону. А останнє оновлення «подарувало» не тільки зміни в зовнішності, але також оновлений двигун PureTech VTi 82 (+10 к.с.) і 6-ст. АКПП серії ЕАТ6, яка ще недавно зустрічалася тільки на більш дорогих автомобілях групи PSA: Citroen C4 Picasso , Peugeot 508 , DS4 , Пр.

В цьому класі і за ці гроші складно шукати інновації, які перевернуть ринок; всі автомобілі «просто сучасні», але без радикальних рішень. Атмосферні двигуни, гідромеханічні АКПП; навіть загальна архітектура схожа: передній привід, поперечне розташування двигуна, незалежна підвіска спереду і незалежна ззаду. Головне технічне зміна для «французів» - нова АКПП серії ЕАТ6 і більше потужності в моторі 1,2 л. Седан Hyundai Accent - повністю новий, але побудований на основі вже відомих рішень: наприклад, двигун Gamma 1.6 кардинально не змінився, але отримав ряд істотних доробок.

Однак виділитися можна в питаннях додаткових функцій і системи мультимедіа. Наприклад, Hyundai Accent радує 7-дюймовим сенсорним дисплеєм: аудіосистема, навігація, голосове керування, камера заднього виду, просте і зрозуміле загальне меню. Є підтримка Bluetooth, Android Auto, Apple CarPlay; є навіть можливість роботи з мережею Wi-Fi - можна подивитися погоду або пробки в дорозі. «Французи» можуть відповісти своєю системою мультимедіа на основі сенсорного 7-дюймового дисплея, що з'явилася якраз в ході оновлення і пропонує схожу функціональність: радіо і телефон, картинка з камери заднього виду, навігація; плюс підтримка роботи зі смартфонами за технологіями Mirror Link, Android Auto, Apple CarPlay. Особливу увагу приділю профілем користувачів і голосовому управління: перше дозволяє створювати профіль «під себе» - оформлення дисплея, ряд налаштувань системи; а голосове управління дозволяє не просто давати команди, але навіть вести якийсь діалог з системою. Наприклад, для вибору радіостанції можна сказати її номер в пам'яті або частоту в МГц; при наборі номера телефону - можна сказати ім'я людини з телефонної книги або надиктувати номер по цифрам.

Системи мультимедіа в цілому можна порівняти за функціоналом - аудіо, телефон, камера, настройки, голосове керування, навіть можливість роботи з Wi - Fi мережами - і в цілому тішать тим, що сучасні технології прийшли в клас масових недорогих автомобілів. Однак врахуйте, що ці системи пропонуються або в складі найбільш дорогих комплектацій (Accent) ...

... або як окрема опція ( «французи»). В останньому випадку я настійно раджу розщедритися: штатна магнітола Citroen C - Elysee має проблеми з ергономікою: регулювання гучності кнопками зліва, «крутилка» - це ручний вибір частоти радіо. А система мультимедіа з сенсорним дисплеєм не тільки надає функціональності і відчуття сучасності, але також вирішує проблеми зручності управління.

Нарешті, зазначу і парочку дрібниць - приємних і не дуже. Наприклад, Hyundai Accent виділяється класної панеллю приладів Super Vision. Це не тільки красиві прилади, але і багатофункціональний дисплей бортового комп'ютера: він вміє показувати інформацію про витрату палива, запас ходу, дистанцію пробігу; а також - ось що приємно - включення світла, перемикання АКПП, активацію і настройку роботи «двірників». Ще одна родзинка Hyundai Accent - цікаві фари: світлодіодний (LED) ходової світло, «лінзованной» оптика, і навіть (увага!) Функція бічного світла завдяки спеціальним спрямованим лампам. Близнюки Citroen C-Elysee і Peugeot 301 можуть відповісти лише простеньким БК; а фари, незважаючи на складну конструкцію (окремі секції для ближнього і дальнього світла), порадують тільки окремими смужками світлодіодів. Але не все так просто ...

Сприйняття приладів Citroen C - Elysee і Peugeot 301 покращується з включенням підсвічування, проте в цілому простенький БК не може змагатися з дисплеєм панелі приладів Super Vision в моделі Hyundai Accent: красиво, зручно, функціонально!

Аналогічна ситуація з передніми фарами: світлодіодна смужка, лінзи, навіть бічне світло. Але - увага! - все це справедливо лише для дорогих версій Hyundai Accent, оскільки простіші версії автомобіля отримують прилади та фари простіше. На цьому тлі «французи» з багатосекційними фарами і завжди присутньої світлодіодним (LED) смужкою денного ходового світла вже будуть виглядати краще за суперника.

конкуренти

Номінально парочка Citroen C-Elysee і Peugeot 301 дуже недорога: від 310 тис. Грн. (Близько $ 11,6 тис.); однак це версії з 1,2-літровим 82-сильним мотором, в базовій комплектації без подушки безпеки пасажира і без кондиціонера. Середня версія «французів» з аналогічним мотором і помітно кращим оснащенням оцінюється майже в 335 тис. Грн. (Близько $ 12,5 тис.); або дорожче - приблизно 367 тис. грн. (Близько $ 13,7 тис.) За бензиновий мотор 1,6 л і МКПП або майже 396 тис. Грн. (Близько $ 14,8 тис.) За турбодизель 1,6 л і МКПП. Максимальні версії автомобілів - з турбодизелем 1,6 і МКПП або бензиновим мотором 1,6 і АКПП - оцінені в 426 тис. Грн. (Близько $ 15,9 тис.) І 436 тис. Грн. (Близько $ 16,3 тис.) Відповідно; але це без урахування додаткових опцій.

Седан Hyundai Accent в базі дорожча: мінімум 374 тис. Грн. (Близько $ 14 тис.) За базовий версію з мотором 1,4 л и 6-ст МКПП. Далі слід широкий вибір Середніх версій в ціновому діапазоні 390-445 тис. Грн (около $ 14,5-16,6 тис.): Вибір между бензиновими моторами 1,4 л (100 к.с.) и 1,6 л (123 к.с.); вибір между МКПП и АКПП; різний оснащення. Максімальні Версії Hyundai Accent всегда комплектуються мотором 1,6 л, є вибір между МКПП и АКПП; ціннік - від 472 тис. грн. до 538 тис. грн (около $ 17,6-20 тис.) в залежності від конкретної КОМПЛЕКТАЦІЇ. Однак порівняння «в лоб» буде не зовсім вірним, оскільки для конкуренції з максимальним Hyundai Accent до максимальних версіями Citroen C-Elysee і Peugeot 301 потрібно додати кілька дорогих опцій (сенсорний дисплей, камеру заднього виду) і тоді ціна «французів» складе 463 тис . грн., але це все одно дешевше Hyundai Accent.

А тепер підбираємо конкурентів. По-перше, Renault Logan - він дешевше конкурентів «в базі», є дизельний мотор; але також є відчуття економії в деталях і не вистачає потужних двигунів. По-друге, Ravon R4 - приблизно як Logan, навіть дешевше, великий багажник; але непоказна зовнішність, не вистачає цікавих деталей, та й в цілому марка Ravon ще слабо відома для звичайного покупця. Третій варіант - Skoda Rapid: тут з популярністю марки і моделі все добре; є великий багажник, сучасна техніка, включаючи мотори TSI; але немає дизелів, так і в цілому автомобіль оцінений на рівні Hyundai, при цьому поступається йому в ряді пунктів оснащення. Четвертий варіант - літній VW Polo Sedan - нагадує ситуацію з Rapid: відоме ім'я, великий багажник, сучасна техніка; але ціна вигідна тільки в базі, немає дизеля і деяких цікавих опцій. Нарешті, п'ятий варіант - седан KIA Rio: автомобіля нового покоління у нас немає, а минає Rio радує низькою ціною і непоганим оснащенням в середніх версіях, але засмучує мізерним вибором малопотужний моторів і відсутністю сучасного оснащення.

Головних конкурентів я назвав і описав вище. Але серед непрямих можна згадати і чимало інших автомобілів: знизу - щось доступне, на кшталт ZAZ Vida; зверху - базові версії седанів С-класу, на кшталт Ford Focus або Hyundai Elantra.

вартість утримання

Витрата палива бензинових автомобілів приблизно порівняємо. У місті Hyundai Accent споживав 9-10,5 л на 100 км шляху. Але якщо постаратися їхати активно - то витрата зростав до 11-12 л; в цьому я схильний звинувачувати «автомат», який при активній їзді часто перемикається не оптимальне і змушує двигун працювати в зоні високих оборотів. Бензиновий Citroen C-Elysee також укладається в 9,5-10 л палива, але при спробі активної їзди його витрата не перевищував 11 л на 100 км шляху. Цікаво, що «за паспортом» Hyundai Accent обіцяв бути більш економним, ніж Citroen C-Elysee; а на ділі - вийшло навпаки. При їзді по трасі на 80-90 км / ч обидва автомобілі споживають 4,5-5 л на 100 км; при швидкості 90-100 км / год витрата становив 5,5-6 л на 100 км - тобто приблизно відповідав «паспорту».

Що стосується дизельного Peugeot 301, то він витрачає помітно менше. У місті можна вкластися в 5 л на 100 км і лише при їзді в режимі «лину, стрімголов» можна отримати витрата 7 л на 100 км шляху. На трасі при швидкості 80-90 км / год автомобіль споживав 3,5-4 л палива, а до витрати 5-6 л на 100 км виходив тільки при їзді зі швидкістю 110-120 км / год. Однак уточню, що дизель не можна безпосередньо порівнювати з бензиновими автомобілями.

Періодичність повноцінного ТО для Citroen C-Elysee становить раз на рік або 20 тис. Км; але є проміжна заміна масла кожен 10 тис. км. Дрібне ТО (масло + фільтр) оцінюється завжди однаково - 1,7 тис. Грн .; більш широке ТО (яке припадає на кожні 20 тис. км) обійдеться в 2,1-2,8 тис. грн. в залежності від ОБСЯГИ робіт. Загальна гарантія на автомобіль становить два роки; але гарантію можна збільшити за допомогою додаткових сервісних контрактів - максимум п'ять років або 100 тис. км пробігу.

Періодичність ТО для Hyundai Accent становить раз на рік або 15 тис. Км. Вартість стандартного ТО - 3,6 тис. Грн .; розширені ТО обходяться в 4,2-7,5 тис. грн. в залежності від пробігу та обсягу робіт. Покупці Accent зможуть вибрати одну з двох гарантійних програм - 4 роки без обмеження пробігу, або 5 років або 100 тис. Км пробігу.

Всі ціни вказані за станом на листопад 2017 року без урахування різних знижок, бонусів, акцій при покупці автомобілів або їх обслуговуванні.

Дизель на компактному седані: воно того варте?

Відповідь дасть Peugeot 301 і калькулятор. Тим паче, що є комплектація Active, яка однакова для трьох двигунів: бензин 1,2 л; бензин 1,6 л; турбодизель 1,6 л.

Відмінності лише в системі ESP, яка стандартна для дизельного мотора і в розрахунках буде додана до ціни бензинових версій автомобілів. У минулому я їздив на Citroen C-Elysee з бензиновим мотором 1,2 л 72 к.с. і він хороший: цілком достатньо для 2-3 чоловік в салоні; динамічний і «веселий» в зоні високих оборотів; економічний при плавній їзді. В ході поновлення цей мотор став потужнішим на 10 к.с. Словом, двигун 1,2 л - приклад «розумної достатності» заради економії. Також в порівнянні є бензиновий мотор 1,6 л 115 л. с. - приклад потужного двигуна, який в динаміці і максимальної швидкості може позмагатися з дизелем; він зажадає за це більше палива; але зате доступніше в первинної купівлі.

Розрахунок наведено для автомобілів з МКПП. Дані розраховані відповідно до паспортного витраті палива в змішаному циклі + 10% до витрати на різні негативні фактори реальних умов експлуатації. Вартість ТО - згідно з розрахунками виробника. Ціна 1 л дизельного палива - 25 грн .; ціна 1 л бензину А-95 (звичайний) - 27 грн.

АвтомобільPeugeot3011,6 диз.Peugeot3011,6 бенз.Peugeot3011,2 бенз.Ціна покупки395 800.373 600.341 600.ТО до 100 т. Км.28 238 грн.20 858 грн.20 340 грн.Ціна + ТО424 038 грн.394 458 грн.361 940 грн.Різниця в ціні-29 580 грн.62 098 грн.Витрата палива4,7 лна 100 км7,15 лна 100 км5,4 лна 100 кмЦіна 100 км117 грн.193 грн.146 грн.Вигода дизеля-76 грн.на 100 км29 грн на 100 км.Окупність-39 тис. Км.214 тис. Км.

У підсумку ви хочете купити потужний і динамічний седан В-С-класу - то логічно вибрати дизель: він себе окупає за 39 тис. Км і навіть якщо до цього пробігу постане питання про продаж автомобіля, то дизельна версія більш ліквідні на вторинному ринку. А якщо плануєте їздити неспішно і акуратно (в стилі Citroen C-Elysee) то сміливо вибирайте мотор 1,2 л: заощадите на покупці стільки, що до кордону окупності ще катати і катати. Подібний «розклад» підтверджують і продажу парочки Citroen C-Elysee і Peugeot 301: більше половини покупців вибирають бензиновий мотор 1,2 л; ще третина - турбодизель 1,6 л; і лише близько 10% платять за бензиновий мотор 1,6 л.

Повертаючись до загальної статті - в цій статистиці вся сила продажів Citroen C-Elysee і Peugeot 301: їх беруть або в недорогих версіях з мотором 1,2 л або з економічним турбодизелем.

У підсумку

Якщо підвести підсумки однією фразою, то: Hyundai Accent - щоб їздити, а Citroen і Peugeot - щоб возити. В цьому немає нічого поганого, французькі седани являють собою відмінні «робочі конячки»: просторий салон; великий багажник; недорогі версії з мотором 1,2 л; економічний дизель; європейська збірка (Іспанія); можливість вибрати опції «під себе». Якщо пройтися по прайс-листу і списку технічних характеристик автомобілів, то я наберу десяток-другий переваг Citroen C-Elysee і Peugeot 301 над конкурентами.

Але вся справа в тому, що коли мова заходить про покупку автомобіля «для себе коханого (коханої)», то ці плюси не складаються в цілісну картину. А у випадку з Hyundai Accent - складаються: добре управляється, добре їде (навіть по ямах), добре оснащений. Ось просто хороший автомобіль, який вже зробив півкроку вище над своїм класом.

Ось просто хороший автомобіль, який вже зробив півкроку вище над своїм класом

Плюси Hyundai Accent:

+ Високий рівень їзди: керованість, комфорт, тиша

+ Багато сучасного оснащення від автомобілів більш високих класів

+ Вдалі середні версії: бензинові мотори 1,4 л або 1,6 л; МКПП або АКПП; комплектація

Мінуси Hyundai Accent:

- Ні бюджетних версій, немає дизельних версій

- затісно в задній частині салону, та й багажник - достатній, але не лідер класу

Плюси Citroen C - Elysee і Peugeot 301:

+ Багато місця в салоні, дуже простора задня частина; багажник - один з лідерів класу

+ Є недорогі версії з мотором 1,2 л; є турбодизель - рідкість в класі

+ Можна зібрати автомобіль «під себе»: простіше, але дешевше; дорожче, але «крутіше»

Мінуси Citroen C - Elysee і Peugeot 301:

- Клас їзди: C-Elysee занадто м'який; Peugeot 301 краще, але все-таки трохи поступається Accent

- Проблеми в деталях: склопідйомники, «клімат», підігрів, аудіосистема ...

Технічні характеристики Hyundai Accent 1,6 MPI D - CVVT 6 АТ

Кузов - седан; 5 Місць

Габарити - 4,4 х 1,73 х 1,47 м

Колісна база - 2,6 м

Багажник - 480 л (салон 5 місця)

Вантажопідйомність - 495 кг

Мінімальна споряджена маса - 1105 кг

Мотор - бензин; атмосферне; R4; 1,6 л

Потужність - 123 к.с. при 6 300 об / хв

Крутний момент - 151 Нм при 4 850 об / хв

Питома потужність і момент - 81 к.с. на 1 т; 99 Нм на 1 т

Привід - передній привод

Трансмісія - 6-ст. АКПП

Динаміка 0-100 км / ч - 11,2 з

Максимальна швидкість - 192 км / ч

Витрата палива (паспортний), місто - 8,9 л на 100 км

Витрати паливо (паспортний), траса - 5,3 л на 100 км

Шини тестових автомобілів - Nexen N Fera SU4 195 / 55R16

Технічні характеристики Citroen C - Elysee 1,6 TVi 115 АКПП-6

Кузов - седан; 5 Місць

Габарити - 4,42 х 1,75 х 1,47 м

Колісна база - 2,65 м

Багажник - 506 л (салон 5 місця)

Вантажопідйомність - 460 кг

Мінімальна споряджена маса посилання - 1 090 кг

Мотор - бензин; атмосферне; R4; 1,6 л

Потужність - 115 к.с. при 6 050 об / хв

Крутний момент - 150 Нм при 4 000 об / хв

Питома потужність і момент - 105,5 л.с. на 1 т; 138 Нм на 1 т

Привід - передній привод

Трансмісія - 6-ст. АКПП серії ЕАТ6

Динаміка 0-100 км / ч - 10,8 з

Максимальна швидкість - 188 км / ч

Витрати паливо (паспортний), місто - 10 л на 100 км

Витрата палива (паспортний), траса - 5,6 л на 100 км

Шини тестових автомобілів - Michelin Energy Saver 195 / 55R16

Технічні характеристики Peugeot 301 1,6 HDi 92 МКПП

Кузов - седан; 5 Місць

Габарити - 4,445 х 1,75 х 1,47 м

Колісна база - 2,65 м

Багажник - 506 л (салон 5 місця)

Вантажопідйомність - 460 кг

Мінімальна споряджена маса посилання - 1 090 кг

Мотор - турбодизель; R4; 1,6 л

Потужність - 92 к.с. при 4 000 об / хв

Крутний момент - 230 Нм при 1 750 об / хв

Питома потужність і момент - 84 к.с. на 1 т; 211 Нм на 1 т

Привід - передній привод

Трансмісія - 5-ст. МКПП

Динаміка 0-100 км / ч - 11,2 з

Максимальна швидкість - 180 км / ч

Витрата палива (паспортний), місто - 4,9 л на 100 км

Витрата палива (паспортний), траса - 3,9 л на 100 км

Шини тестових автомобілів - Michelin Energy Saver 195 / 55R16

Чи є інновації?
301. Що дали зміни?
Хто як їде, хто просторіше?
І в результаті - який автомобіль краще?
Як їде?
Чи є інновації?
Дизель на компактному седані: воно того варте?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов