Наша сеть партнеров Banwar
19/07/2017
Штуттгарт. Успішна домашня гонка для нового Porsche 911 RSR в чемпіонаті світу з перегонів на витривалість World Endurance Championship (WEC) серед спортивних автомобілів: в шестигодинний гонці на Нюрбургринзі 510-сильний гоночний автомобіль, який для цього сезону був розроблений повністю заново і побудований підрозділом Porsche Motorsport в Вайссахе, зайняв відразу два призових місця. Виступаючі під стартовим номером 91 Ріхард Літц (Австрія) і Фредерік Маковецький (Франція) в гострій боротьбі з суперниками в класі GTE-Pro, яка розгорнулася на трасі в АЙФЕЛЬ на очах 52 000 глядачів, вибороли друге місце. Міхаель Крістенсен (Данія) і Кеван Естро (Франція) у другому 911 RSR команди Porsche GT зі стартовим номером 92 прийшли до фінішу третіми. У класі GTE-Am свою першу перемогу в чемпіонаті світу святкує юний професіонал Porsche Маттео Кайролі (Італія) на 911 RSR клієнтської команди Dempsey Proton Racing.
Над трасою Гран-прі Нурбургрінга нависли темні хмари, коли був даний старт для 29 учасників шестигодинний гонки. Однак побоювання щодо мінливої айфельской погоди не підтвердилися. Окремі краплі дощу ніяк не вплинули на хід гонки. Хоча Міхаель Крістенсен на своєму 911 RSR стартував з поул-позиції, він не зміг утримати лідерство і ще на першому колі після неправильно виконаного гальмування відкотився на четверте місце. Зате його колега по команді Фредерік Маковецький просунувся вперед на другу позицію, а пізніше навіть вийшов в лідери. Однак після першого після піт-стопа кола колишня послідовність, визначена за результатами кваліфікації, була знову відновлена: Кеван Естро під стартовим номером 92 очолював численну групу гонщиків GT, Ріхард Літц під стартовим номером 91 був третім. Далі по ходу гонки вони кілька разів змінювали свої позиції через різні стратегій піт-стопів, але до половини дистанції один з 911 RSR завжди був попереду. Ситуація змінилася лише за два з половиною години до фінішу, коли Ferrari вдалося вирватися вперед. Після цього обидва 911 RSR з незмінно швидким часом проходження кола впевнено закріпилися на другій і третій позиціях. Інші гонщики GT аж до фінішу були вже більше не є небезпечними для трійки лідерів.
У класі GTE-Am, в якому на 911 RSR модельного року 2015 виступали клієнтські команди Porsche, свою першу перемогу в сезоні завоювала команда Dempsey Proton Racing. Кокпіт автомобіля зі стартовим номером 77 юний професіонал Porsche Маттео Кайролі (Італія) ділив з Крістіаном Рідом (Шенебург, Німеччина) і Марвіном Дінст (Лампертхайм, Німеччина). Після третього місця на відкритті сезону в Сільверстоуні і другого місця в Спа вони, слідуючи намітилася в гоночної серії закономірності, прийшли до фінішу в якості переможців.
П'ятий етап чемпіонату світу з перегонів на витривалість (WEC) серед спортивних автомобілів буде розіграний 3 вересня в Мехіко-Сіті / Мексика.
Думки щодо гонки
Д-р Франк-Штеффен Валлізер, керівник автоспортивного відділення і автомобілів GT: «Ми сьогодні побачили зовсім видатну гонку. У класах GT конкуренція була екстремально щільна, це був кращий автоспорт для фанатів. Під кінець гонки різниця в GTE-Pro, яка все і вирішила, становила в середньому менше трьох десятих секунди на круг. Ми щасливі другого і третього місця. Перша перемога для нового 911 RSR вже дуже близька. Зовсім по-особливому ми радіємо за нашого юного професіонала Маттео Кайролі, який разом з нашою клієнтською командою Dempsey Proton Racing завоював свою першу перемогу в чемпіонаті світу в класі GTE-Am. Якщо сюди приплюсувати ще успіх 919 Hybrid, то це був майже ідеальний вікенд для Porsche на Нюрбургринзі ».
Ріхард Літц (911 RSR номер 91): «Для нас це була хороша гонка. У нас була ідеальна стратегія, на початку гонки ми хотіли використовувати старі шини і потім під кінець вийти на подвійні Стін з новими шинами. Ця стратегія в принципі себе виправдала. Наша команда знову фантастично відпрацювала. Друге і третє місце - це більше, ніж ми могли очікувати. У порівнянні з першою гонкою ми здорово додали. Я дуже задоволений".
Фредерік Маковецький (911 RSR номер 91): «Прекрасно знову опинитися на подіумі. Гонка була жорсткою. Ми з нашим новим 911 RSR вже в Ле-Мане мали гарну швидкість, і тут теж їхали стабільно швидко. У моєму першому стінте мені вдалося вийти в лідери. Проте в другій половині гонки Ferrari був трохи швидше, особливо в кінці стінта. Ця різниця сьогодні була вирішальною. Ми дуже близькі до першої перемоги на нашому новому 911 RSR і хочемо завоювати її якомога швидше. Може бути, нам це вдасться вже в наступній гонці в Мехіко ».
Міхаель Крістенсен (911 RSR номер 92): «Це був хороший день для команди і в цілому для Porsche. Природно, ти хочеш завжди перемогти, перш за все в домашній для Porsche гонці, тут на Нюрбургринзі. Але сьогодні це, на жаль, було неможливо. Наш 911 RSR з новими шинами функціонував чудово, проте в подвійних стінтах ми сьогодні були найшвидшими. Ми над цим будемо працювати і, я сподіваюся, до наступної гонки зробимо крок вперед ».
Кеван Естро (911 RSR номер 92): «Ми показали хорошу гонку, набагато краще, ніж перші три в цьому сезоні. Ми взяли поул-позицію і лідирували - на жаль цього не вистачило для першої перемоги на новому 911 RSR. Ferrari в подвійних стінтах був дуже сильний. Іншим суперникам ми дали жару і довго трималися дуже щільно один до одного. У нас все складалося добре, не вистачило лише якихось дрібниць. Ми над цим працюємо. Перша перемога, я сподіваюся, це всього лише питання часу ».
Маттео Кайролі (911 RSR номер 77, Dempsey Proton Racing): «У домашній для Porsche гонці завоювати свою першу перемогу в чемпіонаті WEC - це фантастика. Я дуже, дуже щасливий і безмірно вдячний, що Porsche і Dempsey Proton Racing дали мені шанс вийти на старт в такому висококласному чемпіонаті на 911 RSR. Сьогодні для мене збулася мрія. Останні кола з Ferrari за спиною були найжорсткішими в моїй кар'єрі. Я знав, що він всього на кілька секунд позаду мене. Але я повністю сконцентрувався на собі і на своєму автомобілі і переміг. Я дякую всій команді і моїх колег по команді за грандіозну підтримку ».
Результати гонки Клас GTE-Pro
- Каладо / П'єр Гуіді (Італія / Італія), Ferrari 488 GTE, 179 кіл
- Літц / Маковецький (Австрія / Франція), Porsche 911 RSR, 179
- Крістенсен / Естро (Данія / Франція), Porsche 911 RSR, 179
- Тіім / Соренсен (Данія / Данія), Aston Martin, 178
- Пріоль / Тінкнелл (Великобританія / Великобританія), Ford GT, 178
- Мюкке / Пла (Німеччина / Франція), Ford GT, 178
- Тернер / Адам / Серра (Великобританія / Великобританія / Бразилія), Aston Martin, 178
- Рігоні / Виландером (Італія / Фінляндія), Ferrari 488 GTE, 173
Клас GTE-Am
- Рід / Кайролі / Дінст (Німеччина / Італія / Німеччина), Porsche 911 RSR, 174 кола
- Флор / Кастеллаччі / Моліна (Швейцарія / Італія / Португалія), Ferrari 488 GTE, 174
- Далла Лана / Ламі / Лауда (Канада / Португалія / Австрія), Aston Martin, 174
- Мок / Сава / Гріффін (Малайзія / Японія / Ірландія), Ferrari 488 GTE, 173
- Уейнрайт / Баркер / Фостер (Великобританія / Великобританія / Великобританія), Porsche 911 RSR, 173
Повністю результати всіх гонок чемпіонату WEC можна дізнатися на http://fiawec.alkamelsystems.com
Рахунок очок на http://www.fiawec.com/en/season/result/4116
Поділитися: