Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дві або три педалі?

  1. Перевірена часом «механіка»
  2. резюме
  3. резюме
  4. резюме
  5. резюме
  6. резюме

Наша сеть партнеров Banwar

При покупці автомобіля часто виникає проблема вибору коробки передач. Взяти автоматичну і користуватися всіма благами передових технологій або ж заощадити, зупинившись на перевіреної «механіці»? Свої плюси і мінуси є у кожної з них.

Поговоримо про типи коробок передач. Начебто все зрозуміло: в «механіці» потрібно постійно працювати з важелем КП і педаллю зчеплення, а в «автоматі» вибрав положення D - і машина їде вперед, а коробка сама перемикає передачі. За великим рахунком, так воно і є. Але в роботі кожної з них є певні нюанси, знання яких допоможе вам зробити правильний вибір.

Перевірена часом «механіка»

Найперша коробка, яка з'явилася на світ, була механічною Найперша коробка, яка з'явилася на світ, була механічною. МКП - агрегат, призначений для ступінчастої зміни передавального відносини трансмісії, в якому вибір передачі здійснюється водієм вручну. На автомобілі з поздовжнім розташуванням двигуна встановлюють трехвальние механічні коробки передач, з поперечним - двухвальні. Основні переваги таких коробок - високий ККД, що дає можливість максимально продуктивно використовувати «вичавлені» з двигуна ньютонометров, а також надійність, легкість і міцність конструкції. До переваг варто також віднести можливість застосування специфічних технік водіння - наприклад, гальмування двигуном і інші. Недоліків у механічної коробки передач досить небагато. Головний мінус - складність управління, так як необхідно точно працювати педаллю зчеплення і газу, а також необхідність вручну перемикати передачі. Не треба забувати і про можливість «перекрутити» двигун, що може негативно позначитися на терміні його служби.

Автомобілі з «механікою» (при вмінні на ній їздити) розганяються динамічніше своїх побратимів з «автоматами», споживають менше палива, а простота виготовлення позитивно позначається на ціні.

резюме

плюси

мінуси

  • високий ККД
  • Контроль роботи двигуна
  • Низька вартість
  • складність управління
  • Можна «перекрутити» двигун

Класика жанру

Гідромеханічна трансмісія або, як її часто називають, «класичний автомат», полегшила долю водіїв Гідромеханічна трансмісія або, як її часто називають, «класичний автомат», полегшила долю водіїв. Основна відмінність таких коробок - зв'язок між мотором автомобіля і трансмісією здійснюється через гідравлічне масло. Система управління автоматично включає потрібну передачу в залежності від числа обертів двигуна, ступеня і швидкості натискання на педаль газу. В процесі удосконалення такими коробками стала управляти електроніка, що вилилося в наявність спортрежимом, зимового режиму, програми економічної їзди, дало можливість (при бажанні) вручну перемикати передачі. Невисокий коефіцієнт корисної дії гідротрансформатора (85-90%) негативно позначається на витраті палива. Незаперечною перевагою є легкість управління, відсутність поштовхів при розгоні і високий, у порівнянні з іншими АКП, термін служби. Вартість авто з класичним «автоматом», в залежності від моделі, на 800-4000 євро вище базової.

резюме

плюси

мінуси

  • легкість керування
  • Комфорт при їзді
  • наявність допрежімов
  • Висока вартість
  • Підвищений витрата палива

робототехніка

Проміжна ланка між МКП і АКП - роботизована механічна коробка передач Проміжна ланка між МКП і АКП - роботизована механічна коробка передач. За своєю конструкцією це «механіка», а з управління - «автомат». Передачі тут перемикає не водій, а гідравліка, сервопривід (електромотор з редуктором) або електромагніт. Вибір моменту перемикання передач, який безпосередньо залежить від оборотів і навантаження, також лягає на електроніку. У порівнянні з «механікою» «робот» більш економічний (в деяких моделях - значно). Це пояснюється тим, що електроніка точно підбирає оптимальні передачі і, на відміну від водія, що не лінується постійно перемикати на саму економічну. Вартість такої коробки в 1,5, а то і 2 рази нижче в порівнянні з АКП. Головний недолік багатьох «роботів» - складність плавного руху на підйомі (відкат машини).

резюме

плюси

мінуси

  • невисока вартість
  • економічність
  • Затримки і ривки при перемиканні (в недорогих моделях)

«Суперробота»

Крім звичайного «робота», є ще й швидкісний - роботизована трансмісія з двома зчепленнями Крім звичайного «робота», є ще й швидкісний - роботизована трансмісія з двома зчепленнями. Головна перевага цих коробок - малий час перемикання передач, яке знижується до 0,15-0,20 с. Найкращі роботизовані МКП від Ferrari дозволяють перемикати передачі з затримкою не більше 150 мс, а МКП DSG (Direct Shift Gearbox - МКП з прямим перемиканням передач) від VW - не більше 10 мс. Встановлюються переважно на «заряджені» модифікації серійних преміум-моделей. Правда, за високу швидкість розгону і заплатити доведеться чимало.

резюме

плюси

мінуси

  • Можливість швидко прискоритися
  • м'якість перемикання
  • Складність конструкції
  • Висока вартість

варіатор

В ідеалі двигун постійно повинен працювати на оптимальних, з точки зору тяги або економічності, оборотах, а для цього трансмісія повинна мати дуже гнучку в підборі передавальних чисел характеристику В ідеалі двигун постійно повинен працювати на оптимальних, з точки зору тяги або економічності, оборотах, а для цього трансмісія повинна мати дуже гнучку в підборі передавальних чисел характеристику. Ця ідея і лежить в основі безступінчатим трансмісії (CVT), або варіатора. Перемикання передачі на "механіці" призводить до зміни оборотів мотора в певному діапазоні, варіатор же працює так плавно, що дає можливість постійно знімати з двигуна максимальний момент. Комфортність їзди, меншу вагу і хороша динамічність - головні переваги CVT перед класичним «автоматом». Витрата палива - майже такий же, як на «механіці». Існують варіатори з можливістю ручного вибору передачі - в цьому випадку вибір проводиться із зафіксованих в пам'яті блоку управління варіатором передавальних відносин. Головним недоліком є ​​погана ремонтопридатність таких коробок. До мінусів також можна віднести акустичний ефект, що спостерігається при роботі варіатора і викликаний постійними оборотами мотора на різних швидкостях. Але завдяки шумоизолирующим матеріалами він ледь чутний при їзді.

резюме

плюси

мінуси

  • Забезпечення оптимального режиму роботи двигуна
  • гарне прискорення
  • Невисокий витрата палива
  • гучність
  • Не завжди довговічний (в залежності від моделі)

Владислав Осадчий
Фото Андрія Яцуляк і фірм-виробників

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Взяти автоматичну і користуватися всіма благами передових технологій або ж заощадити, зупинившись на перевіреної «механіці»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов