Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Двигун Audi CDNC, Технічні Характеристики, Яке Масло Лити, Ремонт Двигуна CDNC, Доробки і Тюнінг, Схема Пристрої, Рекомендації по Обслуговуванню

  1. Технічні характеристики VAG CDNC 2,0 л / 211 л. с.
  2. особливості конструкції
  3. Плюси і мінуси
  4. Список моделей авто, в яких встановлювався
  5. Регламент обслуговування VAG CDNC 2,0 л / 211 л. с.
  6. Огляд несправностей і способи їх ремонту
  7. Варіанти тюнингу мотора

Наша сеть партнеров Banwar

Розроблявся двигун CDNC корпорацією VAG з пробного мотора з робочим індексом 0 - 1,8 л4V TFSI, на якому вперше застосували ланцюгової ГРМ привід. Його створювали для поздовжньої установки в передньопривідні авто Ауді, збільшення потужності, досягнення норм Євро-4 і зниження витрати бензину.

У порівнянні з нульовою версією ДВС CDNC отримав зміни і нове навісне обладнання:

  • датчик ДМРВ нового типу і насос вакуумний Ixetic;
  • ТНВД третього покоління Hitachi і систему AVS;
  • зміна в технології хонингования, конструкції самих поршнів і кілець.
Розроблявся двигун CDNC корпорацією VAG з пробного мотора з робочим індексом 0 - 1,8 л4V TFSI, на якому вперше застосували ланцюгової ГРМ привід

ДВС CDNC

Завдяки зниженню ступеня стиснення до 9,6 можна використовувати бензин А-92, хоча виробник рекомендує АІ-95.

регулювання фаз

Технічні характеристики VAG CDNC 2,0 л / 211 л. с.

Виник мотор CDNC разом з десятком інших 2,0 л модифікацій - CAEA, CDNB, CDNA, CAWB, CBFA, CCTA, CCZA і CAEB. Використаний в двигуні заводський тюнінг - наддув імпульсного типу і класична рядна схема двигуна.

Найважливіші технічні характеристики мотора CDNC зібрані в таблицю:

Виробник VAG Марка ДВС CDNC Роки виробництва 2006 - 2012 Об'єм 1984 см3 (2,0 л) Потужність 155 кВт (211 л. С.) Момент крутний 350 Нм (на 4200 об / хв) Вага 120 кг Ступінь стиснення 9,6 Харчування інжектор впорскування безпосередній Тип мотора рядний бензиновий турбований Запалювання комутаторної, безконтактне Число циліндрів 4 Місцезнаходження першого циліндра ТВЕ Число клапанів на кожному циліндрі 4 Матеріал ГБЦ сплав алюмінієвий Впускний колектор алюмінієвий Випускний колектор литий чавунний Шток оригінальний профіль кулачків Матеріал блоку циліндрів чавун іаметр циліндра 82,5 мм Поршні оригінальні Kolbenschmidt 40247600 Колінвал від 2103 Хід поршня 92,8 мм Пальне АІ-92/95 Нормативи екології Євро-4 Витрата палива траса - 7,3 л / 100 км

змішаний цикл 8,5 л / 100 км

місто - 11 л / 100 км

Витрата масла максимум 0,6 л / 1000 км Яке масло лити в двигун по в'язкості 0W30 - 5W30 взимку, 5W40 - 10W40 влітку Яке масло краще для двигуна по виробнику бренди з Erwin Масло для CDNC за складом більше лугу, менше золи, Valvoline XLIII C3 обсяг масла моторного 4,5 л Температура робоча 95 ° Ресурс ДВС заявлений 150000 км

реальний 250000 км

Регулювання клапанів гидрокомпенсатори Система охолодження примусова, антифриз Valvoline Maxlife Обсяг ОЖ 10,7 л Помпа з пластикової крильчаткою Свічки на CDNC 4853 / PFR7B від NGK Зазор свічки 1,1 мм Ланцюг ГРМ VAG 06K109158AD Порядок роботи циліндрів 1-3-4-2 Повітряний фільтр Nitto, Knecht, Fram, WIX, Hengst Масляний фільтр зі зворотним клапаном, Mann W719 / 45 Маховик з посадковим діаметром зчеплення 200 мм або 215 мм Болти кріплення маховика М12х1,25 мм, довжина 26 мм Маслос'емниє ковпачки виробник Goetze Компресія від 12 бар, різниця в сусідніх циліндрах максимум 1 бар Обороти ХХ 750 - 800 хв-1 Зусилля затягування різьбових з'єднань свічка - 31 - 39 Нм

маховик - 62 - 87 Нм

болт зчеплення - 19 - 30 Нм

Кришка підшипника - 68 - 84 Нм (корінної) і 43 - 53 (шатунний)

головка циліндрів - три стадії 20 Нм, 69 - 85 Нм + 90 ° + 90 °

В принципі, форсировка вже проведена розробниками за рахунок турбований мотора. У мануал виробника, який дуже складно придбати, зібрано опис параметрів ДВС.

особливості конструкції

Конструювався двигун CDNC для поліпшення динаміки на малих обертах, тому отримав систему AVS з наступним принципом дії:

  • распредвал має кулачки змінюваного профілю;
  • на низьких оборотах працює вузький профіль, щоб випускні клапани відкривалися пізніше;
  • крутний момент 350 Нм виникає вже при 1500 об / хв, зберігається до 4000 об / хв.

У даних двигунів майже не помітний ефект турбоями.

У вузлах роликових коромисел виробником використані високоресурсні підшипники і нероз'ємне з'єднання опорного елемента. Клапани мають з заводу два режими, змінюваних зміщенням кулачковою втулки, керованих сигналами ЕБУ.

Конструкція роликового коромисла

Регулювання фаз здійснюється закріпленими в кришці ГБЦ електромагнітними актуаторами. За рахунок зменшення габаритів і поперечного розташування ДВС збільшена зона деформації капота при лобовому зіткненні, а, отже, безпеку водія і переднього пасажира.

У блоці вентиляції картера використаний маслоотделитель з регулювальним клапаном тиску. Усередині блоку циліндрів з'явився спеціальний канал BlowBy.

Усередині блоку циліндрів з'явився спеціальний канал BlowBy

Вентиляція картера CDNC

Плюси і мінуси

Завдання «збільшити потужність ДВС» в принципі була для розробників другорядною. Після поліпшення конструкції силового приводу було виявлено окремі недоліки:

  • «Масложор», обумовлений недопрацьованою конструкцією поршнів (вузькі кільця), постійно забивається отвір для відводу масла;
  • щільна компонування вузлів під капотом, що утрудняє самостійне обслуговування мотора, наприклад, для заміни повітряного фільтра потрібно розібрати половину движка;
  • дорога модернізація для збільшення крутного моменту / потужності.

турбонагнетатель

Однак керівництво VAG недарма конструювати лінійку 2 л ДВС. Перевагами модифікації CDMC є:

  • збільшені обсяги камер згоряння;
  • максимальний крутний момент в широкому діапазоні малих і середніх оборотів;
  • ресурс від 200 тисяч км пробігу;
  • навісне обладнання з високим експлуатаційним ресурсом.

Система змащення двигуна

Важливою особливістю силового приводу є верхнє розташування розподілвалів і поперечне позиціювання мотора під капотом. Для збереження гарантійних зобов'язань виробника рекомендовано дотримання регламенту ТО, хоча комплектувати цим приводом і, відповідно випускати його завод Ауді перестав ще в 2012 році.

Список моделей авто, в яких встановлювався

Застосовувався в якості силового приводу мотор CDNC на авомобіль Audi:

  • A4 - в кузові 8К, седан;
  • A4 Alloard - в кузові 8К, універсал;
  • A4 Avant - в кузові 8К, універсал;
  • A5 - в кузові 8Т;
  • A5 Sportback - в кузові 8Т;
  • A5 кабріолет - в кузові 8F;
  • Q5 кросовер - в кузові 8R.

Ауді А5 кабріолет

Для решти модельного ряду характеристики двигуна виявилися менш придатними.

Регламент обслуговування VAG CDNC 2,0 л / 211 л. с.

Оскільки двигун CDNC дуже чутливий до якості мастила, виробник рекомендує:

  • влітку використовується масло в'язкості 0W30 - 5W30;
  • в зиму заливається 5W40 - 10W40;
  • при великому середньорічному пробігу заміна через 7,5 тисячі км, максимум 10 тисяч км.

Масляний насос

Оптимальний пакет присадок є в маслі Mobil 1 ESP 5W30, яке можна застосовувати всесезонно. З огляду на пристрій ДВС, періодичність обслуговування має вигляд:

  • раз в 100000 км заміна котушок запалювання;
  • через 50000 км діагностика ланцюга ГРМ, при необхідності заміна комплектом (натяжители і ролики);
  • після 100 тисяч пробігу заміна масловіддільника.

масловіддільник CDNC

Паливний і повітряний фільтр змінюють після 20000 км, акумулятора зазвичай вистачає на 60 тисяч, а свічки слід міняти втричі частіше.

Огляд несправностей і способи їх ремонту

В принципі, мотор CDNC вважається динамічним силовим приводом, але гніт клапана при розтягненнях (перескакування ланок) або обриві ланцюга ГРМ. До фатальних наслідків призводить експлуатація свічок з довгим різьбленням:

  • доводиться висвердлюють отвори більшого діаметра, встановлювати втулки з внутрішнім різьбленням;
  • цілком імовірна заміна турбіни, так як паливо згорає ще в вихлопному каналі, від високих температур він плавиться, турбіна клинить.

капремонт CDNC

Дуже складно знайти причину підсосу повітря, оскільки доводиться перевіряти практично всі системи мотора:

  • задній сальник коленвала;
  • трубки ВКГ;
  • мембрана компресора;
  • вакуумний насос;
  • клапан вентиляції бака.

Часто потрібна заміна відразу декількох зазначених запчастин, що різко збільшує вартість ремонту.

Варіанти тюнингу мотора

Оскільки двигун CDNC має досить високими динамічними характеристиками, але споживає занадто багато масла, власники найчастіше роблять тюнінг поршневий групи:

  • демонтаж мотора - машина на підйомнику, силовий привід витягується знизу;
  • від'єднання коробки КПП - стандартна процедура, як при заміні зчеплення;
  • ревізія ланцюга - при великому пробігу ланки зазвичай витягнуті;
  • демонтаж ГБЦ - з повним розбиранням;
  • перевірка геометрії клапанів - нагар счищается або змивається;
  • зняття поршнів - шатуни откручиваются від коленвала;
  • збірка нової поршневої групи - на штатні шатуни надягають нові поршні;
  • хонингование циліндрів - дозволяє відновити поверхню від задирів;
  • збірка ДВС - в зворотній послідовності.

Поршнева для тюнінгу

Ціна питання в СТО близько 130 - 150 тисяч рублів, так як цей тюнінг йде, як капітальний ремонт. Однак вирішується завдання зниження витрати масла за рахунок широких кілець і поліпшеною форми самих поршнів.

Можливий тюнінг випускного колектора по схемі:

  • установка каталізатора Billion Super Thermo 90 замість штатного колектора;
  • перепрошивка бортової системи.

Без заміни базової прошивки різко збільшиться витрата бензину, вискочить помилка Чек.

Без заміни базової прошивки різко збільшиться витрата бензину, вискочить помилка Чек

Комплект для тюнінгу CDNC

Таким чином, мотор CDNC є однією з версій 2,0 л силових приводів на базі 1,8 л моделі з індексом 0. Має відмінну динаміку на середніх і низьких оборотах, але витрачає дуже багато масла.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов