Наша сеть партнеров Banwar
Новий двигун VAG CWVA об'ємом 1.6 літра прийшов на зміну всім сумнозвісного CFNA який встановлювали на поло седан . Мотор CWVA встановлюють на новий Поло, Рапід, Йеті і Октавію в кузові А7.
Двигун CWVA проводився на основі мотора 1.4 TSI, блок і його компонування абсолютно ідентичний, різниця тільки в тому, що на CWVA немає турбіни і збільшений діаметр кривошипа і відповідно збільшений хід поршня.
Ланцюг ГРМ замінили на ремінь, при заміні потрібно вивішувати двигун, а сама заміна ременя кожні 120 тис. Пробігу.
проблеми CWVA
Випускний колектор - єдине ціле з головою блоку, одна виливок, і він призначений для турбового мотора. На турбовом двигуні потрібно збільшувати швидкість течії газів, канали заужать. На випуску буде великий опір, але в цьому немає нічого страшного, так як турбіна буде розкручувати значно швидше і працювати більш ефективніше. На атмосферному CWVA цей колектор не просто не призначений, а він шкідливий, так як вихлопні гази будуть прориватися в сусідні циліндри, а це позначиться на нерівномірному прогріванні ЦПГ.
Замість турбіни встановлений каталізатор, який створює зворотну хвилю, який перешкоджає хорошою продувке і нормальному наповненню циліндрів. Якщо в CFNA це можна було вирішити, шляхом установки павука (розвинену систему випуску), щоб збільшити продувку і нормальну наповнюваність циліндрів, на CWVA це зробити не можна, так як випуск і голова єдине ціле. Мотор CWVA НЕ ремонтопрігоден і не піддається модифікації або тюнінгу.
CWVA витрата масла
Навіть новий cwva 1.6 mpi починає споживати масло, приблизно від 400 грам на тисячу пробігу.
Чому це відбувається?
Верхнє компресійне кільце досить тонке і відводить до 70% тепла від поршня, у бензинового поршня немає нормального жарового пояса, вся теплонагрузка миттєво переходить на це кільце, немає теплового демпфера у кілець, і вони моментально перегріваються і втрачають жорсткість. Кільця мають тонку конструкцію і трохи скошені всередину поршня, розрахунок був на те, щоб вихлопні гази, які йдуть зверху вниз, вони це кільце трохи розсовують і притискають до стінок циліндра. Відповідно, коли у вас недостатній тиск в камері згоряння кільце не працює, не прилягає, перегрівається і починає пропускати. Після перегріву компресійного кільця починає від тиску газів страждати маслос'емноє кільце, воно закоксовивается і залягає, масло в дренажних отворах всередині поршня починає горіти і забиватися.
Як від цього позбутися?
Ніяк, масложер передбачений конструкцією мотора. Двигун все одно грає в плюс для VAG, так як гарантію він відходить, мотор відмінно вписується в норми, які VAG сам і написав.
Двигун CWVA споживає масло по нормам, які прописані для двотактного мотоциклетного двигуна, вони вважають це нормальним допуском. Рівень масла на CWVA дуже просто втратити, тому якщо ви купили автомобіль з цим мотором стежити за рівнем потрібно постійно.
Мотор CWVA споживає масло з навья, щоб розвивав потрібний тиск газів камері потрібно постійно експлуатувати CWVA в режимі, коли обороти двигуна близько 1500-2500, і уникати холостих обертів і руху в ненавантаженому стані.
оцінка статті
Чому це відбувається?Як від цього позбутися?