Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Двигун, що працює на воді?

Наша сеть партнеров Banwar


Сьогодні ми заллємо кілька крапель води в бензобак і потроїмо пробіг автомобіля
Сьогодні ми заллємо кілька крапель води в бензобак і потроїмо пробіг автомобіля. Добудемо водень зі звичайної води методом електролізу, і цього вистачить для обслуговування будинку. А чашка морської води, якої на Землі сила-силенна, вирішить світова енергетична криза. Ми обговорюємо сьогодні можливість використання води у вигляді альтернативного палива.

Якщо ви стежите за новинами, то ймовірно чули про широко гучних випадках добування енергії з води. На вашу пошту, ймовірно, приходили повідомлення про підступний уряді і нафтових компаніях, які приховують правду про двигун, що працює на воді. Спробуйте погуглити фразу «двигун на воді», і ви виявите масу прикладів: це чисто, це безкоштовно, це не виділяє вуглекислий газ, але наука не розвиває двигун, що працює на воді внаслідок змови мовчання.

Автору доводилося чути про пристрій гідролізу води, яке працює від автомобільного акумулятора. Одержуваний газ додається в циліндри двигуна, істотно знижуючи потребу в бензині і значно підвищуючи потужність. Так як генератор автомобіля виробляє 12 Вольт постійно, джерело енергії з води невичерпний. Fox News присвятили цілу передачу, в якій двоє приятелів заправляли армійський Хаммер однієї тільки водою. Звучить вражаюче, правда?

Не настільки давно новини видали таку історію про енергію з води. Пенсіонер з інженерним досвідом, займаючись будинку розробкою кошти від раку, виявив, що морська вода електризуватися радіохвилями, може горіти. Телерепортер радісно підхопили новину і підняли шум. Це не дивно, адже морської води повно, спалювання її не виділяє шкідливих речовин, а тепло від реакції можна використовувати для отримання електрики або багатьох інших цілей.

Чи можна використовувати воду в вигляді палива? Чи може рішення знаходитися прямо під нашим носом? Або перефразовуємо питання: Чи можуть такі гучні заяви не гарантувати здорового скептицизму?

Коротка відповідь так, заяви про двигуни на воді гарантують скептицизм і не дають рішення проблем, про які замислювалися раніше. Використання води в вигляді палива споживає більше енергії, ніж виробляє. Телевізійні репортери сурмлять про двигуни на воді, не аналізуючи наукову сторону сенсації.

Давайте почнемо з морської води. Джон Канзіус (John Kanzius) носився з ідеєю атакувати ракові клітини радіохвилями, націлюючи металеві пластини. Під час експериментів була помічена конденсація парів води в пробірці, що призвело до спроб опріснювати морську воду. Це спрацювало. Інтенсивні радіохвилі приводили до електролізу води, вивільняючи водень. В ході реакції водень може підтримувати постійне полум'я. Горіння, в свою чергу, можна використовувати для вироблення електроенергії. Раструм Рой (Rustum Roy), хімік Університету Пенсільванії, назвав електроліз радіохвилями «найбільш значним відкриттям у воді за останні 100 років». Витрати електроенергії для генерації радіохвиль значно перевищують енергію отриманого полум'я, але кого це цікавило? Якимось чином новина потрапила в пресу під потрібним кутом зору, повністю ігноруючи найважливіші питання отримання енергії. ЗМІ вирвали з контексту потрібну частину сказаного Роєм, що повністю спотворило його висловлювання. Простіше кажучи, отримання полум'я Канзіуса вимагало неймовірних витрат електроенергії. Вода ніяк не є паливом. В даному випадку вода стала елементом перетворення радіохвиль в тепло. Можна було б сказати: «Добре, нехай це неефективно зараз. Але можна працювати в такому напрямку і розвивати тему двигуна працюючого на воді. Хто може передбачити потенціал? »Якби ж то! Термодинаміка невблаганна. Витрати електроенергії для отримання радіохвиль завжди будуть перевищувати енергію полум'я. До речі, Джон Канзіус продовжує шукати методи боротьби з раковими клітинами.

А як щодо автомобільних двигунів? Використовуючи енергію генератора, отримувати водень із води, додавати його в паливо, істотно піднімаючи ефективність. Наповнювати бак водою одночасно з заправкою бензином, використовуючи воду як паливо. Правильно? Ні не правильно. Зварювальник засміявся б подібне питання без довгих роздумів. Киснево - воднева пальник відома давно, вона використовується для зварювання металів. Основний недолік окислення водню це висока вибухонебезпечність, згадайте вибух під час запуску «Челенджера» в 1986 році. Правда автомобілебудівники не розглядають такий вид палива з іншої причини, витрати на гідроліз води значно перевищують енергію полум'я. Але ж зварювання не найкращий зразок економічності, та й горілка відповідає вимогам, даючи температуру понад 2000 ° C. Перевищення витрат енергії на гідроліз води в автомобілі потребують більш потужну систему електропостачання і, відповідно, більш потужний двигун. У будь-якому випадку, енергетичний баланс системи з «двигуном на воді" не буде позитивним.

На жаль, вода у вигляді палива не витримує критики. Ставтеся скептично до подібною заявою. Інженери краще знають фізику, ніж телерепортер.

Тепер саме час сказати, що деякі історії про двигун на воді майже правдиві. Брюс Кровер ( Bruce Crower ), Любитель - раціоналізатор гоночних двигунів з Південної Каліфорнії, використовує енергію пари в двигуні внутрішнього згоряння. До звичайного чотирициліндровий двигун він приладнав два додаткових циліндра. Знаючи, що ДВС даремно викидає багато теплової енергії, Кровер вирішив задіяти її в додаткових циліндрах. Для цього в випускний тракт подається трохи води, яка, перетворюючись на пару, пускає в хід п'ятий циліндр. Пара додаткових циліндрів розташована опозитно, призначення шостого циліндра виштовхнути відпрацювання в атмосферу. На відміну від інших, розглянутих випадків, Двигун Кровера працює. Брюс Кровер прекрасно розуміє, що вода не може бути паливом. Він перетворює тепло в кінетичну енергію за допомогою водяної пари. Що цікаво, такий двигун не вимагає радіатора і системи охолодження в звичному для нас виконанні.

Отже, будьте скептичні до гучних заяв про двигуни на водяному паливі. Швидше за все, кореспонденти не захочуть псувати сенсаційність допитливим розглядом фізики процесу. Вимагайте докази та обґрунтування. Будьте скептичні.

Перекладено з дозволу автора Brian Dunning. Copyrighted by Skeptoid Media

Прочитати в оригіналі

Переклад Володимир Максименко 2013-2014

Звучить вражаюче, правда?
Чи можна використовувати воду в вигляді палива?
Чи може рішення знаходитися прямо під нашим носом?
Або перефразовуємо питання: Чи можуть такі гучні заяви не гарантувати здорового скептицизму?
Витрати електроенергії для генерації радіохвиль значно перевищують енергію отриманого полум'я, але кого це цікавило?
Хто може передбачити потенціал?
А як щодо автомобільних двигунів?
Правильно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов