Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Двигун автомобіля ВАЗ 2101. Технічні характеристики, обслуговування, модернізація

  1. Технічні характеристики
  2. Позитивні сторони двигуна
  3. Обслуговування мотора, проміжки регулювання клапанів.
  4. Якщо з вихлопної йде дим
  5. Якщо двигун троїть-причини
  6. модернізація двигуна
  7. Тюнінг
  8. Збільшення об'єму двигуна ВАЗ 2101
  9. Збільшення об'єму двигуна ВАЗ 2101, за рахунок збільшення ходу поршня.

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобілем ВАЗ 2101 двигун має робочий об'єм 1,2 літра. Це мінімальний обсяг мотора, він встановлювався практично на всіх автомобілях ВАЗ. Деякі стверджують, що на копійках ставилися мотори від Fiat. Але не потрібно забувати, що двигун 2101 був зроблений дійсно на основі мотора автомобіля італійського виробництва. Ось тільки відстань між центрами циліндрів значно більше, ніж у Fiat. За рахунок цього інженери ВАЗ могли на одній основі зробити двигун з різним об'ємом. Власне, з нього пішли мотори з робочим об'ємом 1,5, 1,6, 1,3, а також для автомобілів «Нива».

Технічні характеристики

Характеристики двигуна ВАЗ 2101
Роки випуску - (1970 - 1983)
Матеріал блоку циліндрів - чавун
Система харчування - карбюратор
Тип - рядний
Кількість циліндрів - 4
Клапанів на циліндр - 2
Хід поршня - 66 мм
Діаметр циліндра - 76 мм
Ступінь стиснення - 8,5
Об'єм двигуна ваз 2101 - 1198 см. Куб.
Потужність двигуна ваз 2101- 59 к.с. / 5600 об.мин
Крутний момент - 89 Нм
Паливо - АИ92
Витрата палива - місто 9,4л. | траса 6,9л. | змішаності. 9,2 л / 100 км
Витрата масла - 700 гр. на 1000 км
Вага двигуна ваз 2101 - 114кг
Габаритні розміри двигуна ваз 2101 (ДхШхВ), мм - 540х522х621

Яке лити масло в двигун ваз 2101:

5W-30
5W-40
10W-40
15W-40

Скільки масла в двигуні 2101: 3.75 л.
При заміні заливати близько 3.5 л.

Ресурс мотора ваз 2101:
1. За даними заводу - 125 тис.км
2. На практиці - 200 тис.км

ТЮНІНГ
Потенціал - 200 к.с.
Без втрати ресурсу близько 70-75 к.с.

Двигун 2101 встановлювався на:
ВАЗ 2101
ВАЗ 2102
ВАЗ 21035
ВАЗ 21041
ВАЗ 21051

Позитивні сторони двигуна

На «копійці» встановлено 4-хціліндровий рядний двигун, розподільний вал знаходиться у верхній частині. Привід газорозподільного механізму на «копійці» здійснено за допомогою ланцюга. Якщо сильно не рвати мотор, то його ресурс - близько 200 тисяч км. Варто відзначити, що кілька десятиліть тому проводилися випробування двигунів, які були встановлені на автомобілях, колеса по всьому Радянському Союзу. У випробуваннях брали участь автомобілі, які їздили по пустелях, степах, в умовах вічної мерзлоти. Причому мотори пройшли більш ніж 200 тисяч кілометрів. І вони ні разу не піддавалися капітального ремонту. Як показали проведені перевірки, вони могли б ще служити дуже довго без ремонту. Їх ресурс виявився досить високим. При цьому масло в двигун ВАЗ 2101 заливалося тільки те, яке рекомендував виробник.

Обслуговування мотора, проміжки регулювання клапанів.

Правда, двигуну необхідно проводити своєчасне обслуговування. Зокрема, він вимогливий до величини зазору клапанів. Приблизно раз за десять тисяч кілометрів пробігу потрібно проводити регулювання. Якщо цього не зробити, то з'явиться стукіт, а також після прогріву двигун може просто стихнути. Що стосується системи упорскування двигуна копійки, то вона також потребує регулюваннях і проведенні ремонту. Варто зазначити, що мотор має дуже багато недоліків, якщо дивитися на нього з точки зору сучасних технологій. Близько 700 грам масла витрачається на тисячу кілометрів пробігу, їли мотор з великим пробігом, то і більше. Також досить часто трапляється перегрів двигуна. І причина цього може критися як в термостаті, так і в рідинному насосі. Набагато рідше вона криється в поломці вентилятора. На деяких все ще можна зустріти систему охолодження, в якій використовується крильчатка з механічним приводом. Іноді висока температура в двигуні проявляється після заправки бензином з дуже високим октановим числом. На автомобілі ВАЗ 2101 потужність двигуна можна збільшити, якщо провести деяку модернізацію. Про це буде розказано нижче.

Цікава стаття про біопаливо виробленого зі звичайних тирси, докладніше читайте тут .

Якщо з вихлопної йде дим

Якщо мотор почав диміти, то, швидше за все, сталося руйнування сальників на клапанах. Або ж повністю зносилися напрямні втулки. Серед дрібних несправностей можна виділити, наприклад, неправильну настройку карбюратора, він створює занадто багату суміш. А найсумніша поломка - це руйнування кілець на поршнях. На автомобілі ВАЗ 2101 двигун спочатку оснащувався класичної контактною системою запалення. Вона дуже вибаглива, вимагає постійного догляду, чищення контактів, регулювання зазорів. Тому багато автомобілістів вважають за краще встановлювати безконтактну систему запалювання. А ось який двигун поставити на ВАЗ 2101 можна? Відповідь на це один - будь! Все залежить тільки від того, наскільки «золоті» у вас руки.

Якщо двигун троїть-причини

Причини «троение» двигуна автомобіля ВАЗ

  • Неправильний момент установки запалювання
  • Несправність свічки запалювання
  • Пробій високовольтного проводу. несправність конденсатора
  • Втрата герметичності в районі впускного колектора (впускний колектор, карбюратор)
  • Прогар клапана, поршня
  • Поломка поршневих кілець
  • Неправильне регулювання клапанів
  • Руйнування знос рокерів (важелів клапанів)
  • Пробій прокладки ГБЦ
  • Знос, затвердіння, руйнування маслос'емних ковпачків
  • Дуже низька якість палива
  • Чи не правильне регулювання карбюратора
  • Знос вала трамблера, підшипника поворотною пластини
  • Втрата герметичності мембрани вакуумного опередітеля запалювання
  • Використання свічок не відповідних до двигуна та інших «несправностей»
  1. Чи не правильний момент установки запалювання. При такому варіанті, особисто мені відоме не троение, а начебто прохлопиваніе двигун (пропуски), яке супроводжується «підстрибування» всього двигуна. Особливо це помітно на холостому ходу, при збільшенні оборотів пропуски зникають. Швидше за все, у вас встановлено дуже раннє запалення, про це може свідчити і ривкоподібно прокручування двигуна стартером при запуску.
  2. Несправність свічки запалювання - одна з найчастіших причин того, що двигун троїть. Тут особливо розповісти нічого, важливо пам'ятати і замінювати регулярно свічки, так само наявність іскри на вивернутою свічці при атмосферному тиску не свідчить про її повної працездатності, адже займання відбувається при набагато більш складних умовах (журнал «За кермом», ще радянських часів).
  3. Пробій високовольтного проводу і конденсатора на контактній системі запалювання. Пробій дроти можна визначити шляхом заміни всіх проводів, так втім як і конденсатора. Пробій дроти також можна спробувати визначити поглянувши на них в повній темряві, якщо десь є пробою, то ви побачите спалаху.
  4. Втрата герметичності в районі колектора, як правило, сама по собі не виникає. Найчастіше це буває через не правильного складання або поганих прокладок.
  5. Як правило при прогарі поршня або клапана циліндр перестає працювати взагалі або довго не працює. Визначити можна тільки виміром компресії і розкриттям двигуна.
  6. Поломка або залягання поршневих кілець теж явище не надто часте, адже для його виникнення необхідна низка умов. Перевірити можна заміривши компресію, якщо вона виявиться низькою, то виключити несправності ГБЦ простим способом - налити в циліндр трохи масла, якщо компресія підвищиться, то несправність в поршневий системі.
  7. З неправильної регулюванням клапанів все і так ясно - будь-який клапан може що не відкриватися, так і не закриватися до кінця. Вилікувати цю проблему може правильне регулювання клапанів. Аналогічну проблему може спричинити за собою і знос рокера. Клапан перестає правильно відкриватися і циліндр перестає працювати.
  8. Трамблер. Досить часто зустрічається на ненових машинах знос як самого вала, так і втулок в яких він обертається, внаслідок чого стає неможливим встановити адекватний зазор між контактами. Теж саме відбувається, якщо зношений підшипник поворотною пластини. Також пропуски можуть виникати через розгерметизацію в вакуумному опередітеле моменту запалювання, там може вийти з ладу мембрана.

модернізація двигуна

На щастя, можна поліпшити мотор, якщо провести його модернізацію. Звичайно, доведеться позбавлятися від всіх недоліків, які описані вище. Також потрібно буде обзавестися необхідними інструментами і матеріалами, що тягне за собою певні фінансові витрати. Набагато простіше було б встановити двигун від дев'ятки або дванадцятої, вони більш високоспритні і потужні. А найголовніше - ідеально підходять за кріпленнями. Звичайно ж, можна зробити розточення циліндрів до діаметра 82 міліметра, щоб згодом встановити поршні від автомобіля «Нива». Але зверніть увагу на те, щоб дно у поршнів було плоским. Найкраще взяти ці елементи від автомобіля ВАЗ 2112. За умови, що загальний хід становить 66 міліметрів, об'єм двигуна при цьому збільшиться до 1,4 літра. Отже, характеристики потужності двигуна ВАЗ 2101 покращиться набагато.

Тюнінг

Але зверніть увагу на те, який рік випуску двигуна вашої «копійки». Якщо раніше 74 року, то такий варіант з поршнями «Нива» може прокатати. Якщо ж пізніше, то ви зможете встановити поршні з діаметром максимум 79 міліметрів. При цьому бажано встановити колінчастий вал від більш нової моделі 2103, шатуни бажано взяти від неї ж. Але врахуйте, що не варто встановлювати короткі шатуни. Вони збільшують зусилля, з яким до циліндра притискаються поршні. Отже, погіршується у багато разів надійність мотора, а також його ресурс. І коли проводиться ремонт двигуна ВАЗ 2101 своїми руками, враховуйте всі нюанси, намагайтеся дотримуватися вимог.

Збільшення об'єму двигуна ВАЗ 2101

Найбільш популярне слово яке приходить в голову при задумом збільшення об'єму двигуна ВАЗ 2101 - 21063 - це розточування. Найбільш популярне слово яке приходить в голову при задумом збільшення об'єму двигуна ВАЗ 2101 - 21063 - це розточування Але варто розуміти, що расточкой під максимальний ремонтний розмір у випадку з ВАЗ 2101-21063 і іншими класичними двигунами об'ємом 1.2, 1.3 літра - ви отримаєте лише сто кубічних сантиметрів об'єму. Діаметр циліндра двигуна ВАЗ 2101 - 76мм, ви точите його до 79мм - це дає вище згадані сто кубиків, але стінки між самим циліндром і каналами охолодження стають значно тонше, мотор більш схильний до перегріву. Може бути якщо ви їздите не багато, якісна робота по подібної расточке має сенс, але якщо ви мотатися по 50 000км в рік, а може і більш-слід розуміти, що наступною розточення у подібного мотора вже не буде, точити його просто нікуди. А раптом пошкодити поршень продряпайте стінку циліндра? - при такій «граничної» расточке, вам прийдется міняти блок двигуна. Якщо ви робите процедуру розточення на двигуні 1.3, зі стінками 79мм, ви можете максимум розточити його до 82мм, при ході поршня в 66мм (хід поршня на класичних двигунах 2101-21063 1.2, 1.3л) ви також отримаєте додаткові сто кубиків. Варто розуміти, що подібний метод збільшення обсягу не дасть значного збільшення у моменті, що крутить, або потужності, збільшувати обсяг таким чином має сенс коли вже пройдені всі попередні ремонтні розміри.

Збільшення об'єму двигуна ВАЗ 2101, за рахунок збільшення ходу поршня.

Даний метод широко використовується іменитими тюнінговимі ательє і заводами при створенні нових автомобілів. Завдяки встановленню клонували зі збільшеним ходом - 80мм, замість 66 ви можете збільшити обсяг двигуна до 1.5 (двигун 1.2), і до 1.6 (двигун 1.3 зі стінками 79мм). Для того щоб при запуску двигуна поршень не вперся в камеру згоряння, адже хід поршня збільшився на 7 мм, вам знадобляться більш короткі, 129 -і шатуни, або поршні зі зміщеним пальцем. Обидва методи мають свої плюси і недоліки, але як показує практика, використання якісних шатунів є більш надійним варіантом, так - як нерідко поршні зі зміщеним пальцем прогорають.

Важливо розуміти, що прогорание поршня в більшості випадків є наслідком детонації. Чи не кожен майстер говорить про те (іноді він сам цього просто не знає), що при збільшення обсягу даним методом збільшується ступінь стиснення, тобто обсяг камери згоряння залишається колишнім, але хід поршня збільшується, тому коли поршень піднімається у верхню точку, він стискає суміш сильніше, ніж на стандартному ВАЗівському моторі. І це добре, тому що ступінь стиснення підвищує потужність двигуна, виробники спортивних автомобілів часто створюють двигуни з високим ступенем стиснення, але водій жигулів звик їздити на 92-му бензині, а такий мотор буде добре працювати на 95-му. Детонацію визначити дуже просто, при невисокій швидкості, мінімальної, але яку ще витягає машина на четвертій передачі слід втопити педаль в підлогу, якщо ви почуєте дзвінкий металевий звук з двигуна - це і є детонація, деякі називають дане явища - дзвін пальців, але на самому ділі це звуки неправильного згорання палива. Вважається, що при різкому утопленні педалі з мінімальної швидкості на четвертій, вважається нормою детонація в 2-3 секунди, але краще відрегулювати запалювання так, щоб детонації не було зовсім, як відрегулювати запалювання ви можете дізнатися в статті орегуліровке запалювання на ВАЗ 2101 - 2107.

Якщо ви вирішили піти далі, в плані приросту потужності, або крутного моменту дуже позитивно позначається розподільний вал. Багато встановлюють 213-распредвал, від ниви з двигуном 1.7, він надає крутного моменту на низьких і середніх оборотах, в цілому - це хороший варіант для комфортної їзди. Водій раніше водив ВАЗ 2101, яким для динамічної їзди доводилося постійно викручувати мотор, буде здивований тяговитостью і відсутністю надривного воя такого двигуна. При установці даного распредвала вам знадобиться розрізна шестерня, або шестерня від 213-ої Ниви, не плутайте з нивою з двигуном 1.6.

При складанні мотора не економте на прокладках, краще візьміть максимально хорошої якості - це позбавить вас від спостереженнями за видавленим маслом. Комплектуючі (колінвал, шатуни, вкладиші, поршня і т.д) також представлені різної якості - не економте, купіть хороші запчастини - це дасть вам гарантію того, що ви їздите на новому моторі.

Можна провести збільшення об'єму двигуна ВАЗ 2101, ВАЗ 21063 шляхом заміни блоку але при установці 213-ого блоку, який при коленвале з ходом 80мм, дає обсяг 1.7, вам самому -собой його потрібно купити), але і бажано вписати в техпаспорт, особливо якщо ви їздите за кордон. У 213-блок можна встановити не тільки рідної колінвал, але і колінвал з ходом 84мм, він коштує 300 $ і дає ще сто кубиків обсягу, при цьому вам знадобляться короткі, 129-ие шатуни, щоб поршень не вперся в камеру згоряння.

Чи не знайшли цікаву для Вас інформацію? Задайте питання на нашому форумі .

А ось який двигун поставити на ВАЗ 2101 можна?
А раптом пошкодити поршень продряпайте стінку циліндра?
Чи не знайшли цікаву для Вас інформацію?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов