Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Двигун ГАЗ ЗМЗ 406, Технічні Характеристики, Яке Масло Лити, Ремонт Двигуна ЗМЗ 406, Доробки і Тюнінг, Схема Пристрої, Рекомендації по Обслуговуванню

  1. Технічні характеристики ЗМЗ 406 2,3 л / 100 л. с.
  2. особливості конструкції
  3. Перелік модифікацій ДВС
  4. Плюси і мінуси
  5. Список моделей авто, в яких встановлювався
  6. Регламент обслуговування ЗМЗ 406 2,3 л / 100 л. с.
  7. Огляд несправностей і способи їх ремонту
  8. Варіанти тюнингу мотора

Наша сеть партнеров Banwar

Розроблявся двигун ЗМЗ 406 на заміну мотору 402 одночасно з проектуванням автомобіля ГАЗ-3105 для уряду. Однак комплектувалися їм ці нові Волги лише останньої партії, які потрібно було терміново реалізувати в зв'язку зі зняттям машин з виробництва. Розроблявся двигун ЗМЗ 406 на заміну мотору 402 одночасно з проектуванням автомобіля ГАЗ-3105 для уряду

ДВС ЗМЗ 406

За основу були взяті ЗМЗ 402 (комплектація) і движок серії H виробника SAAB (конструктивні рішення). В результаті при тому ж обсязі 2,3 л силовий привід забезпечував 177 Нм крутного моменту замість 210 Нм прототипу і 100 л. с. потужності замість очікуваних 150 к.с., як у шведського ДВС. Інжекторна система, якій пізніше замінили карбюратор, змогла трохи виправити становище - 201 Нм і 145 л. с., відповідно.

Карбюраторних версія ЗМЗ 4061.10

Технічні характеристики ЗМЗ 406 2,3 л / 100 л. с.

Вперше в двигуні виробника ЗМЗ були використані кілька передових для того часу технічних рішень:

  • два впускних і два випускних клапана на циліндр;
  • електронні системи запалювання і вприскування;
  • схема газорозподільного механізму DOCH з двома верхніми розподільчими;
  • гидротолкатели замість регулювання теплового зазору клапанів прокладками.

гидротолкатели клапанів

Після внесених змін технічні характеристики ЗМЗ 406 відповідають наведеним в таблиці значень:

Виробник ЗМЗ Марка ДВС 406 Роки виробництва 1997 - 2008 Об'єм 2286 см3 (2,3 л) Потужність 73,55 кВт (100 л. С.) Момент крутний 177/201 Нм (на 4200 об / хв) Вага 192 кг Ступінь стиснення 9 , 3 Харчування інжектор / карбюратор Тип мотора рядний бензиновий Запалювання комутаторної Число циліндрів 4 Місцезнаходження першого циліндра ТВЕ Число клапанів на кожному циліндрі 4 Матеріал ГБЦ сплав алюмінієвий Впускний колектор алюмінієвий Випускний колектор литий чавунний Шток 2 шт. схема DOCH Матеріал блоку циліндрів чавун Діаметр циліндра 92 мм Поршні оригінальні Колінвал полегшений Хід поршня 86 мм Пальне АІ-92 / А-76 Нормативи екології Євро-3 / Євро-0 Витрата палива траса - 8,3 л / 100 км

змішаний цикл 11,5 л / 100 км

місто - 13,5 л / 100 км

Витрата масла максимум 0,3 л / 1000 км Яке масло лити в двигун по в'язкості 5W30, 5W40, 10W30, 10W40 Яке масло краще для двигуна по виробнику Liqui Moly, Лукойл, Роснефть Масло для ЗМЗ 406по складу взимку синтетика, влітку напівсинтетика Обсяг масла моторного 6,1 л Температура робоча 90 ° Ресурс ДВС заявлений 150000 км

реальний 200000 км

Регулювання клапанів гидротолкатели Система охолодження примусова, антифриз Обсяг ОЖ 10 л Помпа з пластикової крильчаткою Свічки на ЗМЗ 406 вітчизняні А14ДВРМ або А14ДВР Зазор свічки 1,1 мм Ланцюг ГРМ 70/90 з черевиком або 72/92 із зірочками Порядок роботи циліндрів 1-3- 4-2 Повітряний фільтр Nitto, Knecht, Fram, WIX, Hengst Масляний фільтр зі зворотним клапаном Маховик 7 отворів зі зміщенням, 40 мм внутрішній діаметр Болти кріплення маховика М12х1,25 мм, довжина 26 мм Маслос'емниє ковпачки Goetze, світлі впускні,

темні випускні

Компресія від 13 бар, різниця в сусідніх циліндрах максимум 1 бар Обороти ХХ 750 - 800 хв-1 Зусилля затягування різьбових з'єднань свічка - 31 - 38 Нм

маховик - 72 - 80 Нм

болт зчеплення - 19 - 30 Нм

Кришка підшипника - 98 - 108 Нм (корінної) і 67 - 74 (шатунний)

головка циліндрів - три стадії 40 Нм, 127 - 142 Нм + 90 °

Заводський мануал містить більш точний опис параметрів:

  • ЗМЗ 4063.10 - карбюратор, ступінь стиснення 8 для експлуатації на паливі А-76, потужність 110 л. с., крутний момент 186 Нм, вага 185 кг;
  • ЗМЗ 4061.10 - карбюратор, ступінь стиснення 8 під бензин А-76, потужність 100 л. с., крутний момент 177 Нм, вага 185 кг;
  • ЗМЗ 4062.10 - інжектор, ступінь стиснення 9,3 під паливо АІ-92, потужність 145 л. с., крутний момент 201 Нм, вага 187 кг.

ЗМЗ 4063.10

10

ЗМЗ 4062.10 інжектор

особливості конструкції

Офіційно двигун ЗМЗ 406 став третім після 24Д і 402 в лінійці силових приводів Заволзького заводу. Отримав мікропроцесорний запалювання, схему газорозподілу DOCH з двоступінчастим ланцюговим приводом.

Розробниками як і раніше використана рядна схема двигуна з 4 циліндрами, але розподілвалів стало два, вони розташовані зверху, всередині ГБЦ. Ступінь стиснення ДВС збільшена проектувальниками заводу до 9,3 в базовій версії 4062.10 за рахунок центрального розташування свічки всередині камери згоряння.

Конструкція газорозподільного механізму

Надійність підвищена за рахунок чавунного блоку циліндрів без гільз, зниження ходу поршня до 86 мм і ваги всієї групи ШПГ. Шатуни з болтами, колінвал і поршневі кільця зроблені з високоміцних матеріалів, тому капітальний ремонт потрібно рідше.

Натягувач ланцюга ГРМ

Натяжители ланцюга автоматичні, подвійної дії - попередній натяг пружиною, під час роботи гідравлікою. Ступінь очищення масла збільшена шляхом установки полнопоточного одноразового фільтра. Для навісного обладнання передбачений окремий кліноременний привід. Прошивка ЕБУ відповідає версіями СОАТЕ, ІТЕЛМА VS5.6, МІКАС 5.4 або 7.1

Перелік модифікацій ДВС

Спочатку мотор проектувався інжекторним, тому версія 4062.10 вважається базовою. Необхідність в карбюраторних модифікаціях 4061.10 і 4063.10 виникла пізніше. Їх встановлювали на Газель, тому зберігши обсяги камер згоряння, потрібно було знизити експлуатаційні витрати власника. Для цього керівництво ЗМЗ знизило ступінь стиснення, щоб перевести мотори на більш дешеве паливо А-76.

Для цього керівництво ЗМЗ знизило ступінь стиснення, щоб перевести мотори на більш дешеве паливо А-76

Версії мотора ЗМЗ 406 відрізняються камерами згоряння

З моторами 4061 і 4063 проведена зворотна модернізація:

  • знижена потужність і крутний момент;
  • обороти ХХ стали 750 хв-1 замість 800 хв-1;
  • максимальний крутний момент досягається на 3500 оборотах, а не на 4000.

Все інше навісне розташоване на тих же місцях без змін. Частина деталей взаємозамінна, за винятком ГБЦ і поршневий.

Плюси і мінуси

Негативною особливістю силового приводу ЗМЗ 406 є низька якість лиття та невдалі технічні рішення:

  • висока витрата масла внаслідок недопрацьованою конструкції кілець;
  • низький ресурс ГРМ приводу через натяжителя, розбірний блок-зірки і громіздкої конструкції в цілому.

Витрата палива високий, але це характерно для більшості моторів вантажівок.

Зате знижені вібрації, головка блоку циліндрів НЕ відкручується при експлуатації, прокладку не потрібно постійно міняти, а гайки протягувати. Ремонтопридатність всіх вузлів висока, сама конструкція надійна і проста. Користувач позбавлений необхідності через кожні 20000 пробігу регулювати зазори клапанів.

Впускний колектор інжектор

Список моделей авто, в яких встановлювався

Оскільки мотор ЗМЗ 406 має три версії, кожна з них використовувалася на конкретних моделях авто виробника ГАЗ:

  • ЗМЗ 4062.10 - ГАЗ 31054 комплектації Люкс; ГАЗ 3102 (1996 - 2008 г.);
  • ЗМЗ 4061.10 - ГАЗ 3302, 33023, 2705, 3221;
  • ЗМЗ 4063.10 - ГАЗ 3302, 33023, 2705, 3221, 32213, 322132, 32214, Семар 3234, Рута, Богдан і Дельфін.

ГАЗ Газель Фермер

У першому випадку характеристики двигуна підходили для міського циклу представницьких автомобілів чиновників і уряду. Карбюраторні модифікації знижували експлуатаційний бюджет Газелей фургонів, вантажопасажирських авто і вантажівок.

Регламент обслуговування ЗМЗ 406 2,3 л / 100 л. с.

Згідно з вимогами виробника, обслуговується двигун ЗМЗ 406 в наступному порядку:

  • перевіряйте ланцюг ГРМ через 30000 пробігу, заміна через 100000 км;
  • заміна масла і фільтра після 10000 км;
  • заміна ОЖ приблизно раз в два роки або 30000 пробігу;
  • підзарядка акумулятора щоосені, заміна після 50000 км;
  • свічки запалювання хапають на 60000 пробігу;
  • фільтр паливний приходить в непридатність після 30000 км, повітряний - 20000 км;
  • котушки запалювання виходять з ладу після 50000 пробігу.

Ремонт ЗМЗ 406

Виробник рекомендує використовувати для двигунів якісну мастило, щоб справно працювали гидрокомпенсатори і маслонасосів. Спочатку система охолодження має слабкі місця - радіатор і термостат. Все навісне обладнання високоресурсного, за винятком помпи, полімерний ротор якої служить близько 30000 км. Через велику вагу мотора своїми руками зробити капремонт дуже складно в гаражі без тельфера.

Огляд несправностей і способи їх ремонту

В силу конструкційних особливостей мотор ЗМЗ 406 гніт клапана тільки при перескакуванні ланцюга. Причому, пошкоджуються вони один про одного (впускні і випускні при одночасному підйомі), а не про поршні. При обриві ланцюга такої неприємності не трапиться.

Оскільки пристрій ДВС частково скопійовано з СААБ, а частково збережена конструкція ЗМЗ 402, для нього характерні несправності:

Високі обороти ХХ 1) поломка датчиків

2) немає контакту регулятора ХХ

3) порвані шланги картерной вентиляції

1) заміна датчиків

2) відновлення контакту

3) заміна шлангів

Відмова циліндра 1) несправність ЕБУ

2) вихід з ладу котушки

3) пробою наконечника свічки

4) поломка форсунки

1) заміна блоку управління

2) ремонт котушки

3) заміна наконечника

4) ремонт / заміна форсунки

Нестійка робота ДВС 1) підсмоктування повітря

2) вода в паливному баку

1) відновлення герметичності, заміна прокладок

2) слив бензину, просушування бака

Мотор не запускається 1) вихід з ладу системи запалювання

2) порушена подача палива

1) заміна котушки, контакту

2) заміна фільтра, клапана редукційного, регулювання фаз, заміна паливного насоса

Через великого діаметру поршнів блок і ГБЦ чутливі до перегріву, тому контролювати рівень робочих рідин слід регулярно (масла і антифризу).

Варіанти тюнингу мотора

Спочатку двигун ЗМЗ 406 дозволяє збільшити потужність власними силами до 200 - 250 л. с. Для цього використовується механічний тюнінг:

  • установка фільтру нульового опору;
  • зниження температури повітря у впускному тракті;
  • заміна штатного карбюратора К-16Д Солекс (необхідне регулювання гвинтами якості / кількості).

Тюнінг ЗМЗ 406

Для мікроавтобусів і вантажівок Газель тюнінг турбонаддувом малоефективний, оскільки знижується експлуатаційний ресурс ДС і різко збільшується витрата палива.

Таким чином, інжекторна модифікація ЗМЗ 4062.10 і карбюраторні версії 4061.10, 4063.10 розроблені на основі шведського движка серії Н для вантажівок і представницького класу авто. Допускається тюнінг, перш за все, для збільшення крутного моменту.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов