Наша сеть партнеров Banwar
На Газель Некст зараз встановлюють два види двигунів:
Дизельний двигун Cummins ISF 2.8
Дизельний двигун Cummins ISF 2.8 почали встановлювати на Газель Next з моменту початку виробництва цих автомобілів і зараз з таким двигуном виробляються всі автомобілі серії Газель Next.
Агрегат відповідає стандарту ЄВРО-4. Заявлений виробником ресурс становить 500 тисяч кілометрів. Треба сказати, досить хороша цифра. Сучасна конструкція двигуна забезпечує виконання поточних і перспективних екологічних вимог з мінімальним ускладненням конструкції Високий крутний момент і оптимально підібрані передавальні числа трансмісії забезпечують високу динаміку і дозволяють працювати без граничних навантажень на шасі автомобіля в самих екстремальних умовах (максимальне завантаження, складні дорожні умови).
Мабуть, єдиним мінусом є його китайська збірка. Двигун Next збирають саме в Китаї, звідки він іде на завод, для установки автомобіля. Але самі деталі та вузли виготовляються не в піднебесній. Постачальником є американська компанія «Cummins».
Характеристики
Тип двигуна 4-циліндровий турбодизель Максимальна потужність, к.с. 120 при 3600 об / хв Максимальний обертовий момент, Нм 270 при 1400-3000 об / хв Об'єм двигуна, л 2,8 Ступінь стиснення 16,5 Діаметр циліндра, мм 94 Хід поршня, мм 100
Відгуки про двигун Cummins ISF 2.8 для Газель Next можна знайти на нашому форумі .
Бензиновий двигун УМЗ EvoTech 2.7
Газель Next з двигуном EvoTech 2.7 почали випускати в 2014 році і зараз більшість моделей можна придбати з цим двигуном внутрішнього згоряння.
У розробці двигуна EvoTech 2,7 брали участь провідні конструктори «Групи ГАЗ» і південнокорейського гіганта Tenergy - лідера в галузі створення силових агрегатів. Бензиновий мотор розрахований на не менше 400 тис. Км пробігу, при цьому на нього йде гарантія 3 роки або 150 тис. Км. Двигун EvoTech вигідно відрізняється від більш ранніх аналогів, які виробляються на УМЗ.
Новий мотор споживає на 10% менше палива, значно виріс крутний момент, покращилися тягово-динамічні характеристики. Всі ці вдосконалення зроблені не на шкоду екології і вартості: EvoTech 2,7 відповідає високим вимогам стандартів Євро-4 і Євро-5, має мінімальну вартість володіння серед аналогів.
Поліпшення тягово-динамічних характеристик виглядає дійсно вражаюче, оскільки при цьому вдалося зменшити обсяг з 2,9 до 2,7 літрів. Потужності характеристики не погіршились, так як вдалося знизити механічні та теплові втрати за допомогою зміни фаз газорозподілу. Впровадження нової форми водяної сорочки і доопрацювання головки блоку циліндрів дозволили домогтися підвищення ефективності системи охолодження, при цьому покращився термічний ККД двигуна.
Розробники вдосконалили основні вузли і деталі двигуна. Серед нововведень можна виділити нову конструкцію поршнів, блоку циліндрів, распредвала і камери згоряння. Суттєво змінилося електрообладнання двигуна, а також ущільнювальні сполуки, кріплення ряду вузлів, системи охолодження, запалювання, харчування та мастила. Все удосконалення виконані в рамках традиційної чотирициліндрової 8-клапанною схеми.
Двигун став більш легким і технологічним, в його конструкції стало більше пластикових деталей. За рахунок цього покращилися віброакустичні характеристики. У виробництві моторів використовується продукція надійних зарубіжних виробників. Свічки запалювання, поршнева група, більшість шлангів та ущільнюючих з'єднань поставляються сусідами Tenergy по Корейському півострову - компанією LG. Датчики електроніки завозяться з Німеччини, їх виробляє компанія Bosch. Не обійшлося і без американців: корпорація Eaton поставляє гидрокомпенсатори
Характеристики
Тип двигуна Чотиритактний бензиновий двигун з комплексної мікропроцесорної системою управління уприскуванням палива і запалювання Максимальна потужність, к.с. 106.8 при 4000 об / хв Максимальний обертовий момент, Нм 220.5 при 2350 об / хв Об'єм двигуна, л 2,7 Ступінь стиснення 10 Діаметр циліндра, мм 96.5
Відгуки про двигун УМЗ EvoTech 2.7 для Газель Next можна знайти на нашому форумі .