Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Двигун крайслер на газелі: відгуки, ремонт

  1. двигун Chrysler
  2. Двигун Крайслер на «Газелі»: відгуки
  3. Технічні характеристики
  4. Обслуговування мотора Крайслер
  5. Особливості експлуатації «Газелі» з двигуном Крайслер
  6. Ремонт Chrysler 2.4
  7. Заміна силового агрегату
  8. Статті по темі:

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобілі «Газель» Горьківський автозаводом випускаються з 1994 року, і за цей час на автомобілі ставилися різні силові агрегати, як бензинові, так і дизельні.

Автомобілі «Газель» Горьківський автозаводом випускаються з 1994 року, і за цей час на автомобілі ставилися різні силові агрегати, як бензинові, так і дизельні

Двигун «Крайслер» на «Газелі» ставилося з 2006 року, і ДВС зарекомендував себе з позитивного боку.

двигун Chrysler

У дві тисячі шостому році на Горьківському автомобільному заводі був підписаний контракт з компанією Chrysler, і на автомобілі виробництва ГАЗ (Волга 31105, «Газель», «Соболь») стали встановлюватися американські двигуни об'ємом 2429 см³, потужністю 137 кінських сил. Цей мотор з'явився прекрасною заміною морально застаріваючому карбюраторному движку ЗМЗ-402 - американський силовий агрегат має практично такі ж габарити, що і заволжский двигун. Хоча за американськими мірками Крайслер теж не новий, але він перевірений часом, і має непогані технічними даними.

Схема двигуна Chrysler 2.4 L абсолютно нескладна, мотор має:

  • верхнє розташування клапанів;
  • верхнє розташування розподільних валів;
  • ремінний привід ГРМ;
  • рідинне охолодження (з тосолом або антифризом в радіаторі);
  • електронну систему запалювання з блоком управління двигуна;
  • чотири клапани на циліндр (DOHC);
  • алюмінієву ГБЦ;
  • блок циліндрів з чавуну;
  • балансирні вали (2 вала в одному корпусі), вони в рух приводяться від коленвала ланцюговим приводом;
  • розподілене уприскування (інжекторних паливну систему).

Американські мотори 2006-08-х р в., Що встановлюються на «Газелі», відповідали нормам екології Євро-2, двигуни зразка 2008-2010 років випуску були доопрацьовані, і стали відповідати міжнародним стандартам Euro-3. Американські мотори 2006-08-х р в

Двигун Крайслер на «Газелі»: відгуки

Хоча американський ДВС не є новітньою розробкою (він проводиться з 1994 року), проте, на «Газелі» зарекомендував себе з позитивного боку. Про двигуні Крайслер на «Газелі» відгуки автовласників в цілому позитивні, і серед плюсів господарі машин відзначають наступне:

  • ламається мотор рідко, в основному доводиться міняти тільки витратні матеріали і масло;
  • динаміка автомобіля з «Крайслером» хороша;
  • масло движок практично не витрачає, в середньому припадає доливати 0,5-1,0 літр на 10 тисяч км пробігу;
  • Chrysler непогано «перетравлює» 92-й бензин, хоча все-таки краще заправлятися 95-м;
  • обслуговується мотор просто, конструкція двигуна нескладна.

Але так само господарі автомобілів відзначають і характерні недоліки «крайслеровскій» ДВС, і мінусів виходить не так вже й мало:

Технічні характеристики

ДВС Крайслер моделі EDZ 2.4 ставилося на американські автомобілі PT Cruiser, Sebring, Dodge Stratus / Caravan, Jeep Wrangler / Cherokee, ще на цілий ряд моделей авто з Америки. ДВС Chrysler 2.4L - 16-клапанів, 4-циліндровий, рядний, з тонкостінних чавунним блоком, з двохмасовим (демпферним) маховиком.

ДВС володіє наступними технічними характеристиками:

  • об'єм циліндрів - 2429 см³;
  • потужність - 101 кіловат (137 л. с.);
  • діаметр стандартних поршнів - 87,5 мм;
  • розташування в моторному відсіку - поздовжнє;
  • хід поршня - 101 мм;
  • тип двигуна - бензиновий;
  • ступінь стиснення - 9,48;
  • вага -179 кг.

За рахунок наявних балансирних валів движок працює стійко на холостих обертах, практично без вібрацій. Кришка клапанів виконана з пластика, в голівці блоку встановлені шістнадцять гідравлічних компенсаторів. В середньому до капремонту силовий агрегат Крайслер 2.4 виходжує 300-350 тис. Км, але за умови акуратної експлуатації і при своєчасному техобслуговуванні.

Обслуговування мотора Крайслер

Двигун Chrysler не капризний і досить простий в обслуговуванні, ТО слід проводити через кожні десять тисяч кілометрів пробігу:

  • змінювати моторне масло і маслофільтр;
  • проводити зовнішній огляд підкапотного простору на предмет підтікання масла на двигуні, а також охолоджуючої рідини з патрубків і радіатора;
  • перевіряти стан деталей ГРМ;
  • визначати наявність можливих стукотів.

Згідно з рекомендаціями заводу-виготовлювача заміну деталей ГРМ (ременя і натяжних роликів) слід виконувати через кожні 70-75 тис. Км, але такий регламент встановив Горьковський автозавод. В Америці рекомендується виконувати заміну газорозподільного ременя через 120-130 тис. Км, і можливо, в Росії менший ресурс заявлений у зв'язку з більш важкими умовами експлуатації вітчизняних автомобілів. Згідно з рекомендаціями заводу-виготовлювача заміну деталей ГРМ (ременя і натяжних роликів) слід виконувати через кожні 70-75 тис

Повітряний фільтр ДВС рекомендується проводити через 15 тис. Км, також під час проведення ТО змиритися компресія в циліндрах, виконується комп'ютерна діагностика електронної системи управління ДВС:

  • виявляються помилки, якщо вони присутні в електроніці;
  • перевіряються параметри - робоча температура охолоджуючої рідини, кут випередження запалювання, продуктивність роботи форсунок.

Якщо датчики двигуна несправні, діагностичний прилад (автосканер, комп'ютерний пристрій) видає помилку, яка визначається за кодом. Якщо на комбінації приладів «Газелі» спалахує контрольна лампа тиску масла під час роботи двигуна, необхідно провести контрольний замір тиску механічним манометром.

Особливості експлуатації «Газелі» з двигуном Крайслер

ДВС Chrysler в цілому нічим не відрізняється від стандартних бензинових 4-циліндрових моторів, що встановлюються на сучасні автомобілі, тому в інструкції по експлуатації «Газелі» з цим двигуном нічого нового не написано. Щоб «Крайслер» зміг відпрацювати визначений йому ресурс, необхідно:

  • не допускати перегріву ДВС;
  • своєчасно проводити ТО;
  • кожен раз перед поїздкою перевіряти рівень масла в масляному картері;
  • при появі різного роду стукотів проводити діагностику двигуна в автомайстерні і при необхідності ремонтувати силовий агрегат.

Якщо в розширювальному бачку зменшився рівень охолоджувальної рідини (ОЖ), необхідно провести її долівку. Антифриз рекомендується повністю міняти один раз в два роки або в міру його забруднення, повністю в систему охолодження входить 10 літрів ОЖ.

Для заливки в сухий масляний картер потрібно 5,3 л моторного масла, при зміні масла в систему змащення входить 4,8 л. Рекомендації, який саме марки заливати масло, немає, тут важливо використовувати продукцію відомих виробників, ще необхідно, щоб в'язкість масла відповідати сезону. Деякі автовласники заливають навіть мінеральне масло, але тільки змінюють його частіше. Для заливки в сухий масляний картер потрібно 5,3 л моторного масла, при зміні масла в систему змащення входить 4,8 л

Ремонт Chrysler 2.4

Силовому агрегату EDZ Крайслер потрібний ремонт в разі появи в ньому різних несправностей, основні ознаки несправного ДВС:

  • з'явилися різного роду стуки в ДВС;
  • з труби глушника йде чорний або сизий дим;
  • движок затроіла;
  • мотор не розвиває необхідної потужності;
  • виявлена ​​течі моторних олив;
  • присутні вібрації;
  • масло витрачається через поршневі кільця.

Ремонт Chrysler може бути поточним і капітальним, капремонт виконується зі зняттям і установкою силового агрегату, повної його розбиранням і дефектації.

Колінчастий вал американського мотора цілком надійний, і стукає тільки в разі масляного голодування або багаторазового перевищення навантажень. При зносі корінних і шатунних шийок к / вал підлягає шліфуванню, вал Крайслер має два ремонтних розміру, і для нього проводяться ремонтні вкладиші 0,25 і 0,5 мм. Якщо ступінь зношеності к / вала велика, його доводиться міняти.

У міру зношування гільз в блоці циліндрів потрібно їх розточування, і тут також існує два ремонтних розміру - поршні і поршневі кільця +0,5 і +1,0 мм. Але розточити БЦ під ремонтні поршні не так просто - вся справа в тому, що деталі коштують дорого, і ще вони досить дефіцитні, їх купити непросто. Часто автовласники «Газелей» з Крайслером йдуть іншим шляхом - перегільзовивают блок, потім розточують циліндри під стандартні поршні. У міру зношування гільз в блоці циліндрів потрібно їх розточування, і тут також існує два ремонтних розміру - поршні і поршневі кільця +0,5 і +1,0 мм

Заміна силового агрегату

Мотор Chrysler має дуже непоганим ресурсом і змінюється досить рідко, але трапляється, що він повністю виходить з ладу. На перших випусках Крайслер 2.4 2006-07 років виникали проблеми з осьовими півкільцями клонували - вони від навантаження інтенсивно зношувалися. Вся справа в тому, що цей движок розрахований на роботу з АКПП, а на Газелі з «механікою» встановлюється двомасових важкий маховик. При виникненні осьового люфту коленвала в посадковому місці осьових шайб починає інтенсивно зношуватися блок циліндрів, і він стає непридатним для подальшої експлуатації - потрібна заміна двигуна.

Надалі проблема з зносом осьових півкілець була усунена, і подібний дефект вже зустрічався дуже рідко. У деяких випадках двигун змінюють через його повного зносу, припустимо, застукав вал, при цьому ще зношені і гільзи циліндрів. Часто замість Chrysler встановлюється ДВС ЗМЗ-405 - це мотор недорогий і цілком надійний, і перед американським силовим агрегатом у нього є серйозна перевага - купити запчастини на 405-й можна майже в будь-якому спеціалізованому автомагазині, і ціна їх не «кусається».

Статті по темі:

  • Витрата палива на автомобілях «Газель» На «Газелі» витрата палива на 100 кілометрів, звичайно, залежить від типу ДВС, але є багато і інших чинників, які впливають на споживання пального. Чому залежить витрата палива, як його [...]
  • Який двигун краще на Газелі? Автомобілі Газель Горьківський автозаводом випускаються з 1994 року. До виробництва авто LCV-класу Gazel Next другого покоління ГАЗ приступив в 2013 році, основною силовий агрегат на машині [...]
  • Розміри кузовів автомобілів Газель Комерційні автомобілі Газель на Горьківському автозаводі випускаються в різних кузовах - є бортові вантажівки, всілякі фургони, мікроавтобуси, машини зі стандартною і подовженою [...]

Який двигун краще на Газелі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов