Наша сеть партнеров Banwar
Для запуску двигуна необхідні тільки 3 речі: що підпалювати, ніж підпалювати, коли підпалювати. Іншими словами, потрібні паливо, іскра і правильний момент запалювання.
В першу чергу потрібно уважно оглянути моторний відсік на предмет відсутності злетіли патрубків, роз'ємів, вакуумних шлангів і заглушок, пошкоджень проводки і датчиків.
1. Підключаємо сканер і дивимося: якщо сканер не виходить на зв'язок - перевірити ланцюг діагностики (якщо фізично відключений іммобілізатор - замкнути контакти на роз'ємі, дивіться малюнок).
Перевірити харчування і маси ЕБУ на наявність (зручно перевіряти пробником на запобіжниках близько ЕБУ). Повірити напруга в режимі прокрутки - воно не долно падати нижче 10 Вольт. Якщо падає - дивіться тут . Якщо сканер вийшов на зв'язок - дивимося помилки.
Помилка P0335, P0336 Обрив ланцюга ДПКВ (датчик положення коленвала) - часто обривається провід близько роз'єму, іноді всередині ізоляції - зовні не видно. потрібно змінювати роз'єм ДПКВ - важливо не переплутати місцями проводи! Білий на білий, зелений на зелений. Якщо провід ДПКВ не закріплений кронштейном на нижньому болті кришки ременя ГРМ - він може прогоріти від контакту з випускним колектором або зламатися від постійної вібрації.
Помилка Обрив або замикання ланцюга форсунок
Шукаємо місце проблеми. Найчастіше перетирається провід про паливну трубку.
Помилка по иммобилайзеру
Чистити EEPROM. Потрібен просунутий інструмент у вигляді програматора - можна знайти і безкоштовний, але потрібно розбиратися в питанні, щоб спробувати перепрограмувати eeprom ЕБУ.
Далі переходимо в режим перегляду параметрів, вибираємо «Обороти двигуна», крутимо стартер ... У режимі прокрутки має бути приблизно 300 оборотів / хв. Якщо стартер крутить, а сканер показує 0 оборотів - перевірити ланцюг ДПКВ.
2. Якщо немає помилок, здатних вплинути на запуск
Перевірити ремінь ГРМ і мітки. Міток ТРИ - на шестірні распредвала, на маховику і на зубчастому шківі коленвала . В вірніше мертвій точці 1 циліндра напроти довгого плеча ременя повинен бути перший зуб після пропуску для 8-клапанних моторів, і другий зуб після пропуску для 16-клапанних. Мітки на шківі і маховику - ви знаєте, як їх перевірити. І ще - при установці ременя ГРМ натяжна ролик натягайте проти годинникової стрілки.
3. Перевірити тиск палива. Методика перевірки тут.
4. Перевірити наявність іскри у всіх циліндрах разрядником.
Якщо іскри немає - перевірити тестером масу, харчування на модулі запалювання (не менше 10 Вольт) і наявність керуючих імпульсів світлодіодним пробником. Враховуйте, що керуючі імпульси негативні. Під час прокрутки стартера при наявності імпульсів пробник повинен моргати. Важливо! Якщо високовольтні дроти зняті зі свічок - не допускайте прокрутки двигуна з підключеним низьковольтних роз'ємом модуля запалювання! Поява іскри на непідключеному до свічки або розрядники високовольтному проводі може привести до виходу з ладу ЕБУ і модуля запалювання!
5. Перевірити наявність загального плюса і керуючих імпульсів на форсунках. Якщо керуючих імпульсів немає ні на модулі запалювання, ні на форсунках - зверніть особливу увагу на пункт 1 - дуже схоже на відсутність харчування ЕБУ або обрив ДПКВ. Опір ДПКВ приблизно 750 Ом - датчик виходить з ладу вкрай рідко.
Якщо після цих перевірок ви не завели машину - краще зверніться до досвідченого фахівця. Вище перераховані лише деякі найбільш часті проблеми, але бувають рідкісні несправності або відразу кілька несправностей - в таких випадках давати поради на відстані неможливо.