Наша сеть партнеров Banwar
Що почалося в 1995 році виробництво автомобіля Daewoo Nexia триває досі. Випущено кілька мільйонів цих автомобілів, спочатку - на корейському заводі, а потім - на потужностях автовиробництва GM-Uzbekistan. Деякий час викруткове виробництво Нексія діяло в Ростовській області, але цього починання не судилося прижитися в нашій країні.
Своїм корінням автомобіль Деу Нексія йде до німецького бюджетному "мільйоннику" - Опель Кадет. Кузов цих автомобілів, трансмісія, елементи салону нічим не відрізняються один від одного. На перший погляд, немає відмінностей і в силових агрегатах, що дозволяє багатьом власникам стареньких кадетів розраховувати на заміну "втомленого", в силу похилого віку, опельовського двигуна C16NZ на відносно новий G15MF , Від Нексиі. Однак, на практиці силові агрегати Опеля і Деу не ідентичні.
Так, двигун G15MF розроблявся на основі C16NZ, але перш, ніж запускати виробництво нової моделі автомобіля, корейські інженери внесли серйозні зміни в конструктив силового агрегату. Давайте з'ясуємо - які саме.
Характеристики двигуна Opel C16NZ
- Тип паливної системи - розподілене уприскування;
- Кількість циліндрів - 4;
- Кількість клапанів - 8;
- Робочий об'єм - 1598 см. Куб .;
- Потужність двигуна - 55 кВт / 75 л.с .;
- Діаметр циліндра - 79 мм;
- Хід поршня - 81,5 мм;
Характеристики двигуна Daewoo G15 MF
- Тип паливної системи - розподілене уприскування;
- Кількість циліндрів - 4;
- Кількість клапанів - 8;
- Робочий об'єм - 1 498 см. Куб .;
- Потужність двигуна - 55 кВт / 75 л.с .;
- Діаметр циліндра - 76,5 мм;
- Хід поршня - 81,5 мм;
Відмінності двигунів Опель C16 NZ і Daewoo G15 MF
- Діаметр циліндрів було зменшено, тому самі поршні мають іншу конфігурацію.
- Змінено масляний насос. Відплив приводу масляного насоса на колінчастому валу виконаний по-іншому.
- Камери згоряння головки блоку циліндрів відрізняються один від одного.
- У ГБЦ двигуна Опель ззаду є встановлюється заглушка, а в двигуні Деу в цьому місці зроблено висновок системи охолодження, кріпиться патрубок.
- Системи запалювання G15MF була розроблена з урахуванням мінливих характеристик силового агрегату, тому трамблер від Опеля на Деу не підходять.
Таким чином, відмінності двох двигунів досить разючі, щоб не брати до уваги їх ідентичними. Але завдяки грамотному підходу до розробки оновленого силового агрегату, корейським інженерам вдалося "передати у спадок" G15MF практично бездоганну надійність, якої славилися мотори Опель C16NZ. Обидва двигуни невибагливі в обслуговуванні, не потребують будь-яких специфічних операцій з підтримки працездатності, в переважній більшості випадків "виходжують" по 200-250 тисяч км без капітального ремонту. А підвищена "пітливість" мотора і необхідність регулярного контролю за рівнем масла можна віднести, скоріше, до неприємних моментів експлуатації, ніж до серйозних конструктивних недоліків.